Opinie o Sales & Service Contact Center w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Sales & Service Contact Center. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Sales & Service Contact Center o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sales & Service Contact Center w Warszawa

Xtxurxuf
Pracownik

Nie szanują pracownika w ogóle! Nie polecam

Dobry gość
Były pracownik

Pracy nie polecam nikomu. Jeden wielki cyrk na kółkach. Praca za marne grosze, bez perspektyw i możliwosci rozwoju. Widzę, ze ostatnio coraz gorzej sie tam dzieje skoro takie opinie się sypią.

Michał
Kandydat
 Pytanie

Cześć, firma aktualnie prowadzi rekrutację na stanowisko CC?

Robert R
Były pracownik
 Pytanie

Czyli z tego co czytam to dalej tu panuje jeden wielki (usunięte przez administratora) A co tam ciekawego u Moniczek?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sales & Service Contact Center? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Były pracownik

Cieszę się że nie pracuje już w tym miejscu. Istny koszmar. Potwierdzam wszystkie komentarze, szczególnie o kierownikach.

Lidia
Były pracownik
 Pytanie

Dla osób zastanawiających się- zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Szkoda czasu i nerwów. Szefostwu kompletnie nie zależy na utrzymaniu pracownika w tym miejscu. Warto również wspomnieć o braku jakiegokolwiek szacunku. Co chwile zmieniane są standardy pracy i wchodzą nowe ustalenia. Niestety pracownicy nie są o tym informowani, a solidny opierdziel że wszystko jest nie tak się oczywiście należy. Wszystkiego trzeba się domyślić samemu. Pracownicy są niestety regularnie i konkretnie dojeżdżani psychicznie. Ciągłe straszenie- zabranie premii, brak zgody na home office bądź po prostu to, że na pewno będą wyciągane konsekwencje z naszego nieprawidłowego systemu pracy. To co robimy nie tak jest podsumowywane w fantastycznych raportach od kadry kierowniczej. Nie raz spotkałam się z czymś takim, że w raportach wpisane były pierwsze lepsze informacje oraz znajdowały się tam po prostu przypadkiem. Z początku wydawało się, że to jakiś absurd ale tak niestety było na prawdę. Szanowna kadra kierownicza potrafi w jeden dzień przejrzeć bazę klientów z całej Polski i to w jaki sposób są obsługiwani- ciekawe prawda? Często nieprawdziwe informacje na temat naszej pracy są przekazywane do szefowej- dostaje się natomiast nam i team leaderom. Kierowniczki natomiast wolą zająć się czytaniem horoskopów lub rozmowami na wszelakie tematy z czym za szczególnie się nie kryją. Wiele się można dowiedzieć o ich życiu prywatnym całkowicie przypadkiem. Pracownicy niekiedy również są obgadywani otwarcie- często słyszane przeze mnie osobiście po prostu przechodząc koło ich stanowisk. Nosy w telefonach, nogi założone na biurko i niech się dzieje co chce. Bywało i tak, że zapominały o wykonywaniu swoich obowiązków przez co inni mieli problemy bezpośrednio z klientami ponieważ nie otrzymali dostawy. Dodatkowo często zdarzały się sytuacje, że były głośne śmiechy i krzyki przeszkadzające w pracy- wszystko oczywiście pod nieobecność szefowej. Trenerka sprzedaży- kompletnie nieasertywna i nieumiejącą szkolić innych osoba. Nie posiada żadnych umiejętności dyskusji, często zagięta różnymi argumentami po prostu milczy lub płacze. Nie raz słyszałam osobiście jak ktoś jej dyktował jak na co odpisać, odpowiedzieć lub się z czegoś wytłumaczyć. Obsadzona na danym stanowisku oczywiście po znajomosci. Niestety to wpływa później również na jakość pracy innych. Obrzucani winą zostają natomiast team leaderzy, którzy robią co mogą aby pracowało nam się jak najlepiej. Reszta osób „wyżej” pozostaje zawsze bez skazy. Pani prezes nie panuje niestety nad tym co się tam dzieje i wierzy we wszystkie słowa kierowniczek. Wina leży tylko i wyłącznie w nas. Jeżeli natomiast pracownik zgłasza jakąś niejasność to droga według niej jest tylko jedna- nie pasuje to się zwolnij. :) Sama osobiście spotkałam się z tym i to nie raz. Tak na prawdę każdy się boi o to, czy coś się przypadkiem komuś nie spodoba i nie zostanie pozbawiony pracy z dnia na dzień. Bywało i tak, że ktoś został zwolniony bezpodstawnie. Niestety pracownicy są traktowani bardzo nie sprawiedliwie w tej firmie. Brak jakiejkolwiek organizacji pracy oraz ciągła nerwówka mogą się niestety odbić również na czyjejś psychice i poczuciu własnej wartości. Na szczęście pracuję aktualnie w poważnej firmie z jasno określonymi zasadami i warunkami pracy. Wiem co należy do moich obowiązków oraz jak je wykonywać. Decyzja o moim zwolnieniu się stąd była najlepsza jaka mogłam podjąć w życiu. Wolałabym nie pamiętać o okresie w którym byłam pracownikiem tego miejsca ponieważ na sama myśl rodzą się we mnie bardzo nieprzyjemne uczucia.

Stefan
Inne

Z pewnością praca w firmie jest dla ludzi, którym przede wszystkim chce się pracować a wówczas wszystko jest ok, polecam!

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Stefan

Którym chce się pracować? Zmiana od 9-17 a przez polowe dnia pracownicy siedzą jedzą i ogladaja seriale wiec o jakiej pracy tu mowa?

Były pracownik
Były pracownik

Nie wiem czy określenie cyrku bądź komedii nie byłoby zbyt łagodne do warunków panujących w tym miejscu. Nikomu nie polecam pracy w tym miejscu, na ten moment wolałbym sprzątać ulice niż wrócić do tego syfu. Kierownictwo jak i szanowna Pani prezes nie szanują w żadnym stopniu pracowników. Traktują ludzi jak roboty i plebsow. Kierowniczki spędzają cały dzień plotkując i zamawiając jedzonko. Gdy chcesz wziąć zwolenienie lekarskie, bo masz gorączkę i ledwo co żyjesz każą przychodzić do roboty mimo chociażby obecnej sytuacji jaka panuje na świecie. A ty nie możesz się na to nie zgodzić bo boisz się zwolnienia. Prezes widziana jest max 2 razy w tygodniu gdzie przyjeżdża chyba z nudów poplotkować ze swoimi pupilkami ( kierowniczkami) a gdy jest jakiś problem to nie można się do niej zgłosic, bo jak nie ma humorku to również groziłoby to wyrzuceniem z pracy. Wszystko jest piękne i kolorowe na początku kiedy chca zatrzymać pracownika. Albo kiedy przyjeżdża ktoś z wyższych kierowników. Ale to nic, nie wspomnę nawet o warunkach jakie tam panują - W łazience niejednokrotnie doszło do zapchania kibla gdzie pracownicy musieli wlewać wode z baniakow żeby można w ogóle było skorzystać z toalety. Smród z lodówki poprzez zgniłe i spleśniałe jedzenie to chyba norma. W sezonie letnim doszło nawet do plagii karaluchów czy jakiegoś innego robactwa. Nikomu nie polecam tej pracy, trzymajcie się jak najdalej. A jeszcze dodam, ze jedynymi osobami które piszą tu pozytywne wpisy to kierownictwo badz pani prezes. :) Jedyna normalna osoba w niej jeśli chodzi o kierowników była Monika U. Pozdrawiam.

2452
Były pracownik

Firma bez przyszłości. Traktują ludzi jak popychadła. Nie licza się z niczym czy człowiek chory czy się źle czuje ma przyjść do pracy i koniec jak nie to cie zwolnią. Brak słów. Nie polecam !!!

Ala
Inne

@Tomasz a co? coś się dzieje złego tutaj?

Tomasz
Były pracownik
@Ala

@Ala Pytam z ciekawości, dawno mnie tu nie było

Tomasz
Były pracownik
 Pytanie

Cześć i czołem. Jak tam sytuacja w firmie?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Sales & Service Contact Center motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Roman
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Motywacja? Wręcz przeciwnie ????

322
Były pracownik

Nie polecam, praca dla ludzi bez ambicji i doświadczenia jak każda tego typu. Patologia panująca w tej firmie niedopuszczalna.

Rudy

Witam, zmarnowałem rok swojego życia na taki syf co tutaj się dzieje w tej firmie. Człowiek może być na jednym dziale a drugiego dnia jest degradowany bez słowa. Pseudo „kierowniczki” bo kierownictwem bym nie nazwał tego jak się siedzi w telefonach na Facebooku snapie i różnych social mediach, one kompletnie nic nie robią tylko wymieniają najdrobniejsze błędy jakie zrobisz, w tej pseudo firmie traktują ludzi bardzo źle. Nie radzę tutaj pracować nawet miesiąca i dostać po miesiącu 1500 i nawet mniej bo szkolenie mniej płatne... Fajnej atmosfery tez nie ma! A w ręcz przeciwnie kadra kierownicza jest na takim poziomie jak na kierownictwie złomu conajmniej. Ludzie non stop odchodzą z tej firmy bo z tygodnia na tydzień robi się coraz gorzej wymyślają swoje regulaminy Czyli naprzyklad Spóźnisz się 8:01 masz odjeta godzinę cała robocza 3 spóźnienia w miesiącu wypłata po 10 kolejnego miesiąca nie pod koniec jak to powinno być zwyczajnie. To jest chore co tu się dzieje i ciężko nazwać to firma samo to pokazuje ile osób odeszło w ostatnich 6 miesięcy= 25osob ;) pozdro i życzę by tu nikt nie wtrafił Mam nadzieje ze to kiedyś upadnie

1234
@Rudy

Szkolenie mniej płatne, bo nic nie warte ;) Nie martw się, nie Ty jeden zmarnowałeś tam sporo czasu. Powodzenia!

Czarna Owca

Czytając poniższe opinie nasuwa się jeden wniosek- osoby, które piszą te negatywne komenatrze nigdy wcześniej lub nigdy później nie pracowały a stanowisko w firmie Sales&Service było jedynym doświadczeniem zawodowym. Oceniają tę firmę przez pryzmat swojej niedojrzałości, a przy okazji wykorzystują partnerskie podejście ze strony kierownictwa, na swoją korzyść. Mam tu na myśli codzienne spóźnienia, nielimitowane wyjścia na przerwy etc. Warto zauważyć, że będąc w porządku wobec pracodawcy - pracodawca odwdzięcza się tym samym i potrafi taką postawę docenić, jednak niewielu to rozumie, widzac tylko czubek swojego nosa i własnych potrzeb. Ogolnie panuje przyjazna atmosfera, w wielu kwestiach można się dogadać jesli chodzi o sytuacje wyjątkowe, tylko warunkiem jest rozmowa, a nie roszczeniowa postawa.

8
Były pracownik
@Czarna Owca

Pani „kierowniczko” Kogo pani chce okłamać ...

Były pracownik
@Czarna Owca

Jedyna niedojrzała osoba w tej firmie jest Pani Prezes.... kobieta która ma jakieś 5 dych na karku, a bawi się w plotki i intrygi jak dziecko z gimnazjum. Zamiast się bronić, weźcie w końcu te uwagi do siebie i coś zmieńcie, bo naprawdę Wam cały ten (usunięte przez administratora) upadnie....

Aleksander
Inne
@Były pracownik

Widzę, że miałeś okazję pracować w firmie Sales & Service. Mam nadzieję, że dzięki Tobie uzyskam odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. Chciałbym wiedzieć, czy osoba niemająca doświadczenia zawodowego może aplikować do pracy w tej firmie?

nohej
@Czarna Owca

Pracowałem tam w zeszłym roku i potwierdzam, dodatkowo patologiczne warunki w postaci jednej toalety gdzie ludzie zabierają papier toaletowy lub specjalnie zapychają kibel.

345

Dzień dobry, Bardzo nie polecam tej pracy, cała ta zewnętrzna firma która pracuje dla pepsico jest nieprofesjonalna i ciężko użyć tutaj tytułu „firma”. Mam parę podpunktów ważnych i krótko opisanych, dlaczego krótko? Bo szkoda nawet tracić czas by tu się rozpisywać, to nie jest tego warte. 1. Znajomosci, układy układziki - mój ulubiony punkt, pracujesz już kilka miesięcy na przychodzących ? A wiesz dlaczego? Bo przychodzą osoby które się znają z kierowniczkami rzekomymi i zajmują twoje miejsce które Ci się należy przez tyle czasu, ale tak zawsze się działo możesz się starać robić to co powinieneś żeby przejść dalej na stanowisko. Nie przejdziesz. Ale nie bo nowe osoby przychodzą i dostają dobre stanowisko zwykle to trwa tydzień. 2. Spóźnienia ;) to jest najśmieszniejsze- wstajesz rano już spóźniony. Tutaj każda minuta warta stawka godzinnej pracy. Przyszedłeś 8:03 ? To już masz roboczej godziny mniej. Pewnie pomyślisz mam usprawiedliwienie na te spóźnienie to będzie dobrze, nie nie będzie. Nie akceptują usprawiedliwień. 3. Kierowniczki to w sumie jest jeszcze lepsze- kierowniczki są uzależnione od plotek, Facebooka, instagrama i od innych ciekawszych rzeczy niż praca, potrzebujesz pomocy? Zapytaj kogoś kto jest dłużej w pracy i siedzi obok ciebie napewno Ci pomoże bo na kierowniczki możesz przestać liczyć maja to w głębokim poważaniu czy ty potrzebujesz pomocy. Są zajęte swoimi prywatnymi sprawami. 3. Szkolenia w tej pracy są zabawne bo ludzie są powiedzmy miesiąc z czego półtora tyg to bezwartościowe szkolenia, po których koledzy z pracy nie kumają jak coś sprawdzić np w excelu. A o całym asortymencie to wiedza 1/3 i potrzebują pomocy od kolegów obok. 4. Nie poszanowanie pracownika- możesz pracować rok, 2 lata, 3 lata. Zrobiłeś dużo dla tej firmy. Nie widza starań widza tylko maluteńkie wytykane błędy. I przez to możesz zejść ze stanowiska na którym byłeś długo, ale co z tego. Kilka godzin i postanowione, łatwo to zauważyć kiedy się uwzięli i maja Cię na celu to na wszystkim powytykaja Ci błędy. Ale przecież każdy człowiek może się pomylić i może zrobić jakieś błędy. Taka jest natura nie jest wszystko idealne tymbardziej ludzie. Bye. Ayee

.
@345

Oj Tomek,Tomek...

Jerzyk
Inne

@Były pracownik Więcej osób tak uważa szkoda, że nieliczne mają odwagę o tym napisać, polecam pracę.

Były pracownik s&s

Nie polecam pracy ani firmy nikomu kto wpadł na ogłoszenie i pomyślał o aplikacji swojego CV. Z plusów praca pon-pt w godzinach 8-16, wynagrodzenie na czas, mlody zespol, dobra lokalizacja. Poza tym motywacyjne maile wysyłane przez kierowników, w których bezpośrednio , po nazwisku wytykane są najmniejsze błędy. Jednego dnia możesz być na swoim stanowisku, a następnego już spadasz na niższe, jak pojawi się za miesiąc gdzieś wolne miejsce, to może znowu tam wrócisz :) Co do kadry kierowniczej, to faktycznie są to osoby, których obowiązki ograniczają się do facebooka, plotek, stawiania coraz to wyższych wymogów- pomimo stałego bądź coraz to niższego wynagrodzenia. (w odp na komentarz, ktory sie pojawil nizej- kazdy kto tam pracowal widzial jak jest i skoro kierownicy tak ciezko pracuja,co zostalo napisane, to chyba po nocach to robia w tajemnicy, bo w godzinach pracy nikt nigdy ich zapracowanych nie widzial) Po szkoleniu u ''trenera'' -popełnia się więcej błedów niż bez niego, co wychodzi w trakcie pracy i jest powodem nieprzyjemności np ze strony współpracy z handlowcami., ktorych kultura osobista tez pozostawia wiele do zyczenia... Argument ze sie zostalo źle nauczonym- nie dziala. Praca sama w sobie jest dość stresująca, trzeba zwracac uwage na wiele rzeczy, nie mozna liczyc na pomoc kierownikow,szczegolnie na poczatku pracy gdy nie ma sie pojecia co robic. Brak mozliwosci rozwoju to kolejny duzy - , zadnych szkolen, oporcz jednego wyzej wymienionego z dzialania aplikacji na jakiej sie pracuje, firma o dzialanosci sprzedazowej, ktora przyjmuje ludzi z ulicy nie majacych pojecia o obsludze klienta, nie daje mozliwosci rozwijania sie, zadnych szkolen z tego zakresu.. A uwagi na temat jakosci obslugi klienta sa bardzo czeste... Tak naprawde bo zakonczeniu pracy w firmie oporcz wpisu do CV, nie ma sie zadnej wiedzy z zakresu sprzedazy. Co jest szybko weryfikowane przez nastepnego pracodawce. Kierownicy, ktorzy sami nie maja pojecia jak rozmawiac z klientami, maja uczyc tego nowych pracowników? Rotacja jest przez to bardzo duza, wiec nie trudno zalapac sie do tej pracy. Wydaje mi sie, ze nie taka miala byc idea tej firmy, brak checi motywacji pracownikow i dbania o nich- a to powinno byc zadaniem liderow, prawda ? A nie praca z mysla ze jak Ty odejdziesz to beda nastepni. radze popracowac nad zmianami.

Obecny pracownik
@Były pracownik s&s

Naprawdę dziwią mnie takie komentarze. Chyba ktoś ma nieodpartą potrzebę dokuczenia. Praktycznie z żadnym z tych argumentów nie można się zgodzić. Nikt nikomu nic nie wytyka, wręcz przeciwnie. Kiedy się popełnia błąd kierownictwo jest wyrozumiałe i wspierające, współpracownicy również. Stresująca praca? No może tylko w gorących okresach, kiedy jest jej po prostu więcej. Natomiast nikt nie stoi Ci nad głową i nie stwarza nerwowej atmosfery. Nigdy również nie zaobserwowałam, żeby kierownictwo nie udzielało pomocy pracownikom, niezależnie od tego, czy ktoś dopiero co przyszedł, czy pracuje tam już jakiś czas. Tu naprawdę wszyscy starają się wspierać wzajemnie. Odkąd pracuję miałam okazję brać udział w wielu konkursach motywacyjnych, więc zarzut dotyczący braku motywacji również jest po prostu nieprawdziwy. Rotacja o której piszecie odbywa się na zasadzie drogi awansu. Ktoś przychodzi na dział początkowy, a następnie awansuje na inny z możliwością większego zarobku, a nie dlatego, ze ludzie odchodzą. "Jednego dnia możesz być na swoim stanowisku, a następnego już spadasz na niższe, jak pojawi się za miesiąc gdzieś wolne miejsce, to może znowu tam wrócisz"- to w ogóle jest jakiś absurd. Zresztą, chyba najmocniejszym argumentem zbijającym wszystkie wymienione zarzuty jest fakt, że wielu byłych pracowników tam wraca, więc to chyba o czymś też świadczy.

Fibi
@Były pracownik s&s

"(w odp na komentarz, ktory sie pojawil nizej- kazdy kto tam pracowal widzial jak jest i skoro kierownicy tak ciezko pracuja,co zostalo napisane, to chyba po nocach to robia w tajemnicy, bo w godzinach pracy nikt nigdy ich zapracowanych nie widzial)" No to ten "nikt" sie znalazl :). Kierownictwo z reguly przychodzi przed wszystkimi pracownikami i wychodzi po wyjściu wszystkich pracowników i nie raz widzialam jak zostaja po godzianch, zeby dopilnowac jakis spraw. W ciągu dnia ustawiają się kolejki ludzi z prośbą o wsparcie lub z jakimiś pytaniami. W ogóle uważam, ze firma ma zbyt małą kadrę zarządzającą, w stosunku do ilości pracowników.

Kolejny były pracownik ;)
@Obecny pracownik

Pani Kierownik, może sie Pani zajmie w końcu praca, zamiast odpisywać na opinie. Dawno sie tak nie uśmiałam, jak czytając te marne próby wybronienia cyrku, który sie odstawia w tej firmie. Osobiście potwierdzam każdy zarzut.

Obecny pracownik
@Kolejny były pracownik ;)

Bardzo ciekawe... :D Cóż...dobrze, że są tacy, co podobno zawsze wiedzą lepiej.

Gość

Z plusów: stałe godziny pracy, wypłata zawsze na czas, przyjazne i sympatyczne kierownictwo, jasno określone obowiązki. Jeśli chodzi o minusy to zdarzają się problemy z wzięciem dnia wolnego, ale zawsze można się dogadać, są dni kiedy pracy jest zbyt dużo, wynagrodzenie mogłoby być wyższe, na początku umowa zlecenie (ale jest możliwość przejścia na umowę o pracę). Ogólnie oceniam pozytywnie, fajne miejsce dla kogoś kto szuka stałej i stabilnej pracy.

Andrzej
Inne

Dobra firma, normalna praca ale osoby, którym nie udało sie pozostać piszą teraz negatywne opinie!!

Zostaw merytoryczną opinię o Sales & Service Contact Center - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sales & Service Contact Center?

    Zobacz opinie na temat firmy Sales & Service Contact Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sales & Service Contact Center?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 1 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sales & Service Contact Center
2.6/5 Na podstawie 22 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jagielska 57 M
    Warszawa
  • NIP: 7252059522 KRS: 0000418793
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sales & Service Contact Center
Przejdź do nowych opinii