Najmniej profesjonalna rekrutacja, w jakiej brałam udział. Aplikowałam przez popularny portal z ogłoszeniami. Status: aplikacja otwarta, żadnego kontaktu, więc przyjęłam, że nie są zainteresowani moją kandydaturą. Kilka dni po wygaśnięciu ogłoszenia dostałam wiadomość mailową z zaproszeniem na rozmowę, którą odczytałam po fakcie (podpowiedź dla rekrutera: nie wszyscy sprawdzają skrzynkę kilka razy dziennie, bardziej profesjonalnie byłoby zadzwonić i zaproponować termin spotkania). Poprosiłam zatem o wyznaczenie innego terminu. Rozmowa odbyła się na teamsach, była bardzo standardowa, oklepane pytania, jak na każdej rekrutacji. Na zakończenie umówiłam się na kolejną rozmowę, kolejnego dnia z moim potencjalnym przełożonym. Miałam dostać link do spotkania, więc odświeżałam pocztę kilka razy dziennie, żeby nie przeoczyć maila. Pod koniec dnia napisałam wiadomość informującą, że link nie dotarł. Kolejny dzień - brak odpowiedzi, brak linka do spotkania. Kolejny mail z mojej strony i kolejny zignorowany. Pod koniec tygodnia zadzwoniłam do pani z HR, która stwierdziła, że nie wie, na jakim etapie utknęła moja rekrutacja, ale dowie się i wróci z odpowiedzią. Do dziś nie dostałam żadnego feedbacku. Lekceważąca postawa działu HR, strata czasu, nie polecam.
Ja pracowałam w tej firmie kilka lat i miałam okazje przyglądać się jak „tonie jak Titanic”. Jak zaczęłam tam pracować to miejsce pracy było takie że aż chciało się tu pracować. Przełożeni byli za pracownikami, ze wszystkim można było się dogadać. Jak się robiło wyniki to system premiowy też był bardzo atrakcyjny. Ogólnie bardzo byłam zadowolona a każdemu komu opowiadałam o warunkach pracy w Estee to zazdrościł. Na gorsze zaczęło się wszystko zmieniać w 2018 roku, zmieniła się kadra zarządzająca. Wszyscy fajni kierownicy albo zostali zwolnieni, albo zaczęli sami sie zwalniać nie wytrzymując atmosfery. Sprzedawcy którzy robili wyniki i pracowali od kilku lat też odeszli. Kontakt z HR porażka. Pisząc maila w pilnej sprawie dostajesz po tygodniu odpowiedz lub jej brak. Lub ktoś wprowadza cię w błąd ponieważ brak mu kompetencji w dziedzinie w której pracuje. Ogólnie od pracownika się wymaga: sprzedaży, pilnowania stoców, organizowania eventów dla klientów, testerami trzeba tak operować żeby starczyło na kilka miesiecy (kiedyś przychodziły co miesiąc) teraz są ciagle braki. A ciężko sprzedawać kosmetyki za kilka tys jak klient go nawet nie może zobaczyć. Nie ma testerów, często też nie ma produktów (ale to już wina Douglasa lub Sephory) nie ma sprzedaży ale pretensje do sprzedawcy. Robiąc wyniki nie ma co liczyć na to żeby moc dostać lepsze wynagrodzenie czy awans lub żeby w jakikolwiek sposób być za to docenionym. I wisienka na torcie kiedyś każdy powtarzał że to firma kobieca w której każdy rozumie że kobiety w ciąże zachodzą i idą na zwolnienie lub macierzyński teraz niestety jest to „problem”. Wszelkie przywileje są zabierane (paczki urodzinowe, zakupy). I o ile jestem w stanie to zrozumieć bo jednak nie przynosi się firmie dochodów to jest to przykre bo czujesz się gorszy (mimo że przynosiłeś firmie duże zarobki) Pójście na zwolnienie przekreśla wszystko. Nie polecam pracy w tej firmie w tym momencie chyba że coś się zmieni….
Czy dają nagrody i jak mozna awansować w strukturach firmy ze stanowiska kierownika ?
wystarczy być pieskim. robić wszystko co każą i będzie podwyżka. W tej firmie kierowniczki w butikach, to kłamczuchy, których jedynie osiągniecie to bycie kierowniczkami...0 profesjonalizmu
Brałam udział w dwóch etapach rekrutacji do marketingu, w tym przygotowanie czasochłonnego zadania i prezentacji go na drugiej rozmowie. Na tym etapie obiecano odpowiedź i kontakt w ciągu 2, max 3 tygodni, niezależnie od decyzji. Minął miesiąc i cisza, więc sama napisałam do osoby kontaktowej z HR z prośbą o informację czy jest jakieś opóźnienie i kiedy mogę spodziewać się informacji zwrotnej. Zero odpowiedzi na maila, mimo że nie było żadnej zwrotki. Kompletny brak szacunku dla kandydatów i ich czasu.
Bardzo nieuczciwa i nieprofesjonalna rekrutacja do Galerii Mokotów. Osoby z doświadczeniem drogeryjno-perfumeryjnym i konsultacjach nie zostały wzięte pod uwagę. Znowu to był konkurs dla znajomej? To ile jeszcze macie dziewczynki tych znajomych do wsadzenia? Nie wiem, kto prowadził tą rekrutację, ale ta osoba wiele mi powiedziała o tej firmie... Negatywnego. Jaki kram taki pan.
Hej, te osoby z doświadczeniem nie zostały wzięte pod uwagę, ale dostały feedback, że dziękuje się im za udział w procesie i stąd ta wiedza? Zastanawiam się czy możliwe by CV zaginęło w akcji. Dodatkowo o jak dużym doświadczeniu drogeryjno-perfumeryjnym mówimy? Ile lat?
Żadnego feedbacku, rekrutacja szemrana. Nie wiem na jakiej podstawie się tam prowadzi rekrutację, bo na pewno nie w oparciu o to co jest napisane w cv, bo oni nie otwierają cv.
W Cilique na Wołoskiej "rządzi" pani sklepowa, która dyskryminuje kandydatki ze względu na wiek i spore doświadczenie w branży. Wsadza same siusiumajtki i ich koleżanki, więc to pewnie o ten saloooon chodzi, zresztą nie jedyny wpis... Baba nie słucha co się do niej mówi na rozmowie, nie interesuje jej jakie masz doświadczenie drogeryjne i perfumeryjne, znajdzie sobie jakiegoś pracodawcę w twoim cv od czapy nie związanego i drąży i czujesz się to jest prymityw i kretynka, a nie rekruter!! Kto powierza takim paniom sklepowym procesy rekrutacyjne?!! Szok Estee Lauder, co się w waszych salooonach odjaniepawla!!!
Czy dają nagrody i jak mozna awansować w strukturach firmy ze stanowiska kierownika ?
Awans? a po co? W tej firmie nie ma żadnej decyzyjności, żadnej. Poniżej stanowiska BM jesteś zwykłym pionkiem do przekazywania komunikatów
Pewnie też chodzi o wyższą stawkę wynagrodzenia po takim awansie :) Jak właśnie wygląda kwestia podwyżek w Estee Lauder? Czy są one możliwe? Jeśli tak, to jak można sobie na to zapracować i co jest brane pod uwagę przy ich przyznawaniu?
Mimi a po co siedzisz w tej firmie jak Ci tak źle? :) Rynek pracy jest otwarty można aplikować gdzie indziej :)
Są możliwe! Raz w roku przyznawane. Wystarczy ze osiągasz targety i wywiązujesz się ze swoich obowiązków. Dla mnie to dobry pracodawca! Polecam każdemu!
Tak z ciekawości, z jakich przyczyn akurat został wybrany czerwiec? Coś wyjątkowego się wtedy dzieje w firmie, czy tak po prostu ktoś sobie tak wymyślił? Założone plany same w sobie w jaki sposób, byś ocenił? Każdy ogarnie?
Jak awansować? Wielbić przełożonego i wykonywać za niego pracę :) Kierownikiem w tej firmie najczęściej zostaje po prostu konsultantka wg moich obserwacji i taka dziewczynka potem z podstawową wiedzą, ma kłopot z zaplanowaniem czasu pracy wg przepisów prawa pracy, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie pracownikowi tylko dzwoni w każdej sprawie do biura, nie ma pojęcia o tym jak współpracować z ludźmi jak nimi zarządzać, jak ich motywować i jak oceniać. Tylko taki pracownik zawsze będzie wierny nie będzie miał własnego zdania i kosztuje znacznie mniej niż doświadczony człowiek z zewnątrz. Nigdy tez niestety nie będzie autorytetem dla swoich ludzi, niestety.
a w biurze jak sytuacja wobec tego? jakich kompetencji w nim wymagają, że podobno z każdym problemem można spokojnie się zgłosić? pzt wracając do ewentualnych braków w wiedzy, to jaki jest problem, żeby kogoś na szkolenie po prostu wysłać?
wystarczy być pieskim. robić wszystko co każą i będzie podwyżka. W tej firmie kierowniczki w butikach, to kłamczuchy, których jedynie osiągniecie to bycie kierowniczkami...0 profesjonalizmu
Serdecznie odradzam pracę w "butikach", niezależnie od marki, czy to Estee Lauder, Clinique, czy też inne. Kierowniczki w nich - brak profesjonalizmu, brak kultury osobowej. Osobiście pracowałem od momentu otwarcia pierwszego w Polsce butiku Jo Malone London w Westfield Mokotów. Zacznę od tego, że już na samym początku otrzymujesz minimalną krajową pensję, a do tego obowiązki, które nie mają nic wspólnego z byciem ekspertem danej marki - sprzątanie sklepu przed otwarciem (co w przypadku Chanel czy Guerlain jest powierzone sprzątaczkom). W moim przypadku nawet nie dysponowaliśmy porządnym odkurzaczem. Odkurzanie, mopowanie podłóg, ścieranie kurzu - to wszystko w eleganckich ubraniach. Kierowniczka, o której wspominam, to po prostu jeden wielki błąd. Osoba, która zupełnie nie szanuje swoich pracowników, komentuje wszystko - zarówno ich poglądy, jak i wygląd. Wypowiada niepożądane komentarze. Brak jakiejkolwiek pomocy, brak wyjaśnień. Tylko obwinianie, że "pracujesz tu już kilka miesięcy, a niczego nie umiesz". Wszelkie pomysły są torpedowane. Ona nie lubi osób, które mają odmienne zdanie. Lubi jedynie „(usunięte przez administratora)”. Pracowałem tam przez rok i siedem miesięcy i szczerze mówiąc, w tym czasie nabawiłem się zaburzeń psychicznych, ponieważ ciągle pracowałem pod presją, aby robić to, co każe kierowniczka. Nie można było być sobą, bo "pracujesz w tak prestiżowym miejscu". Dodatkowo plany sprzedażowe pojawiały się znikąd (w ciągu tego czasu udało się osiągnąć miesięczną premię może zaledwie cztery razy). W ogóle firma nie toleruje odmiennych poglądów. Osoby z biura nigdy nie reagowały na atmosferę panującą w butiku - pytania ograniczały się jedynie do "ile dziś mamy?". Jeśli cenisz siebie i swoje życie, serdecznie odradzam pracę w tej firmie - nie warto.
to prawda. Dziewczyny tam pracujące nigdy się nie uśmiechają. Wysoka, w okularach zawsze ma dziwny wyraz twarzy.
Hej, ja akurat chce pracownik na cały etat jako Konsultant ds. Urody ale ktoś tutaj wspomniał o pracy na część etatu. gdyby była faktycznie możliwa to jak liczone jest wtedy wynagrodzenie? Czy warunki są podobne co przy całym? Zastanawiam się jak premia po prostu jest wtedy liczona
Kilka razy wysłałam cv na tą sama ofertę pracy i za każdym razem nikt nawet nie otworzył mojego cv. To jest ta wasza rekrutacja konsultantów?! To jak się u was dostaje pracę, skoro aplikowanie na ofertę nic nie daje, bo nawet tego nie otwieracie?!! Znajome królika?!
Jaki jest styl zarządzania w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
okropny! w salonach odradzam pracować. Prawie każdy pracownik niezadowolony z kierownika. Regionalne menedzerowie mają (usunięte przez administratora) co się dzieje w salonach. Dla nich najwaznejszy tylko wynik. (usunięte przez administratora) w tej firmie to podstawa + do tego najniższa krajowa.
Jeśli chcecie zarabiać najniższą krajową, być (usunięte przez administratora)w miejscu pracy, to zapraszam serdecznie do tej wspaniałej firmy.
Dzień dobry. Kiedyś jak widziałam ofertę dla Konsultanta ds. Urody to było w niej napisane, że można pracować na część etatu. czy taka forma zatrudnienia byłaby jeszcze opcjonalna? Nie ukrywam, że jak na razie tylko na takiej mi zależy
Jakiś czas temu zdarzył mi się krótki epizod pracy dla M.A.C w salonie w Arkadii. Niestety nasza współpraca od początku nie układała się pozytywnie, począwszy od pewnych zamierzonych „niedomówień” w kwestiach finansowych z kierownikiem. O wyrobionych celach i premii można pomarzyć, ale na otarcie łez otrzymujecie dodatkowe grosze za prowadzenie ich śmiesznego konta na instagramie. Klienci mało problemowi, natomiast pracownicy i biuro owszem. Brak możliwości rozwoju, brak szkoleń, brak realnej ścieżki kariery. Pani kierownik nieszczęśliwa, próbująca wyładowywać swoje frustracje i niespełnione ambicje na innych pracownikach oraz jej większa koleżanka, napewno odbiorą wam chęci do pracy. Wypłata jest kompletnie nieadekwatna do „obowiązków” jakie są wymagane od pracownika.
Skąd w wymaganiach znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego, skoro oferta pracy jest na rynek polski?
Może i na rynek polski ale nie jest powiedziane, że taki klient Ci się trafi? Nie kojarzysz może jakie są teraz uwarunkowania demograficzne? Możliwe, że więcej się zarobi przy takich umiejętnościach? Ja ich nie posiadam ale czy pracodawca douczy z języka? I z ewentualnej kultury jeśli to tak istotne?
W Polsce drugim językiem przydatnym w handlu jest ANGIELSKI. Jeśli to prawda, co wynika z tego forum, że Estee Lauder dyskryminuje Polki w zatrudnieniu w ich własnym kraju i zatrudnia w sklepach Ukry i Ruskie, to wyrzucam wszystkie kosmetyki tej firmy i moje znajome zrobią to samo.
Brałam udział w dwóch etapach rekrutacji do marketingu, w tym przygotowanie czasochłonnego zadania i prezentacji go na drugiej rozmowie. Na tym etapie obiecano odpowiedź i kontakt w ciągu 2, max 3 tygodni, niezależnie od decyzji. Minął miesiąc i cisza, więc sama napisałam do osoby kontaktowej z HR z prośbą o informację czy jest jakieś opóźnienie i kiedy mogę spodziewać się informacji zwrotnej. Zero odpowiedzi na maila, mimo że nie było żadnej zwrotki. Kompletny brak szacunku dla kandydatów i ich czasu.
Hej, ale to nie widziałaś by gdzieś wznawiano w ogóle te ofertę? po prostu perspektywa czasowa zaczęła mnie zastanawiać. Po takim miesiącu już można faktycznie mieć pewność ze ktoś się nie dostał? Ciekawe czy to średni czas na decyzje na innych stanowiskach? Ktoś wie? (celuje w inny dział) rekrutują te same osoby?
Poinformowano mnie, że decyzja będzie najpóźniej na początku grudnia… od rozmowy minęło już 1,5 miesiąca i nikt się ze mną nie skontaktował a mój mail został niestety zignorowany. W normalnej sytuacji gdyby wystąpiło jakieś opóźnienie to daliby znać.
Rekrutacja na niektóre stanowiska czasem trwa nawet kilka miesięcy. Firma szanuje Wasz czas jednak weźcie pod uwagę, że listopad i grudzień to najbardziej intensywne miesiące :) Myślę, że dlatego zdarzył się lekki poślizg. Oczywiście nie sugeruje, że rekrutacja waszego stanowiska potrwa tak długo, zwracam uwagę na fakt, że firma stara się dobrze dobrać swoich pracowników :)
Względem czego piszesz, że to jakieś bzdury z czym się nie zgadasz? Niby dobrze wiedzieć, że rekrutacje mogą dłużej potrwać ale czy do teraz nie mówią już tego wprost na samym początku co by człowiek nie miał wątpliwości? A z tym dobraniem jak teraz sytuacja wygląda? są rotacje?
Witam, czy od kolejnego roku będą może przyjęcia dla konsultantek? Widzę ze we wcześniejszych wpisach ludzie odnosili do pracy na tym stanowisku. teraz jak tak patrzę po ogłoszeniach to pokazało mi się jedno ale z ubiegłego roku. nie podano w dodatku widełek placowych. Czy wiecie już jakie będą obowiązywać teraz od stycznia?
Aplikowałem na stanowisko analityczne w centrali. Najpier telefon od pani z kadr, potem jedna rozmowa na teamsach, druga rozmowa, już z dyrektor sprzedaży. Następnie test sprawdzający kompetencje. Po tym wszystkim zero odpowiedzi. Na maila z zapytaniem, jak wygląda moja kandydatura, nie otrzymałem odpowiedzi. Po tym wszystkim został niesmak i poczucie zażenowania nieprofejsonalnym i niedojzałym podejściem do potencjalnego pracownika.
Tak w sumie ile czasu Ci to wszystko zajęło? Jak bardzo zostało to rozciągnięte w czasie? Ten test tez mnie ciekawi, opiszesz jego formę? Przykładowe pytanie? nie ze od razu chce aplikować ale ciekawa jestem poziomu trudności przy takim podejściu, które opisujesz
Są teraz oferty pracy? nie widziałam w sieci chyba, że źle popatrzyłam? Widzę ze ludzie zatrudnieniem się interesują, stąd ciekawość. na stronie w zakładce z karierą odsyłają na taki portal ale nie widzę na nim ofert. kiedy ostatnio jakieś nabory były prowadzone? I czy warunki zmienia się jakoś od nowego roku?
Jak wygląda praca w Sosnowcu? Fashion House ktoś może się wypowiedzieć? :)
Zwróciłam uwagę tu na ten komentarz o tym, że zaczyna się zmieniać sytuacja. I że odeszły różne tzw "przywileje", znaczy została tylko podstawa wynagrodzenia? Czy o coś innego chodzi? Proszę o informację, co teraz wchodzi w skład wypłaty i jak ona się przedstawia, bo mam zamiar pytać o pracę. Lepiej wiedzieć wcześniej.
Najmniej profesjonalna rekrutacja, w jakiej brałam udział. Aplikowałam przez popularny portal z ogłoszeniami. Status: aplikacja otwarta, żadnego kontaktu, więc przyjęłam, że nie są zainteresowani moją kandydaturą. Kilka dni po wygaśnięciu ogłoszenia dostałam wiadomość mailową z zaproszeniem na rozmowę, którą odczytałam po fakcie (podpowiedź dla rekrutera: nie wszyscy sprawdzają skrzynkę kilka razy dziennie, bardziej profesjonalnie byłoby zadzwonić i zaproponować termin spotkania). Poprosiłam zatem o wyznaczenie innego terminu. Rozmowa odbyła się na teamsach, była bardzo standardowa, oklepane pytania, jak na każdej rekrutacji. Na zakończenie umówiłam się na kolejną rozmowę, kolejnego dnia z moim potencjalnym przełożonym. Miałam dostać link do spotkania, więc odświeżałam pocztę kilka razy dziennie, żeby nie przeoczyć maila. Pod koniec dnia napisałam wiadomość informującą, że link nie dotarł. Kolejny dzień - brak odpowiedzi, brak linka do spotkania. Kolejny mail z mojej strony i kolejny zignorowany. Pod koniec tygodnia zadzwoniłam do pani z HR, która stwierdziła, że nie wie, na jakim etapie utknęła moja rekrutacja, ale dowie się i wróci z odpowiedzią. Do dziś nie dostałam żadnego feedbacku. Lekceważąca postawa działu HR, strata czasu, nie polecam.
Potwierdzam. Hr w tej firmie to jakaś pomyłka o ile to hr w ogóle przeprowadza rozmowy bo wydaje mi się, że to szeregowi pracownicy lub kierownicy z przypadku czy ze sprzedaży bez merytorycznego szkolenia. Moja rozmowa kilka lat wstecz wygladała tak, że to pani głownie mówiła a pytania jakie zadawała nie mogły jej wiele powiedzieć na temat kompetencji - w zasadzie to był monolog z jej strony. To była najmniej profesjonalna rozmowa na jakiej byłam. Po tej tzw rozmowie zostałam zapewniona o kontakcie zwrotnym i informacji niezależnie od wyniku rozmowy do końca tygodnia i co? Dostałam informacje o pracy po ponad 3 tygodniach milczenia a jakie było zdziwienie, że podjęłam już prace w Notino bo nikt się nie odezwał w wyznaczonym terminie. Dziwię się, że dzwoniłaś i się prosilaś o atencję bo o firmie najwiecej mówi pierszy kontakt i jakość hr bo już wtedy wiesz czego możesz się spodziewać z ich strony
Wiem o czym mowa. wyobraz sobie aplikaje i o kontaktu masakra a osoby ktore pracuja we wroclawi i maja tabliczke konsultantka este to jakas pomylka to chyba przez znajomocitam trafila nawet nie potrafi dobrac kremu i podkladu a jak jej sie zapytalam i sklad i czy do mojej cer sie nadaje boze drogi 0 pojecia ja nie wiem moje mazenie to była tam praca ale tak jak rekrutuja to żenujace zachowanie
Oni tam zatrudniaj nie wiem kogo..,, A oni jak zaczynali Od czego napewno i od stanowiska Ja posiadam 10 letnie doświadczenie sprzedaży kosmetyków i wykształcenie kosmetologa A nawet nie zostałam zaproszona na rozmowę I to są profesjonaliści Tam dostają prace tylko chyba osoby z przypadku albo nie wydalone przedszkolanki,psycholożki lub panie po bankowości Proszę was aplikuje tam 3raz i zero o odpowiedzi a klientka która tam siedzi to chyba przez pomyłkę dostała prace Zastanówcie się kierownicy wielcy i tu do was apel Sami tez jakiś zaczynaliście chyba prawda?!!!!!! Czyli id 0
Ja pracowałam w tej firmie kilka lat i miałam okazje przyglądać się jak „tonie jak Titanic”. Jak zaczęłam tam pracować to miejsce pracy było takie że aż chciało się tu pracować. Przełożeni byli za pracownikami, ze wszystkim można było się dogadać. Jak się robiło wyniki to system premiowy też był bardzo atrakcyjny. Ogólnie bardzo byłam zadowolona a każdemu komu opowiadałam o warunkach pracy w Estee to zazdrościł. Na gorsze zaczęło się wszystko zmieniać w 2018 roku, zmieniła się kadra zarządzająca. Wszyscy fajni kierownicy albo zostali zwolnieni, albo zaczęli sami sie zwalniać nie wytrzymując atmosfery. Sprzedawcy którzy robili wyniki i pracowali od kilku lat też odeszli. Kontakt z HR porażka. Pisząc maila w pilnej sprawie dostajesz po tygodniu odpowiedz lub jej brak. Lub ktoś wprowadza cię w błąd ponieważ brak mu kompetencji w dziedzinie w której pracuje. Ogólnie od pracownika się wymaga: sprzedaży, pilnowania stoców, organizowania eventów dla klientów, testerami trzeba tak operować żeby starczyło na kilka miesiecy (kiedyś przychodziły co miesiąc) teraz są ciagle braki. A ciężko sprzedawać kosmetyki za kilka tys jak klient go nawet nie może zobaczyć. Nie ma testerów, często też nie ma produktów (ale to już wina Douglasa lub Sephory) nie ma sprzedaży ale pretensje do sprzedawcy. Robiąc wyniki nie ma co liczyć na to żeby moc dostać lepsze wynagrodzenie czy awans lub żeby w jakikolwiek sposób być za to docenionym. I wisienka na torcie kiedyś każdy powtarzał że to firma kobieca w której każdy rozumie że kobiety w ciąże zachodzą i idą na zwolnienie lub macierzyński teraz niestety jest to „problem”. Wszelkie przywileje są zabierane (paczki urodzinowe, zakupy). I o ile jestem w stanie to zrozumieć bo jednak nie przynosi się firmie dochodów to jest to przykre bo czujesz się gorszy (mimo że przynosiłeś firmie duże zarobki) Pójście na zwolnienie przekreśla wszystko. Nie polecam pracy w tej firmie w tym momencie chyba że coś się zmieni….
Praca w biurze wygląda masakrycznie.nie polecam tego pracodawcę. Duża ilość nadgodzin za które nikt nie płaci.duza rotacja.
No o tych nadgodzinach faktycznie pisali, że mogłam jakieś wychodzić... Ale w twoim przypadku dużo to ile? Piszesz o dużej rotacji w biurze, a ile osób w sumie tam teraz pracuje i jak liczna część jest tą rotującą?
W internecie wisi ogłoszenie na konsultantkę Clinique w Katowicach, czy ktoś wie czy chodzi o Sephora, Douglas czy salon firmowy? a jak z rekrutacją w czasie kwarantanny?
To tylko potwierdza wszystkie plotki na temat tego sklepu, w branży słyszę często o tym od rożnych konsultantek terenowych. Mobbing się zgłasza przełożonym albo do biur po co się męczyć. Jak ktoś powinien otwierać oczy to powinien wiedzieć na co.
Możesz napisać coś więcej? To jest dla mnie ważny temat być może mamy takie same doświadczenia
W ogłoszeniach o pracę szukają konsultantek, a na umowie o prace będzie sprzedawca, szkoda nerwów na tą firme
A czym to się różni? Bo dla mnie to jedno i to samo... przypuszczam że bardzo podobna lista obowiązków.
Czyli jednak doradca, a nie sprzedawca. No chyba że obowiązkiem jest tez stanie na kasie? Dobrze chociaż płacą na tym stanowisku jeśli można wiedziec?
Niestety w moim przypadku na umowie był "sprzedawca" mimo że w ogłoszeniu szukali doradcy. Okolica minimalnej krajowej plus premie, ktorych tak jak pisali poprzednicy nie ma albo są raz na rok
witam Skladałam cv do Wroclavi na stanowisko Konsultant -Sprzedawca Jest to masakryczne zachowanie ze strony rekrutujacej lub rekrutujacego Mam wykształcenie kosmetyczne -doswiadczenie i wiedze to nie .....nie dl nich, posadza dziewczyneczke co nie ma wiedzy doswiadczenia i kierukowego wykształceniaco nie potrafi dobrac kosmetykow i siedzi tam za kare a ja szukajac pracy i składajac tam cv nawet nie mam odpowiedzi lub nawet zaproszenia na rozmowe . szlak trafia człowieka bo skladałam juz tam nie raz cv i po tym jak sie nie dostałam to specjalnie poszlam do salonu este i chciałam zaobaczyk kogo wzieli .....masakra 0 wiedzy i kto tu mówi że polsce ze ludzie sa wybredni z praca to oni szukają Bóg wie jeden kogo!!!!!
Bardziej prawdopodobne, że zatrudnią kogoś kto nie ma pojęcia o pracy ale jest znajomym kierowniczki lub kierownika. Znana praktyka w tej firmie
No ale co z takimi pracownikami począć? Nie ma nawet żadnego wdrożenia dla osób zatrudnionych po znajomości?
Tam nie szukają z wykształceniem kosmetycznym tylko w kierunku wizazu więc to zrozumiałe ze nie chcą kosmetyczek ????
Zobacz w ich ogłoszeniach o pracę czy nie szukają ;) albo jak potem wymagają znajomości składów kosmetyków
Oni są i tak bezpieczni bo kierownictwo ich nie wywali. Bardziej muszą martwić się zwykli pracownicy. Chociaż jest ich juz coraz mniej, kumoterstwo wszędzie
taaaa same wizażystki w tych sklepach. Od kiedy kosmetyczka czy kosmetolog nie potrafi malować czy dobrać podkładu? Przecież te salony to głównie pielęgnacja. No chyba, że pracownika szuka MAC ale wtedy i część "wizażystów" z EL i CL by nie dostała pracy bo nie maja nawet kursów nie wspominając o szkołach wizażu. Klient na akcjach powinien wymagać okazania dyplomu :)
A czemu mieliby nie chcieć ich zwalniać? Nie powinno się każdego po równo traktować przypadkiem?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Estee Lauder Poland Sp. z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Kandydaci do pracy w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.