Jak wygląda kwestia stabilności zatrudnienia i gwarantowanych godzin pracy?
Czy osoby, które pracują obecnie na projekcie AliExpress są zadowolone z pracy? Czy po 3 miesiącach UOP dalej macie tę samą stawkę?
Dzień dobry, chciałabym się zapytać jak w praktyce wygląda praca jako doradca klienta - popularny sklep odzieżowy. Znalazłam ofertę na to stanowisko i zachęcił mnie jego opis. Chciałabym się jednak zapytać jak praca wygląda w praktyce? Czy jest to typowe call center gdzie przez bite 8 godzin musisz wisieć na telefonie a przełożeni cisną o wyniki oczekując od pracowników pracowania jak roboty? Jak wygląda atmosfera w pracy? Być może te pytania brzmią dziwnie, ale mam bardzo złe doświadczenia jeżeli chodzi o pracę w CC w innej firmie i wolałaby się dowiedzieć z góry :(
Szczerze? Omijać szerokim łukiem, bardzo szerokim. Firma potrzebuje pilnego coachingu w kwestii motywowania pracowników, ponieważ na razie jedynie skutecznie demotywuje, a jeżeli będzie nadal tak jak jest, najlepsza kadra szybciutko ucieknie gdzie indziej, zresztą już ma to miejsce. Coraz więcej obowiązków, do granic wytrzymałości, a wynagrodzenie ani drgnie, a w zasadzie zmniejsza się, ponieważ w związku z inflacją była podwyżka, ale cen "benefitów", uzasadniona przez HR inflacją właśnie ;-) Jednym słowem kpina z pracowników. Nie ma się czemu dziwić, gdy tą toksyczną firmą, w której wraz z rozwojem projektów rozwija się też mobbing w różnych postaciach, zarządza skąpy Niemiec, szukający wszędzie oszczędności kosztem polskich pracowników. Nie tędy droga.
1. Pierwsza rozmowa wstępna z pytaniem o oczekiwania finansowe. Potem jakieś 3-4 tygodnie ciszy, więc myślałam, że już się nie odezwą. 2. Zaproszenie na drugą rozmowę w języku obcym. Rozmowa z rekruterem oceniające poziom znajomości języka obcego, w trakcie 2 testy językowe. Rozmowa online na teamsie 3. Zaproszenie na trzecią rozmowę z osobami z konkretnego projektu. Rozmowa online na teamsie. Obecne 3 osoby z projektu.
1. Przed rozmową dostaje się informacje do jakiego projektu jest rekrutacja, więc warto sobie odwiedzić stronę pracodawcy. Nie ma pytań o historię firmy, czy kierownictwo, ale raczej o produkt. 2. Pytania o dotychczasowe doświadczenie, trzeba trochę opowiedzieć o wcześniejszych obowiązkach. 3. Testy językowe o temayce ogólnej. 4. Pytania jak podchodzi się do sytuacji trudnych z problematycznym klientem 5. Pytanie czy przedstawione warunki i godziny pracy odpowiadają Ogólnie wszystko w bardzo miłej życzliwej atmosferze, mnóstwo uśmiechów i wsparcia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Jest super wszyscy się boimy zwolnienia każdego dnia bo firma i jej zleceniodawcy kochają obniżanie standardów pracy i redukcje zatrudnienia.
a widziałam opinię z okolicy kwietnia na ten temat.... czyli skoro tak miałby być to jest szansa na przybliżenie wyników z grudnia? ile osób w sumie pracowało na początku a ile odeszło?
U mnie w projekcie jest bardzo miła atmosfera. Wszyscy sobie pomagają, kierownictwo nigdy nie krytykuje, wspiera i motywuje. Nie przesadzam. Zastanawiam się, czy wszyscy tak mają, czy ja trafiłam wyjątkowo dobrze.
Czy wypłaty są zawsze na czas?
Wypłaty zawsze na czas, nadgodziny wypłacane kwartalnie i w zależności od projektu mogą się pojawić bonusy od zleceniodawcy. Na święta bony Sodexo i dodatek urlopowy.
Zainteresowały mnie te bonusy. One są wypłacane za dobrze wykonaną robotę? Jakie to kwoty? Bony sodexo na ile?
Bony Sodexo wyliczane są od dochodu na członka rodziny. Najniższy próg to 2.500. Każdy dostaje wg swojej sytuacji Nie są to kwoty zawrotne raczej do 500 zł Bonusy mogą być za frekwencję i oprócz bonów od Webhelp można też dostać dodatkowe bony świąteczne od zleceniodawcy. Dostaje się też paczki z prezentami np. na powitanie, na dzień agenta, na święta.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Few years ago a wifi box in france use to have problems , reboot , sometime for example play music or worse during the late night because the remote had a problem , when your neighbour for example change it changes your TV too …. and guess what ? We prepared victims and scapegoated them by making them look unstable and destroying their life , wer not even speaking about harassment inside the Company Its sbout crime and harassment outside the Company in order to make it look a human error not product defect in a corrupted French speaking country . I see you dear gardening project in Poland , mafia like Company dont change Its behaviour .
czy jesteś gotów zniszczyć czyjeś życie nad projektem?
Jak długo trwa proces awansu w Webhelp Poland Sp. z o.o.?