Uwaga!!!!Uwaga!!!!Uwaga!!!! SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAĆ BOSCH CAR SERWIS W KAMIENIU POMORSKIM!!!! Nigdy,ale to nigdy nie sądziłam,że będę zmuszona publicznie pisać jak bardzo niezadowolona jestem z czyjejś usługi!!! Pisze to KU PRZESTRODZE dla innych-podejście właściciela,który nie potrafił przyznać się do uszkodzenia mienia zmusiło mnie do negatywnego komentarza! A wystarczyło przyznać się do błędu-przeprosić!!! Panie Walczak liczyłam na profesjonalne podejście do mojej reklamacji! Wybrałam Wasz serwis do wymiany ogumienia z myślą,że zarówno ja jak i mój pojazd zostaniemy potraktowani na wysokim poziomie! Myślę sobie-serwis Bosch car-to będzie strzał w dziesiątkę dla mojego NOWO nabytego pojazdu! Niestety! Zawiodłam się po całej lini! Zastrzegłam i prosiłam,żeby uważano,bo auto ma NOWE alufelgi. Ku mojemu zadowoleniu zostaly zrobione zdjęcia każdej felgi z osobna. I co? Ku mojej początkowej uwadze wymiana została przeprowadzona niechlujnie czego skutkiem jest porysowana moja nowa felga! W dniu usługi właściciela nie zastałam-zostałam odesłana na spotkanie do właściciela kilka dni później. Właściciel nie poczuł się do winy,mało tego sugerował,że przyjechałam z porysowaną/pomalowaną nową fabrycznie felgą!!! Pytam po co robicie zdjęcia PRZED?!Skoro i tak czyjegoś mienia nie szanujecie!!!! Prosiłam o podejście do auta,zobaczenie NA ŻYWO jak wygląda uszkodzenie,to Pan Robert nawet nie raczył podnieść się z krzesła twierdząc,że on ma wszystko na zdjęciach. Kolejną sprawą źle wywarzone koła.Kierownica drgała po wymianie ogumienia. Tu Pan Robert nawet nie podniósł na mnie wzroku,temat puścił mimo uszu!!! Z jasnych przyczyn nie chciałam wracać do tego serwisu na korekte .Skorygowałam wywarzenie opon w innym serwisie. NIE POLECAM!!!BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA!!! Omijajcie szerokim łukiem!!!!!!
Nie polecam tego warsztatu. Proszę omijać z daleka Bosch Car Service Walczak w Kamieniu Pomorskim. 24.05.2021 oddałem auto do warsztatu na wymianę rozrządu, montaż haka, wymianę oleju, i wszystkich filtrów. W dniu odbioru wydawało się wszystko OK. Jednak po dotarciu do domu, i dokładnym obejrzeniu auta okazało się, że panowie mechanicy porysowali boczne szyby w drzwiach z przodu i z tyłu. Po wykonanym telefonie, Pan z obsługi klienta poinformował mnie, że to nie możliwe aby te zarysowania powstały u nich na warsztacie. Szczerze mówiąc nie oczekiwałem innej odpowiedzi. Pan jeszcze poinformował mnie, że sprawdzi zdjęcia i oddzwoni. Niestety na tym się skończyło. Telefonu się nie doczekałem, i muszę się pogodzić z faktem, że przy okazji naprawy, mam porysowane szyby. Problemem jest fakt że nie mam możliwości udowodnienia swoich racji. Nie przyszło mi do głowy, by dokładnie sfotografować auto przed postawieniem na warsztat. Pytanie tylko czy naprawdę za każdym razem to konieczne????