Najdziwniejsze jest w tym to, że oni nie oferują praktycznie żadnych kanałów płatności poprzez ten Yetipay , no może jeden Chomika - gdzie mnóstwa jest materiałów do ściągnięcia łamiących prawa autorskie (można wykupić transfer) i jakoś im dobrze z tym, a Ciebie jednego z drugim będą weryfikować co chwilę.
Szanowni Państwo, pomimo licznych opinii negatywnych zachęcam najpierw do kontaktu a dopiero w kolejnym kroku do wystawienia opinii - najlepiej z przytoczeniem prowadzonej z nami korespondencji. Nie zdarzyło się aby spółka kiedykolwiek przejęła na własność środki użytkowników - nawet tych, którzy do tej pory nie zweryfikowali swojego konta. Środki leżą na Państwa kontach i czekają na podjęcie przez Państwa działań umożliwiających ich odblokowanie (odblokowaniu nie podlegają konta oraz środki co do których toczą się postępowania karne). Jeśli użytkownik nie zamierza się zweryfikować to też musi poinformować Spółkę, tak abyśmy mogli zamknąć konto i zwrócić środki. Jako Krajowa Instytucja Płatnicza mamy ustawowy obowiązek weryfikować naszych użytkowników tak jak robią to na przykład banki (czyli np. za pomocą danych z dowodów osobistych lub paszportów). Jesteśmy podmiotem nadzorowanym przez KNF, NBP oraz Rzecznika Finansowego.
Dlaczego tak perfidnie kłamiecie, miałem tam konto, były bez przerwy weryfikacje , blokowanie kont pod byle pozorem ,że niby dziwne nazwy tytułów przelewów , dużo wpłat i takie tam bzdury wyssane z du....y. Piszecie, że takie procedury macie bo pod nadzorem KNF i że takie wymagania jak w banku , tylko że jak w banku już mnie raz zweryfikują to nikt mi konta nie blokuje a przelew nawet może przyjść bez nazwy. Szemrana firma i tyle....
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Yetipay Sp. z o.o.?
Zablokowane konto z powodu zmiany operatora sieci to juz drugie konto zablokowane,brak kontaktu NIGDY WIĘCEJ.
Zastanawiam się, czy firma zatrudnia tutaj informatyków, do ogarnięcia platformy internetowej? Jeśli tak, to na jakich warunkach tu się pracuje? Jest to stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, czy raczej umowa zlecenie? I jakie doświadczenie trzeba mieć, aby w ogóle móc tutaj pracować? Napiszcie , bo mój mąż jest informatykiem i szuka nowego miejsca pracy .
Najdziwniejsze jest w tym to, że oni nie oferują praktycznie żadnych kanałów płatności poprzez ten Yetipay , no może jeden Chomika - gdzie mnóstwa jest materiałów do ściągnięcia łamiących prawa autorskie (można wykupić transfer) i jakoś im dobrze z tym, a Ciebie jednego z drugim będą weryfikować co chwilę.
Szanowni Państwo, pomimo licznych opinii negatywnych zachęcam najpierw do kontaktu a dopiero w kolejnym kroku do wystawienia opinii - najlepiej z przytoczeniem prowadzonej z nami korespondencji. Nie zdarzyło się aby spółka kiedykolwiek przejęła na własność środki użytkowników - nawet tych, którzy do tej pory nie zweryfikowali swojego konta. Środki leżą na Państwa kontach i czekają na podjęcie przez Państwa działań umożliwiających ich odblokowanie (odblokowaniu nie podlegają konta oraz środki co do których toczą się postępowania karne). Jeśli użytkownik nie zamierza się zweryfikować to też musi poinformować Spółkę, tak abyśmy mogli zamknąć konto i zwrócić środki. Jako Krajowa Instytucja Płatnicza mamy ustawowy obowiązek weryfikować naszych użytkowników tak jak robią to na przykład banki (czyli np. za pomocą danych z dowodów osobistych lub paszportów). Jesteśmy podmiotem nadzorowanym przez KNF, NBP oraz Rzecznika Finansowego.
Tłumaczycie się państwo, z niepochlebnych opinii klientów, a sami państwo do nich doprowadzają zawieszając konta użytkowników, bo nie podobają państwu się tytuły przychodzących na konto YetiPay przelewów, blokujecie rodakom konta, aby nie mogli wypłacić na swoje konta bankowe pieniędzy ze swoich kont, sam mam zawieszone konto a na nim paręset złotych, ale nadal czekam na odwieszenie, póki co jest zlewanie poprzez nie odpisywanie na moje maile, ale na pewno nie podaruję tych pieniędzy, jeśli sam ich nie odzyskam to odzyska je dla mnie inna insytucja...
Dlaczego konta nie odwiesicie, a jak poprosiłem o zwrot pieniędzy do nadawcy to nie odpisujecie na maile, czyzby chcecie zagarnąć pieniądze?
Wypadaloby, abyscie przed wplata wymagali weryfikacji. Podejmunjecie srodki klienta a dopiero pozniej wymagacie weryfikacji. Firmie kogucik, niechetnie bede wyslal swoje dane ..
Zgadzam się w 100%. Nie widzą problemu by ktoś niezweryfikowany wpłacał i przelewał środki, ale gdy przychodzi do wypłaty oczekują podania danych tj PESEL, Serię i numer dokumentu tożsamości. Czemu nie dostęp do konta bankowego? Wszelkie weryfikacje odbywają się przez przelew bankowy (np 1zł). Wymaganie takich danych można uznać za próbę wyłudzenia
Dlaczego tak perfidnie kłamiecie, miałem tam konto, były bez przerwy weryfikacje , blokowanie kont pod byle pozorem ,że niby dziwne nazwy tytułów przelewów , dużo wpłat i takie tam bzdury wyssane z du....y. Piszecie, że takie procedury macie bo pod nadzorem KNF i że takie wymagania jak w banku , tylko że jak w banku już mnie raz zweryfikują to nikt mi konta nie blokuje a przelew nawet może przyjść bez nazwy. Szemrana firma i tyle....
Większość opinii to wpisy od klientów, a mógłby wypowiedzieć się ktoś z pracowników? Wiecie może czy są jakieś aktualne oferty pracy? W internecie nic nie znalazłem i pomyślałem, że tutaj może ktoś da mi znać? P.S. Na ich stronie nie ma ofert, sprawdzałem.
Cześć:) Jako pracownicy pewnie lepiej się orientujecie, czy nie znajdzie się tu wolny etat w obsłudze klienta? Dał mi do myślenia wpis niżej od klientki, ze firma nie odpowiada na maile. Moze jest za dużo jest pracy, a za mały zespół? Polecacie w ogole rozważyć podjęcie tu pracy? Jakie firma oferuje stawki? Ciężko coś znaleźć w internecie:( Pracujecie w biurze czy zdalnie? Biorą pracowników z mniejszym doświadczeniem?
Co z moimi pieniędzmi (ponad 500zł)? Konto zawieszone, środki zamrożone, brak odpowiedzi na e-mail... pieniądze znajdują sie na moim koncie yetipay, a więc są moje, więc powinni państwo odwiesić konto, aby można było je przelać... Dodam, że blokada za dziwne nazwy przelewów...
Przyjmujecie ludzi do pracy w księgowości? Co prawda nie jestem samodzielną księgową, ale kilka lat pracowałam w kadrach, czy to daje mi duże szanse na racę? Proszę powiedzieć jak wygląda praca godzinowo i jakie wynagrodzenie proponujecie na start.
(usunięte przez administratora)
A podali jakiś powód tego zawieszenia? Nie było żadnych informacji od firmy albo pracowników. Może ktoś z zatrudnionych będzie wiedział o co chodzi i się wypowie.
(usunięte przez administratora) po tygodniu od zleconej wypłaty pieniądze nie pojawiły się na koncie. Napisałem meila dostałem odpowiedz że przelewy zostały zrealizowane i albo jeszcze tego samego dnia albo w dniu następnym będą na koncie, oczywiście dalej ich nie ma. Teraz napisałem drugiego meila z prośbą o potwierdzenie przelewu bo chcę reklamować w banku, czekam na odpowiedź.
Czy ktoś z pracowników mógłby się wypowiedzieć o warunkach, jakie panują w firmie? :D Tak dla odmiany. Nie widzę żadnych ofert, może źle szukam, lub firma w ogóle aktualnie nikogo nie szuka? Pracowałam w podobnej branży, ale tam nie było za wesoło, fajnie byłoby dowiedzieć się czegoś od was, żeby nie słać CV w ciemno jednak.
nie polecam , problem z przeslaniem wlasnych pieniedzy do wlasnego banku ! omijac !!
ktoś pytał o wkład kierownictwa w atmosferze w firmie.. jest tu takie stanowisko? a jakie warunki zatrudnienia może mieć? i inne opcje na pracę to jakie tu jeszcze by były? ile osób teraz jest?
Zawiesili mi bez powodu konto, na którym mam ponad 500zł i nie chcą odwiesić nawet nie chce im sie odpisac na maila - (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Czy ta firma w ogóle jeszcze działa i kogoś zatrudnia? Tyle tutaj komentarzy o jakichś problemach z odzyskiwaniem pieniędzy, że się zastanawiam, w jakim kierunku to się potoczyło.
Przelalem 300zl na swoje konto, ale nie moge z nich skorzystac z uwagi ze nie jestem w pelni zarejestrowany. Chca moj pesel i inne dane osobowe. Na pytanie dlaczego w takim razie przyjmuja pieniadze na takie konta juz odpowiedziec nie potrafia. (usunięte przez administratora) omijac szerokim lukiem! Ktos tutaj wrzucil namiary jakas Ochrone Konsumenta i bede w ten sposob odzyskiwal swoje pieniadze. Nie daruje im ani zlotowki.
Miałem to samo. Komunikowałem się z nimi przez PayPal - po drugim poleceniu zamknięcia konta zwrócili pieniądze i zamknęli konto.
A w końcu musiałeś podać im swoje wrażliwe dane czy nie? Jak wygląda konkretnie komunikacja poprzez PayPal?
Konta Yetipay używałem raz na kilka miesięcy ponieważ serwis w którym dokonywałem zakupów nie miał alternatywy co do płatności zagranicznych Nawet nie wiem ile pieniędzy miałem aktualnie na koncie :( Niestety zablokowali mi konto tak jak i wam Właśnie do nich napisałem ale po waszych wpisach widzę że chodzi o wyłudzenie danych osobowych Nie zamierzam im ich podawać więc pożegnam się z pieniędzmi Odradzam przelewy za pośrednictwem Yetipay
Nie zostawiaj tego tak. Ja ich postraszyłam, że jak mi nie odblokują konta to skontaktuję się z kim trzeba i rozdmucham ten temat jak należy. Odblokowali mi konto do 19 listopada br. bo od tego dnia wchodzi ich nowy regulamin o jakiejś weryfikacji użytkowników.
Ja za pozno zauwazylam informacje o zmianie regulaminu. Nie wysylali tego na maila, tak jak robia chociazby allegro, sklepy internetowe (prawdopodobnie banki tez jesli podasz im maila, ze chcesz informacje dostawac). Nie zagladalam na konto prawie rok. Z kim sie kontaktowaliscie? Ja juz pisalam do UOKiK. Do kogo jeszcze o bezprawne zawieszanie? Co jesli zakladalam konto jeszcze przed obowiazujacym regulaminem (kilka lat wczesniej) i teraz twierdza, ze ja sie na to zgodzilam? Ponownie chca weryfikacje i wysylanie dowodu. Gdyby kiedys chcieli cos takiego, nigdy bym tam nie zalozyla konta.
Dowodu nie można nikomu wysyłać bo twoje dane osobowe mogą trafić nie wiadomo do kogo. Po co ci taka sytuacja? Ja na twoim miejscu bym na to nie poszedł. Napisz czy udało ci się rozwiązać sytuacje?
To skoro za późno zauważyłaś to jest Twoja wina, nic na to nie poradzisz. Trzeba zawsze wszystko uważnie czytać, najlepiej 2 razy. Za głupotę się płaci :)
Danutko, trzeba czytać ze zrozumieniem czyjegoś posta a nie tylko odzywać się w sprawie hejtowania, ot cecha rodaków :) Polecam cofnięcie się do podstawówki, tam uczyli czytania ze zrozumieniem. Żółć natomiast starać się zwalczyć.
Mam konto yetipay od wielu lat. Dzisiaj "doładowałem" konto z PayPal, co przeszło bez problemu, ale kiedy chciałem wykorzystać te pieniądze (innymi słowy zapłacić za coś), dowiedziałem się, ze liczba dopuszczalnych transakcji została przekroczona i muszę zweryfikować konto. Miedzy innymi mam wysłać im skan paszportu, oczywiście ze wszystkimi poufnymi danymi (np. PESEL). Obiecują misie, ze nie podziela się z nikim tymi danymi ! Poniżej opis wszystkich kroków weryfikacji. Komus wyraźnie odwaliło, albo niejaki obajtek przejął yetipay. Weryfikacja konta Zweryfikuj swoje dane osobowe oraz numer konta aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie daje konto YetiPay. Krok 1. - Sprawdź swoje dane osobowe Upewnij się, że dane osobowe jakie podałeś w systemie YetiPay są zgodne z tymi, które posiada Twój bank. Krok 2. - Wykonaj przelew Przelej 1 zł na swoje konto YetiPay. Pieniądze musisz przelać z konta bankowego należącego do Ciebie. UWAGA: dokonaj bezpośredniego przelewu ( elixir ) bez korzystania z ekspresowego transferu środków. Dane do przelewu: numer konta: 95 1240 2092 9210 0000 0014 4175 tytuł przelewu: Weryfikacja konta YetiPay YetiPay Sp. z o.o. ul. Szpitalna 1 lok. 25 01-796 Warszawa Krok 3. - Przekaż nam swój dokument tożsamości Gdy tylko Twój przelew do nas dotrze nasz pracownik zweryfikuje dane i jeżeli wszystko będzie się zgadzało zmieni status Twojego konta na "zweryfikowane" co umożliwi Ci pełne wykorzystanie konta YetiPay. Krok 4. - Poczekaj na weryfikacje danych Jako Krajowa Instytucja Płatnicza musimy mieć możliwość zweryfikowania Twojego dokumentu. Prześlij nam skan lub zdjęcie swojego ważnego dowodu tożsamości. Preferowany jest dowód osobisty ale może być też paszport. Zdjęcie może być wyciemnione, natomiast inne dane muszą być widoczne. Jeśli chcesz, możesz na dokumencie umieścić znak wodny lub adnotację. Dokument prześlij na adres weryfikacja@yetipay.pl - nie zapomnij napisać jakiego konta dotyczy weryfikacja. UWAGA: nie przekazujemy dokumentów tożsamości żadnemu podmiotowi trzeciemu; nie przetwarzamy również żadnych danych z dokumentów tożsamości.
A teraz twierdza, ze informacje - dowod osobisty,paszport nalezy wysylac na kontakt@yetipay.pl. Czyli z masa innych zapytan dostaja rowniez te dowody osobiste i paszporty.
Szukam w internecie opinii i natknęłam się tutaj na podobne sytuacje. Jeszcze ok 8 m-cy temu logowalam sie na konto i wszystko bylo ok, z konta praktycznie juz nie korzystalam. Chcialam je zamknac, ale nie moge nawet wejsc sprawdzic srodkow, bo zawieszone. Konto bylo zweryfikowane przelewem. Zalozone kilka lat temu. Pisalam juz w tej sprawie, czy moga tak blokowac dostep- wejscie na konto, a nie poruszanie sie po nim. Mam nadzieje, ze dostane odpowiedz z instytucji. Boje sie podac wrazliwe dane, podawalam je tylko w banku czy np w dziedzinie lekarskiej, urzedach. Prawdopodobnie "zaskoczyli" specjalnie juz aktualnym innym regulaminem, do ktorego ludzie sa zmuszeni sie dostosowac i podawac nagle te dane. Pisza, ze przy zakladaniu niby juz byl taki obowiazek. Guzik prawda. Nie potrzeba bylo wrazliwych danych. Przypomina mi sie vinted z blokowaniem i sugerowaniem, ze trzeba wyslac wrazliwe dane pod pretekstem...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Yetipay Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Yetipay Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Yetipay Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!