Opinie o DPD Polska w Katowice 3 Maja 40

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie DPD Polska. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie DPD Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska w Katowice 3 Maja 40

Kati

Odradzam firme kurierska oszusci moja przesyłka byla w dostarczeniu przez 3 dni po telefonie do firmy okazalo się ze inny kurier ja pobral na drugi dzien okazalo sie ze to ten kurier co mial przywiesc tylko niby zostawił u sasiada w innej klatce po ktoryms telefonie do firmy i przekazanu ze zapłaca za przesyłke w ten sam dzien dostarczenia wieczorem totalna porażka ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kati

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

odradzam

słuchajcie: "kurier nie ma obowiązku zadzwonić pod podany na liście przewozowym numer telefonu odbiorcy żeby poinformować go, że przywiózł przesyłkę"... jeżeli gdzieś jest teren zamknięty to wpisują, że cie nie było... i to już nie ich zmartwienie. Odradzam bo to jest firma pseudokurierska i na pewno nie można wierzyć w jakieś brednie, że zależy im na jakości i, że biorą pod uwagę opinie klientów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@odradzam

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Janusz56

DPD oddział Katowice kurier w ogóle się nie pojawił przez trzy dni mimo telefonicznych zapewnień że przesyłkę doręczy na 100 procent i napisał Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny chociaż byłem w domu i oczekiwałem na dostawę paczki. Złożyłem reklamację i skargę na kuriera ale widać to taka firma bo zero reakcji. Jeśli to możliwe nigdy więcej DPD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Janusz56

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi prosimy o złożenie skargi za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

anonymous

nie polecam nikomu! szczególnie oddzialu Sosnowiec- dziadostwo idzie w parze z lekceważeniem. Paczka wydawana jest kurierowi 3 dzień, i bidulek nie moze jej 3 dzień zabrać ! żadne interwencje, ani ponaglenia przez Warszawe nie dają nic. Mają nas w czterech literach. Omijać tą firmę szerokim łukiem. A pracownikom w Sosnowcu dać jeszcze podwyzkę ( widać kto rządzi ). A przepraszam ! Szanowni Kurierzy rządzą !! matoły nawet nie uszanuja przesyłek tylko rzucają powodując ich uszkodzenia, ale przecież to nie ich pieniadze, nie ich własność, to po co szanować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonymous

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w DPD Polska spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ZAWIEDZIONY

KATASTROFA !!!! nikomu nie polacam. kurierzy robia co chca ale i chyba cala fima tak samo postepuje. nie informuja o zmanach dostarczenia przesylek ani mailowo ani smsem. przesuwaja terminy jak im pasuje niezaleznie od tego jaka wiadomosc wysla odbiorcy. kurierzy wrecz chamscy (ale nie che generalizowac). dobrze ze nie tylko oni sa na rynku- nigdy juz nie skozystam z ich uslug. - ZAWIEDZIONY ODBIORCA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka

DPD - DNO PONIŻEJ DNA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Klientka

Kurier DPD podczas odbioru wielkogabarytowej przesyłki pobił mojego męża . Gratuluję podejścia do klienta .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Zawiedzina klientka Czekam na paczkię od 2 tygodni,po interwencji na bezpośredni nr tel do kuriera który otrzymałam w e-mailu kurier Paweł - oddział Gdańsk kurier po odebraniu telefonu tłumaczy się tym ,że nie mógł znależć wskazanego adresu przesyłki i oddał ją do magazynu,mało tego w wiadomości mailowej odnotowano ,że nie zastał klienta pod wskazanym adresem dwukrotnie,kiedy to pod wskazanym adresem przebywają ciągle dwie osoby i nie wychodzą z domu ze względu na przebytą operację i stan zdrowia,jest rownież ochrona która zawsze informuje bez problemu każdego kuriera w razie potrzeby gdzie ma się udać z przesyłką,budynek dobrze oznakowany ,duża tablica z numerem,główna ulica inie sposób zobaczyć nr.domy jadąc nawet samochodem.firma zatrudnia takich pracowników którym nie chce się nawet spróbować dostarczyć paczkę a reklamy o tym jak to zależy firmie na kliencie są całkowicie wyssane z palca.Mam nadzieję że przeczyta to osoba od spraw personalnych i postara się choćby zareagować na tak głęboko idącą ignorancje i całkowity brak szacunku do klienta,nie wiem czy to prawda ale czytałam wypowiedzi innych niezadowolonych klientów i podobno ryba psuje się od głowy panie dyrektorze,ale mogły być to tylko złośliwe uwagi.Dopilnuję osobiście aby zrobić antyreklamę na szeroką skalę bo to jak firma podchodzi do klientów nie wyciąga konsekwencji od opornych kurierów i daje ciche przyzwolenie na takie ich traktowanie to jest sprzeczne z zasadami dobrego biznesu.Tymczasem Szanowni Klienci omijajmy takie firmy ,bojkotujmy bo tylko w taki sposób możemy pokazać ,że dzięki nam takie firmy prosperują i brak szacunku do klienta spowoduje naturalną śmierć firmy a przynajmniej zmianę podejcia do nas klientów .Wybierajmy inne firmy jest ich sporo . UWAGA !!!!!!!! DPD NIEPRZYJAZNA FIRMA NADAJ PACZKE GDZIE INDZIEJ !!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof

TO NAJGORSZA FIRMA KTÓRA LEKCEWAŻY KLIENTÓW STRACIŁEM DWA DNI CZEKAJĄC NA PACZKĘ. WYKONAŁEM KILKANAŚCIE ROZMÓW NA TELEFON KONTAKTOWY I BEZ REZULTATU. KURIER ZAPOMNIAŁ DOTECZYC PACZKĘ PO CZYM ODDAŁ JĄ DO MAGAZYNU I PODAŁ FAŁSZYWĄ INFORMACJE O BRAKU ODBIORCY. Z MAGAZYNU NIE MOŻNA JEJ ODZYSKAC. NIE MAM PĄCZKI O STRACIŁEM DWA DNI. TO JEST DZIALANIE KARYGODNE.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tajemniczy
@Krzysztof

jak nie można z magazynu odebrać jak można...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Holenderek

Katastrofa,nigdy więcej,przesyłka dotarła uszkodzona,odbiorca przesyłki nie odebrał ,ja jako nadawca zgłosiłem reklamację której firma nie uwzględniła bzdurnie twierdząc że jestem osobą nie uprawnioną.Nigdy więcej to (usunięte przez administratora) i naciągacze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Przestrzegam przed firma DPD. Paczka utkwiła w oddziale Sosnowiec już 2 dzień i nikt nie chce wyjaśnić co się z nią dzieje - konsultanci na chacie przerywają rozmowę , rozłączają się jeden po drugim w sposób niegrzeczny po przedstawieniu nr listu przewozowego. Nie ma mowy o żadnym profesjonaliźmie i totalny bałagan. Lepiej omijać szerokim łukiem.

Waldi
Inne

Zastanawiam się co by było gdyby nie było takich firm?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka

Dpd to lekceważnie człowieka , zamówiłam paczkę w Mediaexpert 29.12.2017 r. z dostawą na sobotę na . 30.12.2017 r. po czym o godzinie około 8 :00 rano dnia 30 .12.2017 r.na telefon sms że kurier Stansław u mnie bedzie miedzy 8:30 a 9:30 po czym tknęło mnie i weszłąm na zlokalizuj przesylke a tam w systemie widniała informacja że umówiono pózniejszy termin -tylko nie umówiono tego ze mna -to kpina i kolejna rzecz że kurier Stanisław mnie totalnie olał ,nie odebrał tel ani smsa ani nie opowiedział na widomosc na graną na pocztę głosowa , na infolinie dwoniłam 3 razy , nikt nie był w stanie mi pomóc .Po prosiłam o telefon do oddziału na Ul.Inwestycyjna 8 to nikt nie odbierał telefonu i nie odpowiedał na maile a zależało mi bardzo na przesyłce ale bez odpowedzi bo chciałam odebrac paczkę osobiscie - tez nie było opcji -pracują tam ludzie którym brakuję piatej klepki żeby tak człowieka potraktować . To co się dzieje w Dpd to nadaje sie opisac do gazety bo najgorsze usługi kurierskie z jakimi sie spotkałam .Tylko nerwy sobie zszarpałam z tak nie słowną firmą .W tel informacja ze kurier bedzie a w systemie ze nie bedzie to sie zdecydujcie bo to jest swiństwo .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lord

Nie ma gorszej firmy. Oszuści, którzy biorą pieniądze, a potem się nie da do nich dodzwonić! Żaden nie jest w stanie kiwnąć palcem, żeby się ruszyć w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karmazyn

Pracowałem krótko w dpd Toruń, jedno słowo, tragedia, to praca dla zdesperowanych, dowalą ci 100-120 paczek, musisz je rozwieźć do 13.00 bo potem masz odbiory, jak debil szukasz adresów, wszystko też zależy od stanu technicznego auta, moje miało spalone sprzęgło i brak wspomagania kierownicy, zamiast skupić się na szybkim dostarczeniu paczek to skupiałem się by kogoś nie zabić na drodze czy nie spowodować wypadku, często jeździsz dla kogoś, tzn, ktoś pracuje dla dpd i ciebie wstawia jako kierowcę, nie masz wpływu na stan techniczny auta, a twoje problemy na trasie starają się zwalić na twoje rzekomo słabe umiejętności kierowania, każdy kto ma pojęcie o jeżdżeniu wie co to znaczy brak wspomagania i spalone sprzęgło, odmawiają usunięcia usterek auta bo jak twierdzą "za pół roku kupuję nowe i mi się nie opłaca", i każdy kilometr za kółkiem takiego złomu to ryzyko. Dzień w pracy w dpd zaczyna się zawsze tak samo, najpierw szukasz paczek ze swojego rejonu, musisz ten rejon biegle znać by nie pominąć żadnej paczki a potem odpowiednio poukładać na pace, ładują cię tak jak juz pisałem, 100-120, w okresie świątecznym nawet do 200 paczek, ale to nie wszystko, masz jeszcze odbiory i nikogo nie interesuje czy się wyrobisz czy nie, często wracasz do domu po 22.00 i z rańca znowu do roboty i ta sama liczba paczek. Ledwo wyjedziesz za brame zaczynaja się telefony, najczęściej jest tak "dzień dobry, kiedy Pan będzie z moja paczką?", no bo kurier to przecież do k... nędzy prorok i wie kto dzwoni, a nawet jak mi poda dane i adres to niby do cholery skąd mam wiedzieć kiedy będę?, ale nie tylko klienci dzwonią, dyspozytorzy i reszta tych pierdzących w stołek na bazie też co rusz "umila" ci czas dzwonieniem i nawijaniem o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia (szczególnie jako świeży kurier), więc jedziesz zestresowany, sprzęgło ci się ślizga, brak wspomagania, wizja 120 paczek na pace, a panienki z biura z tyłkami king size ci dzwonią i pytaja czy masz paczkę na lelewela 26c/23!!! a niby skąd mam to wiedzieć!!!! niby jak mam spamietać adresy ze 120 paczek!!!! jedziesz po kolei na ten ich scaner ( który i tak nie segreguje adresów) i nie jesteś w stanie im teraz puścić kierownicy, wleźć na pakę i przewertować 120 paczek by dla zaspokojenia ich ciekawości sprawdzić czy paczka do jakiejś tam Przeczewskiej z lelewela jest płatna czy nie!!! W nawale tego absurdu kurierskiego i 100 telefonów na pierwszym kilometrze czeka was jeszcze jedno, KLIENCI, są rózni, panienki otwierające na golasa, stare zrzędliwe babcie które 15 min sprawdzaja swoją paczkę a tobie czas leci, wieczni skarzyciele (cokolwiek byś nie zrobił to taki potem zawsze pisze i dzwoni ze skargami), milionerz (ma do zapłacenia za paczkę 25zł i częstuje cię 500 zł banknotem a ty masz zero kasy), są klienci widmo (tygodniami wozisz im ta sama paczkę a ich nie ma i nie odbieraja telefonów), są klienci których ja nazywałem ciężarowcy, zamawiają paczki po 40-50 kg i targasz na 5 piętro (niby masz przywilej tylko do 30kg ale spróbuj nie wnieść), są klienci dyskutanci, zawsze zanudzają cię gadką o byle czym, i są klienci których ja nazywam hektarowcy, życzy sobie byś mu zawsze dostarczył paczkę do jego roboty która się znajduje kilometry za twoim rejonem bo jak twierdzi tak się umówił z dpd i poprzednim kurierem(no bo przecież nie mógł jeden baran z drugim zamówić paczkę podając adres swojej fabryki by tam bezpośrednio doszła). I wiele wiele innych aspektów które długo by wymieniać, tak w skrócie wygląda robota kuriera, dla ciekawostki dodam, że kurier też pobiera pieniądze za niektóre paczki, czasami w kwocie po 40000 zł i więcej więc jest łąkomym kąskiem dla każdego bandziorka bo jedziesz sam, w każdej chwili możesz zarobić w łeb. Podsumowując, jeżeli lubisz pracę od rana do nocy za 2000-2200zł netto, nie masz własnego zycia prywatnego i zadnych zainteresowań prócz rozwożenia paczek, jesteś odporny na stres, do perfekcji masz opanowaną jazdę uszkodzonym autem gdzie jednoczesnie szukasz adresu i wisisz na telefonie to jak najbardziej polecam robotę w dpd jako kurier.

nick

Nie polecam pracy w Dpd z siedzibą w Sosnowcu , banda oszustów i (usunięte przez administratora) złodziei . Pracowałem tam miesiąc po czym mnie zwolnili z powodu wolnego dostarczania przesyłek z miejsca pasażera oraz słabej orientacji w terenie . Pracodawca zrywa umowy przez smsa po czym nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy . Zwleka z umową tłumacząc się brakiem czasu . Wynagrodzenia za wykonaną praę nie mam do dnia dzisiejszego ,Uważajcie na Darka i Kasię

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Straszna niedbałość kurierów jeśli chodzi o dostarczanie paczek nie miła obsługa cwaniactwo i brak zaangażowania. Odsyłanie paczek na magazyn zamiast dostarczanie do klientów. Chamstwo i jeszcze raz chamstwo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brama xxx

potwierdzam, Sosnowiec traktuje kurierów jak psy!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kurier

DPD w Sosnowcu, kto wybrał szefa serwisu kurierskiego i koordynatorów? z dnia na dzień gorzej

zmęczony upałem

jako kurier muszę napisać, że oddział Sosnowiec dla kurierów nie jest zorganizowany: wąski wjazd nie nadaje się na duże auto , kolejki do kasy , szef serwisu kurierskiego w niczym nie jest pomocny, nie pomaga i nie odbiera telefonów, proszenie się o klucz żeby otworzyć twoją brame. Najgorszee są kolejki na rozładunek paczek z odbiorów, czasem nawet godzine spędzam na bazie po cieżkim dniu pracy, ale od kuriera wymagać wszystkiego , za niedługo będziemy musieli po sobie pozamiatać!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli to czyta ktoś z góry proszę o interwencję. To nie pierrsza moja firma kurierska ale tu kuriera źle się traktuje !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rado

W rejonie gdzie mieszkam w Mysłowicach też mam chamskiego kuriera, który nie chce dojechać pod dom bo jest remont ulicy w okolicy A4, to kurier stawia warunki doręczenia, jak się nie zgodzę to paczka wraca na magazyn i pisze że awizował(nieudana próba doręczenia). Mają problemy z pracodawcą a wyżywają się na kliencie. W przyszłości będę wybierał inną firmę kurierską byle z daleka od dpd. Pozdrowienia dla Waszych "pracodawców" kurierzy nie przelewajcie żali na klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska
Przejdź do nowych opinii