Nie można się dodzwonić,nikt nie odbiera.Sygnał nie jest zajęty.Trzeba próbować kilka razy.Kiedyś nie było takiego problemu.
Polecam aplikacje . Prosta intuicyjna zaoszczędzi czas i odrazu wiemy za ile z kim i kiedy będzie kierowca bieżący podglad gdzie jest auto
Firma bardzo pozytywna Chodź proszę uważać na dwóch kierowców którzy jedzą astra J oraz czarna Insignia że wzglądu na wyudzenia świadczeń OC pisze to że zwgladu bezpieczeństwa państwa
Taxi w dniu 10.11.2022 w ogóle nie przyjechało pod zamawiany adres w Łodzi. A Pani dyspozytorka tłumaczyla, że taxi przyjechało a klienta nie było, jak to kłamstwo nie przeszło (nie wiem czy Dyspozytorki czy Pana z Taxi), to Pani powiedziała, że klient został zabrany. Niestety nie ten klient który zamawiał Taxi i nie z adresu na który Taxi była zamawiana. Co ciekawe - ulica na którą była zamawiana taxi jest bardzo wąską osiedlową ulicą, ma dojazd tylko z jednej strony więc czekając na Taxi pod blokiem przez 25 minut nie ma szans, aby Taxi przeoczyć. Żadne Taxi w ogóle na ulicy się nie pojawiło. Ja, po moich złych doświadczeniach z notorycznym spóźnianiem się Taxi bez informowania o tym klientow zrezygnowałam z usług 400 400 kilka miesięcy temu, niestety wczoraj Kolega zamówił Taxi z tej korporacji, Taxi które nie przyjechało, co skończyło się spóźnieniem na koncert. Nie muszę wspominać, że o kolejnego klienta mniej. Oczywiście reklamację złożymy, o czym kolega poinformował Panią dyspozytorkę.
No to kiepsko jak takie było zachowanie dyspozytorki. Złożyliście już reklamacje? Jak reakcja?
Dziękuję za odpowiedź Świadczy to o dbałości o klienta. Chciałem wyjaśnić, że nie chcę zwrotu 6 zł bo taką macie opłatę za przewóz psa I wiedziałem o niej. Problem polega na tym że nie odpowiedzieliście mi Państwo na pytanie co z paragonem? Zapłaciłem za przewóz psa a paragon dostałem na dodatkową opłatę początkową i to po wyraźnej prośbie do kierowcy. Dostałem w sumie 2 paragony jeden na 27 zł za kurs za który zapłaciłem kierowcy 33 zł a paragon był wydrukowany na 27 zł......Poprosiłem o paragon za przewóz psa i dostałem ....ale na opłatę początkową za 6,75 zł......No chyba nie chcecie powiedzieć, że Wasi kierowcy pobierają dodatkowe opłaty za zwierzęta i nie wystawiają do tego paragonu....?????? Ile psów zostało przewiezionych w te święta???? Jak napisaliście w odpowiedzi od dwudziestu kilku lat kierowcy wykonują takie usługi więc wprowadzenie takiej pozycji do kasy fiskalnej nie byłoby problemem i nie wiedziałbym nawet jak i gdzie pisać o was opinie. Jadę z psem jest opłata płacę otrzymuję normalny paragon na zapłaconą kwotę i nie ma problemu. Tak na marginesie na następny dzień zamówiłem Taxi z firmy Green i wiecie co?????? NIE MA DOPŁATY ZA PSA.....
A próbowałes sie z nimi kontaktowac w inny sposob? :) Infolinia, email? Anonimowy wpis moze nie załatwić sprawy :D No chyba że pracownicy nie odpowiadają
To idź na pieszo albo autobusem jedz. Wiesz o opłacie paragon dostajesz większy i. Płaczesz niegdy więcej takich klientów. Bujaj się!
Zwyczajne chamstwo. Bujaj się do klientów, którzy dają niezłe utrzymanie???!!! Należy eliminować takich ludzi, niech się sami pobujają w domowym fotelu
Ciekawe jak trzeba by było podać nazwisko swoje jako pracownika czy też by używał pan takich słabych określeń? Odważny bo nie trzeba się podpisywać- jakie to męskie
W dniu 14 października 2022 dyspozytorka o godzinie 13.52 przyjęła zlecenie. Kazała mi czekać do 20 minut i i okej Czekałam ponad 30 m8nut i taksówka nie przyjechała, a zlecenie zostało anulowane do tej pory nie wiem dlaczego. Zamówiłam kolejną taksówkę.. Czekałam juz tym razem 8 minut i ostatecznie. Spóźniłam się na ważne spotkanie masakra
Jestem wściekła. Zamówiłam taksówkę telefonicznie, pani zamówienie przyjęła. Czekałam 30 minut (a wspomniano mi 15-20), po czym po moich próbach dodzwonienia się ponownie, pani oddzwoniła informując, że żaden samochód nie wziął mojego adresu. Skandal. 30 minut firma czeka, żeby się zorientować, że jednak jest niewydolna?! Dlaczego kosztem klienta?! W tym czasie mogłam czekać już na taksówkę innej firmy lub podjąć dowolne inne środki, tymczasem nie dostałam się na ważne spotkanie. Nigdy, ale to nigdy w życiu nie zamówię więcej taksówki w tej pseudofirmie. I nikomu z Państwa nie polecam. Robią sobie żarty z ludzi! Zero szacunku!
Nie no żarty to raczej nie im zależy żeby klienci byli, bo pieniążki wtedy będą się zgadzać. Ale faktycznie jeśli tak było to ta Pani po prostu nie dopełniła swoich obowiązków i na to raczej powinno się im zwrócić uwagę?
Nie polecam. Taksówka zamówiona o godzinie 7:00 na godzinę 8:00 została telefonicznie oraz sms- owo potwierdzona, a godzinie 7:52 poinformowano mnie, że kurs się nie odbędzie, bo żaden taksówkarz się nie zgłosił i do 8 na pewno nikt się nie wyrobi. Żenujące podejście do klienta. Odradzam korzystanie z usług tej firmy, zwłaszcza jeśli zależy nam na punktualności.
Taksówki zamawiam tylko wtedy, kiedy naprawdę się śpieszę. Mimo tego, iż obiecywałam sobie, że już nigdy więcej 400 400, to odruchowo, po latach przyzwyczajenia wybrałam ten numer. Świetnie, że w ogóle udało mi się dodzwonić, bo kilka ostatnich razy odrzucało mi połączenia, albo był sygnał zajętości (!) i z konieczności korzystałam z usług konkurencji. Automat podał adres, potwierdziłam wybierając stosowny nr na klawiaturze, otrzymałam informację, że czas dojazdu taksówki 5 min. i super. I to byłoby na tyle... Po 11 minutach oczekiwania sprawdziłam na mapie i okazało się, że jedzie po mnie pojazd z Milionowej (do okolic dworca Łódź Kaliska), przez ścisłe centrum miasta, w godzinach największego natężenia ruchu (16:40) i nie ma szans, żebym zdążyła na umówioną wizytę do specjalisty. Pani, która odebrała telefon z moją interwencją była dość beztroska i w niczym nie widziała problemu, bo "automat nie potrafi oszacować czasu dojazdu" (pytanie, czy panienka po drugiej stronie by potrafiła) Drodzy właściciele!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zainwestujcie w sensowną aplikację i profesjonalny personel, bo firma schodzi na psy. Taką nonszalancją okazujecie brak szacunku klientom i kierowcom pracującym na wasz dobrobyt. Ja definitywnie rezygnuję z waszej korporacji, mimo braku zastrzeżeń do prowadzących pojazdy.
Nie polecam tej firmy . Juz po raz kolejny zamówina taxówka po mimo przysłania smsa o tym jakie auto przyjedzie taxi nie przyjechało . Po godzinie czekania propowałam się dzodzwonić ale nie można było a jak się udało to pani powiedziała że nie było zgłoszenia i bezczelnie odłożyła słuchawkę. Super profesjonalne traktowanie klientów teraz już byłych.
Ja też miałem takie sytuacje. Taxi nie przyjechało to po co przyjmują zamówienia i zero kontaktu. Widać nie zależy im na klientach.
Sytuacja identyczna, z tym, że okazało się, że kierowca podjął obcych ludzi ulicę wcześniej i odhaczył, że realizuje kurs. Na zgłoszoną reklamację firma kazała mi czekać kolejną godzinę. Ta firma to żart.
Generalnie nie mam zastrzeżeñ do funkcjonowania taksówkarzy,ale brak odruchu WYDAWANIA PARAGONU❗❗❗...bardzo źle oceniam panią odbierającą telefony.Nie potrafiła wysłać auta na zamówienie.."ŻABKA UL.FALISTA",gdzie jest jedyna Żabka w okolicy... musiałem doj$ć 200 metrów.SARKASTYCZNIE DO TEJ PANI CZY DWORZEC FABRYCZNY TEŻ OPISYWAĆ TRZEBA ULICĄ I NUMEREM❓❓❓❓
oczywiście że trzeba. Na Fabryczny można podjechać od lekko licząc dwóch stron, jak się uprzemy to od trzech, wiec warto podać, gdzie się stoi. A potem lament i płacz bo taksowka jest nie tam, gdzie księżniczka sobie życzy. podając Manufaktura, dojazd pod 6 punktów, od czterech rożnych ulic, rownież Pani nie widzi roznicy? załosny komentarz tępej lali
Po pierwsze to Żabka nie mieści się na ulicy Falistej Tylko Jasia i Małgosi 1 A. Na falistej nie ma żadne żabki. A po drugie tak jak zamawiasz taxi na dworzec to musisz podać od jakiej ulicy stoisz bo jest kilka wejść od rożnych ulic i możecie stać z kierowcą w dwóch rożnych miejscach a pod dworcem. Więc tak czy siak w obu przypadkach zrobiłeś z siebie idiotę!!! Gratuluje.
Jestem klientką od wielu wielu lat tej korporacji i mimo że wiele teraz tańszej konkurencji to cenie sobie zetelnosc ich kierowców ale obsługa telefoniczna to karygodna sprawa .....nie można nic powiedzieć gdyż pani z za słuchawki już jest zła że musi telefon odebrać i to nie jest tylko raz lub dwa kilkakrotnie już zdążyła mi się już potyczka słowna z panią z 400 400 nie da dojść do słowa przerywa powtarzając przy tym słyszałam slysxala słyszałam ..I właśnie takie lekceważenie klienta wpłynie na zmianę korporacji bo nie mam ochoty już tam dzwonić..I moim pacjentą również zamawiałam zawsze taxi tej korporacji ale czas na zmianę.....a pani z 400 400 życzę powodzenia niech pani zaliczy kurs dobrego wychowania bo to o to tutaj chyba chodzi ......
recepty Pani wypisuje z takimi samymi błędami ortograficznymi, jak tutaj komentarz? współczuję
Pani dyspizytorka chyba obraziła się na ostatnio złożoną skargę i teraz za każdym razem gdy dzwonię informuje mnie,że taksówka może być dopiero za 20 minut czy to w tygodniu godz 19 tą czy w weekend. Dziś ostatni raz dzwoniłam do nich pi taksówkę i więcej tego nie zrobię.Opieszałość,chamstwo i złośliwość.Panie odb tel nie sympatyczne jakby robiły łaskę,że wogóle odbierają.Jednym słowem brak słów
Witam. Czy normalną praktyką w waszej firmie jest sytuacja gdy dyspozytorka przez telefon mówi mi że gdybym się zaszczepił to by może nie było tak źle jak teraz jest ? rozmowa z dnia 05.06 około godziny 14 oo - 15 oo - kurs był z pod sklepu Auchan w Łodzi na Jana Pawła II
400 400 jeżdżę bardzo często, ale z dniem dzisiejszym kończę korzystać z usług firmy. Kierowca samochodu nr 178 według mnie zachowywał się skandalicznie. Wyrażał swoje poglądy na temat covid, że to jedna wielka manipulacja, ja skwitowałam, że nie będę na ten temat rozmawiać, bo właśnie pochowałam mamę tego powodu, na co On stwierdził, że umarła, bo była stara. Nie chciało mi się z głupkiem dyskutować, prowadził więc monolog. W chwili, kiedy zadzwonił mój telefon był następny komentarz, że to pewnie minister zdrowia. Przez takich właśnie baranów, jest tak jak jest. Życzę właśnie owemu kierowcy, aby odmówili mu kiedyś respiratora lekarze, którzy wobec niego są zmanipulowani.
Korzystałam często z usług tej firmy. Już nie będę po bardzo przykrym kontakcie z kierowcą waszej firmy, niestety z uwagi na silne wzburzenie nie zapamiętałam marki samochodu.Kierowca niezadowolony moim błędem ma drodze( jechałam swoim samochodem) pojechał za mną pod mój dom i w bardzo chamski sposób używając mocno wulgarnych słów szykował się do pobicia. Inne doświadczenia to często samochody brudne i śmierdzące.
Właściciele firmy bardzo się troszczą o stan techniczny Twojego samochodu i nie pozwolą Ci go zajeździć. Dlatego kierowcy na ich samochodach, oraz ci "lepiej urodzeni" robią trasy i tłuką zlecenia poza kolejnością, żebyś Ty mógł w tym czasie pojąć, że współpraca z tą korporacją nie ma sensu.
A na jakich autach pracujecie ?
Ale tu śmiesznie...Same opnie niezadowolonych klientów, wow. To chyba jest portal z miejscem na opinie pracowników o swoich pracodawcach. Ewentualnie współpracowników jak w przypadku korporacji taxi. Klienci swoje niezadowolenie powinni skierować chyba do korporacji, ewentualnie wylać je w innych przeznaczonych do tego miejscach w internecie.
Ta sama trasa. Ten sam dzień. Inny samochód. Ceny: raz 18.90 zl a 2 godziny później 22 zł. Dlaczego?
Dlaczego kierowcę trzeba prosić o rachunek❓boczny 141 grzebał 10 min by znaleźć terminal,który był nieczynny.Octavia ledwo się trzyma i do tej pory cuchnie mi ubranie chyba stęchlizną.PROSZĘ NAKAZAĆ WYDAWANIE PARAGONÓW❗❗❗❗❗❗
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?
Zobacz opinie na temat firmy Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tele Taxi 400-400 Miej.Przeds.Trans. M.Bedyniak K.Cyrankowski P.Kejnik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!