Do tej pory nie miałam problemów z przesyłkami kurierskimi, jednak zawsze musi być ten pierwszy raz. Tydzień temu sklep, w którym zamówiłam towar wysłał przesyłkę przez firmę DPD. W czwartek rano trafiła ona do magazynu w Gdańsku i od tamtej pory jest cały czas magazynowana. W poniedziałek sklep kontaktował się w tej sprawie z DPD i obiecano, że we wtorek przesyłka zostanie dostarczona. We wtorek sama zadzwoniłam rano, aby się o to dopytać i zapewniono mnie, że paczka jest już przygotowana do doręczenia i w dniu dzisiejszym zostanie dostarczona między 12 a 14. Zadzwoniłam ponownie ok 14, ponieważ nic się nie zmieniło w statusie śledzenia przesyłki i dowiedziałam się, że paczka nadal jest magazynowana, a po południu kurierzy już nie odbierają przesyłek i ustawiono termin doręczenia na środę. W środę rano znowu zadzwoniłam na infolinię, aby się dopytać czy przesyłka została przekazana do doręczenia i przekazano mi informację, że tak, będzie dostarczona dzisiaj między 9 a 11. W związku z tym zmieniłam swoje plany i specjalnie zostałam w domu, aby czekać na kuriera. Gdy minęła 13 sprawdziłam status przesyłki na stronie i okazało się, że jest ona nadal magazynowana. Zdenerwowana całą sytuacją zadzwoniłam na infolinię, aby wyjaśnić o co chodzi, czemu ciągle magazynują tę przesyłkę i obiecują, że będzie dostarczona, a tego nie robią. Na szczęście trafiłam na cierpliwą Panią, która wysłuchała całej opowieści i zapewniła, że opisze to i przekaże informację o jak najszybszym dostarczeniu przesyłki, tylko znowu - w dniu jutrzejszym, bo dziś już nie ma takiej możliwości. Dowiedziałam się też, że przesyłka nie zmieściła się do samochodu, dlatego została na magazynie. Dzisiaj sytuacja ponownie się powtórzyła... Rozumiem, że raz może się to zdarzyć, że przez jeden dzień zostanie odłożona do następnego transportu i kolejnego dnia zabiera się w pierwszej kolejności te przesyłki, które się wcześniej nie zmieściły. Taką sytuację rozumiem. Jednak tego, że moja paczka leży od tygodnia w magazynie i nie jest przekazana do dostarczenia, to już nie rozumiem. Kompletny brak profesjonalizmu. Po to wybrałam wysyłkę kurierem i więcej zapłaciłam, aby było szybciej. Ostatni raz skorzystałam z oferty tej firmy, następnym razem wybiorę z Pocztę Polską albo inną firmę kurierską.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Najgorsza firma wysyłają meila że kurier bedzie dzisiaj po czym caly dzien nie dostarcza paczki ,nie odbiera telefonu!!! A pani na infolini twierdzi ze kurier w sobote widocznie nie pracuje!! Dodam że dzwoniłam do niego w piątek !!Zamowilam karme a nie bluzke a na wikend zostałam bez karmy dla psów!!! I to ma być solidna firma???!!!!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl. Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce "Moje DPD". Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem
Najgorsza firma wysyłają meila że kurier bedzie dzisiaj po czym caly dzien nie dostarcza paczki ,nie odbiera telefonu!!! A pani na infolini twierdzi ze kurier w sobote widocznie nie pracuje!! Dodam że dzwoniłam do niego w piątek !!Zamowilam karme a nie bluzke a na wikend zostałam bez karmy dla psów!!! I to ma być solidna firma???!!!!
Do poniedziałku bylam zadowolona z DPD , dopóki nie trafiłam na kuriera Damiana ktory to bardzo nierzetelne wykonuje swoją pracę ( zreszta na niekorzyść DPD). JEDYNE co potrafi to klamac
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Firma nie godna polecenia. Kurier to jeden wielki nierób. Dwie przesyłki i żadna nie dotarła, ponieważ błędny adres. Po telefonach do firmy i tak zero reakcji. Teraz zablokowane za wynajem auta. Które muszę wynająć na służbowy wyjazd.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Jak się zaczyna pracę której człowiek nie lubi to będzie ciężko. Firma spoko i tyle w temacie.
Nie wiem u kogo pracowaliście ale jak czytam wasze opinie to jestem w szoku :) Mój szef płaci mi +/- 3000zł miesięcznie, pracuję dopiero pół roku i kiedy potrzebowałem wolnego dnia to dostawałem jeżeli tylko zgłosiłem to wcześniej. W sumie te opinie są bardzo stare, teraz z tego co wiem to większość kurierów jest zadowolona. Wiadomo zawsze będą narzekać ale lepiej jeździć busem niż kopać rowy.
koszmar maakra i totalne dziadostwo na tych pajacow czeka się całe dnie zero godzin czasowych zero informacji (usunięte przez administratora) ich przerasta nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora)
Miałam dwie paczki w ciągu dwóch dni, dwa razy musiałam biegać w miejsce tam, gdzie pasowało kurierowi, bo rzekomo nie ma czasu przyjechać za godzinę do mojego domu (i prawidłowego miejsca dostarczenia przysylki), ale za godzinę w miejscu jemu odpowiadająca ma czas. Więcej latałam za tymi paczkami niż kurier z nimi, pierwszy raz z taką sytuacją się spotkałam i oby ostatni. Niestety nie znam imienia i nazwiska kuriera, ale mam nadzieje ze ogarnie się Pan po tej niemiłej sytuacji.
Nie solidna Firma sama sobie zmienia termin dostarczenia ,przesyłka miała być dzisiaj po god 18.Sledząc status o god 16 ustalono że dostarczona bedzie jutro . pytam sięz kim ustalono . W wtorek miałem być w Warszawie u lekarza ,zmuszę kurjera do zwrotu za bilet z Poważaniem Marian Andryjenko Proszę o wyjaśnienie sprawy maniek178@op.pl
ZLODZIEJE;PACZKA DO ODBIORCY NIE DOSZLA A ZOSTALA ODCHACZONA JAKO PODPISANA I DOSTARCZONA ;SWINSTWO KURIER KTORY MIAL DORECZYC PACZKE PRZYWLASZCZYL JA SOBIE POLSKI (usunięte przez administratora)
a i sie wydaje ze DPD polska to godna polecenia firma. wiemy ze jest to firma glownie kurierska. ja wielokrotnie korzystalam z ich uslug, zawsze mialam przesylke na czas, dodatkowo kontakt z kurierem czyli wiaodmo bbylo gdzie przyjedzie na ktora godzine i zeby miec przygotowane pieniazki. dla mnei firma jak wspominalam na plus
(usunięte przez administratora)
Po otrzymaniu wypowiedzenia umowy o pracę i propozycji pracy na podstawie umowy-zlecenia (podobno byliśmy "za drodzy") nikomu nie polecę tam pracy. Firma w bezsensowny sposób "tnie koszy" (przeważnie kosztem szeregowych pracowników i kurierów) stąd te "interesujące oferty" (wielu wartościowych pracowników po prostu nie godzi się na nowe warunki i odchodzi). Dużo pracowników DPD traktuje pracę tam jako tymczasowy postój i szuka czegoś innego (większości się to udaje).
Widzę że opinie piszą Ci, co zostali wywaleni za kradzieże lub totalne bezmuzgi (co widać po wypowiedziach i ich formuowaniu). Robiłem tam ponad rok i nie nażekałem. Atmosfera była dobra a gdy trzeba było robić nadgodziny to i zapłata była uczciwa. Fakt że byłem tam w okresie zmian (Z Masterlinka na DPD i przeprowadzka z Sopotu do Gdańska).
Nie polecam, kiepskie pieniądze jak na tak ciężką fizyczną pracę , brak jakichkolwiek perspektyw na awans , brak szacunku, kiepska atmosfera, chamstwo na każdym kroku no i "obcowanie" z panem Jankiem. W DPD można dorobić się tylko garba i nerwicy
CO mogę dodać oprócz tego ze nic się nie zmieniło do czasu co pisał mój przedmówca poszukują tylko na jedną zmianę do PANA [usunięte przez moderatora] pyzatym NIC wielkie ZERO
Więc zacznijmy od tego że pracujesz tam na zlecenie, na rozmowie usłyszysz że może to potrwać 2,3 góra 5 miesięcy. Fakty są nieco inne, (usunięte przez administratora) w tej chwili na zleceniu 10 miesiąc pracując po 6 dni w tygodniu bez jakiegokolwiek urlopu. To że dostaniesz umowę o pracę jest pewne aczkolwiek jedynym problemem jest czas oczekiwania 12-15 miesięcy to standard, KAŻDY tyle tu odsiedział na zleceniu, dodatkowo nie masz ciągłości zlecenia ponieważ co miesiąc zrywają starą umowę i podpisujesz nową. Zleceniowiec jest traktowany jak pies, omijają Cię wszystkie dni wolne, premie czy karnety do kina które wędrują tylko do osób na umowie. Oczywiście to nie dotyczy obowiązków, pracując tu tak krótko biję na głowę 90% starej załogi i potrafię pełnić zastępstwo za kogokolwiek z umowy który ma akurat wolne za sobotę lub inne święto i jest to skrzętnie wykorzystywane. Nie masz prawa powiedzieć że coś cię boli bo od brygadzisty \'\'miłego starszego pana który trochę krzyczy ale jest w porządku\'\' (cytat z rozmowy kwalifikacyjnej) usłyszysz śliczne \'\'jak się nie wyrabiasz to się zwolnij\'\' lub sytuacja gdy próbowałem podnieść paczkę dużo przepakowaną przez jakiegoś [usunięte przez moderatora] ważącą 62 kg. - (ON) co się tak z tym [usunięte przez moderatora]? - (JA) paczka jest trochę przegięta i ma nieprzepisową wagę - (ON) nie pasuje to (usunięte przez administratora) do pizzerii pracować Takie teksty są na porządku dziennym!! Nie awansujesz ponieważ na stanowiskach wyżej postawionych znajdziesz przeważnie tylko trzy nazwiska. (Rodzinki dookoła) Jak każdy magazynier na początku, ściągałbyś paczki z taśmy i układał je pod przydzielone bramy, mógłbyś być ewentualnie wzięty na rozładunek co wbrew pozorom jest przyjemniejszą pracą ale obecnie nie masz opcji się tam dostać gdyż jest komplet i nikogo nie wygryziesz (sam pracuję na rozładunku) Co do pieniędzy to dostaniesz 11.50zł brutto za godzinę (jakieś 8.80 na rękę) plus premia uznaniowa 0-200zł brutto więc wypłata średnio szacuje się na pułapie 1700-1800zł na rękę. Pracowałem w gorszej firmie ale tu też nie ma rewelacji jeżeli masz mocne nerwy i nóż na gardle to możesz uderzać do pracy. Pozdrawiam.
zgadzam się w 100%. czysty [usunięte przez moderatora]. aczkolwiek sam to stosuje, konsekwentnie wymieniajac pracownikow, gdy zaczynają krecic nosem. po zmianie zarządu w firmie wałki finansowe na wyzszym szczeblu takie same jak w Masterlinku w Sopocie, tylko bardziej ostroznie i mniej ludzi wypycha kieszenie.
Praca ciężka fizycznie. Wynagrodzenie dobre i wpływa regularnie. Nie ma problemów z urlopami. Niestety łamane są często prawa pracownika i to już tam niestety codzienny standard. Firma uważa że zatrudniając młodych ludzi nie będą w stanie się obronić i tak się w istocie dzieje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!