Opinie o DPD Polska w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy DPD Polska. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska w Gdańsk

ELENA-IZA22

Nie polecam dzwoniłam do kuriera z zapytaniem o której godzinie będzie z przesyłką a on mi na to ze ok 16-stej więc zapytałam czy może być szybciej on powiedział że jeśli go przekonam to się postara więc zapytałam w jakiś sposób a on odpowiedział że w sposób finansowy bo nie będzie tracił swojej benzyny która jest droga Proszę nie korzystacie z tej firmy

Zainteresowany
Inne

Jak się pracuje, czy firma potrzebuje kogoś do pracy? Może ktoś mi podpowie?

Pracodawca

@Zainteresowany

Zapraszamy na stronę https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kariera-w-DPD - znajdują się tam wszystkie aktualne rekrutacje :)

Adrianna P.

Nie polecam DPD, jeśli komuś zależy na terminowym dostarczeniu przesyłki! Kurier wczoraj nie dostarczył paczki, bo jak przyznał "zapodziała mu się w samochodzie". Dzisiaj nie odbierał telefonów, nie odpowiedział na SMS, paczki nie dostarczył. Natomiast na necie widzę informację: ZWRÓCONO DO NADAWCY BO BŁĘDNY ADRES! Adres potwierdziłam z konsultantem na Infolinii i o dziwo zgadza się!!! To o co chodzi? Kurier ma problem ze znalezieniem adresu? Przerasta to jego możliwości? Pan konsultant z infolinii beznamiętnym głosem "może tylko przeprosić"

Kasjan
@Adrianna P.

To jest portal oceny pracodawcy (usunięte przez administratora) a nie wylewania swoich zali.

Bartolini

zamówiłem płytę , powinienem ją otrzymać w piątek 20,09,2019 ponieważ premiera krążka była w sobotę. Zadzwoniłem do mymusic i dostałem nr listu z dpd . sprawdziłem że dnia 20 została wydana do doręczenia lecz niby Ja zmieniłem termin dostarczenia. Nic takiego nie zrobiłem , mieszkam sam i nikt nie był w stanie tego zrobić . Niby wysłano powiadomienie itp nic takiego nie otrzymałem. Dzwoniąc dzisiaj na infolinię dpd dowiedziałem się ze ktoś zmienił termin dostawy przez aplikacje mobilną. Oczywiście osoba po drugiej stronie nie poczuła się do winy i odniosłem wrażenie totalnej zlewki i wyuczonych formułek które się stosuje w takich sytuacjach. Zostałem poinformowany że zgłosi moje słowa (odnośnie kuriera który nie wywiązał się ze swoich obowiązków) Niech osoba to zgłosi , wyjdzie na jaw oszustwo , fałszerstwo itp. Ja czekam na płytę w domu i nikogo nie było , nikt mi nie wysłał powiadomienia a nr przesyłki dpd otrzymałem od wysyłającego dzisiaj. Nie jestem zarejestrowanym użytkownikiem

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie DPD Polska? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Monika

Dpd SKANDAL !! 1. Tydzień opóźnienia w dostraczeniu mi przesyłki 2. Hamstwo kurierów z przebijaniem dat odbioru 3. Niekompetencja infolinii 4. Brak mozliwosci płacenia kartą- pomimo sms o takiej możliwości. Poziom obsługi DRAMAT.

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

klient

skandal! 3 dni oczekiwania na odbiór paczki do systemu wprowadzone jest za każdym razem - paczka nieprzygotowana - bzdura! tracę czas i nie dotrzymuję terminu zwrotu towaru do sprzedawcy - nadaje się do sądu

Aneta

Kurier dwa dni pod rząd nie pojawił się po odbiór paczek, musiałam dzwonić chyba z 10 razy do firmy, nikt nie widział gdzie on jest, co robi, nie odbierał służbowego telefonu. Co więcej, na infolinii twierdzili, że tak ma być, że mam być wdzięczna, jeśli w ogóle się pojawi!! Zachowanie kuriera i całej obsługi dpd uważam za skandaliczne, zostałam zignorowana przez wszystkich i jeszcze każdy zdziwiony, że mam pretensje. Powinnam być wdzięczna, że w ogóle łaskawie ten człowiek się u mnie pojawił (po dwóch dniach moich interwencji i 10 telefonach). Do dnia dzisiejszego nie mam żadnego wyjaśnia całego incydentu, co dla mnie jest niedopuszczalne i karygodne.

Rozczarowany odbiorca

Kurier mimo informacji od DPD nie ma terminala by zapłacić wiec umawia sie na późniejsza godzine (18) po wykonaniu tel do kuriera dowiedziałem sie ze bedzie po 20, jest godz 21 kurier juz nawet nie jest łaskaw odebrać tel a status paczki widnieje jak nieodebrana odbiorca nieobecny - ŻENADA!!!

Mariusz

Kurier pan Marcin nie potrafi 4 raz dostarczyć paczki w Kościerzynie.Pisze o której godzinie będzie się starał dostarczyć paczke ale się nie pjawia.Oczywiście pisze że nikogo nie zastał i paczka do zwrotu.Nie odbiera telefonu bo po co ma to w (usunięte przez administratora) .Szkoda tylko że firma DPD traci na wizerunku przez własnego pracownika. Skargę na pana Marcina złożę na stronie www..... .Zamówienie złożyłem trzeci raz będe zdziwiony jak paczka zostanie doręczona.

Julia

Bez próby doręczenia paczka przekierowana do Dpd Pickup. To się nazywa kurier? Odradzam!!

Aneta

Zamówiłam kuriera 25.10, miał być 26.10, nie pojawił się, nie odbierał telefonu, nie odpisywał na maile, na infolinii kazano mi czekać do poniedziałku 29.10. Tego dnia od rana znów nie mogłam się skontaktować z tym człowiekiem, infolinia podobno przekazała moje skargi do koordynatora, który sprawę olał. Kuriera nie było w poniedziałek, wtorek, dziś (jest środa) dowiedziałam się, ze kurier zamówienie anulował??!!!!!!!!! Siedzę w domu od piątku,nigdzie się nie ruszam, dwa razy musiałam małemu dziecku przekładać lekarza, a książę nawet nie raczył się skontaktować ze mną? Wczoraj rano ktoś z infolinii wziął ode mnie numer telefonu, który rzekomo miał przekazać kurierowi, aby ten się ze mną osobiście kontaktował, oczywiście nic to nie dało. Przed chwilą złożyłam nowe zamówienie na piątek dopiero, czyli ponad tydzień będę czekała, żeby ktoś w końcu łaskawie się u mnie zjawił??!! jesteście śmieszni... Moje sugestie dla DPD Polska: Zmieńcie kurierów

Pracodawca

@Aneta

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem,

Monika

Kiepski kurier nie polecam

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Monika

Nie rozumiem komentrazy wysyłam paczki i tez zamawiam wiele rzeczy zawsze przesyłki są na czas nigdy się nie zdazyla żadna wpadka????pozdrawiam dpd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MW

Żenada. Kurier z przesyłką pobraniową przyjechał o 10.30, zadzwonił, że jeżeli nikogo nie będzie do 12 to przesyłkę można sobie odebrać osobiście w Gdańsku. On już kończy pracę, bo wszystkie paczki porozwoził. Zero wcześniejszego kontaktu. Poprosiłem o nazwisko żeby wyjaśnić sprawę na infolinii, nie dość, że nie chciał podać to jeszcze był bardzo opryskliwy. Na infolinii powiedziano mi, że oni nie mogą nic zrobić i skoro kurier twierdzi, że nie może być po 14 to albo ja się dostosuję do jego warunków, albo mam osobiście odebrać paczkę z Oddziału. Jedyne co można zrobić, to przekierowanie przesyłki na inny adres w tych samych godzinach. Zero elastyczności i chęci pomocy odbiorcy. Sprawa dotyczy rejonu Gdynia Chylonia. Nie polecam, szkoda nerwów. W Gdyni Orłowo często otrzymuję przesyłki i nie ma żadnego problemu, tam kurier zawsze wcześniej dzwoni i ustala że mną godzinę i sposób dostawy. Wygląda na to, że ich motto to zapłać i radź sobie sam.

Pracodawca

@MW

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Darek

Firma DPD to kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Czekalem na ważna przesyłkę dostałam maila że 25.07 między godziną 11.45 a 13.45 będzie u mnie kurier nie przyjechał telefon ma wyłączony,a jak ma wlaczony to odrzuca, patrzę na stronę gdzie znajduje się moja paczka a tam pisze że o 10.24 prawdopodobnie kurier był u mnie w domu gdzie ja go nie widzialem bedac caly czas w domu. Zadzwonilem na info linie i oni tez nie moga sie z nim skontaktowac, a dzis sie dowiaduje ze przesylka bedzie do odebrania w punkcie. Zenada ta firma kurierska. Nie polecam

Pracodawca

@Darek

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Angelika

Okolice Gdańska, Czekam na ważna przesyłkę wczoraj dostałam smsa i maila że 18.07 między godziną 15.50 a 16.50 będzie u mnie kurier Kamil, nie przyjechał telefon ma wyłączony, dziś patrzę na stronę gdzie znajduje się moja paczka a tam pisze że o 16.34 prawdopodobnie kurier był w pobliżu bo jest informacja że błędny adres jest podany, chodź to nie prawda wiem jaka tabliczka na budynku wisi, w formularzu była notka żeby kurier się skontaktował ze mną żeby wytłumaczyć mu dojazd ale niestety cisza.

Pracodawca

@Angelika

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Rafi

Jedna wielka paranoja !! Firma nie ma pojęcia gdzie znajduje się przesyłka, brak jakiejkolwiek współpracy pomiędzy infolinia a oddziałem, nie ma co więcej pisać, żenujące standardy firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Rafi

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

raf

Firma DPD to kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Na przesyłkę czeka się niemalże tygodniami. Kilka razy z rzędu otrzymałem maila z wiadomością, że moja przesyłka zostanie tego dnia dostarczona, po czym dobijając się na infolinię, aby dowiedzieć się w jakich godzinach mogę się spodziewać kuriera, dowiadywałem się, że paczka nawet nie opuściła magazynu. Konsultanci, z którymi rozmawiałem kilkukrotnie mieli przekazywać informacje o zaistniałym problemie i miał on być natychmiast rozwiązywany. Kolejna sprawa – jeśli zamawiam kuriera, oczekuję, że paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres w dość szybkim czasie. Gdyby mi na tym nie zależało, wybrałbym tańszą formę dostarczenia. Tymczasem firma DPD, która nie wiedzieć dlaczego nazywa się kurierską, informuje mnie, że swoją przesyłkę muszę odebrać w jakimś podanym przez nich punkcie. Co lepsze, po zgłoszeniu się tam znowu dowiaduję się, że moja paczka wciąż tkwi w magazynie. Jednym słowem – żenada. Firma świadcząca usługi na takim poziomie nie powinna funkcjonować.

Pracodawca

@raf

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Grażyna

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. 24.05.2018 otrzymałam informację, że między 17.30 a 18.30 zostanie mi dostarczona przesyłka. Zadzwoniłam do kuriera, aby sprecyzować godzinę i dowiedziałam się, że z powodu awarii auta nie będzie mógł mi dostarczyć przesyłki i pytał czy jest to coś super pilnego. Przyznała, że nie jest to super pilne i może tę przesyłkę dostarczyć następnego dnia. Następnego dnia jednak przesyłka nie została dostarczona a z telefonu wykonanego do kuriera dowiedziałam się, że przesyłki nie wydano mu do dostarczenia. 28.05.2018 zadzwonił inny kurier, że jest pod moimi drzwiami z przesyłką, ale mnie nie ma w domu. Niestety normalni ludzie w godzinach przedpołudniowych pracują. Gdybym wiedziała, o której mniej więcej będzie kurier, mogłabym tak to zorganizować, żeby ktoś był w domu. Niestety otrzymałam tylko informację, że mogę za przesyłkę zapłacić u kuriera kartą (co jest nieprawdą, bo już miałam taką sytuację, że nie odebrałam przesyłki, bo kurier nie miał terminala, a ja gotówki, bo wcześniej też otrzymałam sms-a, że mogę u kuriera zapłacić kartą). Na infolinii dowiedziałam się, że dwukrotnie podejmowano próby dostarczenia mi przesyłki, ale nie było nikogo w domu. Jest to nieprawda, bo tylko raz kurier był pod moimi drzwiami. I proszę sobie darować informację, że mam prawo złożyć skargę na kuriera, bo to nie kwestia kiepskich kurierów, ale cała firma jest beznadziejna. Kompletny brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Grażyna

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiada Pani zastrzeżenia do pracy kuriera, nie jest Pani zadowolona z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. W celu wyjaśnienia opisanego zdarzenia, wyciągnięcia konsekwencji wobec winnych osób prosimy o złożenie zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Grażyna
@DPD Polska

Dziękuję za informację. Niestety wasze starania o zadowolenie klientów pozostają tylko w sferze marzeń. Dzisiaj mija kolejny dzień oczekiwania na dostarczenie przesyłki, która powinna być dostarczona 24 maja. Nikt nie jest w stanie wyjaśnić mi dlaczego przesyłka jest ciągle magazynowana, a nie wydana do doręczenia. Zastałam zmuszona do rezygnacji z odbioru zamówienia, ponownego zamówienia z prośbą o dostarczenia inną firmą kurierską, a dla potencjalnych klientów mam radę: trzymajcie się od tej firmy jak najdalej. UWAGA DPD!!!! NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek

Czekam na przesyłkę o 09.05 dzis jest 26.05! Dzwoniac na infolinie otrzymuje falszywe informacje ze np przesylka zostala wydana kurierowi otrzymalem nr kuriera który przez 2 dni mial wyl tel a 3 dnia odebral pan mowiac ze jest pierwszy dzien w pracy...albo ze kurier byl i mnie nie zastal hahaha dobre...zmiana adresu nic nie daje rezygnacja z przesylki i odeslanie do nadawcy rowniez...smiac sie czy plakac? Jak mozna tak ludzi oszukiwac i wiem ze nie tylko ze mna tak postępują bo wszedzie sa problemy z DPD!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Radek

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. W przypadku uznania skargi za zasadną wobec winnego pracownika wyciągane są stosowne konsekwencje służbowe. Z poważaniem,

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska
Przejdź do nowych opinii