Pracowałam w tej firmie i nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego. (usunięte przez administratora). Nie polecam i szczerze przestrzegam ewentualnych chętnych do współpracy z nimi.
Co słychać w firmie? Taka cisza na forum a miałam nadzieję na informacje od pracowników. Jest tak dobrze i nie piszecie?
Czy Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów ma jakąś szansę na rozwijanie się w firmie i awansowanie na wyższe szczeble? Jak tak to po jakim czasie? To ważna wiadomość dla osób, które stawiają na rozwój osobisty i zastanawiają się nad przyjęciem się do firmy, gdy tylko pojawi się oferta pracy.
Widocznie nic się takiego nie dzieje @Nor, bo ważne jest to, że pozytywna atmosfera dopisuje nie tylko pracownikom, ale równiez klientom podejmującymi z nimi wspólpracę. Ciekawe t6ylko czy wypłata jest terminowa, bo chciałbym o czasie opłacać rachunki. Pozdrawiam
Hej jakie sa narzędzia pracy dla pf czy sągps w aucie i ile można wołac na rozmowie?
Dziękuję za bardzo inteligentną odpowiedz,zwłaszcza, że pytanie nie było do ciebie, skoro się dopiero starasz o pracę w tej firmie. No ale cóż... kolejny przyjezdny słoik :(
warto czy nie to chyba sama powinnas sobie odpowiedziec. pojscie na rozmowe nic nie kosztuje a moze akurat sie okaze ze bedzie super. ja byłam na rozmowie w poznaniu i na chwile obecna czekam na odpowiedz. rozmowa kwalifikacyjna w owarzystwie menadżer oraz przedstawicielka firmy z Francji. najpierw pytał On pózniej Ona ( po angielsku - poniewaz nie zna polskiego wiec posługiwała sie j. angielskim)
Czyli nie warto iść na rozmowę ? A jak wynagrodzenie, samochód itp ...
Pracowałem w firmie prawie 2 lata, okres ten wspominam raczej dobrze. Jeśli chcesz pracować z mającym perspektywy produktem, otrzymywać wynagrodzenie na czas i mieć przyzwoite narzędzia pracy to będziesz zadowolony. Jeśli chodzi o wady to: - dyrektor handlowy jest niesamowicie skąpy, i jest oszustem, obiecuje pewne rzeczy ustnie, więc nie masz dowodów aby egzekwować obietnice, bonusy, ja z tego powodu się zwolniłem. Jakub dba tylko o siebie i swój spokój. - marketing to porażka, (usunięte przez administratora)która w życiu nie pracowała z aptekami/lekarzami ale za to zna się na drobnym AGD bo pracowała w Philips. - w ekipie handlowej brak możliwości rozwoju, bo nie ma takiej potrzeby, firma ma aspiracje korporacyjne, robi szkolenia a jest problem z dywanikami do samochodu za 120 zł. (usunięte przez administratora)
Firma fatalnie zarządzana. Produkty OK ale atmosfera fałszu i zawiści. Podobno ryba psuje się od głowy...