Pracuje od 2 Msc. Praca stresujące, liczy się sprzedaż. Czasem zostajesz dłużej pół godziny czasem godzinę, bo klient przyjdzie Ci o 16:45 z dużą wpłata. A oddział zamykasz o 17 ????♀️ zakładasz im konto wplacasz hajs i dopiero później się rozliczsz. Nadgodziny możesz odebrać wychodząc wcześniej ale nie zawsze bo czasami nie ma za dużo pracowników w oddziale. Czasem w 1 oddziale pracują tylko 2-3 osoby. Nie wypłacaja nadgodzin. Zarobki 2900 na łapę, premia jak wyrobisz inwesty, kredyt i rachunki to wtedy Ci wypłaca. +badanie mister shoper które nie ma żadnego sensu. Bo gadasz mu wszystko a prawda jest taka że jak ktoś chce założyć konto to po 5 min twojego gadania o koncie się wyłącza bo za dużo informacji jest. Aaa i też dobijhace jak klieci przychodzą i mówię o widzę ciagle rotacja labo pytają jak wygląda kondycja banku????♀️w poprzednim banku takich pytań mi nie zadawali.... Moim zdaniem dość stresująca robota.
Jest dokładnie tak jak napisałaś. Dla mnie osobiście najbardziej żenujące było to jak po kolejnej aferze czy słabych wynikach finansowych spółki klienci przychodzili i zabierali pieniądze a Ty musiałeś tłumaczyć, że Getin nie upada. W żadnej innej pracy nie musiałem walczyć o dobrą opinię instytucji zanim dotrę do klienta.
Dziwne. Bo ja jak pracuję od 5 lat niejednokrotnie a mianowicie najpierw afery słuszne z polisolokatami, później artykuły w "Wyborczej" o złej kondycji banku następnie afera związana z Getbackiem gdzie ludzie potracili pieniądze i to grube pieniądze i nigdy ich już nie odzyskają i ostatnia listopadowa związana z pseudo łapówką Pana Chrz. Klienci zamykali konta, zabierali wynagrodzenia, krzyczeli, zabierali oszczędności więc nie wiem gdzie pracujesz-w jakim mieście i od kiedy ale domyślam się, że jesteś nowym pracownikiem skoro nie masz takich doświadczeń. Proponuję przejść się do konkurencji i przelać do Getinu większe pieniądze, doradca po drugiej stronie biurka najpierw puknie się w głowę a później zapyta czy wiesz jaka jest kondycja tego banku.
wątpię w to
Czy ktoś wie gdzie teraz pracuje dział obsługi korespondencji? Bo słyszałam, że się przenieśli z Ursynowa?
Może ktoś opisać coś więcej o pracy jako młodszy specjalista ds. ryzyka rynkowego? Konkretnie katowice, ale myślę że dużej różnicy nie ma pomiędzy miastami. Jak oceniacie samą pracę na tym stanowisku, jak zarobki?
Nobla wam dam a pytanie kto napisał
Dobra praca, wszystko się opłaca.
Długo pracowałem w tym miejscu. Ogólnie, uważam, że było to fajne doświadczenie. Warunki całkiem przyjazne, ludzie bardzo mili, nie żałuję tego czasu.
Najgorsze co mnie spotkało to praca w tym moejscu. Nie polecam!!! Tylko zdrowie można zniszczyć
bardzo dobrze mi się pracowało, polecam
Praca w tym miejscu to bardzo dobra możliwość zdobyć bezcenne doświadczenie. Klimat w biurze zawsze bardzo przyjazny. Zarobki całkiem spoko. Wcale nie ma na co narzekać.
Cieszę się, że jesteś zadowolony z pracy w firmie Getin Noble Bank S.A. Piszesz o możliwości zdobycia doświadczenia - czy poleciłbyś tę pracę osobom, które niedawno ukończyły studia i szukają pierwszej pracy? Może firma oferuje możliwość odbycia praktyk lub stażu?
Kiedyś miałem złą opinie, jednak ją zmieniłem. Praca jak praca. Cieszyć się, że jest, wypłata w terminie, budynek w porządku, nowoczesny, dojazd w Warszawie ok. Więc pracodawca w porządku, to dotyczy centrali. Nie koniecznie ktoś mi z pracowników w pełni mógł podpasować, ale to nie wina pracodawcy, trzeba umieć odnaleźć, mogłem się przesiąść i dopasować współpracowników, z którymi jest główny kontakt.
Skąd taka zmiana opinii? Fajnie, że obecnie jesteś już zadowolony z pracy w Getin Noble Bank S.A.. Może jako osoba znająca firmę podpowiesz mi czy osoby bez większego doświadczenia mogą tu liczyć na zatrudnienie? Czy są organizowane jakieś kursy i szkolenia na start? Ciekaw jestem tych kwestii, liczę, że mi odpowiesz.
Rozumiem, że ty dla GNB pracujesz i węszysz kto gdzie i jak pisze? Audytor czy po prostu bank znów chce wszystkich pracowników inwigilować i z premii jechać? Zwolnić raczej nie zwolnią bo i tak nie mają pracowników.
Pracowałam w call center niestety muszę przyznać że nie wspominam tego miło, niestety jeden poważny minus to oczywiście wynagrodzenie, system premiowy który jest ale chyba tylko dla wybranych, elastyczny grafik? Zapomnij, nie ma nawet o czym dyskutować wybrani pracownicy chodzili zawsze od 8 do 16 reszta najczęściej siedziała po nocach, kierownicy to śmiech na sali idąc z problemem słyszysz tylko a co ty na szkoleniu nie byłeś jeszcze tego nie umiesz, system który się ciągle wiesza i nie ma jak na nim pracować podczas rozmowy a później oczywiście w swojej karcie jakościowej dostajesz informacje ze zbyt długo prowadzisz rozmowę, współpracownicy czyli koledzy z zespołu też niekoniecznie mili oczywiście większość fałszywych, szczerze nie polecam
Skoro niektórzy z pracowników pracowali od 8 do 16 (co dawało 8 godzin pracy) to po ile godzin średnio Ty pracowałaś, będąc osobą zatrudnioną w Getin Noble Bank? Zaniepokoiło mnie to, co napisałaś o rzekomym siedzeniu po nocach, dlatego chciałbym, abyś opisała szczegółowo, jak to wyglądało.
To wyglada tak, że są osoby które są lizusami kierowników i dostają zawsze poranne zmiany. A ty pomimo preferencji grafitowych, które zgłaszasz dostajesz wszystko inaczej i nikt tego nie uwzględnia mimo, że mamy możliwość wskazania różnych poziomów ważności dla nas dni. Ostatecznie wychodzi tak, że ty pracujesz popołudniami do np 24 gdzie robisz 10 godzin i wszystkie weekendy i nocki. A inni siedzą sobie od 8-16. Mając 10 godz. zmianę kierownik przychodzi się pytać czy nie zostaniesz na nadgodziny bo sl leży. A jeśli się nie zgodzisz to później kierownik obcina ci z premiera bo nie angażujesz się w prace. Komedia i tyle.
Nie polecam, pod żadnym względem, jeśli chodzi o kierownictwo dno totalne ludzie tam również
Myślę, że duże znaczenie ma oddział do którego pracownik trafia - w jednym atmosfera może być zupełnie inna niż w drugim. A jak w firmie Getin Noble Bank S.A. wygląda kwestia wynagrodzenia? Można liczyć na dobre zarobki, benefity?
no masz rację, zależy gdzie trafisz, ale też dużo zależy od tego jakim człowiekiem jesteś i jak się komunikujesz. co do zarobków to całkiem dobrze wygląda sytuacja. oczywiście mamy wszelakie benefity, ogólnie pracownik jest dobrze traktowany
Benefity? Jakie benefity?! Zapomnij. Na początku obiecują złote góry, a później okazuje się, że jedyne z czego możesz skorzystać to karta multisport oczywiście za opłatą. Pozostałe „benefity” są ciagle niedostępne. Jeśli chodzi o wynagrodzenie uwierz skutecznie próbują obciąć je do minimum na każdym kroku, za byle (usunięte przez administratora) I miejsce mega upolitycznione.
Getin Bank był przez 10 lat moim pracodawcą.Pracowałam na stanowisku opiekun klienta.Nie życzę najgorszemu wrogowi tej pracy.Wielokrotnie miałam do czynienia z toksycznymi.dyrektorami placówek,którzy kompletnie nie nadają się do zarządzania ludzmi.Nie liczy się człowiek,jedynie sprzedaż ponad wszystko...nieważne czy produkt jest dobry dla klienta,liczy się jedynie wykonany plan sprzedażowy.Wyzysk ,niska pensja,często mobbing pracowników to motto tej firmy.Zwolniłam się kilka lat temu i jestem szczęśliwym pracownikiem innej firmy...gdzie jest szacunek dla ludzi.
Jedna z gorszych prac jakie miałem. Robiłem na słuchawce (OCC infolinia ogólna). Można się po tym nabawić tylko choroby psychicznej
No dużo zależy od klientów.. czasem "masz szczęście" z jakimś Januszem, ale cóż, taka praca. Trzeba być gotowym na to
się mała nie zgadza, dziewczynki !!! Kasai to się liczy
Pracuje na infolinii ogólnej Getin banku w Warszawie. Wynagrodzenie to 2000zł do ręki podstawa. Premia jest zależna od twoich wyników. Moja kształtowała się najniżej od 320zł do góra 720zł netto. Od niedawna do premii będą dochodzić dodatki np. za aktywowanie dodatkowych usług dla klienta, zebranie zgód marketingowych czy sprzedaż jakiegoś produktu na infolinii. Ruszyła sprzedaż kredytów przez infolinię ogólną więc doliczona do premii zostanie prowizja od sprzedaży produktu. Dużym plusem pracy są ludzie z jakimi się pracuję. Praca nie jest lekka, czasem wpada połączenie za połączeniem bez przerwy i masz już dosyć. Ludzi dzwonią w różnych spawach, czasem sami sobie wymyślają problemy. Bywa te,ż że trafi się jakiś (usunięte przez administratora) Ogólnie pracę oceniam na dobrą. W tej pracy trzeba się dobrze pilnować, orientować jakie nowości nastąpiły w procedurach, produktach itp. Zdarza się też, że ktoś ci coś źle podpowie. Potem ty odpowiadasz za błędy np. musisz je naprawić oddzwonić do klienta i jeśli jakość odsłucha rozmowę będzie ona oceniona na 0%. Moje średnie miesięczne z rozmów wynoszą od 85%-100%. Nie jest tak trudno o dobrą średnią jak się wydaję. Naturalnie nawet najlepszym zdarza się gorszy tydzień czy dzień i średnia ta jest niska. Oprócz średniej liczy się ocena twojego kierownika, kierownik głównie ocenia twoje zaangażowanie, czy się spóźniasz itp. Trzecim aspektem który został niedawno wprowadzony jest badanie rozwiązania spawy klienta. Specjalny dział dzwoni do klientów i pyta czy jego spawa została załatwiona (prosi także o ocenę konsultanta). Jak na razie miałam informację o jednym takim swoim badaniu gdzie klient bardzo dobrze mnie ocenił, jego spawa została rozwiązana podczas jednej rozmowy. Prace polecam!!! Można się wiele nauczyć i poznać ciekawych ludzi ;)
Trafiłem tu przypadkiem i czytam ze zgrozą o pensjach. Po 4 latach latach pracy w 1999 zarabiałem na stanowisu specjalisty w firmie bankowej 4.300 netto, gdy metr mieszaknia w Warszawie kosztował 2.000 a średnia krajowa netto wynosiła wtedy nieco ponad 1.700. Postaje pytanie gdzie podziała się ta proporcja.
Polecam w takim razie sprawdzic zarobki w innych bankach. Jesli myslisz ze zarabiasz 2300 i wygrywasz zycie to zenada...
współczuję jeśli tylko tyle średnio zarabiasz, uwierz w siebie może jak zaczniesz oczekiwać więcej to i pracodawcy zaczną Ci więcej płacić
Z całego serca nie polecam tej pracy, zacznijmy od tego, ze juz na rozmowie jest sie wprowadzonym w błąd, cały czas presja, ciśnienie. Oddawanie jakiś głupich 500zl z Waszej premii, bo ono rzekomo jest w podstawie, z reszta te obcinki. Bank jest w tak złej sytuacji, ze podejrzewam, ze maja Targety na obcinanie... Pracujesz, męczysz sie, a efektów nie widać, do tego system, który czasami tak się wiesza, ze nie jestes w stanie zrobić co kol wiek. Z całego serca Wam nie polecam!!!
stabilan praca, kasa ok, atmosfera w porzadku.
Pracuje od kilku miesiecy i poki co wszystko jest git
Nie podpisujcie zadnych umów lojalnościowych przeczytajcie wiele osób musiało oddawac kasę za szkolenie tam jest wzór uważajcie na ten zapis i się nie zgadzajcie na to z moje grupy nawet po roku jak zwolnili się kazali im płacić po prawie 1000 PLN co to za bank którego nie stac na przeszkolenie wdrazajace do pracy
Firmy często proponują umowy lojalnościowe w zamian za kosztowne szkolenia lub dofinansowanie nauki. W ten sposób zabezpieczają się, żeby pracownik nie odszedł przed upływem pewnego czasu. Jednak jest to ujęte w umowie i to od pracownika zależy, czy się na to zgadza. Czy Ty także podpisałeś taki kontrakt i miałeś z tego powodu jakieś niedogodności? Napisz proszę więcej na ten temat.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Getin Noble Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Getin Noble Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Getin Noble Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Getin Noble Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Getin Noble Bank S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.