Opinie o Stuart Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Stuart Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Stuart Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stuart Polska Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Inne

Jeździ ktoś teraz w tym roku i by ocenił warunki? po przejrzeniu komentarzy widzę, że niektórzy odradzali by pchać się w tę kurierkę, ktoś nawet upadek przytoczył ale widzę po roku, że na stronie wciąż szukają. W tym roku jakie średnie zarobki wychodzą kurierom?

sovtware Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Warto uwierz zarobki dobre miły support i zawsze pomocny i jest co robić pracuję w Krakowie jako kurier Stuarta na rowerze

D Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Jeżeli jesteś pełnoletni, to o wiele lepiej będzie jeździć na Globo lub Uber eats. Jak masz poniżej 18 to zostaje tylko Stuart, szama i jush. Jeżeli masz nadmiar wolnego czasu to już nawet zacznij na tym stuarcie chociaż zamówień mało

D Nowy wpis
Pracownik
@sovtware

W jakich dniach, godzinach i strefie jeździsz bo mi aż ciężko uwierzyć że ktoś chwali stuarta w Krakowie

Baśka Nowy wpis
Inne

Widzę po komentarzach, że ktoś do Tyńca nawiązywał ale w sumie chyba nie ma na stronie do niego nawet żadnych opcji dla kuriera. Przynajmniej ja teraz takiej nie widzę. Jeśli jest dostępna opcja na miasto to bardziej rozwój czy rotacja? Pytam, bo Łódź bym chciała sprawdzić w tym zakresie

krakowskii93
Pracownik

dziwia mnie te pozostale opinie bo u mnie wszystko w porzadku. fakt ze torba kosztuje, i wolałbym żeby było za darmo ale za to jest stawka gwarantowana a w glovo czy wolt nie ma, czyli zawsze placa ci za czas. nie mam nic zlego do powiedzenia tylko fajnie by bylo dostac jakąś czapkę rękawiczki. jeżdżę na Bonarce i tam zawsze jest dużo zamówień nigdy nie czekam. na M1 jest mało ale chyba juz tej strefy nie ma bo nie mogę się zapisać

anonim
Inne

Cześć, zainteresowała mnie ta opinia sprzed trzech miesięcy, w której ktoś podał zmiany odnośnie kosztów oraz stwierdził, że firma chyli się ku upadkowi, czy to sprawdzone info? jest ktoś na bieżąco by móc się odnieść? zastanawiają mnie kwestie zarobkowe przewidywane na kolejny rok. Są zaplanowane jakieś zmiany w tym zakresie?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Stuart Polska Sp. z o.o.? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
xxx
Pracownik

Ogolnie nie polecam. Jestem tu tylko na wakacje bo przyjmowali od 16 roku życia jako jedna z nielicznych firm. Zarobki aktualnie wygladaja tak ze jak jeżdże w godzinach szczytu (15-21) na mokotowie lub centrum to z 80zl sie wyciągnie, czyli jak dla kogos na pełen etat to porażka. Czasem jest dobrze i np: w 2godzinki zarobisz 50zl a potem siedzisz 2h bez zamowienia jak (usunięte przez administratora) Jescze wysyłają cie np: 4km gdzies na koniec strefy za 13zl a potem musisz wracac na slot bo tylko tam są zamowienia. Moim zdaniem aplikacja tylko ma sens jak robicie np dla jakiejs innej aplikacji wolta czy glovo i macie też stuarta żeby zmaksymalizować zyski. Raczej w następne wakacje jak bede robił w tej branży to dla innej aplikacji albo dla paru na raz

Pytanie
 Pytanie

Czy w Stuart Polska Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Piotr_ Warszawa
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Chciałem aplikować na KURIERA / DOSTAWCĘ JEDZENIA i uzyskać informację o firmie STUART . Czy 100 zł za torbę i 150 za terminal to jedyne koszty do rozpoczęcia współpracy? Czy jest jakaś realna szansa dorobienia ( pracowania jako wolny strzelec- bez grafiku)? Czy są jakieś kary ( za opóźnienie w dostawie jedzenia) bądź inne kary? Proszę o odpowiedzi. Z góry dziękuję Piotr

XYZ
Inne
@Piotr_ Warszawa

Co do kosztów o ile się nie zmieniło jest 150 za terminal a 100 za torbę ale co do pracy są obowiązkowe grafiki i jeśli chcesz dorobić po za grafikiem nie ma szans zresztą ta firma po mału idzie do upadku więc lepiej szukaj czegoś innego. Pozdrawiam

Toruń
Pracownik

STANOWCZO ODRADZAM PRACY! Pracuje w Toruniu od ponad 2 lat początkowo jak w każdej firmie kurierskiej można było liczyć na wysoką stawkę godzinową i godne zarobki. Aktualnie przez wszystkie złe decyzje praca tu jest nieopłacalna rzadko kiedy najniższa krajowa jest osiągalna nie licząc ogromnych kosztów kosztów związanych z paliwem oraz eksploatacją samochodu. Stawka godzinowa od roku jest zniesiona początkowo mnożniki były wysokie i można było dużo zarobić. Obecnie mimo drogiego paliwa, inflacji oraz podwyższonej stawki godzinowej sam mnożnik jest ma tym samym poziomie co w roku 2021 gdzie była do tego stawka godzinowa. Kontakt z firmą jest zerowy, utworzony został portal kuriera gdzie na odpowiedz można czekać miedzy 2 tygodniami a porami miesiącami, a w przypadku spraw dotyczących zarobku często nie otrzymuje się już odpowiedzi. Odległość w aplikacji w 90% jest zaniżana prowadzi auta trasami dla rowerów albo środkiem lasu tylko po to żeby zapłacić mniej kurierowi. Przez rekrutacje przez portale takie jak olx czy facebook gdzie oferują 50 zł na godzine powoduje że na jednego slota gdzie nie ma stawki godzinowej jest po 6-10 osób gdzie zamówień jest bardzo mało. Częstym widokiem jest piramida plecaków kurierów w restauracji którzy czekają na jedno z zamówień. Sama rekrutacja przebiega też w mało profesionalny sposób często nowi kurierzy sami nie wiedzą co maja robić gdzie jechać komu zapłacić a musze spłacić terminal i torbe co w tym momencie może zajać ponad 20 godzin. Sam zarobiłem sporo na tej aplikacji jak i poznałem wielu fajnych ludzi, zostałem też nie raz przez stuart (usunięte przez administratora) na rozliczeniach. To co sie dzieje w Toruniu spotka też niebawem inne miasta i nic sie nie zmieni dopóki zarządzać tym będą te same osoby.

Zbuntowany
Pracownik

Ostatnio nawet zalozyli sklep internetowy ze sprzete kurierskim pomimo iz na zdjeciu widnieje nowa torba teleskopowa to nadal wysylaja ludziom tą torbe termiczna kostkę, (usunięte przez administratora) w bialy dzien

azx
Pracownik
 Pytanie

Jakie bony jaka współpraca śmieszne firma w warszawie rekrutuje kurierów w obowiązkowym wyposażeniu aby mozna było podjąć prace trzeba zakupić torbę i terminal płatniczy wcześniej chcieli za to 250 złotych obecnie 120 złotych oczywiście bezzwrotna inwestycja brak kontaktu telefonicznego u nich nie ma telefonu fikcyjne biuro zamknięte dla osób kurierów z zewnątrz niby forteca nawet w recepcji budynku w którym wynajmują powierzchnie kącika na mopy nie wiedza jak sie z nimi skontaktować ukrywają sie przed czym??? przed kurierami??? dlaczego??? opisze swoja historie współpracy z (usunięte przez administratora)kurierska firma oczywiście byłem naiwny jak duzo innych ludzi zakupiłem sprzet przesłałem im wszystkie skany dokumentów wymaganych oczywiście zarejestrowali i dali dostęp do aplikacji i pojeździłem jak wolny strzelec tak dwa dni następnego dnia chce sie zalogować na konto w aplikacji do pracy a tu zoonk konto zawieszone brak jakiejkolwiek informacji czy sms czy na maila cisza oczywiście support w tej firmie nie istnieje niby jest portal to kontaktu dla kurierów ale mozna pisac i czekać az do śmierci jak raczą odpisac po 3-4 dniach lub wcale i tak to zostałem bez pracy ze sprzętem który moge sobie na półce postawić ciekawe z iloma osobami tak robią??? i tak jak chcecie stracić kase to zapraszam do tej firmy kurier dla nich to gorzej jak (usunięte przez administratora) nie spotkałem sie z taka firma i z takim podejściem do kurierów a jeździłem sporo w innych firmach niesmak pozostanie mi na długo w pamięci FIRMA KRZAK!!UWAZAJCIE WY CHOCIAZ ODRADZAM Z NIMI WSPÓŁPRACOWAC!

Krzysztof
Inne
@azx

Właśnie wypełniłem wnioski a teraz żałuję (usunięte przez administratora) wie co robią z moimi danymi masakra ...to są (usunięte przez administratora)

Michał
Inne
@Krzysztof

A co mają robić, przecież obowiązuje RODO. Zgodę na przetwarzanie danych zawsze można wycofać. Nie wiem tylko, co z kasą? Nadal pobierają pieniądze za torbę i terminal? I jak z dostępem do ich biura?

Były pracownik
Pracownik
@Krzysztof

Najgorsza firma delivery jaka może być. Wymagają zakupu terminala i torby termicznej gdzie w innych firmach takie rzeczy sa za darmo ewentualnie płaci się kaucję która jest zwracana po zdaniu sprzętu. Wymagają by kurier miał przy sobie 150zł gotówki bo za niektóre zamówienia trzeba zapłacić przy odbiorze. Do tego dochodzi nierówne traktowanie kurierów. Chodzi o stawki. Kurier który jest na grafiku (slocie) ma płaconą gwarancje godzinową lub tzw. mnożik. Kurier który loguje się poza grafikiem ma płacona tylko gołą stawkę za dostawę. Firma zachęca do jazdy poza grafikiem bo wiadomo więcej kasy zgarnia dla siebie. Jest jeszcze support i portal kuriera gdzie sie zgłasza różne problemy ale tam bardzo rzadko ktokolwiek odpisuje a niektóre zgłoszenia pozostawiają bez odpowiedzi bo są dla nich niewygodne. Więc jakby ktos chciał rozpocząć współpracę to naprawdę odradzam. Już lepszy jest Uber , czy Glovo.

Konex
Pracownik

Obiektywnie ujmując mam wrażenie że najlepiej jest to zorganizowane w Wolcie bo nie zatrudniają od groma kurierów i mimo że nie ma stawki gwarantowanej to i tak kurier się nie nudzi i swoje zarabia.ale oni mieli łatwiej bo przejęli polska firmę delivery i nie startowali od zera. Stuart ma sens do momentu utrzymania stawek gwarantowanych bo potem to trzeba smykac gdzie indziej chyba że się rozwiną. Glovo I uber to porażka. Bolt jeszcze 2 lata temu słaba organizacja teraz jest lepiej ale wszystko zależy od mnożników.Nie wiem jak jest w pyszne bo tam nie jeździłem. Pozdrawiam

Konex
Pracownik

Myślę że komputerowo to idzie automatycznie tylko jka pisze miałem już takich kilka razy w Warszawie ,ze 3 albo 4 zlecenia w krotkich ramach czasowych tak do 5 min. I zamiast przydzielić to jednemu kurierowi wysyłają 3 bądź 4 więc coś jest u nich nie tak .Też zdarza się że dadzą ni 2 pak albo 3 pak i te adresy są zupełnie w innych miejscach albo w 1 szej kolejności komputer generuje tego klienta który jest dalej a na końcu tego który jest najbliżej restauracji.Apka niedopracowana ponieważ jest tam taki przycisk którym można zalecić przyjmowanie tylko pojedynczych paczek niestety pozostawia wiele do życzenia ponieważ np.po wciśnięciu go na godzinę przed końcem slotu I tak ci przydzielają po 2 lub 3 zlecenia. (człowiek się spieszy do 2 giej roboty a tu dają ci na 5 minut przed końcem slotu 3 pak do rozwiezienia i jeszcze z 15 20 min trzeba czekać na przygotowanie zlecenia )

Konex
Pracownik

Jeszcze dodam że z komunikacją u nich na bakier bo jak się coś dzieje to ichniejszy chatbot z reguły nie dziala zonk i z organizacją też nie najlepiej albo z automatyzacja przydzielanie zleceń dla przykładu klient zleca 4 oddzielne zamówienia pod ten sam adres w odstępie powiedzmy 5 minut np.z firmy i zamiast dać te 4 zamówienia jednemu kurierowi żeby trochę zarobił to idioci wysyłają 4 kurierów po jednym zamowieniu marnotrastwo czasu i jakiś czas temu był jeszcze na 4h slot 15 minut przerwy .Przynajmniej tak było w pomocy i nie informując kurierów zlikwidowali przerwę i ludzie potrącili gwarantuje w tygodniu bo ktoś był 1 minute 2 5 bądź 7 offline.

Katarzyna
Inne
@Konex

tzn., bo tu jest tak, że to system wysyła automatycznie czy faktycznie ktoś siedzi i w ten sposób "logistycznie" to planuje? zwracał im ktoś wprost te zastrzeżenia? ciekawa jestem reakcji i tego czy to rozwiążą. Jakich programów tu używają?

Konex
Pracownik

Witam jestem kurierem z Warszawy mniej więcej od startu aplikacji w Warszawie.Co można powiedzieć o Stuarcie praca jak praca ma to sens dopóki jeździ się na grafiku ponieważ dają 25h na rowery i 30 na skutery I samochody.a często się zdarza że nie ma w ciągu godziny zlecenia.Ale wygląda to tak ze stopniowo te gwarantowane sloty ucinają i robi się ich coraz mniej wiadomo że docelowo gearantow nie będzie i wszyscy będą jeździć na off slocie a wtedy trzeba będzie przenieść się do konkurencji .Szacuje że marzec kwiecień to będą ostatnie miesiące z gwarantem w Warszawie i adios.Wczesniej jeździłym w Wolcie uderzę bolcie glovo i teraz stuart.Gdybym miał ocenić to zdecydowanie wolt z przodu poznei stuart ale tylko że względu że jest jeszcze gwarant bo jak nie będzie to trzeba uciekać później bolt ale wtedy jak ja jeździłem to źle mieli skordynowane czas oczekiwania w restauracji często kurier więcej czekał niż jeździły czyli bez sensu teraz trochę się tam pozmieniało a glovo i uber to wielka lipa Nie wiem jak jest w pyszne. Pozdrawiam

Poszkodowany przez stuart
Inne

Firma krzak nie ma kontaktu z nim realnego tylko poprzez śmieszną stronke w google . Na czacie w aplikacji nic się nie da załatwic w swojej sprawie ani nigdzie. Nie wypłacają pieniędzy wymyślają jakieś swoje reguły słownie a nigdzie nic nie pisze że potrącają za wszystko. Odradzam tą pseudo firmę kurierską szerokim łukiem. Wszystko inne tylko nie to. Wszystkie inne aplikacje są lepsze niż to coś. Nawet nie próbujcie tam pracować szkoda waszego straconego czasu i nerwów.

Izabela
Inne
@Poszkodowany przez stuart

To w jaki sposób podpisuje się z nimi umowę? Jak w ogóle ta praca wyglądała? I za co potrącają?

Poszkodowany przez stuart
Były pracownik

(usunięte przez administratora) nie ma kontaktu z nim realnego tylko poprzez śmieszną stronke w google . Na czacie w aplikacji nic się nie da załatwic w swojej sprawie ani nigdzie. (usunięte przez administratora) wymyślają jakieś swoje reguły słownie a nigdzie nic nie pisze że potrącają za wszystko. Odradzam tą (usunięte przez administratora)firmę kurierską szerokim łukiem. Wszystko inne tylko nie to. Wszystkie inne aplikacje są lepsze niż to coś. Nawet nie próbujcie tam pracować szkoda waszego straconego czasu i nerwów...

Poszkodowany
Inne

Firma Stuart to (usunięte przez administratora) okradli mnie na 1200 zł. Mają nie jasne warunki pracy wszystko robią aby wypłacić jak najmniej pieniędzy . Nie ma do nich numeru telefonu nic się nie da załatwić na czacie .Stuart najgorsza firmą kurierską i najwięksi (usunięte przez administratora)

Tomasz
Inne
 Pytanie

Czy mogę prosić o kontakt do firmy?

Katarzyna
Inne
@Tomasz

A jako kto byś chciał się skontaktować? Bo z tego co widzę na ich stronie www jest opcja wysłania formularza wraz ze wskazaniem opcji kto się kontaktuje. Może warto tam zerknąć?

Podchmielony
Pracownik
 Pytanie

Kraków - Nowa Huta i nie tylko Współpraca z firmą Stuart jest przyjemna, aplikacja przejrzysta czytela poza kilkoma mankamentami typu błedami ale natychmiastowa \pomoc ze strony Supportu z poziomu chatu na duzy plus. Aplikacja Stuart w Krakowie obejmuje tylko raptem kilka restauracji ktróre można obliczyc na palcach obydwu rak(niewiele) jak na miasto Krakow.Firma robi duzy blad zatruniajac mase kurierów a potem stawka godzinowa z dostaw wychodzi marna. Problemem jest oczywiscie masowe zatrudnianie ukrainców , którzy niby przemieszczaja się na rowerach po czym facet siada na skuter i adios - czy to jest słuszne, po dwa telefony posiadaja, jakies wymianki.? Krakow Nowa huta - sektor przejety w duzej mierze przez Ukrainców. Stawki powinny być zróżnicowane ze względu na ukszałtowanie terenu, pracownik ktory ma przebyc okreslona droge jest platna taka sama bez wzglednu na ukszatłowanie terenu które tez ma znaczny wpływ na zarobki. Mam mieszane uczucia czy ta firma idzie w dobrym kierunku czy bedzie to samo co z poprzednimi deliverami. Zarobki są spoko ale jak dochodzi do sytuacji takiej gdzie kurerów jest wiecej niż klientów w restauracji no to stawki ida w dol.

Wiktoria
Inne
@Podchmielony

Ale może z biegiem czasu klientów będzie więcej, a liczba pracowników się nie zmieni? No chyba że cały czas prowadzą jakąś rekrutacje?

zbyszek
Kandydat
 Pytanie

dzień dobry czy pracująć jako kurier w państwa firmie musze mieć torbę termiczną firmy Stuart? czy moge posiadać z inną nazwą?

Katarzyna
Inne
@zbyszek

A to oni nie udostępniają odpowiednich narzędzi ludziom tutaj?

adam
Pracownik
@Katarzyna

jak sobie kupisz torbę termiczna i terminal do płatności karta pobierają za to 120 złotych to będziesz ja miała wyposażenie do podjęcia pracy a i jeszcze aby jeździć i przyjmować zamówienia trzeba mieć przy sobie gotówkę w kwocie 150 złotych zyc nie umierać super Boat!!! dla naiwnych (usunięte przez administratora)

Katarzyna
Inne
@adam

Aha? Czyli serio wszystko własne? A co do marki tej torby to też wymagają tak jak pytał?

Zostaw merytoryczną opinię o Stuart Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Stuart Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Stuart Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Stuart Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Stuart Polska Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Inflancka 4
    00-189 Warszawa
  • NIP: 5252854750 REGON: 388407695 KRS: 0000886929
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stuart Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii