Firma nieprofesjonalna, nie realizuje swoich podstawowych obowiązków, jak chociażby terminowe i pełnozakresowe zlecanie przeglądów budowlanych. Administratorzy nie mają podstawowej wiedzy z zakresu prawa budowlanego i innych przepisów regulujących utrzymanie budynku. Takie połączenie prowadzi do stale pogarszającego się stanu technicznego budynku, co w konsekwencji odbija się na portfelach właścicieli wskutek konieczności znacznego podniesienia stawki na fundusz remontowy. W przypadku mojej wspólnoty (Dębowy Park na Tarchominie) przez kilka lat administratorem była osoba notorycznie ignorująca mieszkańców, nie reagująca na zgłoszenia, nie odpisująca na maile, a najprostsze sprawy przeważnie były problemami nie do rozwiązania.
Szczerze odradzam ,(usunięte przez administratora)!Na wspólnoty wprowadzają swoje firmy z którymi współpracują. (usunięte przez administratora)!Brak jakiegokolwiek doświadczenia .Odradzam i nie polecam !Moją firmę też (usunięte przez administratora)
Informuję, że wpis jest nieprawdziwy i zawiera treści naruszające prawo. Przypominam, że zgodnie z Wyrokiem WSA w Warszawie z 15 września 2021 roku (sygn. akt V ACa 192/21): „Krytyka realizująca wolność wypowiedzi nie może posuwać się do podawania nieprawdziwych informacji, wskazywania na niewłaściwe postępowanie, kiedy fakty nie dają ku temu podstaw. Prezentowane oceny powinny posiadać dostateczną podstawę w dających się zweryfikować faktach, w przeciwnym razie nie mieszczą się w granicach wolności wypowiedzi”. Wpis zostaje zgłoszony. Anna Górecka-Kolasa
Dołączyłam do zespołu księgowości Ecodomum Sp. z o.o. na początku maja 2023 roku i jestem bardzo zadowolona z pracy. Znalazłam tu miejsce przyjazne pracownikom, ludzi otwartych na współpracę, zaangażowanych oddanych swojej pracy i jednocześnie znajdujących czas na przeszkolenie, wprowadzenie i wyjaśnienie. Miła atmosfera pracy zaskoczyłam się bardzo pozytywnie. Jest to firma dla każdego kto lubi pracę z ludźmi i na nieruchomościach, chcącego się rozwijać i poszerzać wiedzę. Mam ponad 20 letnie doświadczenie w księgowości wspólnot mieszkaniowych. Firma zatrudnia osoby z bardzo dużym doświadczeniem oraz osoby młode i tu sprawdza się wymiana wiedzy i doświadczeń między pokoleniowych. POLECEM prace w Ecodomum każdemu!
Jeśli praca tutaj mogłaby być polecona każdemu to jakie szanse ma osoba bez doświadczenia na konkretna ścieżkę rozwoju? od których stanowisk można w zasadzie zacząć? Jak na razie przeglądam okolice za zatrudnieniem, tutaj zauważyłam te ostatnie polecające wpisy
Dla doświadczonego administratora nieruchomości 10k to mało kasy, a przecież zapewniają o atrakcyjnej kasie. Atrakcyjne byłoby na tym etacie 20k, jest szansa na negocjacje czy nie są ugięci?
Polecam firmę, super współpraca, zaangażowani pracownicy dbający o klienta :) Duża zmiana na + Pozdrawiam Marek
Na stronie widziałam ofertę pracy dla zarządcy na Bemowo. Wpisane są teraz zarobki liczone od 5 000 zł. Czy te szkolenia zawodowe z opisu faktycznie pomagają podnieść stawkę?
Polecam współpracę z firmą naszą wspólnotą została wspaniale zaopiekowana, rozwiązano problemy finansowe brak przegłosowanych uchwał, brak rozliczeń, wyjaśniono zaszłości, oczywiście nie zadziałoby się to bez wzajemnego zaufania i bardzo dobrej współpracy. Panie z księgowości zawsze miłe pomocne i merytoryczne. Polecam ????
Witam, kiedyś w ofercie do księgowości widziałem co prawda wzmiankę o pomocy merytorycznej ale szkolenia nie były wtedy jakoś wyszczególnione. Jeden Pan pisał, że od stycznia wziął udział już w pięciu i zastanawiam się czy one realizowane są po godzinach czy jednak w ich trakcie?
Podjąłem współpracę z firmą pod koniec 2023 roku, współpraca układa się bardzo dobrze, zostałem wdrożony do pracy, przeszkolony. Od początku roku było już z zakresu administracji aż 5 szkoleń. Super wspierający się zespół!
Polecam współpracę z firmą, administruje naszym osiedlem od ponad roku i widzimy pozytywnie zmiany, jakość obsługi naszej administratorki i księgowości na najwyższym poziomie. Dotrzymują terminów, osiedle zadbane, komunikacja mailowa, sms i biuletynu. W końcu jesteśmy zaopiekowani. Pozdrawiam zespół Ecodomum Kinga
Dołączyłam do zespołu księgowości Ecodomum Sp. z o.o. na początku maja 2023 roku i jestem bardzo zadowolona z pracy. Znalazłam tu miejsce przyjazne pracownikom, ludzi otwartych na współpracę, zaangażowanych oddanych swojej pracy i jednocześnie znajdujących czas na przeszkolenie, wprowadzenie i wyjaśnienie. Miła atmosfera pracy zaskoczyłam się bardzo pozytywnie. Jest to firma dla każdego kto lubi pracę z ludźmi i na nieruchomościach, chcącego się rozwijać i poszerzać wiedzę. Mam ponad 20 letnie doświadczenie w księgowości wspólnot mieszkaniowych. Firma zatrudnia osoby z bardzo dużym doświadczeniem oraz osoby młode i tu sprawdza się wymiana wiedzy i doświadczeń między pokoleniowych. POLECEM prace w Ecodomum każdemu!
Jeśli praca tutaj mogłaby być polecona każdemu to jakie szanse ma osoba bez doświadczenia na konkretna ścieżkę rozwoju? od których stanowisk można w zasadzie zacząć? Jak na razie przeglądam okolice za zatrudnieniem, tutaj zauważyłam te ostatnie polecające wpisy
Pracuję w firmie od pewnego czasu. Firma dobrze wdraża nowych pracowników. Można czuć się w pełni przygotowanym do samodzielnej pracy. Dobre miejsce do poszerzania wiedzy (liczne szkolenia) i zdobywania doświadczenia. Na plus również dobra atmosfera pracy, możliwość pracy zdalnej oraz fakt, że stosunkowo szybko otrzymujemy umowę na czas nieokreślony. Miejsce do pracy zdecydowanie na dłużej.
Pracowałeś jako administrator? I czemu czas przeszły :)? Jest rekrutacja na to stanowisko i zastanawiam sie czy to miejsce na dłużej czy raczej na zdobycie doświadczenia, nie pierwszego bo rok jest wymagany, ale takiego powiedzmy wdrożeniowego.
Pracując w firmie zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami, miałem okazję rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym i wymagającym środowisku. Moje obowiązki obejmowały szeroki zakres działań, od koordynacji działań operacyjnych po bezpośredni kontakt z klientami, co pozwoliło mi na zdobycie cennego doświadczenia w branży nieruchomości. Współpraca z klientami i dostawcami pozwoliła mi na budowanie rozwijanie umiejętności potrzebnych do pracy oraz komunikacyjnych. Firma stawia na ciągłe doskonalenie procesów zarządzania nieruchomościami, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług.
Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Ecodomum Sp. z o.o.? Umieścili kilka ogłoszeń na Pracuj.pl.
Fajna firma, z zasadami które nie każdemu mogą pasować.
Szczerze odradzam ,(usunięte przez administratora)!Na wspólnoty wprowadzają swoje firmy z którymi współpracują. (usunięte przez administratora)!Brak jakiegokolwiek doświadczenia .Odradzam i nie polecam !Moją firmę też (usunięte przez administratora)
Każda firma nawet nasza nie ustrzeże się przed komentarzami nieprawdziwymi, fałszywymi oskarżeniami wpisywanymi przez konkurencje. Dlatego z uwagi na charakter naszej pracy i szacunek do klientów uprzejmie informujemy, że zapraszamy wpisującego do kontaktu z firmą pod numerem telefonu 730801881 w celu umówienia się na spotkanie. Jeżeli wpisujący ma odwagę jesteśmy do dyspozycji. Z poważaniem Anna Górecka-Kolasa Prezes Zarządu Ecodomum Sp. z o.o.
Jestem mieszkańcem wspólnoty mieszkaniowej, którą zarządza ta firma i jej kilkuletnie działania doprowadziły do drastycznej podwyżki czynszów,
Uprzejmie informuje, że wzrost stawek zaliczek na utrzymanie części wspólnej „podwyżki czynszów” w Państwa nieruchomości jest wynikiem czynników zewnętrznych, takich jak: wzrost płacy minimalnej, która rośnie od 2019 roku od kwoty 2 250 zł., 2020 r. 2 600 zł. 2021 r. 2 800 zł. 2022 r. 3 010 zł. i 2023 r. 3 490 zł. od stycznia 2023 r. i od 1 lipca 2023 r. do kwoty 3 600 zł. oraz galopującej inflacji od 2021 roku, która za 2022 rok wynosi wg GUS 14,4%, wzrost cen zakupu energii. Powyższe przekłada się bezpośrednio na wzrost cen za usługi dostarczane dla nieruchomości takie jak wynagrodzenia pracowników firm sprzątających, ochrony, konserwacji oraz koszty zakupu materiałów do sprzątania, konserwacji, remontów, co było przedmiotem omówienia na tegorocznym zebraniu wspólnoty. Ponadto uprzejmie informuję, że proponowany w uchwale wzrost stawki zaliczki na utrzymanie części wspólnej, to kwota 0,25 zł. więc nie jest to drastyczny wzrost, stawka na fundusz remontowy w zaproponowanych uchwałach nie zmienia się na rok 2023. Pozdrawiam Anna Górecka - Kolasa Prezes Ecodomum Sp. z o.o.
Dokładny opis (usunięte przez administratora) jaką uprawia ecodomum. Kontrakty z dostawcami na remonty zawyżone o średnio 12% a czasem o 20%-30%. Przy bierności Zarządów, nie zbieraniu ofert samodzielnie kończy się to przepłacaniem za wszystko. Dostawcy śmieją się w twarz, że ecodomum przecież też musi sobie zarobić. Ludzie zatrudniani jako "zarządcy" nie mają podstawowej wiedzy, nie posiadają też kompetencji miękkich, (usunięte przez administratora)obsługa, nie udzielanie odpowiedzi na pytania. Również odradzam korzystanie z usług tej firmy.
Informuję, że wpis jest nieprawdziwy i zawiera treści naruszające prawo. Przypominam, że zgodnie z Wyrokiem WSA w Warszawie z 15 września 2021 roku (sygn. akt V ACa 192/21): „Krytyka realizująca wolność wypowiedzi nie może posuwać się do podawania nieprawdziwych informacji, wskazywania na niewłaściwe postępowanie, kiedy fakty nie dają ku temu podstaw. Prezentowane oceny powinny posiadać dostateczną podstawę w dających się zweryfikować faktach, w przeciwnym razie nie mieszczą się w granicach wolności wypowiedzi”. Wpis zostaje zgłoszony. Anna Górecka-Kolasa
Jeżeli chcesz się nauczyć jak wchodzić w różne (usunięte przez administratora)układy z firmami zewnętrznymi i zarządem wspólnoty, (usunięte przez administratora), uprawiać spychologię, (usunięte przez administratora), to jest to miejsce dla Ciebie. Gdybym miała opisać skale zaniedbań tej firmy to by znaków nie starczyło. Okropni ludzie, w szczególności p.(usunięte przez administratora) która jest bezkrytyczną i cyniczną osobą. Pozdrowienia ze wspólnoty mieszkaniowej Dębowy Park na Tarchominie.
Pani Paulino, w firmie Ecodomum Sp. z o.o. pracownicy kierują się przyjętymi standardami, wybór firm na potrzeby nieruchomości odbywa się poprzez zbieranie ofert z rynku, które są porównywane i przekazywane do decyzji Zarządów. Remonty wykonywane na nieruchomości są odzwierciedleniem decyzji ponad 50% właścicieli, którzy taką wolę wyrazili w drodze uchwały. Odbiór prac odbywa się przy udziale inspektora ze stosownymi usprawnieniami, który odbiera prace bezpośrednio. W każdym budynku wielolokalowym jakim jest opisana przez Panią Wspólnota Mieszkaniowa oczywistym, iż znajdzie się grupa mieszkańców z odmiennym zdaniem, jednakże zgodnie z Ustawą o własności lokali to większość właścicieli w drodze uchwały podejmuje decyzje o planie remontów i zgromadzeniu na ten cel środków oraz o powołaniu składu Zarządu. O standardach i jakości pracy w firmie Ecodomum świadczą opinie umieszczone na „gowork” przez Naszych pracowników. Pomimo negatywnego wpisu serdecznie pozdrawiam. Anna Górecka - Kolasa Prezes Zarządu Ecodomum Sp. z o.o.
Informuję, że wpis jest nieprawdziwy i zawiera treści naruszające prawo. Przypominam, że zgodnie z Wyrokiem WSA w Warszawie z 15 września 2021 roku (sygn. akt V ACa 192/21): „Krytyka realizująca wolność wypowiedzi nie może posuwać się do podawania nieprawdziwych informacji, wskazywania na niewłaściwe postępowanie, kiedy fakty nie dają ku temu podstaw. Prezentowane oceny powinny posiadać dostateczną podstawę w dających się zweryfikować faktach, w przeciwnym razie nie mieszczą się w granicach wolności wypowiedzi”. Wpis zostaje zgłoszony. Anna Górecka-Kolasa
Te szkolenia o których kiedyś pisano przypadają jedynie pracownikom z działu księgowego? przynajmniej takie komentarze wcześniej się pojawiały a teraz niedawno została wystawiona opinia, w której ktoś stwierdził, że zarządcom brak kompetencji miękkich i tym podobnych. nie wiem na ile w tym prawdy ale czy w tym zakresie są prowadzone szkolenia? albo może będą? Ciekawi mnie to w kontekście ewentualnego zatrudnienia gdyby coś się pojawiło.
W Ecodomum odbywają się cykliczne szkolenia merytoryczne z zakresu zmian w ustawodawstwie oraz bieżącej obsługi nieruchomości (również w zakresie kompetencji miękkich). Szkoleniami są objęci pracownicy administracji i księgowości w zależności od potrzeb i zmieniających się przepisów. Pozdrawiam Anna Górecka Kolasa
Na stronie firmowej widziałem, że można zatrudnić się jako zarządca, piszą przy tym o zarobkach liczonych od 5 tych, wiec ile maksymalnie może wyjść? Dodatkowo to czy wiecie może jak zostały? rozwiązane tamte poprzednie wątki? Pisano cos o pozwach i jednak wole mieć pewność
Firma nieprofesjonalna, nie realizuje swoich podstawowych obowiązków, jak chociażby terminowe i pełnozakresowe zlecanie przeglądów budowlanych. Administratorzy nie mają podstawowej wiedzy z zakresu prawa budowlanego i innych przepisów regulujących utrzymanie budynku. Takie połączenie prowadzi do stale pogarszającego się stanu technicznego budynku, co w konsekwencji odbija się na portfelach właścicieli wskutek konieczności znacznego podniesienia stawki na fundusz remontowy. W przypadku mojej wspólnoty (Dębowy Park na Tarchominie) przez kilka lat administratorem była osoba notorycznie ignorująca mieszkańców, nie reagująca na zgłoszenia, nie odpisująca na maile, a najprostsze sprawy przeważnie były problemami nie do rozwiązania.
(usunięte przez administratora)
Pana wpis jest niezgodny z prawdą, regulaminem portalu i zawiera fałszywe oskarżenia określone w art 234 Kodeksu karnego, dlatego został zgłoszony do administratora systemu.
Proszę o zapoznanie się z dokumentacją wspólnoty, w której znajdzie Pan jak i Pana poprzednicy odpowiedzi na stawiane pytania. Dokumentacja znajduje się na terenie nieruchomości WM Dębowy Park i jest udostępnia do wglądu każdemu właścicielowi.
Tak się sklada ze widzialem umowe z firma ktora wymieniala balustrady i nie ma w niej ani slowa o rozliczeniu zlomu.... czekam wiec na pozew
Nie ma na tej stronie bardziej trafnego opisu niż ten zawarty we wpisie użytkownika six one. W przypadku mojej wspólnoty pani Górecka-Kolasa stworzyła sobie z jednoosobowym zarządem wspolnoty eldorado. Sposób zarządzania nieruchomością doprowadził na przestrzeni 4 lat do znacznego pogorszenia stanu technicznego budynku. Jednoczesnie przeprowadzono remonty, co do ktorych nie bylo zadnej zasadnosci i zalecen w przegladach budowlanych. Ciekawe komu na tym najbardziej zalezało.. Oczywiście całe środowisko bardzo hermetyczne, firmy zewnętrzne wybierane na podstawie fikcyjnych konkursów ofertowych albo w ogóle bez konursów. Inspektorzy odbierający roboty budowlane na telefon. Widzę że pani Kolasa na każdy negatywny wpis przyjęła taką samą retoryke: konkurencja, hejt, zawiść. To ja panią serdecznie pozdrawiam ze wspólnoty mieszkaniowej Dębowy Park na ul. Ceramicznej w Warszawie. W koncu ktos sie wami bardziej zainteresowal i wszyscy mamy nadzieje że tegoroczne glosowanie w uchwałach pozwoli sie w koncu pozbyc was razem z pania z zarzadu.
Panie Piotrze, Uprzejmie informuję, że w firmie Ecodomum Sp. z o.o. zgodnie z przyjętymi standardami na potrzeby prac remontowych dla nieruchomości są zbierane oferty, które są porównywane i przekazywane do decyzji Zarządów. Ponadto uprzejmie informuję, że nieprawdą jest Pana stwierdzenie, iż firma swoim działaniem doprowadziła do pogorszenia stanu nieruchomości. Remonty wykonywane na nieruchomości są odzwierciedleniem decyzji ponad 50% właścicieli, którzy taką wolę wyrazili w drodze uchwały. Budynek jest po naprawach i malowaniu elewacji oraz remoncie balkonów-wymiana balustrad, a odbiór prac odbywał się przy udziale inspektora ze stosownymi usprawnieniami, który odbierał prace bezpośrednio „nie przez telefon” na terenie nieruchomości w lokalach (na balkonach i tarasach) oraz od zewnątrz przy uczuciu podnośnika. W każdym budynku wielolokalowym jakim jest opisana przez Pana Wspólnota Mieszkaniowa oczywistym, iż znajdzie się grupa mieszkańców z odmiennym zdaniem jednakże zgodnie z Ustawą o własności lokali to większość właścicieli w drodze uchwały podejmuje decyzje o planie remontów i zgromadzeniu na ten cel środków oraz o zmianie składu Zarządu. Pomimo negatywnego wpisu serdecznie pozdrawiam. Anna Górecka - Kolasa Prezes Zarządu Ecodomum Sp. z o.o.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ecodomum Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ecodomum Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ecodomum Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 10 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!