Opinie o Świat Przesyłek
Masakra, paczki leżą ponad miesiąc u nich, a powinny być już dawno u mnie...
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl lub telefon pod numer +48 22 122 12 18
Z każda przesyłka tak masz? Może jest teraz intensywniejszy czas zakupów? Korzystałeś /aś w innym sezonie? Daj znać jak się sprawa rozwiąże bo ciekawa jestem co zrobią
Już druga paczka idąca do mnie z aliexpress przechowywana miesiącami w Nysie u tego "dystrybutora", o ile można go tak nazwać. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał - jeśli nie chce się komuś czekać minimum trzy miesiące na paczkę, to radzę anulować zamówienia zaczynające się od PL0000... i dopłacić te kilka złotych na lepszy transport lub zamówić u innego sprzedawcy. Składanie skarg nic nie daje oprócz otrzymania tego samego tekstu tylko ze zmienionym numerem paczki. Firma logistyczna prawdopodobnie opierająca się na dużym magazynie, dziale odpowiadania na skargi w internecie i pięciu osobach które faktycznie w magazynie pracują, choć nawet już taka ilość pracowników szybciej by realizowała swoje zadanie :) Nie polecam.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jednocześnie zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w gwarantowanym terminie. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl
Paczka wysłana z chin 08.08. Do polski dotarła 15.08 czyli po 7 dniach. Od tamtego momentu leży sobie w świecie przesyłek. "Dostarcza ją lokalna firma przewozowa" czyli gołąb? Żul idący pieszo? Nawet poczta polska nie ociąga się tak z dostarczeniem ekonomicznych paczek. Kpina i tyle.
Gołębie i Żule nie dostarczają przesyłek w naszej firmie. Proszę o kontakt cs@swiatprzesylek.pl. Proszę opisać ten przypadek oraz podać numeru przesyłki. Nie skanujemy pojedynczych przesyłek w naszym magazynie, skanowane są jedynie zbiorcze opakowania. Podobnie nieskanowane są przesyłki przy dostawie, wiec nie mamy nigdy pewności czy przesyłka dotarła, czy też nie, taki charakter ma przesyłka nierejestrowana. Reklamacje dotyczą zaledwie ułamka procenta wszystkich przesyłek, rozumiem, że w tym przypadku to żadne usprawiedliwienie. Najczęściej problem stanowi sam adres na etykiecie, uszkodzenie etykiety lub podobne ubytki, które uniemożliwiają dostawę pod wskazany adres. Dokładamy wszelkich starań, aby poprawić jakość naszych usług.
Proszę nie robić sobie kpin. Mam podobną sytuację - paczka w ciągu około tygodnia dotarła z Chin do Polski, a od prawie dwóch leży u was ze statusem "przyjęta w oddziale". Na maila z zapytaniem co się dzieje otrzymałam odpowiedź wyglądającą bardzo podobnie do powyższego komentarza (czyżbyście mieli gotową formułkę, którą wciskacie każdemu klientowi?) i informację w stylu "będzie jak będzie".
Kontaktowałam się z Waszym działem obsługi. W odpowiedzi otrzymałam przemieloną regułkę o wydłużonym czasie ekonomicznej dostawy i żeby zażalenia kierować do Aliexpress. I tutaj uwaga jest taka, że Ali wywiązało się z umowy i paczkę dostaczyło w ekspresowym czasie do polski. Od tamtego momentu jest w waszych rękach i tutaj wy odwalacie kaszane. W regulaminie macie zapis odnośnie czasu terminu dostarczenia przesyłek przez operatorów. Operatorzy wywiązaliby się z umowy jeżeli paczka trafiłaby do nich, a leży u Was na magazynie więc wina leży tylko i wyłącznie po waszej stronie.
Kontaktowałam się z Waszym działem obsługi. W odpowiedzi otrzymałam przemieloną regułkę o wydłużonym czasie ekonomicznej dostawy i żeby zażalenia kierować do Aliexpress. I tutaj uwaga jest taka, że Ali wywiązało się z umowy i paczkę dostarczyło w ekspresowym czasie do polski. Od tamtego momentu jest w waszych rękach i tutaj wy odwalacie kaszane. W regulaminie macie zapis odnośnie czasu terminu dostarczenia przesyłek przez operatorów. Operatorzy wywiązaliby się z umowy jeżeli paczka trafiłaby do nich, a leży u Was na magazynie więc wina leży tylko i wyłącznie po waszej stronie.
Ten status nie zmieni się nawet po dostawie przesyłki, gdyż nikt poza nami tej przesyłki nie skanuje.
Oczywiście, że podobnie jak nasza firma, operatorzy zewnętrzni, dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę w wyznaczonym terminie. Mniej niż 1% przesyłek nie dociera w gwarantowanym czasie dostawy. Gwarantowany czas realizacji zlecenia na platformie to 90 dni. Jeśli nie otrzymała Pani przesyłki w wyznaczonym terminie, proszę rozpocząć procedurę reklamacji. Tu jedynie możemy przeprosić, jeśli nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Sama usługa dostawy w przypadku przesyłek nierejestrowanych nie może być objęta gwarancją terminu dostawy.
Radzę wrócić do szkoły, 1% to nie jest zdecydowana większość. Skupcie się na wysyłaniu paczek które w nieskończoność przetrzymujecie zamiast siedzieć i mydlić ludziom oczy na goworku.
Moja niewielka przesyłka PL000039668119 wysłane z Chin 30.08.2022 leży sobie od 6.09.2022 w Nysie. W pełni POPIERAM te opinię o firmie ŚWIAT PRZESYŁEK która NISZCZY dobry wizerunek kupowania w Chinach oraz ALLIEXPRES i tylko ośmiesza obecne polskie państwo.
Moje przesyłki z Chin dotarły do Świata Przesyłek około 20.09.2022 i od tamtego czasu jakoś nie mogą dojść. Tłumaczenie, że to przesyłki ekonomiczne to po prostu kpina. Tym bardziej, że taki długi okres oczekiwania jest za każdym razem, gdy przesyłka z Chin trafia do Świata Przesyłek. W przypadku innych przewoźników przesyłki są dostarczane dużo szybciej. Ani razu nie zauważyłam, by pod nowo naklejoną etykietą była uszkodzona etykieta...
Czyli można wcale nie dostarczyć i będzie wszystko w porządku, bo nie ma skanera kodów kreskowych przy wyjściu z magazynu? Nikt nic nie wie?
Potwierdzam. Poczta w miarę się uwija względem tej firmy kurierskiej. Jeżeli zauważymy, że nr śledzenia zaczyna się PL0000 NA WEJŚĆu ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE!
(usunięte przez administratora)niestety z powodu nagminnego nie wywiązywania się firmy z postanowień umowy i dostarczania przesyłek w terminie do 90 dni , mimo moich szczerych chęci nie da się wystawić pochlebnej opinii .
Drogi kliencie, zapewniam, że ponad 99% przesyłek dociera do adresatów w gwarantowanym terminie. Jeśli pojawia się problem z dostawą, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta — nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania: cs@swiatprzesylek.pl, +48 22 122 12 18.
Rekrutacja po znajomości ;)
Brak pytań, wystarczy kumplować się z odpowiednią osobą w tej firmie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma krzak,przesyłki nie docierają lub idą wieki.
Przesyłki w 99% docierają w terminie. Termin dostawy przesyłek nierejestrowanych może wynieść 90 dni. Zazwyczaj przesyłki są dostarczane znacznie szybciej. Firma nie krzak, zapraszamy do naszego oddziału w Nysie, ul. Nowowiejska 17
Tiaaa, a świstak zawija. szkoda słów. Ktoś Wam pracownicy chyba tak wmawia i zaczynacie wierzyć nie klientom, a propagandzie. Ja czekam już ponad pół roku na 73 przesyłki. W terminie nie przyszła żadna! Te z pażdziernika 2021 w 60% doszły z półrocznym opóźnieniem, a obecne jeszcze w świecie przesyłek od lutego/ marca. Dowód losowy: https://www.akn.pl/sp.png lub url bez http: akn.pl/sp.png. Gdybyście myśleli, że to żart mogę podesłać jako dowód 20 kolejnych. Ostatnie dochodzą z oznaczeniem PX, ale poczciwa poczta to przynosi :). Wasze giną w czeluści odmętu. Słownie - nie doszła ŻADNA od lutego..
Moja tam trafiła 12 sierpnia i przyszła do mnie 21 września, a mam jeszcze jedną przebywającą tam od 30 sierpnia i czekam.
Moja od lutego w drodze, a od marca w doręczeniu swiatprzesylek.pl czeka sobie w kolejce: https://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=3015874072535354 8 m-c powoli się zbliża i cierpliwie czekam co polecam również innym. Poprzednikom dochodziło po 6 m-cach, więc chyba jestem nowym rekordzistą. 90 dni to raczej żart. Na wykopku jak piszą - niektórzy czekają już ponad rok i ciągle w magazynie. Rekordzista czeka kilka lat. Podobnie jak innym kuującym, przesyłki z kodem PX dochodzą sprawnie to chyba od poczty polaskiej, a te od świata przesyłek czekają. W sumie u mnie tylko cztery, ostatnia z kwietnia. Sprawność wynosi póki co nie 99%, a 0% bo jeszcze żadnej nie otrzymałem. W grudniu jak znam życie zrobią remanent magazynu i w styczniu przyślą :)
Podobno 99% przesylek dociera w w terminie? Co oznacza w terminie? w ciagu 3 miesiecy? Moje dwie przeslki wlasnie od 2 tygodni leza u was w oddziale. To sa dwie jedyne moje przeslyki ktore obslugujecie. Tragiczny serwis. Dno dna.
Czy mógłbym prosić o link do Państwa regulaminu, gdzie mają Państwo wpisane, że termin dostarczenia przesyłek z Chin to 90 dni. Termin ten często pojawia się w Państwa odpowiedziach ze wskazaniem na Aliexpress, jednak 90 dni jakie ma sprzedawca na zrealizowanie zamówienia nie jest tożsame z 90 dniami na realizację przesyłki przez Państwa. Czy mają Państwo również inne zapisy, np. że termin dostarczenia przesyłek z USA to 60 dni? Czy może jest to raczej indywidualna umowa z firmą Cainiao, objęta tajemnicą handlową?
Realizujemy usługę na rzecz Aliexpress. Nie zawieramy umów z odbiorcą końcowym przesyłki. Oczywiście w przesyłkach nierejestrowanych nie ma pojęcia gwarancji terminu dostawy. Nie możemy nawet go zweryfikować przez fakt, że jedyny skan odbywa się u nas na magazynie. Jedyny termin, jaki istnieje w odniesieniu do tych przesyłek to "90 dni jakie ma sprzedawca na zrealizowanie zamówienia". Dlatego też do niego się odnosimy.
Podsumowując "w przesyłkach nierejestrowanych nie ma pojęcia gwarancji terminu dostawy", co jednak nie przeszkadza Państwu w zapewnianiu, że "ponad 99% przesyłek dociera do adresatów w gwarantowanym terminie". Hmm, to chyba taka odwrócona logika: skoro gwarantowany termin nie istnieje to znaczy, że niedostarczenie przesyłki w gwarantowanym terminie nadal jest dostarczeniem w terminie :/ - ale gdzie w takim razie zgubiliście ten 1%? Może ten 1% to są przesyłki jeszcze nie nadane przez sprzedawcę? Ale niech zgadnę: gwarantują Państwo że trafią one do tych 99% dostarczonych w gwarantowanym terminie :D
Wcześniej poruszaliśmy temat gwarancji, jakie udziela platforma, co do terminu realizacji zlecenia. I tak jak wcześniej pisaliśmy, przesyłki nierejestrowane nie mogą być objęte gwarancją dostawy. Prowadzimy statystyki na własne potrzeby oraz stosujemy mechanizm przesyłek testowych i na tej podstawie jesteśmy w stanie oszacować skuteczność naszych usług. Należy też zauważyć, że większość negatywnych komentarzy dotyczy opóźnień w dostawie, a nie braku dostawy. Aby zapewnić sobie pewność co do terminu dostawy, należy wybierać przesyłki rejestrowane.
Brawo. 100.procent zadowolonych...! 90 dni od skanowania w swiat.. Widac tu zadowolonych..
Nie zgodzę się. Opóźnienie trwające 5 mc+ utożsamiam z utratą, chociaż wciąż czekam na drugą pulę 90 dniową. Cały czas mam status, że przesyłka od kwietnia jest u Państwa. Skąd wiadomo, że po remanencie się odnajdują i dopiero odzyskam ją w stydzniu lub lutym?
Najgorsza firma jeśli chodzi o pośrednika paczek z Ali. Kompletne dno... poczta polska to przy was pikuś. Nic tylko wklejacie regułki, które wcale nie pokrywają się z rzeczywistością. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie tej firmy powinna zrezygnować albo zamknąć tą placówkę albo bardziej się przykładać do zatrudniania pracowników bo macie tam (usunięte przez administratora) Dramat!
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Przesyłka w Chinach została zapakowana i wysłana w ciągu 4 dni. Natomiast po wylądowaniu w Polsce, od 2 miesięcy firma Świat przesyłek nie jest w stanie jej doręczyć. Logistyka transportu jest na żenującym poziomie. Masakra. Nie polecam i radzę omijać z daleka!!!
Pierwszy raz w życiu spotkałem się w życiu żeby przesyłka w Polsce szła dłużej w polsce, niż do Polski. Z Chin 12 dni, a w Polsce jest już miesiąc i ani widu ani słuch. Dziwny jest ten świat.
3 paczki w Nysie od ponad miesiąca i głucho. Szybciej przebyły pół świata niż ostatnie kilometry... Dno, muł i wodorosty. To nie firma pocztowa a jakiś magazyn słup. Całe szczęście że za 5 dni robię clsme na Ali i proszę o zwrot kosztów. Zamówione przedmioty są mi już niepotrzebne bo musiałem je kupić gdzie indziej...
Potwierdzam negatywne opinie o Świecie Przesyłek. Dwie moje paczki czekają już ponad miesiąc na dostarczenie. Dzisiaj jest 8. października 2022. A to wynik ze strony ze statusem przesyłek: 2022-09-06 11:01:29 PRZESYŁKA DOTARŁA DO ODDZIAŁU 2022-08-30 16:26:17 PRZESYŁKA DOTARŁA DO ODDZIAŁU
Czas chyba skończyć z tą firmą "kogucik" - dostał przesyłkę (usunięte przez administratora) i uciekł :). Chyba czas najwyższy napisać do firmy w chinach aby zmieniła dostawcę przesyłek do Polski. Każdy z nas narzekał na Pocztę Polską ale to co robi firma świat przesyłek ( celowo małymi literami). Ta firma ma skuteczność w 99% ale w niedostarczaniu przesyłek. Proszę nie wciskać klientom jak to bardzo jest skomplikowana logistyka przesyłek, tak wcale nie jest a wszystko dzieje się automatycznie. Jeśli w paczce zbiorczej jest moja przesyłka to wiecie na 100% gdzie leży ta paczka zbiorcza. Bardzo łatwo można zweryfikować taka przesyłkę i zwyczajnie wysłać. Wasze tłumaczenie jest żałosne i czas z tym skończyć!!!.
Moja przesyłka 09.01.2022 trafiła do oddziału w Polsce i do dzisiaj cisza….Pewnie ma Covida i przechodzi kwarantannę ???????? A tak serio ,to wasze zadbanie o klienta jest śmiechu warte .Czas oczekiwania na otrzymanie paczki , to jest jakaś tragedia .Po prostu jednym słowem DRAMAT
Dopiszę jeszcze by sprawdzać bo jak się nie upilnuje i w ciągu roku nie przyjdzie to nie odzyskacie pieniędzy i to jest nie fair. Zrzut ekranu oczekującego już blisko rok klienta wygląda jak tu: https://images89.fotosik.pl/624/634a60c82b0ccee6.png (po jakimś czasie fotosik wykasuje screen, ale da się np. za m-c zaktualizowany). Proponuję też rozpocząć nowe zakłady po jakim czasie przyjdzie. Ja obstawiam, że otrzymam w styczniu po 11 m-cach od zakupu :) Jak pisałem w poprzednim poście - po remanencie w magazynach
Moje paczki z Ali Express przetrzymują od lipca już wiem że ich rozkradli dwalata temu okradli mi paczkę zWish a zato spakowali parę koralików (usunięte przez administratora) chiny rezygnujcie z tej Firmy
Jak czytam ze 99% dociera w terminie to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. 10 paczek z alliexpres, żadna nie dotarła. Oczywiście tracking urywa się na tej wspaniałej firmie. Ja rozumiem ja czy dwie paczki zgubiore/skradzione, ale 10 pod rząd? Nie.polecam, za to polecam unikać.
Chińczyki wreszcie się chyba "kapnęli" co to za firma bo sami wzięli się za łączenie przesyłek i wychodzi im to 100 razy lepiej niż tym dziadom. Mam nadzieję że moje połączone przesyłki do nich nie trafią i skończy się im strumyczek pieniędzy. Na lokalny ruch z taką opinią na jaką sobie zapracowali nie mają co liczyć.
I widać gdzie poszły nasze przesyłki z ali (usunięte przez administratora) Wszystko jasne :)
Podobnie jak parę osób wcześniej. Jeśli przesyłka z Ali dostaje tracking z PL000xxx to od razu wiem że nigdy jej nie zobaczę. Kiedyś plułem na Pocztę Polską, ale w porównaniu... tego się nie da ocenić.
Zapewniam, że ponad 99% przesyłek dociera do adresatów w gwarantowanym terminie. Pana sprawę należy zbadać indywidualnie, może być problem z adresem. Proszę o zgłoszenie sprawy do naszego działu obsługi klienta wraz z numerami przesyłek, które nie dotarły w terminie 90 dni: cs@swiatprzesylek.pl.
90%? Chyba sobie jaja robisz. Polecam sprawdzić opinie na google. 10% klientów otrzymuje przesyłki, resztę (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Panie Pawle, możemy Pana zapewnić o tym, że żadne z paczek nie są przywłaszczane przez naszych pracowników. Nie są również otwierane.
Naprawdę??? Uważacie,ze Wasi pracownicy dostarczają paczki do adresata?? Raczycie sobie Państwo żartować. Część paczek dostarczanych przez Państwa firmę znalazła się u kogoś na drugim końcu osiedla. Na szczęście ktoś, kto je otrzymał oddał na lokalną pocztę i również uprzejma moja Pani listonoszka mi je przyniosła. Reszta paczek rozpłynęła się w krainie wielkiej szczęśliwości paczek. Teraz 2 moje paczki czekają na dostawę w Waszym hub`ie ponad 2 tygodnie. Może są tak zmęczone wcześniejszą podróżą, że odpoczywają. Ciekawe kiedy i czy w ogóle one dotrą.
W dziwnych okolicznościach nigdy nie docierają do mnie przesyłki które przechodzą przez tą firmę. Nie mówię o jednej , dwóch czy trzech przesyłkach. Firma koszmar
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Świat Przesyłek?
Zobacz opinie na temat firmy Świat Przesyłek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Świat Przesyłek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Świat Przesyłek?
Kandydaci do pracy w Świat Przesyłek napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.