Świat Przesyłek

1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Świat Przesyłek

Pracodawca

 Aktualność
Ekologiczne doręczanie przesyłek


Handel elektroniczny z roku na rok rozwija się, co powoduje, że firmy z branży logistycznej stają codziennie przed nowymi wyzwaniami. Procesy logistyczne i terminowość to chleb powszedni dla logistyka. A gdzie w tym wszystkim jest równie istotny temat jakim jest ekologia?



Problematyczne doręczanie przesyłek


Ostatnia mila -  sformułowanie używane w branży logistycznej i spedycyjnej. Jest to o tyle istotna kwestia, że to tak naprawdę końcowy etap w procesie doręczania przesyłek. To jest ta faza, w której oczekiwana przez odbiorcę paczka wyjeżdża z magazynu by trafić pod wskazany adres. Wedle średniej, uzyskanej z przeprowadzenia 7 badań przez B. De Maere, od 20% do 25% dostaw do tzw. domu kończy się niestety niepowodzeniem. Przesyłki, których odbiorca nie uzyskał trafiają do punktu odbioru lub wystosowywana jest kolejna próba doręczenia. Generuje to oczywiście potrzebę przebycia ponownie tej samej trasy, a często nawet dłuższej. Istnieje możliwość określenia ram czasowych, w których kurier dostarczy przesyłkę, ale to też nie jest idealne rozwiązanie, gdyż doręczyciel zmuszony jest przebyć drogę dłuższą, niż ta która została w optymalny sposób zaplanowana, a to na koniec skutkuje zwiększeniem emisji zanieczyszczeń. Kolejnym problemem jest fakt, że spora część kurierów pokonuje drogę nie mając w pełni załadowanego pojazdu. To również generuje emisję CO2, tlenków azotu, a także hałas. Szacuje się, że ślad węglowy spadłby o 75% gdyby zastąpić klasyczny sposób doręczania na rzecz dostaw do przesyłomatów. Zmiana emisji CO2 spadłaby wtedy o przynajmniej 0,35 kg.


Zapraszamy do zapoznania się się z pełnym artykułem na naszym blogu: https://blog.swiatprzesylek.pl/ekologiczne-doreczanie-przesylek
Lorenz Freimann
Inne

ARTYKUŁ TENDENCYJNY i bardzo KŁAMLIWY - nie ma w tej firmie zasady powtórnego awizowania, paczkomaty dla nich to przesyłomaty które ZAWSZE są niesprawne i paczki są dostarczane po wielu interwencjach TYLKO przez kuriera - nie jestem gołosłownym bo tak właśnie przebiegało moje ostatnie marcowe 2023 r. doręczenie przesyłki. Monitoring paczkomatow to fikcją jak i telefon przez który nie można zglosic AWARII PACZKOMATÓW - skrytka NIE została otworzona, system przyjął ODBIÓR przesyłki i ponad tydzień trwala WOJNA - na szczęście na miejscu zrobiłem zdjęcia które chińskich sprzedawców i przedstawicieli firmy ŚWIAT PRZESYŁEK nie były dowodem ze paczki nie odebrałem.

Justa Nowy wpis
Inne

Jakiś nabór prowadzą? Mam doświadczenie w spedycji, ale widzę, że tutaj oferta co jest w sieci to ma faktycznie 3 lata na Specjalistę ds. spedycji. Wciaz jest tak, że osoby z wysokimi wynikami mają możliwość wynegocjowania własnych, indywidualnych warunków? Można wiedzieć, jak to wygląda?

Adam Nowy wpis
Inne

Niestety FIRMA NIEPOWAŻNA. Przetrzymuje moją przesyłkę i nie chce jej dostarczyć. Za każdym razem kontakt z inną osobą, która bada temat i nie widzi problemów w tym że nie dostarczyli przesyłki.

1
Lola Nowy wpis
Kandydat

Tata jest zainteresowany posadą jako Specjalista ds Spedycji, co uważacie o stanowisku jako pracownicy? Czy może byli pracownicy, bo pewnie takie osoby tez tu zaglądają czasem? :) Oferta (co prawda już nieaktualna) mówi o bardzo atrakcyjnych warunkach płacowych, a w przypadku osób osiągających ponadprzeciętne wyniki – indywidualnej negocjacji warunków. Jak to wygląda w rzeczywistości, bo z tego co widzę, to o wynagrodzeniu raczej negatywnie się wypowiadacie?

Pracodawca

 Aktualność
Ekologiczne doręczanie przesyłek


Handel elektroniczny z roku na rok rozwija się, co powoduje, że firmy z branży logistycznej stają codziennie przed nowymi wyzwaniami. Procesy logistyczne i terminowość to chleb powszedni dla logistyka. A gdzie w tym wszystkim jest równie istotny temat jakim jest ekologia?



Problematyczne doręczanie przesyłek


Ostatnia mila -  sformułowanie używane w branży logistycznej i spedycyjnej. Jest to o tyle istotna kwestia, że to tak naprawdę końcowy etap w procesie doręczania przesyłek. To jest ta faza, w której oczekiwana przez odbiorcę paczka wyjeżdża z magazynu by trafić pod wskazany adres. Wedle średniej, uzyskanej z przeprowadzenia 7 badań przez B. De Maere, od 20% do 25% dostaw do tzw. domu kończy się niestety niepowodzeniem. Przesyłki, których odbiorca nie uzyskał trafiają do punktu odbioru lub wystosowywana jest kolejna próba doręczenia. Generuje to oczywiście potrzebę przebycia ponownie tej samej trasy, a często nawet dłuższej. Istnieje możliwość określenia ram czasowych, w których kurier dostarczy przesyłkę, ale to też nie jest idealne rozwiązanie, gdyż doręczyciel zmuszony jest przebyć drogę dłuższą, niż ta która została w optymalny sposób zaplanowana, a to na koniec skutkuje zwiększeniem emisji zanieczyszczeń. Kolejnym problemem jest fakt, że spora część kurierów pokonuje drogę nie mając w pełni załadowanego pojazdu. To również generuje emisję CO2, tlenków azotu, a także hałas. Szacuje się, że ślad węglowy spadłby o 75% gdyby zastąpić klasyczny sposób doręczania na rzecz dostaw do przesyłomatów. Zmiana emisji CO2 spadłaby wtedy o przynajmniej 0,35 kg.


Zapraszamy do zapoznania się się z pełnym artykułem na naszym blogu: https://blog.swiatprzesylek.pl/ekologiczne-doreczanie-przesylek
Serwisant
Inne

Po miesiącu oczekiwania na przesyłkę otrzymałem przed chwilą komunikat, że przesyłka ZBYT DŁUGO OCZEKIWAŁA NA ODBIÓR i jest odesłana do magazynu!!!. Nie było żadnego komunikatu, żadnej wiadomości o przesyłce. Nic. Zero!!! Teraz czakam od prawie 30 minut na to żeby ktokolwiek z tej zajebistej firmy pofatygował się o odebrał telefon. Absolutna beznadzieja!!! Nigdy więcej Ali Express i Świat Przesyłek...

Pracodawca

@Serwisant

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Lorenz Freimann
Inne
@Serwisant

Kolejna opinia która potwierdza mój WNIOSEK o wykreślenie firmy ŚWIAT PRZESYŁEK z listy instytucji zajmujących się dostarczaniem przesyłek dla polskiego klienta.

Lorenz Freimann Nowy wpis
Inne

ARTYKUŁ TENDENCYJNY i bardzo KŁAMLIWY - nie ma w tej firmie zasady powtórnego awizowania, paczkomaty dla nich to przesyłomaty które ZAWSZE są niesprawne i paczki są dostarczane po wielu interwencjach TYLKO przez kuriera - nie jestem gołosłownym bo tak właśnie przebiegało moje ostatnie marcowe 2023 r. doręczenie przesyłki. Monitoring paczkomatow to fikcją jak i telefon przez który nie można zglosic AWARII PACZKOMATÓW - skrytka NIE została otworzona, system przyjął ODBIÓR przesyłki i ponad tydzień trwala WOJNA - na szczęście na miejscu zrobiłem zdjęcia które chińskich sprzedawców i przedstawicieli firmy ŚWIAT PRZESYŁEK nie były dowodem ze paczki nie odebrałem.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja po znajomości ;)

Pytania

Brak pytań, wystarczy kumplować się z odpowiednią osobą w tej firmie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Danuta
Kandydat

Pisaliście tu, że atmosfera w pracy nie jest najlepsza i że ogólnie mało kto wytrzymuje tam długo. No i niby nie dostajecie nawet najniższej krajowej, ale jak to możliwe w ogóle? Nie bardzo rozumiem jak to działa jeśli chodzi o umowy, bo przecież takie jest jednak prawo żeby chociaż ta minimalna była. Jakaś poprawa od tego czasu?

jacek
Inne

Przesyłka z Ali została przekierowana do dostarczenia na adres na początku lutego, miała być dostarczona w 3-4 dni robocze. Od tego czasu ani przesyłki, ani informacji o statusie dostawy (dwa zgłoszenia). Brak możliwości kontaktu przez infolinię.

opras
Inne

Od 2 tygodni paczka w świecie przesyłek, aliexpress mówi, że mam się skontaktować z infolinią, a infolinia milczy, jak zaklęta, bo nikt nie odbiera połączeń.

Pracodawca

@opras

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Oliwia
Inne

Moje paczki są w Świecie Przesyłek od 21.04.2022. Zaraz minie rok a oni nie byli ich w stanie dostarczyć. Do tego z Chin szły może 3 tygodnie.

Pracodawca

@Oliwia

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Olaa
Inne

Zamówiłam rzeczy z Aliexpress do 3 różnych paczkomatow i za każdym razem musiałam podać adres domowy bo nie można było tych paczek dostarczyć do paczkomatu

Pracodawca

@Olaa

Proszę o kontakt z działem obsługi klienta.

Dominik
Inne
 Pytanie
@Olaa

Po jakim czasie od przekierowania paczki kurier dostarczył ją do domu?

Pracodawca

@Dominik

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Lorenz
Inne
@Olaa

Podobnie i ze mną - zamiast do automatu wolą pod drzwi. Na ironię z aliexpress mam KOD do paczkomatu a ŚWIAT PRZESYŁEK podaje że nie można było skorzystać z niego. KPINY

Pracodawca

@Lorenz

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Aliexpres
Inne

Tragedia, najgorsza pseudofirma. Jak to jest możliwe, paczka czeka u nich już ponad 3 miesiące, zero odpowiedzi zero odzewu. Nie polecam, mam nadzieję że aliexpress rozwiąże z nimi umowę bo strach zamawiać.

Tomasz
Inne
@Aliexpres

Ciekawe z czego to wynika? Bo czytam, że ich linie są przeciążone i mają opóźnienia przed świętami...

Pracodawca

@Tomasz

Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Fliper
Inne
@Świat Przesyłek

Potężne opóźnienia. Z chin do świata przesyłek w tydzień. Od was już 3 miesiące i nic

Soniasonik
Inne
@Aliexpres

Zgadzam się z tą opinią

Pracodawca

@Soniasonik

Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Soniasonik
Inne
@Fliper

Czekam na paczkę od października

1

Pracodawca

@Soniasonik

Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Pracodawca

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Danuta
Inne

Hej, widzę dużo opinii od klientów, a mi zależy żeby wiedzieć jak wygląda praca u nich :( Szukam nowej pracy jako spedytor i ciekawi mnie jakie oferują warunki. Jaką stawkę można wynegocjować w tym roku jako ktoś z kilkuletnim doświadczeniem? Są otwarci na pracę zdalną/hybrydową? Widziałam, że dają laptop, więc może dają taką możliwość :)

Artco
Inne

Paczka do Czech dostarczona po tygodniu. szybciej wysyła zwykła paczkę Poczta Polska. Na infolini powierdziano mi , ze paczkę do czech dostarczaja w ciągu dwoch dni roboczych. Pracownicy infolini obiecali zadzwonić gdy sprawdzą co sie stało z paczka . Oczywiscie nikt nie zadzwonił ani nie odpisał na maila. Nie polecam i nigdy juz nie skorzystam z ich usług.

Pracodawca

@Artco

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy ponownie zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Maria z olsztyna
Inne

Otrzymałam zaległą paczkę i za nią dziękuję W Olsztynie przy ul. SZewczenki 3 zepsuty jest paczkomat z Ali , ale mimo przeszkód dwie paczki miły Pan że Świata przesyłek przekierował do mojego domu . Dziękuję bardzo . Jeszcze jedna paczka jest w zawieszeniu ale Mam nadzieję, że ja otrzymam. Witaj MARIA Twoja przesyłka #CNLP0000146339 nie mogła zostać dostarczona do paczkomatu Cainiao. Przekieruj ją za darmo wypełniając formularz. W przeciwnym wypadku po 7 dniach zostanie zwrócona do nadawcy.

OddajcięPaczkęZłodzieje
Inne

To nie firma kurierska tylko jakiś żart... Zakupy na jednej z popularnych platform robiłem na początku września... właśnie kończy się grudzień, a paczka do tej pory z tego co mówi Tracker leży od trzech ponad już miesięcy gdzieś w Nysie

Gal Anonim
Inne

Może w końcu dotarczylibyście zaległe Super Economy, bo od końca listopada coś wam gorzej idzie. Ostatnie przesyłki jakie w ogóle przyszły to w połowie listopada.

Spa
Inne

Zakładajcie spory w zakładce przesyłki Aliexpress i nie odpuszczajcie. Nie gadajcie z automatem EVA tylko z pracownikiem. Wywalczyłem już zwrot kasy. (nie czekajcie 90 dni tylko od razu po 60.)

Pracodawca

@Spa

Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

7days
Inne

A ja na swoją przesyłkę czekałem dosłownie 7 dni.

6
Spam
Inne
@7days

Podaj numer przesyłki to zobaczymy

Reniusz
Inne
 Pytanie

Na 5 lat zamawiania , dotarła JEDNA przesyłka nierejestrowana. Wszelki ślad ginie w Świecie Przesyłek. Ta jedna, która dotarła to chyba ktoś przegapił. Nawet u Ruskich dochodzą nierejstrowane poza pojedynczymi wpadkami (mam autentyczne statystyki). W Świecie Przesyłek odwrotne statystyki. Dociera jedna na milion. WTF? :) Ta, która dotarła leciała z Chin do Świata Przesyłek 20 dni , a ze Świata Przesyłek do mnie 40 dni. To są zwykle tanie, dla mnie ważne, niesprzedawalne rzeczy.Pewnie otworzą i wyrzucą. Zróbcie coś z tym.

Zostaw merytoryczną opinię o Świat Przesyłek - Nysa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Świat Przesyłek?

    Zobacz opinie na temat firmy Świat Przesyłek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Świat Przesyłek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Świat Przesyłek?

    Kandydaci do pracy w Świat Przesyłek napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Świat Przesyłek
Przejdź do nowych opinii