Opinie o Świat Przesyłek
ARTYKUŁ TENDENCYJNY i bardzo KŁAMLIWY - nie ma w tej firmie zasady powtórnego awizowania, paczkomaty dla nich to przesyłomaty które ZAWSZE są niesprawne i paczki są dostarczane po wielu interwencjach TYLKO przez kuriera - nie jestem gołosłownym bo tak właśnie przebiegało moje ostatnie marcowe 2023 r. doręczenie przesyłki. Monitoring paczkomatow to fikcją jak i telefon przez który nie można zglosic AWARII PACZKOMATÓW - skrytka NIE została otworzona, system przyjął ODBIÓR przesyłki i ponad tydzień trwala WOJNA - na szczęście na miejscu zrobiłem zdjęcia które chińskich sprzedawców i przedstawicieli firmy ŚWIAT PRZESYŁEK nie były dowodem ze paczki nie odebrałem.
Jakiś nabór prowadzą? Mam doświadczenie w spedycji, ale widzę, że tutaj oferta co jest w sieci to ma faktycznie 3 lata na Specjalistę ds. spedycji. Wciaz jest tak, że osoby z wysokimi wynikami mają możliwość wynegocjowania własnych, indywidualnych warunków? Można wiedzieć, jak to wygląda?
Niestety FIRMA NIEPOWAŻNA. Przetrzymuje moją przesyłkę i nie chce jej dostarczyć. Za każdym razem kontakt z inną osobą, która bada temat i nie widzi problemów w tym że nie dostarczyli przesyłki.
Tata jest zainteresowany posadą jako Specjalista ds Spedycji, co uważacie o stanowisku jako pracownicy? Czy może byli pracownicy, bo pewnie takie osoby tez tu zaglądają czasem? :) Oferta (co prawda już nieaktualna) mówi o bardzo atrakcyjnych warunkach płacowych, a w przypadku osób osiągających ponadprzeciętne wyniki – indywidualnej negocjacji warunków. Jak to wygląda w rzeczywistości, bo z tego co widzę, to o wynagrodzeniu raczej negatywnie się wypowiadacie?
Po miesiącu oczekiwania na przesyłkę otrzymałem przed chwilą komunikat, że przesyłka ZBYT DŁUGO OCZEKIWAŁA NA ODBIÓR i jest odesłana do magazynu!!!. Nie było żadnego komunikatu, żadnej wiadomości o przesyłce. Nic. Zero!!! Teraz czakam od prawie 30 minut na to żeby ktokolwiek z tej zajebistej firmy pofatygował się o odebrał telefon. Absolutna beznadzieja!!! Nigdy więcej Ali Express i Świat Przesyłek...
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Kolejna opinia która potwierdza mój WNIOSEK o wykreślenie firmy ŚWIAT PRZESYŁEK z listy instytucji zajmujących się dostarczaniem przesyłek dla polskiego klienta.
ARTYKUŁ TENDENCYJNY i bardzo KŁAMLIWY - nie ma w tej firmie zasady powtórnego awizowania, paczkomaty dla nich to przesyłomaty które ZAWSZE są niesprawne i paczki są dostarczane po wielu interwencjach TYLKO przez kuriera - nie jestem gołosłownym bo tak właśnie przebiegało moje ostatnie marcowe 2023 r. doręczenie przesyłki. Monitoring paczkomatow to fikcją jak i telefon przez który nie można zglosic AWARII PACZKOMATÓW - skrytka NIE została otworzona, system przyjął ODBIÓR przesyłki i ponad tydzień trwala WOJNA - na szczęście na miejscu zrobiłem zdjęcia które chińskich sprzedawców i przedstawicieli firmy ŚWIAT PRZESYŁEK nie były dowodem ze paczki nie odebrałem.
Rekrutacja po znajomości ;)
Brak pytań, wystarczy kumplować się z odpowiednią osobą w tej firmie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pisaliście tu, że atmosfera w pracy nie jest najlepsza i że ogólnie mało kto wytrzymuje tam długo. No i niby nie dostajecie nawet najniższej krajowej, ale jak to możliwe w ogóle? Nie bardzo rozumiem jak to działa jeśli chodzi o umowy, bo przecież takie jest jednak prawo żeby chociaż ta minimalna była. Jakaś poprawa od tego czasu?
Przesyłka z Ali została przekierowana do dostarczenia na adres na początku lutego, miała być dostarczona w 3-4 dni robocze. Od tego czasu ani przesyłki, ani informacji o statusie dostawy (dwa zgłoszenia). Brak możliwości kontaktu przez infolinię.
Od 2 tygodni paczka w świecie przesyłek, aliexpress mówi, że mam się skontaktować z infolinią, a infolinia milczy, jak zaklęta, bo nikt nie odbiera połączeń.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Moje paczki są w Świecie Przesyłek od 21.04.2022. Zaraz minie rok a oni nie byli ich w stanie dostarczyć. Do tego z Chin szły może 3 tygodnie.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Zamówiłam rzeczy z Aliexpress do 3 różnych paczkomatow i za każdym razem musiałam podać adres domowy bo nie można było tych paczek dostarczyć do paczkomatu
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Podobnie i ze mną - zamiast do automatu wolą pod drzwi. Na ironię z aliexpress mam KOD do paczkomatu a ŚWIAT PRZESYŁEK podaje że nie można było skorzystać z niego. KPINY
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Tragedia, najgorsza pseudofirma. Jak to jest możliwe, paczka czeka u nich już ponad 3 miesiące, zero odpowiedzi zero odzewu. Nie polecam, mam nadzieję że aliexpress rozwiąże z nimi umowę bo strach zamawiać.
Ciekawe z czego to wynika? Bo czytam, że ich linie są przeciążone i mają opóźnienia przed świętami...
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Potężne opóźnienia. Z chin do świata przesyłek w tydzień. Od was już 3 miesiące i nic
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
(usunięte przez administratora)
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Hej, widzę dużo opinii od klientów, a mi zależy żeby wiedzieć jak wygląda praca u nich :( Szukam nowej pracy jako spedytor i ciekawi mnie jakie oferują warunki. Jaką stawkę można wynegocjować w tym roku jako ktoś z kilkuletnim doświadczeniem? Są otwarci na pracę zdalną/hybrydową? Widziałam, że dają laptop, więc może dają taką możliwość :)
Paczka do Czech dostarczona po tygodniu. szybciej wysyła zwykła paczkę Poczta Polska. Na infolini powierdziano mi , ze paczkę do czech dostarczaja w ciągu dwoch dni roboczych. Pracownicy infolini obiecali zadzwonić gdy sprawdzą co sie stało z paczka . Oczywiscie nikt nie zadzwonił ani nie odpisał na maila. Nie polecam i nigdy juz nie skorzystam z ich usług.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy ponownie zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
(usunięte przez administratora)
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
Otrzymałam zaległą paczkę i za nią dziękuję W Olsztynie przy ul. SZewczenki 3 zepsuty jest paczkomat z Ali , ale mimo przeszkód dwie paczki miły Pan że Świata przesyłek przekierował do mojego domu . Dziękuję bardzo . Jeszcze jedna paczka jest w zawieszeniu ale Mam nadzieję, że ja otrzymam. Witaj MARIA Twoja przesyłka #CNLP0000146339 nie mogła zostać dostarczona do paczkomatu Cainiao. Przekieruj ją za darmo wypełniając formularz. W przeciwnym wypadku po 7 dniach zostanie zwrócona do nadawcy.
To nie firma kurierska tylko jakiś żart... Zakupy na jednej z popularnych platform robiłem na początku września... właśnie kończy się grudzień, a paczka do tej pory z tego co mówi Tracker leży od trzech ponad już miesięcy gdzieś w Nysie
Może w końcu dotarczylibyście zaległe Super Economy, bo od końca listopada coś wam gorzej idzie. Ostatnie przesyłki jakie w ogóle przyszły to w połowie listopada.
Zakładajcie spory w zakładce przesyłki Aliexpress i nie odpuszczajcie. Nie gadajcie z automatem EVA tylko z pracownikiem. Wywalczyłem już zwrot kasy. (nie czekajcie 90 dni tylko od razu po 60.)
Zapewniamy, że ponad 99% przesyłek dociera do odbiorców w terminie. Jako dyspozytor przesyłek, współpracujemy z wieloma podwykonawcami. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwie jak najlepszą obsługę naszym klientom. Jeśli wystąpił problem z przesyłką, prosimy zgłosić sprawę do naszego działu obsługi klienta. Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy: https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create
A ja na swoją przesyłkę czekałem dosłownie 7 dni.
Na 5 lat zamawiania , dotarła JEDNA przesyłka nierejestrowana. Wszelki ślad ginie w Świecie Przesyłek. Ta jedna, która dotarła to chyba ktoś przegapił. Nawet u Ruskich dochodzą nierejstrowane poza pojedynczymi wpadkami (mam autentyczne statystyki). W Świecie Przesyłek odwrotne statystyki. Dociera jedna na milion. WTF? :) Ta, która dotarła leciała z Chin do Świata Przesyłek 20 dni , a ze Świata Przesyłek do mnie 40 dni. To są zwykle tanie, dla mnie ważne, niesprzedawalne rzeczy.Pewnie otworzą i wyrzucą. Zróbcie coś z tym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Świat Przesyłek?
Zobacz opinie na temat firmy Świat Przesyłek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Świat Przesyłek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Świat Przesyłek?
Kandydaci do pracy w Świat Przesyłek napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.