Chcę zdobyć pierwsze doświadczenie i zauważyłem, że właśnie szukają pomocnika stolarza. Na początek podobno dają umowę zlecenie na 3-miesięczny okres próbny, później umowę o pracę. Ta druga umowa już na czas nieokreślony bez problemu jest? No i piszą tam o stawce na poziomie 15 zł netto / h, teraz minimalna więcej już wynosi. Jakieś aktualne info macie ile dają obecnie?
Witam niestety nie polecam firmy woodpassion zamowione łóżeczko piętrowe wersja z dużymi materacami miało być po 3 miesiącach było po 6 miesiącach. Przyszło na rozwalonej palecie stworzonej z byle odpadów oraz oczywiście uszkodzone (porysowane elementy,połamane i brak elementów potrzebnych do złożenia). Po rozmowie telefonicznej z właścicielka wszystko miało być tip top wysłane . Elementy brakujace byly wysłane po 3 tygodniach ,instrukcja składania łóżka nie zgadza się z stanem faktycznym i jeżeli ktoś jest totalnym laikiem to odradzam składania łóżka. A łóżko prawie 5tys zł. Przebija sklejka ,stopnie na górne łóżko są tak cienkie ze jak wychodzimy do pociechy to się zastanawiamy czy zaras się nie złamią. Po ok 10 miesiącach zaczynają wychodzić słoje drewna na trackach, balkoniku ponieważ nie zastosowano gruntu do malowania drzewa . Pozdrawiam serdecznie wszystkich chętnych wymarzonego łóżeczka dla pociechy...
Dziękuję za opinię. Właśnie myśleliśmy, żeby kupić tu łóżeczko. Z montażem nie mamy problemu, chcieliśmy po prostu dobrej jakości. Widzę, że od lutego wzrosły ceny chyba o 2 tys na łóżku, teraz zamiast 6 jest 8 tys. A z dodatkiem to wyjdźie za podwójne piętrowe 10 tys. Byłam gotowa tyle wydać, bo chciałam spełnić marzenia córek. Ale jakiś czas temu w internecie przeczytałam o producencie dziecięcych łóżeczek (nie było nazwy firmy, więc nie mam pewności o kim pisali), ale zaniepokoiło mnie to, że tam podobno pracownicy mówili o używaniu byle jakich materiałów, kiepskiego drewna i farb - do bądź co bądź, produktów dla dzieci... I to za niemałe pieniądze. Miałam nadzieję, że to co znajdę w wyszukiwarce tylko mnie uspokoi. Byłam w stanie nawet te 3 mc poczekać, ale 6? Dziękuję bardzo za podzielenie się tym doświadczeniem, skutecznie mnie to odwiodlo od pomysłu zakupu.
Firma ma ogłoszenie na stanowisko POMOCNIK STOLARZA. Wiecie, czy ta stawka podana, czyli 15 zł za godzinę to jest na start na jakiś okres próbny? Po jakim czasie urośnie ta miesięczna stawka? Ile trzeba mieć doświadczenia, aby dostać minimum 23 zł za godzinę na tej posadzie?
Byłem na rozmowie o prace parę miesięcy temu jako osoba paroletnim z doświadczeniem w branży dostałem propozycję 3300 za 168h i wystaw mi fakturę na samozatrudnieniu więc to wiele mówi o całym procederze. Polaka przed 60 rokiem życia nie odnajdziesz na produkcji. Stolarz to dużo powiedziane prosta mechaniczna robota na każdym dziale dla każdego...
I nic nie dało się wynegocjować więcej? Oprócz tej podstawy dostaje się jakieś dodatki, żeby tak trochę więcej wyjść? Czyli nie ma tu zatrudnienia w oparciu o uop? A czy da radę tu zaczepić się na stałe, są tacy ludzie?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Wood Passion Sp. z o.o. sp.k.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
A skąd taka informacja się wzięła? Chodzi mi o to czy to potwierdzone jest deklaracją samą od firmy czy to tylko taka subiektywna ocena ich działalności?
Właśnie przeprowadzają restrukturyzacje firmy ze względu na niewypłacalność dla klientów którzy masowo porezygnowsli z zamówień, po tym jak zostało (usunięte przez administratora) go do terminie realizacji. Proszę sobie wiec samemu odpowiedzieć na pytanie czy firma, która nie ma na terminowe zwroty zaliczek które pobrała od klientów będzie miała na terminowe wypłaty dla pracowników.
Potwierdzona, dostałam pismo że są w procesie i z mojego łóżka i pieniędzy wielkie (usunięte przez administratora)
Z tego co tu widzę na forum to nikt się nie wypowiada w temacie tej restrukturyzacji... możecie dać znać czy jeszcze dużo osób czeka na pieniądze?
Grupa na fb z pozwem zbiorowym przeciwko WoodPassion liczy około 140 członków, więc zapewne sporo osób czeka na swoje pieniądze lub zamówienie.
Dołączam do opinii niezadowolonych klientów woodpassion. Złożylismy zamówienie na łóżeczko na koniec stycznia i dwa tygodnie temu zrezygnowaliśmy. Termin zwrotu pieniędzy minął,więc niezwłocznie zgłosilśmy sprawę o (usunięte przez administratora) Firma jest nierzetelna, ciągłe zwodzenie i obietnice, a najgorsze zawiedzione zieci, które tak długo czekały na swoje łóżeczko. Zdecydowanie odradzam tę firmę.
Witam wszystkich , Z kim mozna się skontaktować w sprawie pozwu zbiorowego ? Na jakim jest to etapie . Czy ktoś dostał zwort pieniędzy po złożeniu rezygnacji z umowy ? Ja dostałam informacje , ze jak złoże rezygnacje to prawnik zadecyduje o spłacie . Proszę o kontakt osób w podobnej sytuacji . Wpłaciłam duża kwotę zawszystkie meble do pokoju .
Witam. Czekaliśmy na łóżko 9 miesięcy. Cały czas przesuwany termin już już chwila i będzie i tak wkolko. Straszylem zgłoszeniem na policję wypowiedzieliśmy umowę i otrzymaliśmy zwrot 9 dni po terminie. Firma wyparowała z fb i google przez dużą ilość negatywnych komentarzy. Idą na dno ja tak osobiście myślę i chca jakoś ratować sytuację ale słabo im idzie. Wszytskim polecam pozew zbiorowy i zgłaszanie sprawy na policję. Na sprzedajemy nadal mają oferty łóżek termin realizacji 3-6 tyg to jest śmiech na sali. Nie polecam
Ja tu chciałam się dowiedzieć czegoś na temat pracy a tu taki nagły wysyp opinii od niezadowolonych klientów o co tu chodzi? Faktycznie był jakiś pozew zbiorowy? A co z pracownikami tak właściwie wobec tego?
Z tego co wiemy to jedna z klientek była w stolarni i pracownicy pracują normalnie. Być może te wszystkie opóźnienia są spowodowane obecnym rynkiem i dostępem do drewna? Nie wiem. Wiem jednak że co by nie było Ci państwo powinni utrzymywać kontakt z klientem i może dla własnej wiarygodności wystawiać na instagramie zdjęcia czy filmy ze coś jest tam robione...Sama jestem klientką i bardzo wierzę w nich ze im się uda pokonać te wszystkie niedogodności i jakoś stanął na nogi i dostaniemy nasze łózko na czas...chociaż z taką ilość negatywów będzie ciężko.
Nie polecam. Łóżeczko i szafa ładne. Za jakość bym oceniła 6/10. Natomiast jeśli chodzi o kontakt i dostawę to kompletna klapa. Zamówiliśmy to wszystko początek lutego ,a ja wysyłka miała być w maju po czym cisza, więc musieliśmy się sami odezwać po czym pisali o ciężkiej sytuacji związanej z dostępnością materiału i dostawa na lipiec. Ok rozumiem sytuację,ale oczywiście w lipcu cisza. Znowu musieliśmy się fatygować i po kilka razy pisać co z naszym zamowieniem ,bo już czlowiek tracił wątpliwosci czy zostanie wogole zrealizowane i czy nie stracimy pieniędzy. Po jakimś czasie dopiero odpisali pytając kiedy jedziemy na urlop żeby po prostu być w domu. Oczywiście nie przyszło w tym czasie co deklarowali nie wywiązali się z tego więc po raz kolejny trzeba było prosić na odpowiedź. Odpisali ze maja narazie szafę i czy ja dostarczyć czy jak już będzie w komplecie z łóżkiem więc woleliśmy już całość . I tak o to w połowie października przyszło łóżko beż materacy ( po 3 tygodniach przyszly).bez jednego stelażu zeberkowego który przyszedł po ponad miesiącu. A i oczywiście szafa ktora rzekomo juz była gotowa to jednak nie była i też po miesiącu przyszła oczywiście w środku nie taka jaka zamawialiśmy dokładnie. Szkoda mi tych co czekają, bo sama wiem jaka to długa droga. Jeśli chodzi o odpowiedzi to najlepiej przez formularz kontaktowy,kliknąć.w status zamówienia i napisać.
Dzień dobry. Wczoraj także zrezygnowałem z zamówienia które zostało złożone w połowie marca. Wszystko dokładnie tak samo. Plus udało mi się jeszcze rozmawiać telefonicznie. Obietnice obietnice i obietnice. Ktokolwiek to przeczyta bo się zastanawia czy zamówić tam cokolwiek, to niech się nie zastanawia. Czekam 14 dni na zwrot pieniędzy, a kolejnego od razu zgłaszam się na policję.
Co prawda czekaliśmy na łóżko bardzo długo, ponad pół roku, ale zdecydowanie BYŁO WARTO. Dzieciaki zachwycone, łóżko porządne i przepiękne. Zachwycony jest każdy kto je ogląda. POLECAM
Zazdroszczę, że się udało, chce wierzyc że to prawdziwy wpis i nie bylo to po znajomosciach. Ja sprawę kieruje na policję. Tak doradził mi prawnik, a szkoda bo wolałabym łóżko, moje dzieci też ...
Bardzo ciekawy komentarz, cieszy mnie ze jednak cos tam sie dzieje. Prosze powiedziec, Jak sie Pani z nimi kontaktowala? Telefonicznie czy mailowo? Jaki numer telefonu tam obecnie odbieraja?
Też się chętnie dowiem, wczoraj minęło 14 dni roboczych od przyjęcia odstąpienia od sprzedaży łóżka. Pieniędzy nie widać. Telefonów nie odbierają, ba a nawet nie ma połączenia, na maile nie odpowiadają.
Widzę, że Woodpassion dodaje o sobie pozytywne komentarze. Wszystko co mogli usunęli lub zablokowali. Komentarze na fb, insta, blokują klientów, usunęli numer tel, usunęli wizytówkę z Google gdzie było około 150 negatywów. Tutaj nie moga usunąć opinii o sobie to dodają sami pozytywne komentarze. Ludzie nie dajcie się nabrać.
Chętnie dołącze do pozwu zbiorowego, czekam na zwrot zaliczki i niestety zero kontaktu, telefonów nie odbierają na maile nie odpowiadają.
Ja tez chętnie się dołączę. Dziś łóżko miało być gotowe i oczywiście 0 kontaktu :/ Czy komukolwiek udało się otrzymać zamówione łóżko?
Witam, pozwoliłam sobie przesłać link do osób, które miała w kontaktach tak samo (usunięte przez administratora) Mam nadzieje, że razem coś Państwo zdziałacie.
Niestety nic nie dostałam, sprawdzałam też spam ;/ Interesujące w tym wszystkim jest to, że oni @ sprawdzaja, bo znajoma wysłała wiadomość że swojego @, z pytaniem o zakup łóżka i na drugi dzień jej odpisali... Czyli (usunięte przez administratora) innych dalej :/
Na facebooku jest grupa w temacie pozwu zbiorowego. Ja zamowilam i zaplacilam za lozko w styczniu... telefonicznie byla obiecanka, ze na 18.10. bedzie gotowe, no i oczywiscie brak kontaktu...
Łóżko zamówione 11 kwietnia z płatnością z góry, a nadal nie jestem w stanie uzyskać informacji o terminie realizacji. Od 18 czerwca próbuje mailowo ustalić kiedy nastąpi realizacja, skończył się sierpień, a towar nadal nie został mi dostarczony. Jakość kontaktu i podejście do klienta oceniam bardzo słabo. Żałuję, że powierzyłam im swoje pieniądze. Temat przekazany do Rzecznika Praw Konsumenta
czy rzecznik praw konsumenta jest w stanie cos pomoc w tej sprawie? ja sie to potoczylo u panstwa?
My czekamy od marca. Wczoraj miał być ostateczny termin wysyłki. Zamknęli wszystkie numery do kontaktu. Łóżko opłacone w całości. Napisaliśmy rezygnację z zamówienia i prośbę o zwrot gotówki. Około 5 tys, wątpię, że odzyskamy.
No to słabo jeśli od marca przyszło wam czekać... I co po wysłaniu rezygnacji? Odpowiedzieli już coś?
Odpisali na drugiego maila, pierwszego z rezygnacją przemilczeli. Napisali, że przyjęli rezygnację i w ciągu 14 dni wyślą pieniądze. Na ich insta pod ostatnim zdjęciem jest już 20 komentarzy - ludzie (usunięte przez administratora) Nawet raczyli odpisać na mój komentarz, że mam wskazać kto jest (usunięte przez administratora) (ja byłam :), szczyt bezczelności. Wtedy pojawiła się lawina kolejnych. Zapewne zaraz znikną, ponieważ firma notorycznie usuwa komentarze. Wiem, że kilka klientem napisało już do influencerów, żeby nagłośnili sprawę. Wiem również, że ludzie zastanawiają się nad pozwem zbiorowym. Ja na pewno, w przypadku braku zwrotu, zgłoszę ich na policję i założę sprawę.
Tak, ale na drugiego maila. Pierwszego zostawili bez odpowiedzi. Zostało im 8 dni do dokonania zwrotu pieniędzy. Na pewno dam znać na czym stanęło.
Witam, czy dostali Państwo zwrot pieniędzy? Jestem w podobnej sytuacji. Zamierzam zbierac chętnych do pozwu zbiorowego.
Tak dostałam zwrot, fakt, że poprzedzony wieeeloma mailami, oraz po terminie 14 dni, ale jednak wywalczyliśmy.
Również dołączę do pozwu zbiorowego. Wpłacona wysoka zaliczka. Ta firma to jakaś kpina.
Dzień dobry, zamówiłam łóżko w maju 2022 r., po uzgodnieniach miało w końcu trafić do nas w październiku. Telefon wyłączony (brak możliwości kontaktu), na maile nie odpowiadają. Wysyłam pismo o odstąpieniu od umowy. Czy ktoś uzyskał zwrot pieniędzy? czy pozew zbiorowy już został stworzony?
Na łóżko czekam od listopada i ciągle zmieniany termin wysyłki, czy ktoś już zgłaszał sprawę?
Naprawdę Pani prawie rok już czeka? Skąd taka cierpliwość co do nich, bo aż zaskoczona teraz jestem. Tłumaczą czemu zmieniają?
Ano właśnie, bo po takim czasie to bym wolała kasę brać i ze świecą szukać gdzieś indziej. To Pani tego jeszcze nie zgłosiła nigdzie?
Pani Dororo, czy udalo sie odzyskac pieniadze? Ja dzis zdecydowalam sie na rezygnacje. Czekalam od lutego. Wystarczy.
My czekamy od grudnia, wpłata całości niestety. Obiecano termin ostateczny na 17 października, ale nic z tego. Po tym złożyłam odstąpienie od umowy. Czekam na pieniądze. Długo byłam naiwna, bo problemy z surowcem, pracownikami, itp. Ale wszystko ma swoje granice :( Jestem zawiedziona, a dzieci chyba najbardziej. Jeśli nie dostanę pieniędzy w terminie zgłaszam sprawę dalej.
Witam serdecznie, chciałabym poprosić o najnowsze statusy w sprawie sporów z firmą Wood Passion. Czy faktycznie jest pozew zbiorowy? Czy rzecznik praw konsumenta coś doradza? Czekamy od lutego, wysyłka była ustalana już chyba na 125 różnych terminów, ten ostateczny na wczoraj, oczywiście znowu przesunięty. Koniec tej żenady...
wplaciłam połowe naleŻnosci za łózko 11 kwietnia, miało być na 11 lipca. dzis piszą ze będzie 12 grudnia... skierowałam sprawę do kancelarii prawnej. chetnie dołączę do pozwu zbiorowego
Zdecydowanie nie polecam. 23 dni czekamy na zwrot pieniędzy po anulacji umowy. Czekaliśmy ponad pół roku na łóżeczko Anim zdecydowaliśmy się zrezygnować z usług tej pseudo firmy.
Ja również czekam od maja na łóżko, odpisali na maile ale łóżka dalej nie ma, złożyłam rezygnacje i dalej cisza.