Zarządzanie ludźmi i czasem jest tragiczne a narzekanie i zwalanie winy bo zadania nie są zrobione do deadlinu jest oczywiście na pracowników. Tych którzy mówią że deadline jest nierealny. Nie jestem konfliktową osobą ale zdarzyło mi się obserwować sprzeczki i nie wyobrażam sobie żeby ktokolwiek się tak do mnie odzywał jak ci ludzie.
Jeśli ta firma to nie jest jakaś przykrywka dla lewych interesów to będę naprawdę w szoku. Ciągną się tam całe czas jedne i te same projekty, które jakoś nigdy nie wypalają. Miałem okazję być tam na stażu kilka lat temu. Wynagrodzenia na czas nie widziałem nigdy. Miałem zadania do wykonania, których nie dało się zrobić bez wykonania wcześniejszych. Wcześniejsze wymagały akceptacji szefa, którego wiecznie nie było. W efekcie czego stałem w miejscu, a ostatecznie i tak kończyłem jako ten, który nawalił. Tak naprawdę nikt do końca nie wiedział, czym mam się zajmować i jaki efekt chcemy uzyskać. Ostatecznie zwolniłem się sam.
Czyżby firma usunęła komentarz, w których były linki do ich przekrętów? Penny Dreadfun dalej czeka na produkcję? Dlaczego nie ma updatów? Od 4 kwietnia 2023 ludzie, którzy opłacili kampanię na kickstarterze nie dostali żadnej informacji czy ich pieniądze zostaną zwrócone. W sekcji „Comments” można znaleźć opinie wspierających. To samo dzieje się na BGG.
Najgorsza firma w jakiej miałem przyjemność pracować. Panuje tam kolesiostwo. Usłyszeć też można było, że nie grzeszy się rozumem jeśli task był źle wykonany, chociaż wytłumaczony też w ogóle nie był. Ciągle były zmieniane opinie i wytyczne. Panował chaos. Wynagrodzenie sporadycznie było wypłacane na czas. W trakcie kłótni usłyszałem, że ktoś nie ma racji, ale nie zostanę przeproszony.
Dzięki za opinię - dziwne, że aż tyle lat w takiej firmie wytrzymałaś ;) Każdy zawsze mógł przyjść do mnie i zgłosić swoje uwagi - przez 6 lat było to uskuteczniane i zawsze rozwiązywaliśmy problemy - o ile były. Mocno polecam u kolejnego pracodawcy zgłaszać swoje potrzeby i sugestie. Nie każda praca jest dla każdego - u nas pracujemy intensywnie bo zależy nam na najwyższej jakości naszych produktów i gier - na przestrzeni 6 lat kilkukrotnie mielismy kontrolę PIP i zawsze kończyły się one pozytywnie, więc chyba nie jest aż tak źle :)
Problemy były zgłaszane według hierarchii firmy i najwidoczniej nie były przekazywane dalej. Zostałem poinformowany gdzie mają być zgłaszane wszelkie zastrzeżenia oraz, że nie zgłaszamy ich do Pana Łukasza Kalety. U obecnego pracodawcy jak i poprzedniego nie miałem problemów z komunikacją. Ten pasywno-agresywny fragment odpowiedzi świadczy jedynie o braku szacunku do byłych pracowników i o niezrozumieniu istotnych zaniedbań firmy.
Dzięki za info - zdecydowana większość firmy zawsze kontaktowała się ze mną kiedy chciała. Nigdy nie było i nie będzie takiego czegoś, ze jestem niedostępny dla zespołu. Każda osoba dostawała odpowiedź, sugestie oraz wspólnie rozwiązywaliśmy problemy. Podtrzymuję - zawsze warto zgłaszać swoje uwagi i sugestie. To pozwala na konfrontację problemu.
Pracowałem tam jakiś czas i mogę się w 100% zgodzić. Ta opinia oddaje wszystkie moje doświadczenia w tej firmie. Kolesiostwo, obrażanie, brak tłumaczenia czegokolwiek, wynagrodzenie nigdy nie było wypłacane na czas. Najlepszą moją decyzją było odejście z tej firmy. Raz zgłosiłem tę firmę do PIP i po kontroli dostałem wiadomość zwrotną, że nie skończyła się ona pozytywnie. Nie wiem czy coś z tym dalej zrobili, bo odszedłem z tej firmy. Lepiej nigdzie nie pracować niż tam.
Chcę zaczerpnąć informacji w kwestii charakteru współpracy w firmie Redi Sp. z o.o.. Czy rekrutacja składa się z kilku etapów? Dziękuje serdecznie za podpowiedź.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Redi Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Redi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.