Opinie o ticketmaster.pl - Ticketmaster Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Ticketmaster Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Ticketmaster Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ticketmaster Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Doris Nowy wpis
Inne

Nie wiecie przypadkiem czy jako Event Creation Specialist nie będzie można się jeszcze zatrudnić? dawniejsza oferta na to stanowisko mi się wyświetliła. Część wymogów z opisu spełniam i o ile można się jeszcze przyjąć to może bym aplikowała. Jakie w tym roku wychodzą zarobki?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Cezary

Były pracownik

19.04.2023 11:04

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Cezaryikona wywiad

Zacząłem swoją pracę w maju zeszłego roku. Na początku wydawało mi się, że to praca marzeń - bez wiecznych nadgodzin, stabilna, przyjazna pracownikowi. Niestety obraz ten zmienił się bardzo szybko, gdy zostałem na stanowisku sam (po miesiącu odeszła jedyna doświadczona pracowniczka z mojego działu) i byłem pracownikiem z największym stażem. Skutkowało to 33 dniami z rzędu w pracy, pracą do późnych godzin (okazało się, że mamy obowiązek obsługi 24/7 jednego z organizatorów - nie było o tym mowy na rozmowie, mieliśmy mieć typowo biurowe godziny pracy). Po trzech miesiącach pracy w takim wymiarze skończyłem z załamaniem nerwowym i w sumie 4 miesiącach pod opieką psychiatry. W trakcie mojej nieobecności została zwolniona jedna z moich koleżanek z działu, która jako matka nie zgadzała się na wieczne nadgodziny. Oczywiście zrobili to w momencie, gdy wypełniła swój dyżur w święta Bożego Narodzenia. Po moim powrocie dochodziło do sytuacji stykowych między mną, kierowniczką (wróciła w sierpniu z urlopu macierzyńskiego) i ostatnią koleżanką z działu. Zawsze w takich sytuacjach faworyzowana była ta "koleżanka". Miesiąc po moim powrocie ze zwolnienia lekarskiego zostałem zwolniony bez podania powodu. Dodatkowego "smaczku" dają różnice w płacach: ja dostawałem 7200 brutto złotych miesięcznie, a reszta działu (dwie dziewczyny dołączyły do nas w czerwcu) z takim samym, zerowym doświadczeniem zarabiały więcej.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Cezaryikona wywiad

Sprzedaż i obsługa koncertów.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Cezaryikona wywiad

Tak.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Cezaryikona wywiad

Zostałem zwolniony bez podania przyczyny.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Cezaryikona wywiad

7000-9000 brutto.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Cezaryikona wywiad

11 miesięcy.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Cezaryikona wywiad

Nie, ze względu na brak kultury pracy, dużą liczbę obowiązkowych nadgodzin oraz złą atmosferę.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Cezaryikona wywiad

Nie było możliwości przejścia z działu do działu. Awans był możliwy tylko na stanowisko kierownicze.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Cezaryikona wywiad

Szkolenia odbywały się dość rzadko - zwykle tylko w przypadku wprowadzania nowych elementów w programach własnych. Szkolenie wstępne też nie było usystematyzowane.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Cezaryikona wywiad

Atmosfera jest bardzo słaba. Od grudnia 2022 do dzisiaj firmę opuściło lub zostało zwolnionych łącznie ze mną 5 osób. Firma liczy około 30 pracowników.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Cezaryikona wywiad

Przede wszystkim - nie oszukujcie pracowników na rozmowach kwalifikacyjnych i zwolnijcie osób, które odpowiedzialne są za tworzenie złej atmosfery w firmie.



Roman Nowy wpis
Inne

Wierzę, że praca w Ticketmaster musi być koszmarem. Koncery się nie odbywają, pieniądze nie są oddawane w całości lub częściowo, tudzież przetrzymywane LATAMI od zakupu biletów. Praktycznie brak kontaktu. Proponuję wszystkim chcącym zaryzykować utratę pieniędzy bez wyjaśnienia przeczytanie opinii w sieci. Ktokolwiek spróbuje u nich pracować zetknie się z dyskusyjnymi praktykami firmy które mogą być zgodne z prawem, natomiast z etyką i uczciwościa nie mają nic wspólnego. Dodatkowo kontakt z nieszczęsnymi klientami firmy będzie z cała pewności nieprzyjemny bo inny być nie może. Firma która nie organizuje koncertów, ale pobiera ołaty manipulacyjne po przetrzymaniu pieniędzy przez 2.5 roku nie może spotkać się z inną reakcją niż wściekłość. Gratuluję Ticketmaster dobrego samopoczucia i życzę szczęśliwego upadku z długami.

Magdalena
Inne

Hej, od początku istnienia Ticketmaster nie napisaliście jeszcze nawet jednego komentarza. To strasznie zadziwiające, że pracownicy nie mają ochoty się wypowiedzieć. Ja właśnie jestem zainteresowana jedną informacją. Czy ktoś proszę mógłby napisać, czy godziny pracy są stałe?

Damian Nowy wpis
Inne
@Magdalena

Tam nikt nie pracuje.

logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Ticketmaster Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Ticketmaster Poland Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bukowińska 22B
    02-703 Warszawa
  • NIP: 1080010023 KRS: 0000376096
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ticketmaster Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii