Hejka. ja tylko się chciałam dowiedzieć czy nie biorą tu do biura przypadkiem asystentek, bo szukam w swoim rejonie zatrudnienia a do Rzeczypospolitej daleko bym nie miała. Gdziekolwiek były dodawane oferty czy jednak się nie ogłaszają?
po 3 latach zarządzania przez P-administracja nową nieruchomością ROBYGa (1 blok) w Gdańsku skończyliśmy z ponad 110 tys długu i groźbą odcięcia ogrzewania przez GPEC. Najcięższe zarzuty: brak niektórych dokumentów dokumentów, w tym umów z wykonawcami, zawyżone stawki podwykonawców, obarczanie za naprawy mieszkańców a nie dewelopera (spółka matka). Brak napraw gwarancyjnych, brak kontaktu (nieodbieranie telefonów, nie odpisywanie na maile). Np wymiana uszkodzonego ciepłomierza trwała 3 miesiące i po wielkiej awanturze udało się wymusić wymianę na gwarancji. W czasie budowy kolejnych etapów P-Administracja pozwalała deweloperowi dosłownie na wszystko, np. zamknięcie drogi dojazdowej do garażu. Zwlekali z organizacją spotkań z mieszkańcami. Nie są w stanie dostarczyć brakujących dokumentów. Dodatkowo nie podjęli żadnych działań przez 3 lata by ściągnąć dług z zadłużonych mieszkań. Po 3 latach nowy administrator poinformował nas, że zaliczki na części wspólne były za niskie. PARANOJA. Wszystkim odradzam współpracę z tą firmą i jak najszybszą zmianę administratora. A P-Administracja zasługuje na pozew zbiorowy za niegospodarność.
Czy jest tu ktoś kto mógłby odnieść się do tego komentarza o sądownym zamknięciu? Czy faktycznie powinno mieć ono miejsce? Skoro tak to jaka kadra do teraz pracuje? Jakie może mieć doświadczenie i jakie są tu możliwości na rozwój? pisali cos o tym, że słabo to od tej strony wygląda, ale chce być na bieżąco.
P-Administracja powinna zostać sądownie zamknięta jako działalność gospodarcza a Robygowi sąd powinien zakaz możliwości prowadzenia działaności zarządczej w jakiejkolwiek formie - pośrednio przez spółki celowe jak i inne pośrednictwa. Ta firma działa nieetycznie, jest niekompetentna jako spółka w swojej misji i zatrudnia ludzi, którzy nie nadają się do tego biznesu.
Przecież R. jest udziałowcem tej spółki, pewnie sam ją utworzył do administrowania swoimi inwestycjami, więc czy musi robić przetargi?:D Ja z innej beczki: na stronie dewelopera są oferty pracy, ale żadna nie dotyczy administracji właśnie. Ktoś zorientowany wie, czy i kiedy może być nabór dla licencjonowanych adminów nieruchomości? Lokatorom podziękuję, pytam pracowników.
Nie polecam firmy. Firma wciskana "drogą konkursu" na wszystkie osiedla Robyga. Szereg zaniedbań, stawki za wszystkie podstawowe usługi zawyzone kilkukrotnie. Brak porządku, ciągła zmiana osób na stanowiskach zarządczych, bałagan w papierach, ciężko o cokolwiek się doprosić. Brak przejrzystości działań. Zachecam do szybciej zmiany administracji przez osiedla na których "zarządza". To jeśli chodzi o zarządzanie. Jeśli chodzi o pracę w tej firmie to na pewno nadmiar obowiązków z którymi zarządzający osiedlem nie dawali sobie rady, kilkanaście osiedli pod opieką. Chore. Rozliczenia rachunków księgowa również cały okres działania firmy rozliczała źle. Co może też spowodowane jest nadmiarem pracy i ogólnym bałaganem w fimie.
Potwierdzam, osiedle na którym mieszkam jest zarządzane przez tą administrację. Ceny są mocno zawyżone, firma która "ochrania" kosztuje 100 zł za lokal czyli jakieś 40 000 zł miesięcznie a z ochroną i jakąkolwiek funkcją pomocniczą ma mało to wspólnego. Ciągłe podwyżki bez udostępniania pism o podwyżkach od dostawców. Ogólnie (usunięte przez administratora) i bajzel. Jak tylko będzie możliwość to od razu wywalamy ich z naszego osiedla i zatrudniamy kogoś bardziej ogarniętego.