Cześć. Moja opinia na temat pracy jest bardziej negatywna niż pozytywna. Praca sama w sobie nie jest zła. Traktuje ją jako dodatkowa i dzieki niej można fajnie zasilić budżet. Niestety ale zarządzenia jest tragiczne. Zacznijmy od grafików we wszystkich miastach. Osoba, która się tym zajmuje nie jest ani trochę słowna. Co chwile dostajemy wiadomości, ze grafik będzie o danej godzinie i rzadko kiedy zdarza się by był na czas. Ciagle się z tym spóźniają a co najlepsze raz grafik w czwartek o 16 a raz o 13 a czasami o 9 w piątek. Nie potrafią tego usystematyzować. Mając druga prace to stoisz jak ten idiota i odświeżasz co chwile mając nadzieje, ze wskoczy grafik a masz inne zajęcia. Nawet zdarza im się, że dadzą za dużo zmian i piszą, że to przez przypadek i usuwają osoby, które się zapisały XD Kolejną sprawą jest niedoświadczona kadra, która pracuje jako pomoc podczas twojej zmiany. Kontakt jest z nimi przez czat. Łącza ci kursy oddalone od siebie zamiast dać komuś innemu kto czeka na zamówienie już 20 minut. Jak im to mówisz to masz odpowiedz „No faktycznie” Zeby się z nimi dogadać często to jest dramat. Przepraszam ale bardzo bardzo niekumate te osoby i z tego co wiemy to jakieś nastolatki mentalnie nie dorosłe bo są w stanie pisać ci „XD”. Jak już zaczęliśmy na temat systemu na którym pracujemy. Jest to jakaś aplikacja która tez nie działa najlepiej. Wyobraźcie sobie sytuacje. 3 osoby siedzą na bazie gdzie wrócili pokolei. Według pomocy działa to tak, ze osoba która wróciła pierwsza to jest w kolejce numerem jeden i dostanie zamówienie - bo jest „ pierwsza „. Niestety tak to nie działa. Zamówienia są przyznawane losowo. Nie wiadomo z jakiej przyczyny dostaniecie tez dwa zamówienie nie po drodze kiedy dwóch innych kierowców czeka na zamówienia. Wydłuża ro czas na dostawę (jush w 15 minut ponoć) i nie każdy zarobi. Zeby zostać zaufanym riderem to trzeba brać pod uwagę czas dostawy. Jak przychodzisz na zmiane na 19 a wpada ci zamówienie które miało być dostarczone do 18:11 to trochę słabo. Teraz temat najważniejszy. Pieniądze. To jest już największe dno jakie może być. 50% na 50% ze przyjdzie ci złe rozliczenie. Nigdy nie przyjdzie ci więcej tylko zawsze za mało. Czasami 1 zł, czasami nie policzą ci za godziny a czasami 30 zł mniej. Nie wiem jak oni to liczą ale No, beka. Odsyłają cię do napisania formularza, którego nikt nie czyta. Milion razy ja lub ktoś inny po drugiej stronie polski zgłaszaliśmy jakieś niepoprawności i nigdy nie ma odpowiedzi. Żadnego słowa nie dostaniecie. Według nich działa a według każdego ridera nie. Mamy kontakt z każdym wiec to nie jest tylko jeden punkt na mapie. Dodatkowo nie otrzymujemy na czas pieniądzu. Partnerzy, ciagle mówią ze maja opóźnienie przez jush bo nie wypłacił pieniędzy i nie maja z czego nam zapłacić. Nawet przelewu nie potrafią zrobić na czas a to już troszkę łamie zasady umowy. Skutery i stan techniczny toreb bądź ciuchów. Ciuchy czyli kurtki, które możecie używać podczas deszczu czy jak zimno. Nikt ich nie pierze, taki smród, ze to szok. Torby porozwalane i dziurawe, wychodzą z nich stabilizatory konstrukcyjne wiec nawet nie da się poukładać rzeczy dobrze. Kaski - śmierdzą jesCze gorzej niż kurtki, porozwalane zapięcia, szybki, w środku wychodzi gąbka już nawet. Teraz najlepsze - skutery. Nie działaj wam migacze, hamulce, zawieszenie, światła, przyciski, lusterka odpadają czy zasilanie a baterie które wsadzacie często są tak zniszczone i zajechane ze z pełnego naładowania nagle padają po przejechaniu z 100 metrów. Zgłaszanie na pomoc nic nie daje. Przyjedzi ci w tesli mechanik raz na pare tygodni, popatrzy i powie, ze nie ma części i wróci za pare tygodni. Jak już zacznie robić to zrobi taka prowizorkę ze to szok. Nawali takiego syfu i każe sprzątać za sobie bo księżniczka nie ma czasu. Jako roder przygotuj się na sprzątanie części ze skutera, smaru z podłogi, która trzeba umyć itd. Tak naprawdę nigdy ich nie naprawia. O hamulce się prosimy już od paru miesięcy. Może jak ktoś umrze to dopiero wtedy zaczną dzialac? A może jak gdzieś to zgłosimy? Pozdrawiam, Niezadowolony zaufany rider
A w ogóle to w jaki sposób oni właśnie wyliczają to wynagrodzenie? Nie byłam na rozmowie, a tak to nie mam nikogo, żeby mi wytłumaczył, jak to działa. Czy opłaca się w ogóle poświęcać im swój czas?
Jaka jest stawka za godzinę? I ile godzin można wypracować w tygodniu?
Netto? Trochę się dziwie, bo w aktualnej ofercie na ridera Żabki Jush, piszą o zleceniu i podają stawkę 35 zł brutto / godz. Ma być jakaś podstawa i bonusy. Za dostarczone zamówienie oraz lokalizację. Napiszcie więc coś więcej o tej podstawie i bonusach. No i z grafikiem? Jaki miałbym wpływ na to, kiedy pracuje? Wśród wymogów jest dyspozycyjność w weekendy i / lub wieczory.
A jakby chłopak chciał pracować jako kurier dla sieci żabka to wciąż potrzebujecie ludzi? Rekrutację znalazł sprzed dwóch lat i teraz nie wie co ma robić. Wtedy szukaliście około 30 kandydatów, więc może jakiś etat nie został zapełniony...Wynagrodzenie było podane na poziomie 5500- 7000 brutto, ale czy teraz jest to samo? I jestem ciekawa za jaką ilość godzin w miesiącu.
Moja opinia po pracy w JUSH: - niska stawka 8zł za godzinę + 9zł za zamówienie - kiedy nie ma zamówienien, po odliczeniu prowizji, siedzisz za darmo - na nocnej zmianie zostaję czasem jedzenie do rozdania, na niektórych DSach w Krakowie z jakiegoś powodu jedynie Ukraińcy je dzielą między sobą nikt inny nic nie dostają, na niektórych DSach są bardziej sprawiedliwi i wszyscy dostają - brak plecaków dla wszystkich, plecaki zniszczone związane ponownie żeby się trzymały, urwie się taki podczas jazdy i rozbijesz sobie głowę - bonusy jeśli są to tylko dla tych pracujących na pełny etat, jeśli pracujesz dorywczo na nic się nie załapiesz - kontakt lipa - szkolenie na jakimś zapleczu i później zero kontaktu ze szkoleniowcem - nadgodziny w ogóle nie płacone jeśli się nie upomnisz - aplikacja mi nie działa do wynajmu pojazdów, po kontakcie porada - zainstaluj ponownie aplikacje - nie pomogło - najbardziej ciężkie towary w porównaniu do innych dostaw, czasem wozisz na prawdę ciężka torbę + kiedy jest dużo zamówień i mało riderów da się zarobic - niestety nie ma wiele takich sytuacji szczególnie kiedy jest 7 riderów na zmianie
W sieci, na stronie jest możliwość współpracy i być riderem poprzez wypełnienie formularza. Ktoś dostał w ten sposób robotę? W formularzu jest opcja wyboru pojazdu i nie wiem czy chodzi o to, że samemu trzeba mieć środek jazdy czy firma udostępnia.
Nie wiem jak jest w innych miejscowościach, ale w Krakowie jest słabo, delikatnie ujmując oczywiście, przynajmniej jako kurier. Za dużo albo za mało osób na zmianach, mało zamówień albo czasem w ogóle, niskie stawki, które pozwalają na zarobek wysokości 17-22zł na godzinę, przy słabszych dniach bez zamówień zostaje podstawowa stawka 8zł/h przy dobrych wiatrach w okolicy 30zł, ale jest to mega rzadkość. Sprzęt do wypożyczenia ma często awarię i nie da się na nim jeździć. Kontakt z Jush obowiązuje wyłącznie poprzez formularz kontaktowy i nie ma opcji odpowiedzi mailowej do odpowiedzi od Jusha, także kontakt jest mega utrudniony. Plusem jest ciepły DS gdzie można odpocząć między zamówieniami, ale raczej większość zmiany spędza się właśnie w DS, rzadziej jeżdżąc z zamówieniami. Jak się ma szczęście to można czasem fajnie zarobić, ale na ogół praca dla Jush jako kurier jest mało opłacalna i nie polecam.
(usunięte przez administratora)
Szkoda, że Twojej wypowiedzi nie widać w całości. Możesz jakoś powtórzyć te wykropkowane momenty? Co w takiej sytuacji gdy nie z Twojej winy jest brak skutera, sam coś musisz kombinować? Do kogo w takim razie trzeba udać się po pomoc, jeśli nie tu?
Zgłosiłem się na "szkolenie" w Gdańsku. Polegało ono wyłącznie na spotkaniu przy śmietniku bazy na Fieldorfa. Prowadząca osoba pytała tylko czy są jakieś pytania. Zero pokazania jak działa aplikacja, jak się wpisać na zmiany. Kompletna porażka. Dla mnie to jakiś dowcip i strata czasu - "szkolenie" o godz. 12, więc cały dzień rozwalony.
A zgłosiłeś to przełożonym? Żeby potem nie było jaj, że szkolenie odbyłeś, a nie wiesz jak to ogarnąć. Jeśli ktoś potrzebował dłuższego czasu na naukę, to była taka możliwość?
Dostawca Żabki i firmy @Pracodawca Jush w godzinach nocnych ok. 22 przedostał się przez zamkniętą bramę na teren prywatny domu, niszcząc ogrodzenie, a następnie wtargnął do prywatnego domu!!! Sprawa została zarejestrowana przez kamery monitoringu i czujnych sąsiadów. Ja tego tak nie zostawię!
Jaka jest stawka za godzinę? I ile godzin można wypracować w tygodniu?
Netto? Trochę się dziwie, bo w aktualnej ofercie na ridera Żabki Jush, piszą o zleceniu i podają stawkę 35 zł brutto / godz. Ma być jakaś podstawa i bonusy. Za dostarczone zamówienie oraz lokalizację. Napiszcie więc coś więcej o tej podstawie i bonusach. No i z grafikiem? Jaki miałbym wpływ na to, kiedy pracuje? Wśród wymogów jest dyspozycyjność w weekendy i / lub wieczory.
Cześć. Moja opinia na temat pracy jest bardziej negatywna niż pozytywna. Praca sama w sobie nie jest zła. Traktuje ją jako dodatkowa i dzieki niej można fajnie zasilić budżet. Niestety ale zarządzenia jest tragiczne. Zacznijmy od grafików we wszystkich miastach. Osoba, która się tym zajmuje nie jest ani trochę słowna. Co chwile dostajemy wiadomości, ze grafik będzie o danej godzinie i rzadko kiedy zdarza się by był na czas. Ciagle się z tym spóźniają a co najlepsze raz grafik w czwartek o 16 a raz o 13 a czasami o 9 w piątek. Nie potrafią tego usystematyzować. Mając druga prace to stoisz jak ten idiota i odświeżasz co chwile mając nadzieje, ze wskoczy grafik a masz inne zajęcia. Nawet zdarza im się, że dadzą za dużo zmian i piszą, że to przez przypadek i usuwają osoby, które się zapisały XD Kolejną sprawą jest niedoświadczona kadra, która pracuje jako pomoc podczas twojej zmiany. Kontakt jest z nimi przez czat. Łącza ci kursy oddalone od siebie zamiast dać komuś innemu kto czeka na zamówienie już 20 minut. Jak im to mówisz to masz odpowiedz „No faktycznie” Zeby się z nimi dogadać często to jest dramat. Przepraszam ale bardzo bardzo niekumate te osoby i z tego co wiemy to jakieś nastolatki mentalnie nie dorosłe bo są w stanie pisać ci „XD”. Jak już zaczęliśmy na temat systemu na którym pracujemy. Jest to jakaś aplikacja która tez nie działa najlepiej. Wyobraźcie sobie sytuacje. 3 osoby siedzą na bazie gdzie wrócili pokolei. Według pomocy działa to tak, ze osoba która wróciła pierwsza to jest w kolejce numerem jeden i dostanie zamówienie - bo jest „ pierwsza „. Niestety tak to nie działa. Zamówienia są przyznawane losowo. Nie wiadomo z jakiej przyczyny dostaniecie tez dwa zamówienie nie po drodze kiedy dwóch innych kierowców czeka na zamówienia. Wydłuża ro czas na dostawę (jush w 15 minut ponoć) i nie każdy zarobi. Zeby zostać zaufanym riderem to trzeba brać pod uwagę czas dostawy. Jak przychodzisz na zmiane na 19 a wpada ci zamówienie które miało być dostarczone do 18:11 to trochę słabo. Teraz temat najważniejszy. Pieniądze. To jest już największe dno jakie może być. 50% na 50% ze przyjdzie ci złe rozliczenie. Nigdy nie przyjdzie ci więcej tylko zawsze za mało. Czasami 1 zł, czasami nie policzą ci za godziny a czasami 30 zł mniej. Nie wiem jak oni to liczą ale No, beka. Odsyłają cię do napisania formularza, którego nikt nie czyta. Milion razy ja lub ktoś inny po drugiej stronie polski zgłaszaliśmy jakieś niepoprawności i nigdy nie ma odpowiedzi. Żadnego słowa nie dostaniecie. Według nich działa a według każdego ridera nie. Mamy kontakt z każdym wiec to nie jest tylko jeden punkt na mapie. Dodatkowo nie otrzymujemy na czas pieniądzu. Partnerzy, ciagle mówią ze maja opóźnienie przez jush bo nie wypłacił pieniędzy i nie maja z czego nam zapłacić. Nawet przelewu nie potrafią zrobić na czas a to już troszkę łamie zasady umowy. Skutery i stan techniczny toreb bądź ciuchów. Ciuchy czyli kurtki, które możecie używać podczas deszczu czy jak zimno. Nikt ich nie pierze, taki smród, ze to szok. Torby porozwalane i dziurawe, wychodzą z nich stabilizatory konstrukcyjne wiec nawet nie da się poukładać rzeczy dobrze. Kaski - śmierdzą jesCze gorzej niż kurtki, porozwalane zapięcia, szybki, w środku wychodzi gąbka już nawet. Teraz najlepsze - skutery. Nie działaj wam migacze, hamulce, zawieszenie, światła, przyciski, lusterka odpadają czy zasilanie a baterie które wsadzacie często są tak zniszczone i zajechane ze z pełnego naładowania nagle padają po przejechaniu z 100 metrów. Zgłaszanie na pomoc nic nie daje. Przyjedzi ci w tesli mechanik raz na pare tygodni, popatrzy i powie, ze nie ma części i wróci za pare tygodni. Jak już zacznie robić to zrobi taka prowizorkę ze to szok. Nawali takiego syfu i każe sprzątać za sobie bo księżniczka nie ma czasu. Jako roder przygotuj się na sprzątanie części ze skutera, smaru z podłogi, która trzeba umyć itd. Tak naprawdę nigdy ich nie naprawia. O hamulce się prosimy już od paru miesięcy. Może jak ktoś umrze to dopiero wtedy zaczną dzialac? A może jak gdzieś to zgłosimy? Pozdrawiam, Niezadowolony zaufany rider
A w ogóle to w jaki sposób oni właśnie wyliczają to wynagrodzenie? Nie byłam na rozmowie, a tak to nie mam nikogo, żeby mi wytłumaczył, jak to działa. Czy opłaca się w ogóle poświęcać im swój czas?
Jeszcze dobrze na rynek nie weszli, a już problemy finansowe... Zwolnienie w styczniu, a wypłaty nie ma 20.02, choć wcześniej była do 5 dnia miesiąca. Dodatkowo obcinanie godzin, usuwanie premii zaraz po ich wprowadzeniu... Nie polecam.
Właśnie widzę, że na opóźnienia w wypłatach ludzie tutaj trochę marudzili. Te opóźnienia przeważnie ile dni dobijają? Braki w wypłatach są wyrównywane po interwencji czy raczej idą w zapomnienie?
Luty 2023 płaca w żabka jush to 23 złote brutto za godzinę. Pieniądze są wypłacane jak dla kurierów Uber eats tzn przez partnerów. Za wypłatę swoich zarobionych pieniędzy od partnerów będziesz musiał zapłacić 20 zł tygodniowo! Wychodzi na to że to najgorsza z możliwych opcji. Żabka nie podpisze z Tobą umowy zlecenie, bo musieliby zapłaciliby kilka złotych więcej w miesiącu. Ciekawe czy personel w sklepach też tak zarabia, lub czy managerowie sieci Żabka są zatrudniani przez firmy krzaki.
Michał menadżer to porażka. Kolesiarstwo i tyle. Firma powinna zatrudnić odpowiednie osoby na to stanowisko a nie kumpel kumpla z problemami ego. Jak Ciebie nie polubi to za byle pretekst może Cie zablokować :). Czy to profesjonalne? Nie. Czy ta osoba powinna zajmować to stanowisko? Nie.
Serdecznie nie polecam zostałem pobity przez współpracownika, po zgłoszeniu do przełożonych zostałem magicznie odpięty od aplikacji.
A jak do tej bijatyki tak właściwie doszło? I co oznacza to magiczne odpięcie, tzn., że się na siłę już żegnają?
Hej! Sprawa jest wyjaśniana bezpośrednio z osobami, które brały udział w tym zdarzeniu. Niestety nie mogę podzielić się tutaj szczegółami poza tym, że w Lite e-Commerce nie tolerujemy przemocy pod żadną postacią. W przypadku, kiedy coś takiego ma miejsce (na szczęście bardzo rzadko się to zdarza), analizujemy przypadki indywidualnie i rozwiązujemy współpracę z osobami stosującymi przemoc.
Oczywiście rozumiem, też w tym kontekście nie ma się czym chwalić przecież. Przykre, że dochodzi do takich sytuacji. Będziecie po tym wszystkim próbować wdrażać jakieś działania, żeby temu przeciwdziałać?
Może wcale nie trzeba będzie niczego unikać, skoro napisali, że ogarną temat, a takie coś to rzadkość?
Raczej będzie. Od zawsze na co niektórych ds było pełno naćpanycy pracowników z za granicy. Był to notoryczny problem przynajmniej który mi również przeszkadzał. Częste obgadywanie w języku którego akurat nie rozumiesz + agresja.
Poważnie? O tym to nie miałam pojęcia akurat. To czemu oni jakoś przed przyjęciem ich nie badali?
nie tolerujesz, a sama mnie ostatnio uderzyłaś masz farta, ze są owoce czwartki i w ramach przeprosin dalas mi swoja gruszkę, pomimo iz wiem ze jesteś fajnką duzych gruch
Zero kontaktu z pracodawcą, jeśli chcesz coś załatwić „na teraz” to zapraszają do złożenia formularza. Wiecznie nie działający system z grafikami i zapisem na zmiany. Nieterminowe wypłaty. Traktowanie w miejscu pracy wola o pomstę do nieba. Po tym jak postawiłem się jednemu z właścicieli hubu, kiedy rzucił mi jak psu w twarz paczka czipsów, zostałem bez żadnej informacji zwolniony za pośrednictwem smsa. Żenada
Otóż to. Ciągła rekrutacja a jedyne wolne zmiany to 19-23. Nawet jak wchodzi się w aplikacje minute po otwarciu grafiku to już nic nie ma bo zaufani kurierzy mają wszystko zajęte. To jak nowe osoby mają pracować? Brak kontaktu to norma. Nie ma wypłaty i chcesz dopytać co się dzieje to pisz przez formularz i odpowiedź niewiadomo kiedy. Ludzie spod ciemnej gwiazdy na dsach to norma. Banda degeneratów. Ostatnio na jednym z punktów jeden z pracowników chwalił się, że dopiero co wyskoczył z "puszki" za rozbój. Nie każdy chce pracować z takimi ludźmi... właściciele dsów to inny świat. Wieczne próby poniżenia pracownika zwłaszcza jeśli jest nim polak. Nie ma czego żałować..
Absolutnie nie prawda .Wypłaty co tydzień .Dobry kontakt zarówno e mail jak i telefoniczny .Elastyczny grafik.
Owszem prawda. Diswiadczyłem chyba każdego zachowania tu opisanego i na wszystko mam dowody w postaci screenów, nagrań itp :)
Zacznijmy od tego, że wypłaty w ogóle nie powinny być opóźnione. Jak zdobyłem numer telefonu do kogoś kto tym się zajmuję zostałem zwyzywany, że od tego jest formularz i mam więcej nie dzwonić na ten numer. Rozmowa oczywiście nagrana
Wieczne braki w I tak opóźnionych wypłatach. Brak kontaktu z kimkolwiek. Jedyny kontakt to mail. Na maile nikt nie odpisuje albo odpowiada po tygodniu. Tragedia. Parodia, każdy wymaga a firma nie oferuje nic. Jeśli masz swoje zdanie to nigdy nie będziesz wystarczająco dobry.
+1 ale można jeszcze wiele dodać. Chociażby to, że zwalniają pracowników z powodu "dostarczania zamówień po czasie" gdy w rzeczywistości jest to wina Jusha, bo riderzy dostają zamówienia do realizacji kilka minut przed lub po "przewidywanym czasie dostarczenia zamówienia". Kpina i brak szacunku do własnego pracownika
W każdym tygodniu rozliczeniowym miałem źle rozliczone zarobki, ZA KAŻDYM RAZEM! Co tydzień musiałem się odwoływać, co trwało dobrych kilka dni i ciężko było dojść do porozumienia. Okej, wyślą Ci część brakującej kwoty w następnym tygodniu - ale np. przysłali mi 30zl, w tym tygodniu nie pracowałem, a prowizja od partnera 20zl pobrana, więc nic z tego, że dosłali pieniądze. (usunięte przez administratora) trudno się z nimi kontaktuje, bo jest tylko formularz (aktualnie olali moje zapytanie od tygodnia), nie da się zadzwonić. TOTALNIE NIE POLECAM!!!! Już pomijając fakt, że jako nowy kurier ciężko złapać sensowne godziny, bo wszystkie prawie biorą zaufani kurierzy. KPINA!!
Jaki jest okres rozliczeniowy w Jush Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Tygodniówki, przelew od Jusha do partnera rozliczeniowego wypływa w pierwszy czwartek po przepracowanym tygodniu, więc pieniądze na koncie będą nie wcześniej niż w czwartek. Ale NIE POLECAM, w każdym tygodniu błędnie rozliczona wypłata, trzeba się upominać, a nie ma kontaktu z nimi "na już". Jedynie formularz, który czasami olewają. Napiwków tu nie uświadczysz, ogólnie dużo nie zarobisz. Generalnie nie warto, wybierz inną robotę.
Witam ja dodam od siebie że powinni zrobić porządek na Dolnej 41 w Warszawie porządek z pickerkami którę są hamskie i dla raiderów rozumiem że na Ukrainie wojna ale to nie znaczy żeby nazywać Polskich Raiderow Polaczkami jest to bezczelne. Dodam jeszcze jedną żecz a chodzi o towar który jest zrzucany na wieczór i wprowadzany do systemu jako przeterminowany po wprowadzeni do systemu po chwili jest pakowany przez pikerki w torby i wynoszony.ja nie żałuję nikomu ale czemu wybierają ten najlepszy towar typu mięso kiełbasy szynki itp.a raiderom wciskają ochłapy i w dodatku karzą czekać jeszcze jeden dzień gdzie one biorą to co najlepsze już tego samego dnia zaraz po ściągnięciu towaru. Jest hamstwo to jak tu nas traktują wyzywają i kradną to co najlepsze nie biorąc nas raiderów pod uwagę. Mam nadzieję że dojdzie to do kogoś i zwolnią je bo ten proceder trwa już trzy miesiące. Fajna robota ale dziewczyny z dolnej sasługują na zwolnienie.
Przymiotnik "polskich" piszemy z małej, nazwy stanowisk pracy w zasadzie także. I chyba rajder, jeśli chcesz spolszczyć "ridera"... A tak serio, jesteś zdania, że na stronie dla szukających pracy i pracowników Twoje szefostwo szuka porad kogo powinno zwolnić i za co? :))
Dzień dobry wszystkim. Pytanko tyczące się specyfiki pracy w firmie Jush Sp. z o.o.. Czy rozmowa rekrutacyjna jest stacjonarna? Dziękuje szczerze za wskazówki.
Szkolenie jest online. Rozmowa wygląda tak, że wybierasz sobie partnera flagowego, idziesz na umówione spotkanie do biura, wypełniasz formalności, wystarczy dowód osobisty i nr konta bankowego. Ito wszystko. Później jest szkolenie online.
Czy pracodawca Jush Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Moim zdaniem wszystko dobra
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jush Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jush Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jush Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!