Nie polecam. Spółka ze starymi zasadami jak sprzed 20 lat. Zasłaniają się wartościami, ktorych nie realizują, kadra zarządzająca NIE ma pojęcia o zarządzaniu zasobami ludzkimi. Więc jeżeli masz ochotę zostać wykorzystany/a do celów realizacji planów zarządu ;) - to jest to idealne miejsce dla Ciebie.
Bardzo dziękujemy za komentarz poświęcony Twoim doświadczeniom w EMP. Niestety bardzo trudno nam, w praktyczny sposób, odnieść się do tak ogólnej opinii. Staramy się budować relacje z pracownikami w sposób partnerski i włączający, konsekwentnie kształtujemy politykę przyjaznego miejsca pracy. Jedną z naszych wartości jest otwarta komunikacja, dlatego cenimy sobie informację zwrotną i chcielibyśmy przyjrzeć się dokładniej Twojemu doświadczeniu. Prosimy o przekazanie bardziej szczegółowej informacji bezpośrednio do wybranej osoby z Działu HR lub za pośrednictwem skrzynki hr@emobilitypoland.pl
Niby komentarz został dodany pierwszego kwietnia ale wskazuje na dobra atmosferę w firmie na której bardzo mi zależy, bo właśnie od toksyny to teraz uciekam. U nas na początku też było spoko, więc czy zauważacie, że coś może się z czasem zacząć pogarszać? Z podwyżkami dobrze stoicie?
Miałam okazję brać udział w procesie rekrutacyjnym do firmy Elektromobility i mam bardzo pozytywne odczucia. Ostatecznie nie rozpoczęliśmy współpracy ale kontakt z HR bardzo przyjacielski, a jednocześnie profesjonalny. Kadra, którą miałam okazję poznać i atmosfera w firmie na plus, czuć zaangażowanie i pasję, a to bardzo na plus :)
Jakie narzędzia pracy zapewnia Electromobility Poland S.A.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dopisze do tego co pisałem niżej.Dobrym pomysłem byłaby fuzja z Vosco z Kutna.Mają własną hale produkcyjną.W przyszłości pozyskiwanie części w waszej fabryce składane w Kutnie.Izera składana w waszej fabryce inne modele w Kutnie z czesci pozyskanych w fabryce Izery.Produkcja elektroniki własna..Inny pomysł Fuzja z fabryką Autosan w Sanoku, z fabryką Ursus ( wykupienie poten fuzja).Czyli fuzja kilku firm.Po fuzji w autosanie profukcja aut dostawczych cywilnych ,dla mundurowych( auta Lublin),bo nazwa Nysa jest zarestrowana).Podsumuje co napisałem.Współwłascicielem może być stelantis ,Ford gmc ,toyota,to jest przykład.Na tych podzespołach widziałbym w przyszłości auta.
Aplikację złożyłem po ogłoszeniu decyzji o wyborze dostawcy platformy. Trzy dni później dostałem zaproszenie na rozmowę, która odbyła się następnego dnia roboczego. Rozmowa na zoomie w trzy osoby. Po stronie EMP był szef inżynierii nadwozia i managerka HR. Rozmawialiśmy o formie potencjalnej współpracy. Niestety EMP w aktualnej fazie projektu wymaga 100% pracy stacjonarnej w Warszawie. Zostałem poproszony o czekanie przynajmniej rok na start fazy industrializacyjnej. Cztery dni później dostałem jeszcze mail z podsumowaniem rekrutacji i podziękowaniem - uprzejmy gest.
Pytania o doświadczenie zawodowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Oprócz Izery powinny być produkowane inne auta przykład Fiat 125p,126p 127p w nowym wydaniu.Fiat 126p był w wersji dwudzwiowej ,może tak w czterodzwiowej średniej wielkości.Projekt Fiata 126p istnieje wygląda ciekawie.Produkcja aut pod nazwą Lux sport( przedwojeny prototyp) Warszawa( chyba nazwa zarejestrwowana).,Polonez.Stelantis to wybór wielu producentów.Nie wiem czy to dobry pomysł produkcja trabantów na rynek niemiecki.Część produkcji części w kraju ,część w Polsce w zamian za inwestycje.Cały samochód składany w kraju u nas.Wygłąd inny niż ten z 2008 roku.Może dawne amerykańske samochody Mercury( Ford) oprócz wyżej wymienionych, Pontiac (gmc) czyli samochody ,które nie były w Europie.Może być kilku inwestorów np z Ameryki z Niemiec czy Japoni przykład Toyota.W przyszłości opracowanie własnej płyty podłogowej silnik Toyoty w każdym wymienionym modelu wyżej,co jest liderem nuezawodności.Silniki do wyboru różnych producentów
Spalinowe,oprócz tego na wodór,napęd przedni w przyszłosci,bo ten ma być tylni skrzynia biegów ręczna
Nie polecam. Spółka ze starymi zasadami jak sprzed 20 lat. Zasłaniają się wartościami, ktorych nie realizują, kadra zarządzająca NIE ma pojęcia o zarządzaniu zasobami ludzkimi. Więc jeżeli masz ochotę zostać wykorzystany/a do celów realizacji planów zarządu ;) - to jest to idealne miejsce dla Ciebie.
Bardzo dziękujemy za komentarz poświęcony Twoim doświadczeniom w EMP. Niestety bardzo trudno nam, w praktyczny sposób, odnieść się do tak ogólnej opinii. Staramy się budować relacje z pracownikami w sposób partnerski i włączający, konsekwentnie kształtujemy politykę przyjaznego miejsca pracy. Jedną z naszych wartości jest otwarta komunikacja, dlatego cenimy sobie informację zwrotną i chcielibyśmy przyjrzeć się dokładniej Twojemu doświadczeniu. Prosimy o przekazanie bardziej szczegółowej informacji bezpośrednio do wybranej osoby z Działu HR lub za pośrednictwem skrzynki hr@emobilitypoland.pl
Ogłoszenie na Kontroler Finansowy do Electromobility Poland S.A. pojawiało się w Pracuj.pl, polecacie aplikować?
Napęd przedni,silnik do wybory np spalinowy
Pragnę zapytać w odniesieniu do warunków współpracy z firmą. Czy rekrutacja składa się z kilku etapów? Czy w firmie jest szansa na dodatkowe benefity? Dziękuje bardzo za podpowiedź.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Electromobility Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Electromobility Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Electromobility Poland S.A.?
Kandydaci do pracy w Electromobility Poland S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.