Przemęczyłem się jakoś u nich przez pół roku, ale teraz wiem, że było to i tak za długo. Na starcie brak przeszkolenia dla nowo przyjętych ludzi, przestrzeganie BHP czy kodeksu pracy rażąco odbiega od norm. Czułem, że nadgodziny są mi wciskane , za co wynagrodzenie było nie takie jak powinno. Gdzie tu jakaś etyka pracy?
SkyCash, Wasza apka to porażka. Sama nie wie, czy działać, czy nie działać. Wszystko idzie sprawnie do momentu, gdy już mam zapłacone, a potem koniec - bez pieniędzy, bez biletu i parkowania.Ładnie to tak zabierać pieniądze i nie oddawać. Nie dziwię się wcale, że są na liście knf.
Może nie powinnam, bo tam pracowałam, ale w firmie czułam się jak szary robaczek, który ma być tylko zrobienia tego, co trzeba, puszczony sam sobie i ma sobie radzić. Gdy mnie przyjmowali to wdrożenia brak, szkoleń prawie wcale, obowiązków i zadań full, a wynagrodzenie… no cóż pozostawia wiele do życzenia. Kodeks pracy, współpracownicy i cała ta atmosfera z hasłem „na wczoraj” to jakieś średniowiecze.
Mi się trafiło parkowanie, którego w ogóle nie było. Masakra jakaś. Chciałam zaparkować, zadziałałam przez apkę. Opłatę pobrało, a biletu już nie dostałam. No to chciałam anulować, już się nie dało, bo jakiś błąd serwera. Już miałam ciśnienie. Dostałam komunikat, o wysłaniu SMSa, który jest PŁATNY. Normalnie poczułam się jak w radiowej loterii, ale niestety nic nie wygrałam, ani nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani biletu, o parkowaniu w ogóle nie ma co pisać. Żenua. Pocieszam się tym, że knf chociaż ich przetrzepie, bo siedzą im na karku
Jest to tak złe, że w pale sie nie mieści. Dopiero co cały dzień mieli awarie, ani zapłacić ani zresetować, dzisiaj po raz kolejny nic nie działa! Przyski nie reagują, nie da sie zatrzymać opłat, nie da sie anulowac, połączenia z serwerem nie ma, a na infolinii slysze tylko "Dziekujemy za cierpliwość". Niech sie za nich wezmą wreszcie, knf im siedzi na karku, pokuratura, kłopoty z prawem - mam nadzieje ze ktos za to beknie, bo to jest skandal żeby tak złą usługe wprowadzac na rynek i to jeszcze przez państwowe firmy.
Brak szkoleń, atmosfera totalnie nie do pracy, o uznaniu pracownika lepszym wynagrodzeniem nie wspomnę. Byłem takim małym ludzikiem, który miał robić swoje i się nie wychylać. To był jakiś wyścig szczurów gorszy niż w korpo. Nie polecam współpracy z nimi. Dobrze, że knf się im przygląda
Bajzel na kółkach. Organizacja pracy leży, kadra zarządzająca zajmuje sie wszytkim tylko nie zarządzaniem, nikt nic nie wie, nikt za nic nie ponosi odpowiedzialności. Miałem pracować przy optymalizacji procesów, liczyłem że czegoś sie dowiem, nauczę ale ta firma nie ma żadnych procesów, wszystko istnieje na papierze, w praktyce nikt sie tam niczym nie przejmuje. Dziadostwo jak z lat 90., relikt przeszlości, a teraz podobno wzięla sie za nich komisja nadzoru finansowego i prokurator siedzi na karku, co mnie w ogóle nie dziwi w świetle tego, jaki cyrk tam sie odwala na co dzień.
Jeżeli komukolwiek przyszloby do głowy korzystac z tego ustrojstwa to serdecznie odradzam, zaoszczędzicie nerwy, czas i pieniądze. Wczoraj spędziłem prawie godzine w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem i nie doczekałem sie, a w tym samym czasie nie byłem w stanie zakonczyć usługi parkowania w strefie płatnego parkingu. Wysłalem 3 razy PŁATNEGO SMSa na ich numer, co firma podaje jako sposób na zakonczenie usługi - w zamian kasa za SMSy zeszla mi z konta, a parking naliczał sie jeszcze przez 3 godziny!*^*#*! Czyste (usunięte przez administratora) a dzis dodatkowo czytam że firma ma już konkretne zarzuty od komisji nadzoru finansowego i wylądowala na czarnej liście. Nie dziwi mnie to! Nie polecam.
Od czasu do czasu mają awarie systemu. Ostatnio to prawie przez cały dzień z apki nie można było skorzystać, albo pojawiał się komunikat o usłudze chwilowo niedostępnej albo o słabym połączeniu lub problemie z ich serwerem. Ludzie to jest XXI wiek, a nie początek lat 90-tych ubiegłego wieku. Tu wszystko powinno śmigać, a się psuje. Co to ma być?
Krótko mówiąc - porażka. Apka pełna dziur, praktycznie do zniszczenia i postawienia od nowa, totalne (usunięte przez administratora). Developerami nikt nie zarządza, menażeria lata co pięć minut na spotkania z tymi w góre, wszędzie jakies polityczne podteksty zamiast normalnej roboty. Kasa śmiech na sali, zwinąłem sie po miesiącu, nie polecam
Zaczęłam kupować bilet na autobus, bo jechałam na drugi koniec miasta i nagle apka stanęła. Chciałam anulować, ale się nie dało. Zadzwoniłam na infolinię. Masakrycznie długo czekałam, ale w końcu ktoś raczył odebrać. Pani obrażona na cały świat. Miałam wrażenie, że w ogóle nie wie o co chodzi. Nic mi nie pomogła. A ja nie mam pieniędzy i biletu do tej pory. Ale karma wraca i widzę, że SkyCash jest na liście knf. Coś mi się zdaje, że to nie tylko ja jestem stratna ;)
Co tu dużo mówić, mało pozytywów - brak zgrania w zespole, chaos organizacyjny, o braku briefów nie wspomnę. Dobrze, że już u nich nie pracuję, bo słyszałem, że trafili na listę ostrzeżeń publicznych KNF, co tym bardziej uświadomiło mi, że dobrze, że już u nich nie pracuję.
Szczerze żałuję przygody ze Skycash, czas spędzony tam uważam za całkowicie stracony. Największą słabością firmy są menadżerowie, którzy nie mają żadnej siły sprawczej - na zatwierdzenie jakiejkolwiek, nawet najmniejszej decyzji potrzebują długich tygodni czasu, przez co żaden deadline nie może być dotrzymany. Niekończące sie zebrania, trwające godzinami, kompletnie o niczym - ale panowie muszą podbudować sobie ego, jacy są wspaniali. Brak procesu wdrażania nowych pracowników, kodeks pracy w dużym lekceważeniu, wymuszanie bezpłatnych nadgodzin etc etc - a możliwości awansu i rozwoju zawodowego zerowe. Spędziłam tam pół roku jako tester aplikacji i ZWIAŁAM, pieniądze marne, aplikacja to jeden wielki żart, a mendażerom sie wydaje, ze są wielkimi szychami POlitycznymi LOL.
W jaki sposób wymuszali, jak to nazwałaś nadgodziny? I jak reagowano na pytania o zapłatę za nie, ewentualnie co by się stało, jakbyś podziękowała za bezpłatne pozostawanie dłużej w pracy?
Skycash Poland S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko Księgowa. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Podziel się swoimi wrażeniami z niej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję innym osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.
Brak onboardingu, brak szkoleń, brak spotkań odnośnie wykonywanych obowiązków, brak premii, poza opieka medyczna brak benefitów.
Serio, nie ma wprowadzenia żadnego? Czyli jak to wygląda w praktyce? Przychodzi nowa osoba i co? Od razu do biurka bez słowa i ma pracować? Ktoś coś o tym opowie?
W zasadzie wyglada to tak ze przez jeden / dwa dni ktoś coś tam pokaże, niestety ten czas nie jest wystarczający aby ogarnąć przynajmniej podstawy. Później pracownik jest sam sobie. Temat rzeka niestety. Sama odeszłam po tygodniu jak zobaczyłam jak to wyglada.
Tak krótko? To jaka jest umowa, w sensie jaki rodzaj? Jest tam jakiś okres wypowiedzenia, czy nie ma takiego okresu i można w zasadzie od razu odejść z pracy?
Umowa o prace, no ale po tych kilku dniach raczej niewiele umiałam wiec trzymanie mnie 2 tygodnie było by dla nich kompletnie bez sensu.
Jasne, jasne, ale co do umowy jeszcze. Czy jak ktoś chce to jest szansa na b2b? Czy firma narzuca tylko UoP??
No ta opieka to zawsze coś. Można do tego dołączyć też swoją rodzinę, czy to jest tylko dla pracowników?
Uwaga dotyczy nowego interfejsu. 2023-05 Krótko. Koszmar. Jeśli można zepsuć coś szybko działającego to się udało.
Fajny zespół, fajna atmosfera. Wiadomo ze są plusy i minusy jak wszędzie, ale tu naprawdę nie jest źle :)
Fajny zespół to już duży plus! A jak z wynagrodzeniem? Jakie stawki teraz są proponowane dla nowych osób?
Zarobki są ok, powyżej minimalnej i wystarczające by przetrwać w Warszawie. W każdym razie adekwatne do wykonywanych zadań :)
Możesz jeszcze dać znać czy jest możliwość pracy zdalnej? Albo chociaż hybrydowej? Mam okropny problem z jazdą po stolicy i każdy dzień home office byłby dla mnie na plus
Nie dają feedbacku po rozmowie rekrutacyjnej, nawet nie otrzymujemy informacji, że proces rekrutacyjny się zakończył. Jesteś po prostu numerkiem w całym zbiorze. Nie wiadomo czy osoba nadal jest w procesie rekrutacyjnym, czy odpadła z jakiegoś powodu. Nie polecam, komunikacja na poziomie zerowym.
Już dzień przed terminem zmiany regulaminu (wycofanie możliwości wypłaty środków w bankomacie, czy w inny sposób), tj. w niedzielę 05.03.2023, niektórym zablokowano wypłatę środków z bankomatów, możliwości przelewu środków na konto innej osoby, czy zlecenia wypłaty środków na wskazany wcześniej rachunek bankowy, czyli wbrew regulaminowi obowiązującemu do 05.03.2023 włącznie. SkyCash każe sobie czekać do 14 dni na rozpatrzenia reklamacji (zatrzymując środki użytkownika). Osoby poszkodowane, mogą zgłosić to do Komisji Nadzoru Finansowego, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a w przypadku poniesienia w związku z zaistniałą sytuacją straty (brak możliwości wypłaty gotówki z bankomatu dnia 05.03.2023, czy w inny sposób) mogą wystąpić z powództwem do sądu cywilnego o zadośćuczynienie i ewentualne odszkodowanie (w przypadku możliwości udokumentowania straty). W związku z nieprzestrzeganiem regulaminu przez SkyCash zalecana jest duża ostrożność z korzystania z tego typu serwisów.
Aplikacja jest do (usunięte przez administratora) Jakiś cza działała dobrze a potem przestały mi się wyświetlać bilety. Zgłosiłam reklamacje której oczywiście nie uwzględniono bo im się pokazuje, że bilet został zakupiony. Na odzew czekałam prawie 3 tygodnie jakaś masakra. Nie polecam.
I do dziś masz temat załatwiony? I generalnie nie było żadnego problemu z kontem bankowym? pod tym względem wszystko ok?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Skycash Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Skycash Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Skycash Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!