Klient stoi na przegranej pozycji. DPD rozwaliło walizkę i do niczego się poczuwa. Wręcz sugeruje, że każda nadana przesyłka powinna być w stalowej skrzyni oblepionej z każdej strony szkło. I tak nie daje to pewności, ze dojedzie w całości, bo, cytuję: W tym miejscu wskazać należy, że po nadaniu przesyłki, jest ona przemieszczana przez kuriera do kolejnych miejsc przeładunkowych i umieszczana w zbiorczych środkach transportu. Miejsca przeładunkowe, jak i cały proces sortowania, są co do zasady zautomatyzowane; przesyłki umieszczane są na taśmociągach (sorterach), które w sposób automatyczny sortują przesyłki. Co do zasady przesyłka, w procesie realizacji usługi przewozu, przeładowywana jest co najmniej 3-4 razy. Przesyłka może być przemieszczana w pozycji pionowej lub poziomej, co więcej poddawana jest naciskom przez inne przesyłki. Świadomość nadawcy w zakresie powyższego, powinna mieć niezwykle istotne znaczenie w kontekście odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki do transportu." Ładnie powiedziana - "umieszczana". (usunięte przez administratora)
Czy to prawda, że będą zamykać Oddziały Miejskie? Już tam prawie nic nie można nadać;)
Dpd to wielka pomyłka. Nie wiem dlaczego takie coś istnieje jeszcze . Zamówiłam paczkę na adres domowy ale zawsze przychodzi potwierdzenie czy kurier pod adres czy odbiór własny więc wybrałam odbior własny i przekierowałam na paczkomat bo mam blisko domu . Paczka na apce została kierowała ale miała być w dany dzień i nie dotarła . Następnego dnia dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się że paczka wogole nie wyszła i jest w dpd na poznańskiej 350 w Inowrocławiu. Gdy pojechałam na miejsce pani tam pracująca nie potrafiła mi odpowiedziec dlaczego paczka nie dotarła a co najlepsze nie potrafiła udzielić mi informacji dlaczego nie została dostarczona do paczkomatu i oni nadal ja mają skoro na aplikacji miałam punkt odbioru paczkomatu . Masakra nie polecam najgorsza firma
Oczywiście cały dzień z (usunięte przez administratora) jak zwykle bo sklep korzysta z waszych (usunięte przez administratora)usług i tylko tak można zamówić towar, a wasz kurier nie przyjechał!!!! Przesyłka miała byc dzisiaj nie ma kontaktu do tego (usunięte przez administratora), nie ma też paczki. Pewnie znowu zatrudniliście jakiegoś analfabetę co będzie wymyślał że domofonu nikt nie odebrał albo nikogo nie zastał albo kryptonit w jego zasranej (usunięte przez administratora) nie działał. OBY WASZEMU PREZESOWI NIGDY NIE STANĄŁ za tę obsługę klienta!!!!
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Firma sobie sama zmienia dzień doręczenia przesyłki, w historii przesyłki wpisują " umówiono inny dzień dostawy"- sami ze sobą ustalają, więc kurier chyba na prochach jeździ. Przesyłka dodatkowo płatna za dostarczenie w sobotę. Paczka wydana kurierowi w sobotę i zero paczki ani telefonu od kuriera. Mało tego , nie można się dodzwonić do dpd polska , ponieważ włączają niepełnosprawnego bota. Masakra z tą firmą
Halo, jest tu jakiś pracownik? :D Trudno mi coś znaleźć konkretnego o warunkach i pracy. Fajnie, że klienci się wypowiadają, od tego jest internet, ale dobrze by było gdyby jakiś pracownik dla odmiany też się wypowiedział ;) Mi konkretnie chodzi o pracy na słuchawce. Jak się pracuje na infolinii? Praca kręci się w biurze, czy można wybrać home office? Macie jakieś konkretne wdrożenie w obowiązki? Czy wytyczne, na których opiera się kontakt z klientem? Status studenta to plus w tej firmie, czy nie biorą tego pod uwagę przy rekrutacji?
Proces dostarczania przesyłek jest co najmniej upośledzony na każdym poziomie kadrowym, od pracowników infolinii przekazujących szczątkowe informacje o przesyłkach aż po kurierów - brak synchronizacji i wzajemne krycie siebie w przypadku gdy coś im nie wyjdzie w procesie a klient próbuje sie czegoś dowiedzieć. W ostatnim czasie miałem dowóz paczki typu paleta. Z góry określony czas dostarczenia tego typu paczki to max 3 dni - i tu nie ma co dyskutować, wszystko jest napisane więc czekam. Problem zaczyna się przy kontakcie z kurierem, który zadzwonił 2 dnia - nie mogłem akurat odebrać telefonu. Oddzwoniłem dosłownie 3 minuty później - nie potrafił odpowiedzieć na pytanie po co dzwonił, czy po to żeby powiadomić o przesunięciu dostarczenia czy w jakiejś innej sprawie, w każdym razie śmiejąc się w twarz i używając wulgaryzmów stwierdził że nie będzie się dzisiaj wracać po tą paczkę i do jutra. Po takim telefonie i kontakcie odechciewa się wszystkiego. Wolałbym dostać paczkę jeszcze później niż otrzymać telefon na takim poziomie. O tym, że paczka nie przyjedzie informuje aplikacja, tego typu telefon to po prostu chamstwo.
Najgorsza firma kurierska. Dwa dni siedzę w domu I czekam na paczkę , żadnego maila czy sms-a z inf.kiedy będzie chociaż na histori paczki piszą że wysłany ale ja nie dostałam nic. Tak sobie siedziałam i czekałam aż tu nagle info że niedostarczono bo NIE MA MNIE W DOMU - ponoć zostawiono awizo ale jego TEŻ NIE MA.Kurier nawet nie podjechać pod dom. Do obsługi klienta nie można się dodzwonić dostępny jest tylko bot. I taka sytuacja jest nie pierwszy raz. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.Teraz muszę napisać do sklepu że robię zwrot bo DPD nie potrafi dostarczyć paczki. Może w innych miastach jest lepiej ale w Bytomiu to dramat.
Jakieś żarty, zapłaciłam za kuriera tylko po to aby ten skłamał że próbował dostarczyć mi przesyłkę i wrzucił ją do punktu odbioru. Przesyłka wielka i ciężka dlatego korzystałam z usług kuriera teraz nie wiem co zrobić rozmawiałam na infolinii nie ma możliwości ponownej próby jej dostarczenia.
Pierw dzwonią to kantdatow o pracę a potem nie piszą że nie ma pracy i olewają ja byłem na rozmowie i mnie olali (usunięte przez administratora) straciłem swój czas nie polecam firmy jak oferują pracę a potem nie chcą zatrudnić nowego pracownika jak ma doświadczenie w prowadzeniu busa a w miarę ogarnia paczki (usunięte przez administratora)
Przesyłka opóźniona kilka dni. Obsługa klienta kłamie codziennie, że przesyłka będzie, a nie ma. I tym sposobem usidlili mnie na tydzień prawie w domu. Na skargi nie reagują i olewają temat. Na reklamację odpowiadają zupełnie nie na temat, tłumacząc się, że co prawda kłamali i potężnie się spóźnili, ale dostarczyli przesyłkę pod wskazany adres, więc reklamacją zamknięta. No brakowałoby jeszcze, żeby w ogóle nie dostarczyli. Zachowanie osób rozpatrujących reklamację wskazuje na to, że zupełnie nie zależy im na polskich klientach. Nie polecam.
Czy to normalne ze w DPD kurierzy po zwróceniu uwagi o nierzucanie paczkami przez ogrodzenie, mszczą się na klientach, i nie dostaczają im paczek, wpisując ze paczka niedostarczona z powodu nieobecności w domu? Ja tego właśnie doświadczam ☹️ Dpd nie umie sobie z tym poradzić. Skargi, reklamacje na kuriera nie działają. On dalej robi sobie co chce. Nawet przekierowanie na odbiór własny nie działa, bo on i tak sam podbiera paczkę z Magazynu żeby tylko klient nie mógł jej odebrać, i finalnie nastąpił zwrot do wysyłającego. Dziwne ze DPD nie reaguje …
Nie uwzględniono mojej reklamacji, gdzie sami zgubili paczkę. Nie polecam , omijajcie szerokim łukiem.
Kurier nie dostarcza przesyłki do rąk odbiorcy tylko ją porzuca gdzie popadnie a potem zdziwko, że klient niezadowolony i składa reklamacje.
Podaję od razu pełne imię i nazwisko żeby nie było że to konkurencja szkaluje. Kurier Andrzej jaja sobie robi, czekałam na paczkę od rana a ten obibok nawet nie raczył sprawdzić czy ktoś jest w domu i oddał paczkę do żabki bo nie chciało mu się wejśc na 4 piętro. Jestem osobą niepełnosprawną, żeby wyjść z domu muszę zamawiać transport medyczny a firma każe mi odebrac paczkę w żabce? Złożyłam skargę na infolinii do Pani Igi a ta poparła kuriera twierdząc że zamawiając paczkę zatwierdziłam regulamin że mogą mi ta paczkę przekierować gdzie chcą. Nie przypominam sobie takiej sytuacji i po to coś zamawiam na adres i za to płacę żeby to do mnie dotarło na adres. Co państwo na to? Czy tak firma DPD traktuje klienta? Brawo, omijać szerokim łukiem, na szczęście to nie jedyna firma kurierska i będę od teraz to miała na uwadze. Będę zapewne do końca życia ostrzegała ludzi przed korzystaniem z tych bardzo wątpliwych usług
Kurier nie odbiera paczek, brak możliwości załatwienia sprawy na infolinii, rozłączają się w chwili prośby o kontakt z przełożonym, sprawa pomimo licznych telefonów jest nie do załatwienia
DPD (usunięte przez administratora) chamstwo,prostactwo,(usunięte przez administratora).Paczka miała być dostarczona a nagle zmieniono na status że jest magazynowana.Dla czego magazynowana raz że zły adres, ze służby celne sprawdzają potem że dokładnie nie wiadomo.a paczkę pewnie ukradł pracownik kolejny raz mam taką sytuację że paczka ginie .
Kurier jedną przesyłkę dostarczył fikcyjnie. Dostałam maila, że została ona dostarczona, a fizycznie jej nie miałam. Po interwencji na infolinii przesyłkę dostarczono następnego dnia, a na paczce widniała informacja, że umówiono inny termin dostarczenia. Teraz zupełnie niezależnie ode mnie wysłano mi paczkę właśnie paczkę za pośrednictwem DPD (sama bym już nigdy tego nie zrobiła, będę unikać jak mogę). Oczywiście pomimo wczorajszej informacji, że przesyłka zostanie dostarczona kuriera nie było. Dziś przyszedł SMS, że będzie dziś. Po interwencji mailowej (kontakt miałam z powodu problemów z poprzednią paczką) w dziale obsługi łaskawie dostałam informację, że kurier będzie między 17 a 19. Kurier oczywiście telefonów nie odbiera.
DPD najgorsze nie dostarczają paczek pod wskazany adres totalne (usunięte przez administratora) na infolinię zadzwonić to wkulko to samo że paczkę kurier zostawił w sklepie bo nie chciało mu się dostarczyć pod wskazany adres
Odradzam współpracę z kierownikiem sortowni WA1 Wojciechem Piechocińskim. (usunięte przez administratora) Na szczęście HR to wie. ( Kiedyś to wykorzysta) Bogumiłem Kapustą - kierownik nocnej zmiany psychicznie chory i stosujący mobbing ( tak uważany przez pracowników) Jeżeli chodzi o pracę na sortowni WA1 to chętnie każdemu opowiem. Pracowałem tam 19 lat. Zapraszam. Jeżeli czyta to ktoś z zarządu lub kontroli.To też pytajcie.Co? Kto? Jak? Mam dużą wiedzę na temat pracy sortowni i serwisu kurierskiego.Zapraszam do dyskusji. Z konkretnymi osobami mogę rozmawiać nawet pod szlabanem na Mineralnej 5.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.