Polska Grupa Pocztowa S.A.

1.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Polska Grupa Pocztowa S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
 
dziękujemy za Państwa opinie i sugestie co do zwiększania jakości naszych usług. Każdą z Państwa informacji wnikliwie analizujemy i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić sytuację. 
Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że nie jesteśmy w stanie zainterweniować w sprawie Państwa przesyłek, kiedy nie posiadamy ich numerów.
Sugerujemy zatem, aby wszelkie zapytania dotyczące dostarczeń kierować do naszego działu Customer Service - cs@polskagrupapocztowa.pl. Tylko tak jesteśmy w stanie udzielić rzetelnych informacji i podjąć interwencję w sprawie Państwa przesyłki.  
Portal Go Work to miejsce, w którym pragniemy, aby komunikacja opierała się na merytorycznych i rzetelnych komentarzach dotyczących organizacji, jej potencjału jako pracodawcy na polskim rynku. 

Pozdrawiamy serdecznie,

zespół Polskiej Grupy Pocztowej 
irma06
Inne

Ponieważ wysłałem dwukrotnie reklamacje pod wszystkie dostępne adresy mailowe i żadnej odpowiedzi, więc proszę nie pisać, że wnikliwie analizujecie i staracie się wyjaśnić bo wygląda na to, że wśród Państwa kurierów są (usunięte przez administratora) i po prostu kryjecie swoich. Czekam na przesyłkę od 02.09.2022 kiedy to została przez Was podjęta.

anonim Nowy wpis
Inne

Co tam w ogóle się dzieje i nie pytam tutaj klientów, którzy czekają na przesyłki? PGP budowała strukturę w oparciu o kontrahentów i zewnętrznych przewoźników, ale mnie interesuje praca w centrali, a ofert takowej jak gdyby w ogóle nie było. Kto i gdzie tym zarządza, gdzie publikuje ogłoszenia? Bo na stronie jest miejsce tylko dla śledzących przesyłki..

Igger
Inne
 Pytanie

Moja paczka "PL000039721409" od 9 września była przechowywana u Świata paczek (niestety), potem jej status został zmieniony na "Przesyłka została przekazana do finalnego operatora doręczającego" już się cieszyłem, ale gdy zapytałem się kto ją dowiezie to cały czar prysł (żeby skontaktować się ze światem paczek musiałem napisać, aż dwa mejle bo w pierwszym odpowiada bot). I mam małe pytanie q sprawie swojej paczki. Ile zamierzacie ją mi dostarczać?? Bo jest u was już kur.. półtorej tygodnia.

Pracodawca

@Igger

Jeśli przesyłka z Chin nie zostanie dostarczona w ciągu 90 dni, można rozpocząć proces reklamacji. Jeśli opuściła już nasz magazyn, nie mamy więcej o niej informacji, ponieważ jest to przesyłka nierejestrowana. Jeśli przesyłka ma dotrzeć w ciągu paru dni, należy wybrać odpowiednią opcję dostawy, przeważnie znacznie droższą.

Igger
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

To jest dosłowne żart żeby przesyłki tak długo szła będąc już w Polsce. Nawet poczta Polska szybciej paczki dostarcza, a Wy co? Wstyd.

Ea
Inne
@Igger

Moje są u nich ponad 50 dni.....

Dagmara
Inne
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Nie chodzi o parę dni. Chodzi o to że chyba ktoś kradnie u Was te paczki. Nie po to człowiek zamawia coś z wyprzedzeniem nawet 90 dni żeby tego nie dostać. Jesteście nierzetelni i najchętniej sprawiłabym żeby Was zlikwidowano. Niestety nie mam takiej mocy.

Adam Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

@Polska Grupa Pocztowa S.A jak to możliwe, że wcięło po waszej obsłudze wszystkie przesyłki nierejestrowane Super Economy z Aliexpress, które nie dotarły do połowy listopada i zwalacie winę na Pocztę Polską? Nie wstyd wam za to?

Adam Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Gdzie się podziały przesyłki nierejestrowane z Aliexpress przyjęte w oddziale 17 października? Nie dość, że nikt ich nie otrzymał, to mają na śledzeniu zielone paski, że przesyłki zostały przekazane do finalnego operatora doręczającego. Proszę o szukanie przesyłek na magazynie, ponieważ zaginięcie na Poczcie Polskiej takiej ilości przesyłek jest niemożliwe.

Adam Nowy wpis
Inne

Tylko raz dostałem odpowiedź od od nich, ale nie na pytanie gdzie przesyłka jest.

Dagmara
Inne

Od 18 października przesyłka znajduje się u PGP. Nikt nie odpowiada na maile, nie ma nigdzie telefonów do kontaktu. Co za bajzel! Powinny być kary za takie traktowanie klientów. Firma kogucik. Stanowczo odradzam, choc kupując rzeczy z zagranicy nie ma się zbytniego wpływu na to do jakiego kuriera trafią.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
 
dziękujemy za Państwa opinie i sugestie co do zwiększania jakości naszych usług. Każdą z Państwa informacji wnikliwie analizujemy i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić sytuację. 
Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że nie jesteśmy w stanie zainterweniować w sprawie Państwa przesyłek, kiedy nie posiadamy ich numerów.
Sugerujemy zatem, aby wszelkie zapytania dotyczące dostarczeń kierować do naszego działu Customer Service - cs@polskagrupapocztowa.pl. Tylko tak jesteśmy w stanie udzielić rzetelnych informacji i podjąć interwencję w sprawie Państwa przesyłki.  
Portal Go Work to miejsce, w którym pragniemy, aby komunikacja opierała się na merytorycznych i rzetelnych komentarzach dotyczących organizacji, jej potencjału jako pracodawcy na polskim rynku. 

Pozdrawiamy serdecznie,

zespół Polskiej Grupy Pocztowej 
ona
Pracownik
 Pytanie

Witam, nie wiem jakim cudem ale znikają moje wpisy więc ponawiam wiadomość.Wysłałam na podany mail zapytania 4 dni temu.Świat przesyłek odpowiedział,że nie mają informacji za ile zostanie dostarczona o od PGP jakoś do tej pory nie uzyskałam odpowiedzi gdzie są moje paczki i kiedy zostaną dostarczone.Odnosząc się do terminów dostarczenia przesyłek to proszę się nie zasłaniać stroną Chińską skoro mam w trackingu informację,że przesyłki są u Państwa w doręczeniu: 1) od 11.12.2021 2) od 05.01.2022 3) od 04.02.2022. To chyba czas najwyższy dwie pierwsze już dostarczyć.Zatem pytam się Państwa czemu tych paczek jeszcze u mnie nie ma?To jest absurd i żenada,żeby na dostarczenie paczki (która od dawna już w Polsce) czekać 1,5 miesiąca albo 2 miesiące.

provitek
Inne
 Pytanie

Jaki jest w takim razie wynik wnikliwej analizy mojego zgłoszenia z czerwca 2021? Nawet nie pochylili się Państwo nad sprawą. Mail pozostał bez odpowiedzi. Paczka do dziś nie dotarła Dla przypomnienia: provitek 14.06.2021 09:19 Klient zamówiłem paczkę z Chin. dotarła do Polski w kilka dni i słuch po niej zaginął. Odprawę przeszła 10.05.2021. Sprzedawca odsyłał mnie do Poczty Polskiej a po wielu prośbach o jakiś sensowny tracking przesłał mi etykietę PGP. Na stronie PGP zero możliwości kontaktu poza formularzem. Brak odpowiedzi na wiadomości wysyłane przez ten formularz. Składam skargę na firmę do UOKiK. Zachęcam poszkodowanych. Jeśli masz profil zaufany - sprawa jest bardzo prosta. Należy opisać swoją sytuację i wysłać screeny np z tego forum o problemach z dostarczaniem i zaginięciu paczek. Żądanie interwencji, z powodu zbiorowych naruszeń interesów konsumenta.

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, w przypadku przesyłek nierejestrowanych, nie mamy możliwości zweryfikowania pełnej drogi Pani przesyłki. Taka sytuacja dotyczy każdego operatora pocztowego. Odpowiedź działu Customer Service była zatem jak najbardziej zgodna z prawdą. Czas dostarczenia przesyłki do Państwa jest określony w zamówieniu składanym przez platformę. Pragniemy również zaznaczyć, że komentarze są archiwizowane przez administratora i dzieje się to w sytuacji, gdy naruszane są zasady opisane w regulaminie serwisu.

Pracodawca

@provitek

Dzień dobry, Pana przesyłka była przesyłką nierejestrowaną - w takim przypadku nie jesteśmy w stanie zamierzyć jej historii.

ona
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Witam, ale ja od was nie otrzymałam żadnej odpowiedzi tylko od świata przesyłek to po pierwsze a po drugie na różnych stronach gdzie mogę śledzić po numerze swoje przesyłki widnieje informacja,że trafiła do Państwa do magazynu i zostanie dostarczona. Zatem się pytam gdzie są moje paczki?Czemu nie są jeszcze dostarczone skoro od miesiąca są u was?

Pracodawca

@ona

Współpracujemy z firmą Świat Przesyłek w ramach grupy logistycznej i wiele procesów przeprowadzanych jest wspólnie. Co do drogi paczki - w przypadku przesyłki nierejestrowanej, ostatni status jaki widnieje w systemie, to skan przesyłki w magazynie centralnym. Nie oznacza to, że Pani paczka jest w nim przetrzymywana, jest w procesie dostarczenia do magazynu lokalnego lub z magazynu lokalnego do Pani. Rozumiemy, że jest to dla Pani zastanawiające, natomiast ze względu na wybraną przez Panią formę dostarczenia, nie uzyska Pani podglądu kolejnych statusów.

Pracodawca

Wszystkie przesyłki, które Pani wymieniła, są przesyłkami nierejestrowanymi. Jako operator pocztowy przejmujący przesyłkę nierejestrowaną, wykonujemy skan wyłącznie w magazynie centralnym - nie jest to jednoznaczne z tym, że Pani przesyłka jest w nim przetrzymywana. Po prostu jej droga dostarczenia do kolejnych magazynów nie jest śledzona.

Pracodawca

Zapewniamy Pana, że żaden z naszych pracowników nie dopuszcza się takich działań jak kradzież czy też próby wyrzucenia przesyłek. Nie odpowiadamy za skany ze strony naszych partnerów. Działamy zgodnie z przyjętymi normami praktykowanymi przez każdego operatora pocztowego w zakresie przesyłek nierejestrowanych. Jeżeli chciałby Pan móc prześledzić pełną drogę przesyłki, sugerujemy wybór przesyłki rejestrowanej.

Pracodawca

Jeżeli Pana tracking zatrzymał się w urzędzie celnym, to my fizycznie Pana przesyłki nie otrzymaliśmy. Jesteśmy pośrednikiem w doręczeniu w momencie dostarczenia przesyłki do naszego głównego magazynu. Nie mamy wpływu na procesy w urzędzie. Jeżeli dysponuje Pan takimi dowodami, prosimy o bezpośredni kontakt - zweryfikujemy sprawę i zainterweniujemy w odpowiednim oddziale.

provitek
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

I znów odbicie piłeczki. A skąd pewność, że przesyłka nie opuściła Urzędu Celnego? Przecież jest nierejestrowana ;) Tylko raz skorzystałem z Ciniao i unikam jak ognia, bo paczki nie dochodzą do adresatów a Państwo są operatorem w PL. Zjawisko jest powszechne. Z Pocztą Polską nigdy nie miałem problemów z przesyłkami z Ali. Pozdrawiam i życzę poprawy jakości usług.

ona
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Zastanawiające to jest to dlaczego paczka została zarejestrowana 05.01.2022 w głównym magazynie (tak jak Państwo piszą) a jest 15.02.2022r i tej paczki w dalszym ciągu nie mam u siebie.Zginęła?Została przywłaszczona?Czy może dostarczona gdzie indziej?Druga przesyłka jest od 11.12.2021 w Polsce i też nie dostarczona.Naprawdę dostarczenia między magazynami czy oddziałami tyle trwa?Śmiech na sali i żenada...dla mnie to nie są wytłumaczenia i tyle.

Pracodawca

@provitek

Nasza pewność co do tego faktu wynika z tego, że każda przesyłka jest skanowana w momencie, gdy dociera do naszego centralnego magazynu. Nie odpowiadamy za procesy celne.

provitek.
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

... aż zajrzałem do info na Ali. Proszę bardzo, Paczka jednak była wydana do doręczenia ;) Nadal są Państwo tacy pewni, że nie gubią, nie (usunięte przez administratora), nie wyrzucają? K*************s, 793****78 Al. Soxxxxxxxxxxxxxxxxx, Warszawa, Mazowieckie, PL, 00140 2021-05-10 10:40 GMT+2 Out for delivery Received by the delivery company 2021-05-06 22:16 Clearing Customs Customs clearance successful 2021-05-06 15:36 Customs clearance started 2021-05-05 06:23 GMT+1 Arrived at destination country 2021-05-04 11:55 .... Arrived at sorting center 2021-04-26 22:14 GMT+8 Parcel dispatched

ona
Inne

Dokładnie, zanim kliknę zakup wypytuje czy oby na pewno ta opcja idzie przez PP,bo nie mam ochoty się szarpać o przesyłkę. Niestety PGP będzie się wykręcało od odpowiedzialności i pewnie masz rację,że nam ich nie dostarczą :/ ale jeśli faktycznie tak się stanie to niestety ale pozostają inne jeszcze ścieżki...

provitek
Inne
@ona

"Mój Chińczyk" upierał się, że to Poczta Polska ale paczki nie dostałem, tracking nie działał więc zacząłem drążyć temat i dostałem skan etykiety PGP i wtedy w ogóle dowiedziałem się o istnieniu tejże "firmy". Zero telefonu, kontakt tylko przez formularz. Odpowiedzieli po kilku dniach, że nierejestrowana i nie wiedzą kiedy dostarczą a jak nie dojdzie to mam się zwrócić do nadawcy. Na następne zapytanie mailem już nie dostałem odpowiedzi. Należy więc zachować szczególną ostrożność, bo skoro ja nie odróżniałem PGP od Poczty Polskiej i myślałem, że to część PP SA to Chińczyk tym bardziej nie będzie świadomy.

Pracodawca

@provitek

Szanowny Panie, dotyka Pan wielu wątków jednocześnie. Przedstawialiśmy jak wygląda sytuacja w przypadku przesyłek nierejestrowanych - opieramy się na tych samych zasadach, jakie dotyczą każdego operatora pocztowego. Rozumiemy Pana wątpliwości, jednak aby móc rozwiązać Pana sprawy, niezbędny będzie kontakt bezpośrednio z działem Customer Service - nasi konsultanci przeanalizują każdą Pana przesyłkę i wytłumaczą procesy, jakie zachodzą. Zachęcamy do kontaktu z infolinią - 22 122 12 18 :-)

Provitek
Inne
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Szanowni Państwo, kontaktowałem się jedyną drogą, która byłą dostępna na Państwa stronie - formularz. Dostałem w odpowiedzi takie frazesy, jakie Państwa nam tutaj serwują. Moja przesyłka była wydana do doręczenia i słuch po niej zaginął. Na pytanie kiedy mogę spodziewać się doręczenia odpowiedzi już nie dostałem. Zjawisko jest powszechne - jeśli Państwo nie wierzą proszę trochę pokopać w internecie i poprawić jakość usług a to pewnie wiąże się z poprawą warunków pracy, które jak można przeczytać na tym forum do różowych nie należały.

Provitek
Inne
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

PS a wielość wątków, które poruszam świadczą o rozległości problemu i o tym jak mnie Państwo potraktowali. Z tego co tu i nie tylko tu widzę nie byłem sam. Ktoś kiedyś powiedział: jeden niezadowolony klient może ci przynieść strat większych niż 1000 zadowolonych korzyści. Proszę sobie to przemyśleć.

Pracodawca

@Provitek

W przypadku przesyłki nierejestrowanej, nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi na pytanie "gdzie jest moja paczka". Możemy opierać się na ostatnim skanie, który jest również widoczny dla Pana. Nie mamy wpływu na czas dostawy do magazynu, przetrzymywania przesyłki w urzędzie celnym. Przesyłki od momentu dostarczenia do magazynu centralnego ą są przewożone do lokalnych sortowni i stamtąd dystrybuowane dalej. Nie jesteśmy w stanie też przewidzieć daty dostarczenia przesyłki nierejestrowanej.

Pracodawca

@Provitek

Szanowny Panie, dziękujemy za tak obszerne rozwinięcie tematu i sugestię - oczywiście bierzemy ją pod uwagę. Nieustannie staramy się podnosić jakość usług, jakie świadczymy. Jeżeli chciałby Pan wyjaśnić jeszcze jakieś kwestie, prosimy o kontakt telefoniczny.

Provitek
Inne
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Śmieszne są Państwa odpowiedzi. Chcą Państwo w kulturalny sposób powiedzieć, żebym się już zamknął ;) Nawet nie poczuwają się Państwo do błędu i do zagubienia przesyłki. Ekonomiczna więc może nie dojść i co nam pan zrobisz ;) Wszyscy tak robią to my też możemy. NIE, NIE WSZYSCY! PGP jest szczególna w tym zakresie. Jakbym szukał pracy - omijałbym szerokim łukiem... I tyle w temacie.

ona
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

W takim razie proszę o jakikolwiek kontakt do lokalnej sortowni - w moim przypadku jest to Łódź - żebym mogła sama dowiedzieć się kiedy zostanie dostarczona moja przesyłka. Przesyłki nie są przetrzymywane w magazynie celnym,ponieważ dzwoniłam do nich podając swoje numery paczek i mówili,że po ocleniu zostały przekazane do PGP więc jak mam to rozumieć?Kogo mam pytać jak nie Państwa?

Provitek
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Ostatni skan na Ali - Paczka wydana do doręczenia. (wyciąg jest wyżej. Nie mogę tu wkleić obrazków, więc tylko tekst) Skoro tak, to mogą Państwo określić kiedy i komu została wydana i sprawdzić co się z nią stało czyli, jak Państwo górnolotnie piszą: dogłębnie przeanalizować dany przypadek. Zamiast tego widzę tu brak woli wyjaśnienia sytuacji, przerzucanie piłeczki na innych i wymigiwanie się od odpowiedzialności. Jak to się dzieje, że Sprzedawca zna status paczki aż do momentu wydania do doręczenia a Państwo nie? Bardzo to słabe ...

ona
Inne
@provitek

Dlatego jak mam coś co chce kupić to pytam "Chińczyka" wprost która opcja to Poczta Polska.Nie chce mi się wojować.Póki co nie mam z tym problemu i wskazują mi od razu która opcja to PP - koszt wtedy wysyłki to 11-12zł a masz spokojną głowę,że dotrze. Moje paczki nie były jakoś ekstremalnie wartościowe ale to nie oznacza,że nie należy ich dostarczać i wykręcać się tym że to nierejstrowane to nie wiadomo gdzie są - dla mnie jest sprawa jasna,że jest to nie wykonanie usługi przez PGP,której zostało powierzone zadanie przez sprzedawcę na AliExpress.

ona
Inne
@Provitek

Dokładnie, sorry jakoś ekonomiczne z PP dochodzą, dłużej bo dłużej ale dochodzą a nie takie wykręty.Dla mnie w odpowiedziach PGP nie ma żadnej merytoryki tylko tyle o ile odpowiedzi żeby się odczepili.Ale ja jestem z tych że tak łatwo się nie odczepiam :]

ona
Inne
@Provitek

to też mnie zadziwia...pytam się sprzedawcy a on do mnie,że jak to gdzie jest moja paczka jak ma ją przedstawiciel w moim kraju...serio przewożenie między magazynami nie trwa 2 miesiące czy 3 ale max tydzień jak faktycznie jest duże obłożenie z przesyłkami.Rozmawiałam z nie jedną firmą kurierską próbując odgadnąć kto może mieć moją paczkę...nikt nie był wstanie...nawet mój listonosz jak mu powiedziałam że PGP to zrobił wielkie oczy i machnął ręką :/ mówi samo za siebie,dlatego zaczęłam szukać ratunku w internecie i trafiłam tu...jak widać nie ja pierwsza...

Pracodawca

 Pytanie
@Provitek

Szanowny Panie, jeżeli przesyłka jest rejestrowana - jak najbardziej znamy jej statusy pośrednie. W przypadku jeżeli nie jest - ani my, ani sprzedawca nie ma takiej możliwości, ponieważ przesyłka w procesie dostarczania nie jest skanowana w żadnym z miejsc, w którym przebywa. Ponownie prosimy o kontakt na infolinię - czy taki kontakt nie będzie dla Pana odpowiedniejszy? Podczas jednej rozmowy uzyska Pan odpowiedzi na wszystkie pytania.

Provitek
Inne
 Pytanie
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Widzę, że mój komentarz zniknął Ponieważ minęło prawie rok nie ma sensu dzwonić. Paczka zaginęła i się nie odnajdzie. Jak to możliwe, że Sprzedawca aktualizuje status a u Państwa nie ma możliwości sprawdzenia? Wg Sprzedawcy została wydana do doręczenia K*************s, 793****78 Al. Soxxxxxxxxxxxxxxxxx, Warszawa, Mazowieckie, PL, 00140 2021-05-10 10:40 GMT+2 Out for delivery Received by the delivery company 2021-05-06 22:16 Clearing Customs Customs clearance successful 2021-05-06 15:36 Customs clearance started 2021-05-05 06:23 GMT+1 Arrived at destination country 2021-05-04 11:55 .... Arrived at sorting center 2021-04-26 22:14 GMT+8 Parcel dispatched

ona
Inne
@Provitek

Mam dokładnie to samo: 1)Przepraszamy, opóźnienie logistyczne, dostarczymy to do Państwa jak najszybciej. W doręczeniu 2022-01-05 11:11GMT+2 W doręczeniu Wysyłka lokalną firmą przewozową 2)Przepraszamy, opóźnienie logistyczne, dostarczymy to do Państwa jak najszybciej. W doręczeniu 2021-12-11 03:21GMT+8 W doręczeniu Pre-Shipment Info Sent to POLAND A trzecia paczka niby ma czas do 02.03 więc zobaczymy :] ale ja wiem,że już ich nie zobaczę...niestety PGP położyło dostawę po całości...jak widać po wpisach innych nie my pierwsi i nie ostatni...zauważ,że nawet już na nasze wpisy nie ma reakcji ze strony PGP...zobaczymy jak miną terminy czy odzyskam od sprzedawcy pieniądze.

Pracodawca

@ona

Szanowna Pani, niestety, ale wszystkie przesyłki są przesyłkami nierejestrowanymi i tak jak wspominaliśmy we wcześniejszych komentarzach - nie mamy możliwości zweryfikowania ich pełnego trackingu. Nasz dział Customer Service podjął interwencję w sprawie Pani przesyłek, dokładamy wszelkich starań, aby tę sprawę rozwiązać. Przepraszamy za utrudnienia w dostawie.

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, zapewniamy, że Państwa wpisy nie giną - jak Pani widzi pojawiają się na forum, jednak najpierw są dostarczane do Administratora Go Work. Na kolejne Pani pytania odpowiedzieliśmy w kolejnych komentarzach. Ponownie przepraszamy za przedłużony czas dostawy.

Pracodawca

@provitek

Dzień dobry, wynika to ze specyfiki trackingu paczek nierejestrowanych - statusy, które Pan widzi w systemie występują dla każdej przesyłki. Jako operator pocztowy przekazujemy status dotarcia paczki do magazynu głównego jako potwierdzenie jej odebrania. Przesyłki docierają do magazynu w opakowaniach zbiorczych, a później są sortowane na poszczególne magazyny lokalne. I tutaj już nie ma możliwości wykonania pośrednich statusów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Tak jak wspominaliśmy wcześniej, nieustannie dążymy do poprawy jakości usług i dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały do Państwa zgodnie z założeniami.

ona
Inne
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Jestem bardzo ciekawa jaki będzie tego wynik. Do końca lutego czekam (tak też mam terminy na AE) i potem działa,bo dla mnie to jest niepojęte aby tyle trwała dostawa. Nie wierzę,że dostarczanie między magazynami odpowiednimi do miasta zamówienia oraz dostarczenie do klienta zamówionego towaru trwa więcej niż tydzień...

Provitek
Pracownik
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Padło magiczne słowo "przepraszam". Ufam, że to dalej o podnoszeniu jakości usług itp jest szczere a nie tylko marketingowa papka. Nie zmienia to faktu, że nie będę korzystał z Państwa usług i każdemu będę odradzał.(nic osobistego, po prostu nauczony doświadczeniem moim własnym i na podstawie historii innych klientów) Pozdrawiam i trzymam kciuki. Krzysiek

Anonim
Inne

nie odpowiadają na emaile, więc nie ma możliwości o tym, aby dowiedzieć się gdzie jest przesyłka.

irma06
Inne

Ponieważ wysłałem dwukrotnie reklamacje pod wszystkie dostępne adresy mailowe i żadnej odpowiedzi, więc proszę nie pisać, że wnikliwie analizujecie i staracie się wyjaśnić bo wygląda na to, że wśród Państwa kurierów są (usunięte przez administratora) i po prostu kryjecie swoich. Czekam na przesyłkę od 02.09.2022 kiedy to została przez Was podjęta.

irma06
Inne
 Problem

Firma poniżej krytyki. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację. Przesyłka przejęta przez kuriera PGP od "Świata Przesyłek" 01.09.2022 (posiadam wydruk od Świat Przesyłek bo tam najpierw reklamowałem, ale oni przekazali przesyłkę PGP i przesyłka przepadła). Reklamacja bez odpowiedzi, a mamy już 28.11.2022. Unikajcie tego operatora jeżeli to tylko od was zależy.

Katarzyna Kwiatko
Inne

Jeśli firma jest takim pracodawcą jak usługodawcą to jest to zapewne dramat dla pracowników. Numery telefonu są niaktualne. Na maile nikt nie odpowiada. Konrak zerowy. Natomuasr pzesyłka A. Zaginęła. B. Została skradziona.

Anna
Inne
@Katarzyna Kwiatko

A wiesz cokolwiek o ludziach tam zatrudnionych? Bo ja szukam informacji, czy w ogóle zatrudniają kogokolwiek. Nic zbytnio nie mogę znaleźć.

Ea
Inne

Zamówione dwie paczki, przekazane do doręczenia 30 i 31 sierpnia 2022 r. Dziś jest 19 października 2022 r..... Po prostu robicie sobie kpiny z ludzi!!

Anonim
Inne

Przesyłka z aliexpress miała dotrzeć do mnie w lipcu. Jest wrzesień a ja dalej nie otrzymałam jej, w światprzesyłek odesłali mnie do polskiej grupy pocztowej, aby tu się kontaktować. Wysłałam 4 emaile i na żaden nie odpowiedzieli.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Anna

Jak to, wszystkie przestały? Coś mi się wierzyc nie chce, może to jednak nie ich wina?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

provitek

moja paczka była wartości kilku USD i dostałem zwrot od Ali. Nie mam motywacji i szkoda mi czasu na bezsensowną walkę ;) Po prostu unikam jak ognia Cainiao Super Economy czy jakoś tak ;)

provitek

byłem klientem ;) paczki nie dostałem

Michał
@provitek

I co teraz? Jakieś ubezpieczenie było?

Pytanie
 Pytanie

Jak w Polska Grupa Pocztowa S.A. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Ktos
Inne
 Pytanie
@Pytanie

To tam ludzie pracuja?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Iwona

Czasem się faktycznie zdarza, że takie paczki się gubią, szczególnie jak są z zagranicy. A w końcu udało się otrzymać te paczkę, czy nadal nie? :)

provitek
@Iwona

Nie dotarła

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Grzegorz

Też czekam na 2 paczki, ale od września 21r i do dziś nie otrzymałem paczek jak również żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Pozdrawiam Wszystkich Oczekujących.

ona

ja po 3 miesiącach dostałam swoje dwie paczki :]

M&M
Inne

Ta firma to jakaś parodia ! Dostali paczkę z Chin i 45 dni ja trzymali aby nie doręczyć ale sobie wykazali że doręczyli ale udało im sie doręczyć paczkę która jeszcze nie została doręczona według ich systemu

ona
Inne
@M&M

Bo moja paczka jest już u nich od miesiąca i nadal nie została do mnie dostarczona, próbowałam się skontaktować ale bezskutecznie. Nie odpisali na żadnego maila jaki do nich wysłałam a numeru telefonu do kontaktu nie ma więc nie można nawet dowiedzieć się co dalej.

Grzegorz
Inne
 Pytanie
@ona

Ja otrzymałem informację od nich po przeszło miesiącu, (wysłałem 4 e-maile, XI, XII, 21r) i dowiedziałem się, że firma PGP nie dostarcza paczek na dany adres, za to jest odpowiedzialna Poczta Polska. Lepszego wyjaśnienia, że paczki nie dochodzą do adresata, to bym nie wymyślił. Na którym etapie przejmuje je PP ??? i co z nimi robi ???, że od 9 września 21r czekam na 2 przesyłki z AliExpress. Paczki nadane z Chin i dostarczane przez Pocztę Polską dochodzą do adresata w terminie / 2-3 tygodnie/.

ona
Inne
 Pytanie
@Grzegorz

Wiesz co ja wczoraj dzwoniłam na pocztę swoją i pytałam się czy oni przejmują od PGP przesyłki z Alliexpress i pani mi wyraźnie powiedziała,że nie bo PGP jest odrębną jednostką i oni sami dostarczają nie włączając w to Poczty Polskiej. Czekam w sumie na 3 paczki: 1) nadana 11.11.2021 przechwycona przez PGP 31.12.2021 - nadal jej nie otrzymałam 2) nadana 27.11.2021 przechwycona przez PGP 11.12.2021 - nadal jej nie otrzymałam 3) nadana 04.12.2021 i przechwycona przez PGP 27.01.2021 - jeszcze mają czas @Grzegorz jak Ci się udało od nich cokolwiek dowiedzieć? Ja napisałam do nich 6 maili i cisza...:/

Pracodawca

 Pytanie
@ona

Dzień dobry, na jaki adres kierowała Pani swoje zapytania? Prosimy o kontakt na cs@swiatprzesylek.pl. Nasi konsultanci niezwłocznie podejmą interwencję w sprawie Pani paczek. Pozdrawiamy serdecznie, zespół Polskiej Grupy Pocztowej

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, prosimy o kontakt pod adresem cs@polskagrupapocztowa.pl, po przekazaniu nam numerów przesyłek, niezwłocznie podejmiemy interwencję w Pani sprawie. Pozdrawiamy, zespół Polskiej Grupy Pocztowej

Pracodawca

@Grzegorz

Panie Grzegorzu, przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację i pragniemy zaznaczyć, że taki proces przekazywania nie ma u nas miejsca. Jeżeli Pana zapytania dotyczyły przesyłek nierejestrowanych, to pragniemy na wstępie zaznaczyć, że jak każdy operator pocztowy, mamy ograniczone możliwości w śledzeniu przesyłki. Prosimy o ponowny kontakt na adres cs@polskagrupapocztowa.pl, niezwłocznie podejmiemy interwencję w Pana sprawie. Pozdrawiamy serdecznie, zespół Polskiej Grupy Pocztowej

Pracodawca

@M&M

Dzień dobry, czas na dostawę przesyłek nierejestrowanych z Chin jest określony podczas składania zamówienia. To, w jakim czasie przesyłka dotrze do naszego magazynu jest uzależnione od wielu czynników, a przede wszystkim transportu. Jeżeli jakiekolwiek przesyłki nie zostały do Pana jeszcze doręczone, prosimy o kontakt: cs@polskagrupapocztowa.pl Pozdrawiamy, zespół Polskiej Grupy Pocztowej

ona
Pracownik
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Wysłałam wiadomości z numerami przesyłek na podane przez Państwa dwa maile: cs@polskagrupapocztowa.pl oraz cs@swiatprzesylek.pl. Mam nadzieję,że szybko uzyskam informację kiedy zostaną one dostarczone bo jedna z nich leży już prawie 1,5 miesiące w PGP

ona
Pracownik
@Polska Grupa Pocztowa S.A.

Witam, nadal nie uzyskałam od Państwa odpowiedzi na mojego maila z podanymi numerami przesyłek aby dowiedzieć się kiedy je dostarczycie...co do terminów to jedna przesyłka jest u Państwa od 11.12.2021r, druga od 05.01.2022r a trzecia 04.02.2022r a mamy dzisiaj 12.02 więc chyba czas najwyższy aby one były dostarczone a nie przetrzymywany u Państwa w magazynie :/ Proszę o jakiś lepszy kontakt bo na mail jak widać nie odpowiadają Państwo.

Nana
Inne

Zastanawiacie się gdzie są Wasze paczki. Odpowiedz jest prosta- w innym bloku. Moja paczka znajdowała się w bloku obok o czym zostałam poinformowana przez koleżankę męża, że moja paczka leży na skrzynce na listy. Mało tego, jakiś mieszkaniec tamtego bloku wziął sobie tą paczkę, otworzył i na szczęście stwierdził, że nic ciekawego w niej nie ma, zakleił ja tasma i odłożył na skrzynkę pocztową. Niekompetentna firma!!!

Pracodawca

@Nana

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Weryfikujemy na bieżąco pracę naszych kurierów i staramy się, aby sytuacje, o których Pani wspomina, nie miały miejsca. Jeżeli chciałaby się Pani z nami podzielić o jakim mieście mowa, prosimy o kontakt pod adresem cs@polskagrupapocztowa.pl. Pozdrawiamy serdecznie, Polska Grupa Pocztowa

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Anna

Czemu nierzetelna? Jak nie podaje żadnych konkretów, to w sumie nie wiadomo, czy wierzyć w to, ani w co tak naprawdę.

Krzysiek
@Anna

Wystarczy poczytać o przypadkach zaginionych paczek. Do mnie do dziś nie dotarła a mija już pół roku ;) Z Chin szła kilka dni i ślad zaginął w Polsce...

Bodzio
Pracownik
@Anna

(usunięte przez administratora) Nie płacą kurierom

Anna
@Bodzio

Nadal nie macie zapłacone? Ale masakra… a to jakaś nowa sytuacja czy już od dawna to znosicie?

tragedia
Pracownik
@Anna

Nie płacą w zasadzie nikomu, kierowcą, pracownikom sortowni. Jedna wielka ściema dziwię się że Aliexpress to toleruje. Prezes Kocon się cieszy a pracownicy czekają miesiącami na pieniadze!!!

riko
@tragedia

jakby mi ktoś nie zapłacił nawet raz to bym już tam nie pracował....

Grzegorz
 Pytanie
@Krzysiek

U mnie dokładnie tak samo, 1 paczka zaginęła w lutym, 2 paczki we wrześniu, ślad się urwał w PL. Wysłałem kilka maili do PGP z pytaniem co się dzieje z paczkami z września, żadnej odpowiedzi ze strony firmy do dzisiaj. Chińscy sprzedawcy nawet nie chcą oddawać pieniędzy za nie zrealizowane zamówienie, mimo otwartego tzw. sporu na AliEkspress. Zastanawiam się do jakiego Urzędu się zwrócić o pomoc w tej sprawie - brak dostarczania paczek. Może jakieś sugestie? Pozdrawiam,

Pracodawca

 Pytanie
@Grzegorz

Dzień dobry, Panie Grzegorzu, w przypadku gdy przesyłka jest nierejestrowana, podobnie jak Pan, nie mamy możliwości jej dokładnego namierzenia. Na jaki adres kierował Pan swoje zapytania? Prosimy o ponowny kontakt na adres: cs@polskagrupapocztowa.pl. Natomiast nie mamy wpływu na to jak zareaguje sprzedawca ze strony platformy Aliexpress pomimo podjętych przez Pana działań. Sugerujemy, aby w przyszłości zdecydować się na przesyłkę rejestrowaną - to znacząco skraca czas dostawy i dodatkowo daje Panu możliwość trackingu. Pozdrawiamy, zespół Polskiej Grupy Pocztowej

Dorcians
Inne
 Pytanie

Paczki dostarczane przez tą firmę ponad dwa miesiące idą po kraju. Czekam na paczkę, która 30 listopada została wysłana lokalną firmą przewozową (ostatnio jest to właśnie PGP) i do tej pory (mamy 27 stycznia) do mnie nie dotarła. Żenada. Kiedyś dostarczane były przez Pocztę Polską i było ok. Teraz jest horror. Sprzedawcy z powodu dużej ilości sporów wogóle nie chcą wysyłać do Polski najtańszą i bezpłatną opcją wysyłki a to tylko przez PGP!, ich opieszałość. Paczki wysyłane Aliexpress Standard Shiping dostarczane są przez kuriera Poczty Polskiej i docierają bardzo szybko, praktycznie na drugi lub trzeci dzień. Te tańsze nie wiadomo czemu przez kilkadziesiąt dni czekają by być dostarczonymi przez PGP. Pomijam fakt, że wożone są przez nieoznaczone w ogóle samochody, Pani zostawia powieszone na płcie lub położone pod skrzynką w miejscu na gazetki reklamowe. Nie zada sobie nawet trudu by wrzucić do skrzynki lub zadzwonić dzwonkiem by ktoś wyszedł po przesyłkę (dom prywatny). My tu piszemy różne opinie, tylko kto się tym przejmie? Nie mamy niestety wpływu, kto przejmuje nasze paczki i dostarcza na terenie kraju :-(

1
Bog.
Inne
@Dorcians

Też mam to samo. Identycznie, paczka przychodzi do kraju i koniec świata .Tak jakby Polska była krajem "trzeciego świata" Potem jest nowa naklejka "Polska Grupa Pocztowa" to tak jakby paczki były weryfikowane ,coś wartościowego idzie do klienta a coś lepszego ginie .Jak przechodzi przez Pocztę Polską ,to naklejka jest oryginalna ,tzn. chiński nadawca jaką naklejkę nadał /przykleił /to z taką paczka przychodziła. Zgłoszę ten fakt do organów ścigania ,bo chyba nikt tego nie robi . Pozdrawiam.

Anka
Inne
@Dorcians

Dorcians mam podobnie. Produkt na Aliepress zamówiłam 20 września 2020 r., 02 października 2020 r. został przejęty przez PGP, a dzisiaj- 10 marca 2021 r. fizycznie otrzymałam paczkę do skrzynki. Śmiech na sali, paczka przez PÓŁ ROKU wędrowała po kraju lub leżakowała sobie gdzieś w magazynie. Nie wspomnę, że kilku takich przesyłek wcale nie otrzymałam. Tak właśnie działa, a raczej nie działa pgp !!! Brak słów. Jeśli mam wybór to wolę korzystać z innych prywatnych firm, niż z tego pożal się Boże ... nawet trudno to nazwać firmą. :(

Były pracownik
Były pracownik
@Bog.

Sporo paczek nie dociera bo ma zły lub niekompletny adres (przykładowo pełny adres to Warszawa 10/20) i szukaj wiatru w polu. Paczki idą po kilka miesięcy bo nie ma chętnych na ich roznoszenie. Dużo paczek trafia po segregowaniu nie tam gdzie trzeba (nie do osoby, która robi dany rejon) i nie wiadomo czy taka osoba tą paczkę wyrzuca czy zwraca ją do ponownej segregacji. Paczki trafiają do magazynu po czym są segregowane przewożone do kolejnego magazynu i tak dalej. A osoby tym zarządzające mają w nosie jak szybko posegregujesz coś i kiedy paczka dotrze do odbiorcy. No i starcia na lini PGP a firmy, która im te paczki segreguje - przez co segregacji stoi w miejscu.

Asder
Inne
@Bog.

Musi coś być na rzeczy 9 na 10 paczek zaginęło. Zaginęły głównie akcesoria do telefonów. Zero odzewu ze strony PGP pomimo iż ustaliłem że paczka jest u nich.

Anka
Inne
@Dorcians

Cała ta grupa pocztowa to jedna WIELKA PORAŻKA. Na kilka przesyłek, które niestety miały być dostarczone przez nich, dotarła do mnie TYLKO 1 i to po PÓŁ ROKU !!!

Janusz
Pracownik

Firma jest nierzetelna . Nie dostarcza paczek z chin. To się nadaje do prokuratora. Czyste (usunięte przez administratora)

1
Zanna
Inne
 Pytanie

Czy pozostawienie przesyłki na skrzynkach pocztowych mieści się w ramach standardowych praktyk? Przesyłka prawdopodobnie nie zmieściła się do skrzynki, a ciężko było zostawić awizo lub zanieść pod wskazany adres ( w domu zawsze ktoś był). Znaleziona przypadkiem rozerwana na wspomnianych wyżej skrzynkach. Nie polecam

2
Michał
Inne
@Zanna

Próbowałaś pisać skargę bezpośrednio do firmy? Może takie wyjście byłoby najlepsze i firma jakoś by zareagowała? Jednocześnie zachęcam wszystkich pracowników Polskiej Grupy Pocztowej do ocenienia firmy okiem pracownika, każdy taki wpis jest cenny dla osób odwiedzających ten wątek.

1
Dorcians
Inne
 Pytanie
@Michał

a kto ma namiary na tą "firmę"?

Furman
Inne
@Dorcians

Chyba nikt :/

Basti
Inne
@Dorcians

Ja też szukam namiary na tą "firmę" bo to już przechodzi ludzkie pojęcie co do dostarczania tych przesyłek. Niestety na ich stronie profilowej nie ma telefonów . A sprawdzenie gdzie jest przesyłka po nr przesyłki jest niemożliwa. co to wg jest to PGP i gdzie można zgłosić ich straszne praktyki

Stanley
Pracownik
@Basti

Adres. PGP 48-303 NYSA ul.Nowowiejska 17 Tel. warszawski.22 122 12 18

Zostaw merytoryczną opinię o Polska Grupa Pocztowa S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polska Grupa Pocztowa S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Polska Grupa Pocztowa S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Polska Grupa Pocztowa S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Polska Grupa Pocztowa S.A.?

    Kandydaci do pracy w Polska Grupa Pocztowa S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Polska Grupa Pocztowa S.A.
Przejdź do nowych opinii