Opinie o Orex Travel Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Orex Travel Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Orex Travel Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orex Travel Sp. z o.o. w Warszawa

A
Były pracownik
 Pytanie

Prawda jest taka, że firma prężnie się rozwija ale tylko na rynku przyciągając turystów niskimi cenami wycieczek. W firmie faktycznie pracują dziewczyny z Ukrainy. Prawdą jest także fakt, że stale uczą się języka polskiego co jednak wywołuje ogromny problem z komunikacja i nie tylko wewnątrz firmy ale także wśród Klientów, którzy przeważnie nie są w stanie się dogadać. Pracodawca nie oferuje żadnych kursów językowych. Ktoś niżej napisał o dobrych warunkach pracy? To jakie to te dobre warunki pracy w tym miejscu?? UoP, którą oferuje każdy porządny pracodawca? W przeciwieństwie do innych touroperatorów firma nie oferuje żadnych szkoleń pracowników, żadnej prywatnej opieki medycznej, żadnych benefitów. Potwierdzam, że obiecują gruszki na wierzbie a dają dużo mniej. Ja także nie polecam tego toksycznego miejsca, kto będzie mądry zastanowi się dwa razy zanim złoży tam CV.

@pracownik
Pracownik

Niestety, ale firma nie robi nic dla pracowników. Nie ma tu żadnych benefitów, nawet spotkania wigilijnego firma nie popiera. Wynagrodzenie nie podlega „waloryzacji” Jak już trafisz do tej firmy to w zasadzie jesteś zostawiony sam sobie. Brak szkoleń, brak wsparcia z „góry”. 3/4 pracowników to Ukraina.

anonim
Inne
@Pracownik

To faktycznie spory przeskok jeśli z ponad 70 osób przyszło do zespołu. interesuje mnie przy tym zestawienie warunków pracy sprzed dwóch lat z tymi, które teraz występują. są one bardzo zmienne w czasie?

M
Były pracownik

Jestem pod wrażeniem niektórych komentarzy osób, które pracują bądź pracowały w tym miejscu. Pracowałam w różnych firmach i nigdy by mi przez myśl nie przeszlo wypisywać takich rzeczy na forum i to jeszcze na współpracowników, z którymi codziennie piło się kawę. Słabe to naprawdę. Mam wrażenie, że wypisują to albo sami gówniarze albo sami nieudacznicy. Odeszłam z tej firmy sama i co was zdziwi, normalnie, jak z każdej poprzedniej, ale nigdy nie zamknęłam bramy w żadnej z firm w której pracowałam. Wstyd by mi było wypowiadać się źle na temat firmy, którą wpisuję w swoje CV. To tylko o Was źle świadczy. Jak Ci się nie podoba, to odejdź z honorem do innego pracodawcy a nie robicie z siebie mało inteligentnych nieudaczników. Do tego tchórzy, których nawet nie stać przedstawić się prawdziwym imieniem. Dla mnie to fajna firma do nabrania doświadczenia w zawodzie, szkolenie miałam dosyć krótkie - uczyłam się od kierowniczki Kasi. Było na tyle dużo pracy, że szybko nauczyłam się co z czym. Zarobki nie były powalające w stosunku do moich poprzednich miejsc pracy w innej branży, normalna umowa o pracę, tak jak niżej ktoś napisał benefitów brak. Ogólnie bardzo doceniam fakt, że przyjęli osobę bez doświadczenia.

anonim
Inne
@L

A czym to jest spowodowane, że „raczkują”? występuje stałe zainteresowanie od osób już doświadczonych i dlatego nie ma potrzeby przyuczać nowych? Ja akurat doświadczenia nie mam, dlatego mnie zainteresowaliście tym wątkiem. To tak jeszcze dla jasności, żadne staże ani nic w ten deseń nie są organizowane przypadkiem?

Rezydent Nowy wpis
Pracownik

Praca jako rezydent jest super, ale kierowniczka destynacji nie radzi sobie w nowej roli. Przekracza swoje kompetencje, krzyczy na pracowników jak na swoich najgorszych wrogów. Jak coś jest nie tak, to mówi: pakuj się. Daleko takim krzykiem nie zajdzie. Zero merytoryki.

Mari Nowy wpis
Inne

Hej, mam już doświadczenie z pracy jako Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Call Center a widziałam, że taka oferta kiedyś w sieci widniała. Były w niej zapisane soboty. Czy są one do dziś aktualne? a jeśli tak to w jaki sposób płatne?

anonim Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam na stanowisku biurowym. Nie mogę się pogodzić z polityką firmy, która polega na oszukiwaniu ludzi. Ja wiem, że wycieczki są tanie - jednak musiałam koloryzować i okłamywać. Nie potrafię dłużej tego robić - bo nikt mi za to więcej nie płaci. Ja wiem, że trzeba sprzedać jak najwięcej. Ale są pewne granice. My wiedzieliśmy, że Turecki Hotel nie zapewnia takiego serwisu jaki był w ogłoszeniu. To kominatorstwi, żeby nie powiedzieć (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Orex Travel Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Pracuje się tylko na laptopie firmowym. Telefon jest udostępniany na stanowiskach które tego potrzebują. Kontakt wewnętrzny przez aplikację.

Roma Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Zastanawiam się z jakich systemów na tych laptopach się korzysta. Czy można ewentualnie wybrać preferowany pod siebie? też ta aplikacja mnie ciekawi, to jakaś firmowa?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Graphic Designer w firmie Orex Travel Sp. z o.o.? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Rezydentka
Były pracownik

Bardzo nie polecam. „Szefowa Rezydentów” jest chamska i opryskliwa. Niby nauczona doświadczeniem z innej firmy, ale tam szefowa nie odzywa się do pracowników w sposób: nie podoba się to do widzenia. Zero konkretów, zero wiedzy, zero zdolności organizacyjnych. Rezydenci do dnia dzisiejszego nie wiedzą do jakich regionów jadą. Warunki na które umówili się w grudniu/styczniu przestały obowiązywać z dnia na dzień. Jedyna informacja to: będzie inaczej i podpisujesz umowę albo wypad. Rekrutowałam się na rezydenta hotelowego, zostało mi to obiecane a nagle pojawia się „szefowa” i mówi, że albo będę robić wycieczki jak mi będzie kazać albo nie pracuje. Polecam szefowej najpierw nabrać szacunku do innych a potem wchodzić na stanowisko szefowej rezydentów, bo oprócz wymagania trzeba również dać coś od siebie i wstawić się za swoimi rezydentami a nie lizać (usunięte przez administratora) przełożonym. Jak jej nie było to warunki były dużo lepsze ale przyszła gwiazda ze swoimi pomysłami a nam wmawia, że stoi za nami. Polak Polakowi wilkiem.

Nowy pracownik
Pracownik
@Rezydentka

Nie zgodze sie zupelnie z Twoja opinia. Jestem nowa w firmie i wszystko zostalo mi bardzo dokladnie przedstawione i wytlumaczone przez Pania Gosie. Do sezonu jest jeszcze troche czasu a my mamy podnisanw kontrakty i wiemy gdzie bedziemy pracowac. Na wszystkie pytania od razu dostaje sie konkretna wiadomosc. Bardzo polecam

Pracownik_13
Pracownik
@Rezydentka

Praca rezydenta jest bardzo ważna i wymagająca, ale rozmawiając z panią Gosią też dostałem wszystkie informację. Jeżeli były pytania, to dostawałem odpowiedź, żadnych negatywnych komentarzy nie mogę powiedzieć. Uważam, że każda stacja jest bardzo indywidualna.

Gosia "szefowa"
Pracownik
@Rezydentka

Witam. Chcialabym sie dowiedziec kto z moich pracownikow nie wie gdzie jedzie dlatego ze wszystkie osoby pracujace w moim zespole maja ta wiedze od pierwszej rozmowy. Nie jestem nikogo w nastanie zmusic do pracy wiec jezeli komus nie odpowiadaja warunki to nikogo nie jestem w stanie sila zatrzymac. A jezeli ktos odbiera to jako gwiazdorzenie czy chamstwo to moze nie jest w stanie pracowac na stanowisku gdzie pracuje sie w zespole. Szefowa tez ma szefow i nie wszystko jest jej pomyslem ale w jej obowiazkach jest przekanie tego w imieniu firmy. Zapraszam Cie rezydentko do rozmowy ze mna a nie anonimowo na portalu gdzie kazdy moze napisac to co chce nawet osoba ktora w Naszej firmie nie pracuje.

@pracownik
Pracownik

Niestety, ale firma nie robi nic dla pracowników. Nie ma tu żadnych benefitów, nawet spotkania wigilijnego firma nie popiera. Wynagrodzenie nie podlega „waloryzacji” Jak już trafisz do tej firmy to w zasadzie jesteś zostawiony sam sobie. Brak szkoleń, brak wsparcia z „góry”. 3/4 pracowników to Ukraina.

Pracownik
Pracownik
@@pracownik

Faktycznie większość pracowników to Ukraina, ale zespół jest miły, sympatyczny i pomocny.

anonim
Inne
@Pracownik

Ale jakieś bariery to w ogóle tworzy? Mam na myśli chociażby kulturowe lub nawet językowe? Jak dogadywanie się wygląda, nie ma żadnych błędów z tego powodu?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@@pracownik

Nie wiemy kim jesteś, ale Twoja opinia jest bardzo nie fair i obraża Twoich kolegów z pracy. 3/4 pracowników z Ukrainy? Jeżeli pracujesz to wiesz, że nasz zespół jest międzynarodowy, są polacy, osoby z Ukrainy, Turcji Egiptu bo jesteśmy firmą międzynarodową. Brak szkoleń? W ostatnim czasie były conajmniej trzy szkolenia.... Brak waloryzacji pensji w momencie kiedy firma oferuje pracownikom wyższe stawki od rynkowych jest również dziwnym zarzutem. Może czas pomyśleć o zmienie firmy jak Ci jest tak z nami źle :) Pozdrawiamy, Zespół Anex Tour

Pracownik
Pracownik
@anonim

Nie ma barier, jesteśmy zgranym zespołem który się lubi, spędza ze sobą czas nie tylko w pracy :)

anonim
Inne
@Pracownik

Cześć, nie chce być wścibska (rozważam sama podesłanie tu cv, dlatego wolę dopytać), ale skąd te różnice zdań w takim razie? O zarobkach, szkleniach, atmosferze? Mam odczucie, że wszyscy pracujecie w różnych firmach ;) Możliwe, że na niektórych stanowiskach po prostu pracuje się lepiej i warunki sa bardziej korzystne? Czy to nie to?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Cześć, w grudniu 2022 było nas 6 osób, teraz jest nas już ponad 80. 99,9% osób, które zostały zatrudnione w pierwszych miesiącach naszego rozwoju w dalszym ciągu pracuje i to jest najlepszy dowód na to że mamy zgrany team i fajne warunki pracy. Nie da się zadowolić wszystkich i czytając takie komenatrze te osoby potwierdzają że nie pasowały do nas. My polecamy! Anex Team

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam, atmosfera w Anex najlepsza !

anonim
Inne
@Pracownik

To faktycznie spory przeskok jeśli z ponad 70 osób przyszło do zespołu. interesuje mnie przy tym zestawienie warunków pracy sprzed dwóch lat z tymi, które teraz występują. są one bardzo zmienne w czasie?

anonim
Inne

Z miesiąc temu było napisane, że 75% pracowników to Ukraina. Czy te statystyki dalej się utrzymują? Widziałam ofertę od Pracodawcy ale napisana w innym języku, więc przyszłam tu z ciekawości. po ostatnich komentarzach można przypuszczać, że ciężko się Polakom tu pracuje? jest tu ktoś kto jeszcze stara się o wakat? Na jakie stanowiska mogą jeszcze szukać? i tak nie mam doświadczenia ale firma mnie zaciekawiła

anonim
Kandydat

Jezeli ktos szuka pracy rezydenta (Turcja) to NIE POLECAM. Pani Malgorzata, z którą miałam rozmowę kwalifikacyjną jest osobą bardzo niekulturalna, wręcz momentami bezczelna i wulgarną. Nie ma pojecia o tym co robi, juz na wstępnym etapie rozmowy zniechęca do siebie i podjęcia pracy w "zaspole". Nie potrafi merytorycznie odpowiedziec na pytania. chcąc dowiedzieć się więcej o zakresie obowiązków dostałam informacje, że jak ona wyda polecenie ma byc wykonane i koniec. Odniosłam wrażenie, że rezydent hotelowy ma obowiązki również pilota i rezydenta lotniskowego, więc tak na prawde praca na 3 stanowiskach jednoczenie. Ja na pracę w tej firmie sie nie zdecydowałam. Znalazłam firmy , które oferują podobne stawki, a proces rekrutacji przebiegał z szacunkiem. Tutaj tego zabrakło.

1
Pracownik
Pracownik

Firma która rozwija się w ekspresowe tempie. Pracując w tej firmie mamy możliwość pracy w międzynarodowej firmie poznając różne kultury i zwyczaje. Anex to lider w turystyce który już mocno namieszał na polskim rynku w zaledwie rok, więc warto być częścią tego zamieszania w kolejnych latach. Jeżeli chcesz się rozwiajać i poszerzać horyzonty polecam!

1
Natalia
Inne
@Pracownik

W zaledwie rok doszło do jakiegoś zamieszania? :D co masz przy tym w zasadzie na myśli? Możesz opisać te sytuację? Jak to na warunkach pracy osób w tym okresie zatrudnionych mogło się odbić?

Mańka
Inne

Ktoś pisał o zatrudnianiu sąsiadów ze Wschodu i jeszcze większych problemach z komunikacją z tego tytułu. Czy faktycznie tak jest? i czy to oznacza, że niektóre osoby kompletnie po PL nie mówią? Pracodawca nie oferuje przy tym kursów językowych czy czegokolwiek w ten deseń?

Pracownik
Pracownik
@Mańka

To nie jest prawda. Jest kilka osób z Ukrainy, ale dziewczyny mówią po polsku i stale się uczą. Używają również angielskiego.

anonim
Inne

Co to znaczy, że pełno? I co to za różnica? Zastanawiam się czemu taki wątek jest tu poruszany tak w sumie, jakoś to wpływa na warunki pracy? i tak poza tym czy przez te trzy miesiące od tej opinii wyżej były jakieś rotacje, skoro dane wam się nie zgadzają? Nie widzę tych ogłoszeń, co na nich oferowali?

@pracownik
Pracownik
@anonim

No niestety ma to duży wpływ na warunki pracy. Każdy zatrudniony Polak jest traktowany gorzej niestety….

Edyta
Inne

Ile speców do tel obsługi klienta obecnie tutaj pracuje? było ogłoszenie i szukali w nim 20 kandydatów. widzę że do teraz nie wznawiają, więc wszystkie stanowiska zajęte? to powie ktoś jak praca tutaj teraz wygląda? podobno można wyciągnąć do 7,6 tys, i to już po dodaniu prowizji z opisu?

Były pracownik
Były pracownik
@Edyta

Na ten moment nie jestem w stanie powiedzieć czy nadal poszukują pracowników, ale jeśli jesteś z branży to warto przemyśleć decyzje o zatrudnieniu w tym miejscu bo możesz się rozczarować. Jeżeli znasz produkt, który chcesz sprzedać to jak najbardziej są to realne pieniądze, ale prowizja wypłacana jest dopiero po zrealizowanej imprezie. Firma jednak nie oferuje szkoleń z produktu a ogranicza się jedynie do bazowania na wiedzy ze strony internetowej, co jest dość dziwne.. Inni touroperatorzy z którymi miałem przyjemność wejść we współpracę oferowali pełne przeszkolenie co rzutowało na efektywniejszą sprzedaż i lepsze wyniki firmy. Poza powyższymi aspektami firma nie oferuje żadnych benefitów w przeciwieństwie do konkurencyjnych ofert. Z pozytywnych stron atmosfera w tym miejscu panuje przyjemna, ludzie są pozytywnie nastawieni i pomocni. Szansa rozwoju i zdobycia wiedzy jest realna, ale niestety we własnym zakresie.

Roma
Inne
@Były pracownik

No, a te 7,6 tys. to jest górna granica czy zarabiasz tyle ile sprzedasz, bez limitu? Ciekawi mnie czy ograniczają w jakikolwiek sposób wysokość tych prowizji. W sumie trochę dziwne, że szukali 20 osób naraz, trochę się martwię że jakaś duża rotacja jest. Myle się?

anonim
Inne

A możesz to jakoś szerzej uzasadnić? Teraz chyba nie było już żadnych ofert? widzę tylko te o której wyżej wspomniano. Nad czym jednak sugerujesz by się zastanowić? Nie pracowałam tu jeszcze i nie znam sytuacji

M
Były pracownik

Jestem pod wrażeniem niektórych komentarzy osób, które pracują bądź pracowały w tym miejscu. Pracowałam w różnych firmach i nigdy by mi przez myśl nie przeszlo wypisywać takich rzeczy na forum i to jeszcze na współpracowników, z którymi codziennie piło się kawę. Słabe to naprawdę. Mam wrażenie, że wypisują to albo sami gówniarze albo sami nieudacznicy. Odeszłam z tej firmy sama i co was zdziwi, normalnie, jak z każdej poprzedniej, ale nigdy nie zamknęłam bramy w żadnej z firm w której pracowałam. Wstyd by mi było wypowiadać się źle na temat firmy, którą wpisuję w swoje CV. To tylko o Was źle świadczy. Jak Ci się nie podoba, to odejdź z honorem do innego pracodawcy a nie robicie z siebie mało inteligentnych nieudaczników. Do tego tchórzy, których nawet nie stać przedstawić się prawdziwym imieniem. Dla mnie to fajna firma do nabrania doświadczenia w zawodzie, szkolenie miałam dosyć krótkie - uczyłam się od kierowniczki Kasi. Było na tyle dużo pracy, że szybko nauczyłam się co z czym. Zarobki nie były powalające w stosunku do moich poprzednich miejsc pracy w innej branży, normalna umowa o pracę, tak jak niżej ktoś napisał benefitów brak. Ogólnie bardzo doceniam fakt, że przyjęli osobę bez doświadczenia.

Ruda
Inne
@M

To ciekawa, że dobra firma, aby złapać doświadczenie. Ok, czyli jak przychodzi ktoś bez doświadczenia to poza naukę przez prace, są też szkolenia zewnętrzne? Czy może jakieś kursy zewnętrzne? Albo jakieś dofinansowanie do takich rzeczy??

M
Były pracownik
@Ruda

Uściślę swoją wypowiedź dotyczącą braku doświadczenia - nie miałam doświadczenia pracy w branży turystycznej, ale posiadałam dużą wiedzę na temat kierunków turystycznych, w końcu praca w turystyce jest dla pasjonatów ???? okres mojego zatrudnienia był dosyć krótki bo tylko 4 miesiące, w okresie mojego zatrudnienia firma budowała markę na naszym PL rynku i w tamtym okresie nie było szkoleń zewnętrznych ani dofinansowań. Być może teraz coś się zmieniło, nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

L
Pracownik
@Ruda

Z tego co wiem raczej szukają z doświadczeniem. Szkolenia raczkują.

anonim
Inne
@L

A czym to jest spowodowane, że „raczkują”? występuje stałe zainteresowanie od osób już doświadczonych i dlatego nie ma potrzeby przyuczać nowych? Ja akurat doświadczenia nie mam, dlatego mnie zainteresowaliście tym wątkiem. To tak jeszcze dla jasności, żadne staże ani nic w ten deseń nie są organizowane przypadkiem?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Orex Travel Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

A
Były pracownik
 Pytanie

Prawda jest taka, że firma prężnie się rozwija ale tylko na rynku przyciągając turystów niskimi cenami wycieczek. W firmie faktycznie pracują dziewczyny z Ukrainy. Prawdą jest także fakt, że stale uczą się języka polskiego co jednak wywołuje ogromny problem z komunikacja i nie tylko wewnątrz firmy ale także wśród Klientów, którzy przeważnie nie są w stanie się dogadać. Pracodawca nie oferuje żadnych kursów językowych. Ktoś niżej napisał o dobrych warunkach pracy? To jakie to te dobre warunki pracy w tym miejscu?? UoP, którą oferuje każdy porządny pracodawca? W przeciwieństwie do innych touroperatorów firma nie oferuje żadnych szkoleń pracowników, żadnej prywatnej opieki medycznej, żadnych benefitów. Potwierdzam, że obiecują gruszki na wierzbie a dają dużo mniej. Ja także nie polecam tego toksycznego miejsca, kto będzie mądry zastanowi się dwa razy zanim złoży tam CV.

Pracownik
Pracownik

Firma prężnie się rozwija, oferuje pracownikom bardzo dobre warunki pracy od wynagrodzenia po lokalizację pracy. Pracuje kilka osób z Ukrainy ale nie ma problemu z komunikacją. Dziewczyny stale uczą się polskiego więc nie jest prawdą brak możliwości dogadania się. Polecam!

Uwaga!
Pracownik

Bardzo słaby socjal, problem z komunikacją, wielu Ukraińców zatrudnionych przez co jest jeszcze większy problem z komunikacją. Na szczęście uciekam z tego bałaganu, co innego obiecywali wszystkim a oferują o wiele mniej.

Zostaw merytoryczną opinię o Orex Travel Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orex Travel Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orex Travel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orex Travel Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Orex Travel Sp. z o.o.
3.4/5 Na podstawie 5 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orex Travel Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii