Opinie o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O w Kraków

Były pracownik IT
Były pracownik
 Pytanie

Spośród całego "szamba", które tutaj się wylewa chciałbym wyrazić prawdziwą opinie jako osoba, która spędziła w tej firmie trochę czasu. Niemniej jednak, ta opinia nie będzie na korzyść tej firmy. Zacznijmy od tego, że zaraz po przyjęciu się do pracy, byłem wręcz pomiatany przez innych ludzi. Do (usunięte przez administratora) ksywek, bardzo dwuznacznych tekstów, dochodziły zachowania typowo mobbingowe. Jednak w mojej ówczesnej sytuacji, mimo tego, że wszystkim znajomym po tygodniu mówiłem, że to rzucam, zostałem. Potem co do atmosfery zrobiło się trochę lepiej. Na tyle lepiej, że zarząd zaczął czuć się przy mnie komfortowo. Wtedy też grupowo wyśmiewane były zdjęcia ludzi z CV, dowiadywałem się o wspomnianych już układzikach, bywałem uczestnikiem plotkowania przełożonych o swoich podwładnych. Co do samej pracy - dramat. Każda zmiana była dla mnie drogą przez mękę. Pracowałem tam, ponieważ cały czas mydlono nam oczy szansą na zmianę, tym, że za chwile wszystko będzie dobrze. Wsparcie działu ze Stanów patrzyło na nas z góry, czasem nie potrafili się nawet normalnie przywitać podczas rozmowy. Osoby, które obsługiwaliśmy? Dominującą grupę stanowiły starsze kobiety z zerową znajomością komputerów. Systemy padały strasznie często, firma nie mogła przyjmować zamówień a my w 3-4 osoby o 2 nad ranem siedzieliśmy ze 120 połączeniami w kolejce sfrustrowanych pracowników, którzy rzadko kiedy rozumieli, że my nie mamy na to wpływu. Do tego dochodził np. manualny troubleshoot urządzeń. Jesteś sobie w na telefonie i musisz wytłumaczyć starszej osobie w Stanach to, żeby posprawdzała jakie kable są podpięte, co i gdzie się świeci i jakie komunikaty ma na komputerze. Pozdrawiam. Oprócz tego, nie mieliśmy żadnych oficjalnych narzędzi do screen-share'u. Wszyscy na nielegalu lecieli na próbnych wersjach Teamviewer'a. Gdy zaczynałem średnio na osobę przypadało dziennie 20 połączeń. Gdy odchodziłem, wartość ta wynosiła około 40-50. A prawie nigdy nie był to łatwe telefony. Do tego dochodził tickety, na które zwyczajnie w świecie nie było czasu. Na samym początku pracy, po nockach musiałem się uspokajać zanim mogłem zasnąć, a pracowałem już wcześniej w różnych nieciekawych miejscach. Jedyną rzeczą na plus był zespół, z którym pracowałem, ludzie byli naprawdę w porządku (po początkowych niesnaskach). Natomiast wszystko inne, to co zależało od "ludzi wyżej" było na poziomie dramatycznie niskim. Firma chwaliła się tym, że zwiększyła liczbe pracowników w Stanach o jakieś abstrakcyjne wartości, natomiast nas, do obsługi tych ludzi było wciąż tyle samo. Z ciekawych rzeczy to wypisywaliśmy pracownikom urlopy. Tak, IT, a robiliśmy "tickety" na to, że Pani Jessica musi jechać po córkę do szkoły. I co najlepsze, było to robione w bazie danych Access, z którą gdy ktoś się kiedyś stało, okazało się, że nikt nie wie kto to napisał i jak to naprawić. Swoją drogą, mieliśmy chyba 3 czy 4 systemy ticketowe. Do ciekawszych doświadczeń należało m.in. wchodzenie do bazy danych IBM w formie tekstowej, której poszczególne elementy pochodziły z końca lat 80'tych. A były to krytyczne komponenty dla wyżej położonych zespołów. Podsumowując - nie polecam tej pracy nikomu. Jeśli masz wybór, wybierz co innego. Jeśli go nie masz - okej, możesz pracować tutaj, ale przygotuj się na to, że nie jest łatwo, a pieniądze bardzo słabe. Odczekałem trochę czasu, żeby z dystansem spojrzeć na to miejsce, natomiast teraz wiem, że jest to prawdopodobnie jedna z najgorszych możliwych opcji do pracy na krakowskim "entry-level" rynku pracy IT.

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Agile Chimp
Pracownik

bo klisze sie tu przepalaja w zetknieciu z odmiennoscia. Ale i tak jest fajnie, zapraszamy :)

thx, this was fun
Pracownik

and I OOP :)

James123
Kandydat
 Pytanie

Ile trzeba czekać na wynik rozmowy kwalifikacyjnej ? Powiedziano mi ze niby dwa tygodnie, lecz z doświadczenia wiem, ze jeśli w ciągu do 3 dni nie zadzwonią to niestety nie ma szas, Czy tutaj jest podobnie ?

1
Ewelinka
Pracownik
@James123

Jak się nie odezwie to np.2dni to spalona laska :) pre kierowników lacho (usunięte przez administratora)

4
huls
Pracownik

zawsze i wszendzie cracowia (usunięte przez administratora) bedzie

5
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Krakus -byly pracownik
Były pracownik

Praca sama w sobie spoko, jak juz sie nauczysz tego, co nalezy do Twoich obowiazkow. Raczej malo placa. Na pewno mniej niz w wiekszosci wiekszych korpo w Krakowie. Wiec praca tutaj jest dobra na start w korpo, a pozniej heja ruszaj w swiat szukac czegos lepszego, bo gdzie indziej mozna wyciagnac srednio 1k albo i wiecej na tym samym stanowisku. Jezeli chodzi o ludzi, to bywa roznie. Sa zespoly lepsze i gorsze i sa tez takie, w ktorych pracy bym w ogole nie rozwazal. Jak wszedzie albo sie wybijasz dobra praca, albo w awansie pomaga Ci znajomosc z kims wyzej (raczej to drugie). Trzeba byc cierpliwym, bo czesto ma sie nad soba osoby, ktore nie maja kompetencji do zarzadzania zespolem i na danym stanowisku znalazly sie pewnie dlatego, ze dobrze znaja proces, albo angielski. Najgorsze jest to, ze chyba nikt nie dba o rozwoj ich kompetencji miekkich i czesto sa to osoby bez doswiadczenia, ktore zawsze maja racje no i nie podyskutujesz z takim. Jeden drugiemu (usunięte przez administratora) kryje, uklady ukladziki. Wiec polecam albo doswiadczonym o mocnych nerwach i umiejetnosci ugryzienia sie w jezyk, albo mlodym niedoswiadczonym, ktorzy dopiero zaczynaja swoja kariere zawodowa i takich rzeczy jeszcze nie dostrzegaja. Benefity jak wszedzie: mybenefit, opieka medyczna, jak byla praca z biura owocowe srody. Poza tym podwyzki bardzo slabe i zadnych premii.

MyClub
Pracownik
 Pytanie

Czy laski z qvc ogłaszaja sie na (usunięte przez administratora)?

6
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?

xyz
Pracownik
@Pytanie

umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, a później na czas nieokreślony

Henio

Czy w QVC osoby LPG mogą korzystać z podziemnego parkingu?

Kierowca
Były pracownik
@Henio

Niby nie ale tak. Nie jeśli parking nie ma właściwej wentylacji. Tak, bo nikt Ci tego prawnie nie może zakazać. Sam parkowałem z LPG na dole i wiem, że inni też.

Lucy
Kandydat
 Pytanie

witam serdecznie, czy firma oferuje pracę zdalną ( st. HR Service Associate) ?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anal z tate
Pracownik

to byla moja stara

4
Wiktor
Były pracownik

Siedzimy na ławce pod qvc za przystankiem. Wbijajcie ekipa!!!

4
baśka
Inne
 Pytanie

hejo fraudy na weekendy ile proponuja ?

Malan
Pracownik
@baśka

3100 netto

baśka
Inne
 Pytanie
@Malan

3100 na pol etatu?

Barrack Whitenegger
Pracownik
@baśka

3100 USD/h

baha
Pracownik
 Pytanie
@Barrack Whitenegger

ok spoko, a tak serio?

bierzmowany
Pracownik
 Pytanie

Sa jakies zakazenia QVC?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pyton
Kandydat
 Pytanie

Czy W qvc przyjmują programistów pytona?

Pyton
Kandydat

Każdy widzi, co chce. Oczywiście chodziło mi o język programowania Python;)

Anita
Inne

Bardzo zmieniła się praca w firmie od momentu kiedy pandemia wywróciła nam życie?

Nominuje członków partii

Sa teaamy w których nie ma kogo i za co docenić ze managmenet sam siebie mianuje? demotywujace. Budżet rozłożony nierównomiernie na teamy #GrantyChallange #challagenagrodadlaSupa

Nietaktowny
@Nominuje członków partii

Też zwróciłem na to uwagę, rzucało się w oczy na tle innych ale nie tylko to. Nie marudz, zapisz się do partii

Ulubiona
@Nietaktowny

A kogo mamy nominować jak nic nie robicie i siedzicie caly dzień na kawie?

1
Fox
@Ulubiona

ja bym zaczął od seniorów i trenerów, pewnie właśnie spijają śmietankę.

ImagEin
@Ulubiona

Taki zespół,jakim go szef wypromuje. Złota zasada w polityce.

New
@Nominuje członków partii

Absurdem jest system w którym ludzie z każdego levela startują w tym samym konkursie. Powinni być nagradzani z osobnej puli i na innych zasadach rywalizujac między sobą. Jak można przyrównać juniora który dopiero się uczy do supa który ma inny zakres obowiązków i większe pole czy szanse żeby się wykazać czymś znaczcym? Zakładam że nie powierzono by new joinerowi prowadzenia zespołu czy treningu nawet gdyby był bystry i chętny podjąć wyzwanie. Trudniej jest coś zrobić a drobna inicjatywa może okazać sie wyzwanien zaangażowanego pracownika. Pula bonusowa na pracownika na zespół, dostanie albo nie. Obecny styl zarządzania to przeciąganie budżetu jednego teamu kosztem innego.

Matematyk
@New

Prosty sprawiedliwszy przydział to procentowy rozkład nagród na każdym ranku. 20% seniorów, 20% menagerów 20% juniorów 20% specjalistów itd. Można łatwo wyliczyć że obecny wynik 90% nagród dla managmenet uległ by zmianie i wielu z tych ludzi by jej nie dostało. Konflikt interesów, Ludzie którzy decydują o nagrodach sami je sobie przyznają(doszlo do tego że budżetem firmy zarządza jeden z supow). Kryteria ogólne niejasne, pasujące do każdego slogany. Duża swoboda dla kolesiostwa które w tej firmie jest eksponowane od dawna. Ryba psuje się od głowy.

Układziki

Sam sobie odpowiedź. Emanowanie żenada. Menager winien mieć taka stawkę aby miał policzone za stała dobra zaangażowana robotę, a nie cyrk z tłumem juniorów o to że wykonujemy swoją robotę za nowe żelazko. Należało się recepcji z 5 piętra, nie ma osób które się nie zgodzą.

Karolina
Inne

Chciałabym się dowiedzieć czegoś o systemie pracy w QVC. W jakich godzinach pracujecie? Jest tylko jedna zmiana?

2
Oszczędność nawet na mydle
@Karolina

Większość działów pracuje od 9 do 17. Fraudy: 9-17/14-22/flex od 7 do 22. IT: trzy zmiany 24h na dobę - częsta rotacja z tego powodu.

rotacja
@Oszczędność nawet na mydle

Rotacja w IT jest z powodu złego zarządzania, zbyt duzej ilosci koniecznej wiedzy o procesach, a malej o IT (po mergu jeszcze gorzej), dorzucania obowiązkow sekretarek, slabej dokumentacji, zbyt malego zatrudnienia (wieczne overtimy) i zlewania przez mgmt, co powoduje niechec do feedbacku ktory i tak jest ignorowany. Na zgloszony problem mgmt mowi, ze problemu nie ma. Jak u Barei.

Klamra kompozycyjna
@rotacja

Proponuję uznać że problem jest, udać ze coś z tym zrobię a potem dam za to nagrodę osobie odpowiedzialnej. W papierach czysto i ładnie wygląda

Wiktor
 Pytanie

Hej, mam pytanie o stanowisko AP Reporting Specialist. Ktoś coś wie o tym stanowisku, na czym miała by polegać praca czy też jak jest to team. Pozdrawiam Wiktor

Kawusia

przychodzą, odchodzą, teamy we fraudach już się z 3 razy wymieniły, ludzie nowi a widzę problem dalej ten sam i nic się nie zmieniło? Przypadek? Nie sądzę. Jak się zarządzać nie umie to się na łatwiznę ludzi obwinia. Może czas się opiekunom przyjrzeć? Każdy widzi ile chce zobaczyć. Cieszę się ze zmiany pracy, po co walczyć z wiatrkami. Zarządzają tu ludzie niekompetentni, bez skilli by się połapać we własnych zespołach, byle zgłaszane problemy odklepać, wyjdzie dywanem w innym miejscu . Przywarlo do stołka i adorują się wazajem a brak dobrego zarządzania z butów wychodzi. Co lepsi zaltawiaja dla swoich dla reszty brak i nadal łazisz starasz się a jesteś od roku juniorem.Pozdrawiam, niektóre działy są dobrze zarządzane. Proszę się zgłosić na trenigfi leadership do kolegów z IT i HR

Matt

Staram się o stanowisko Junior Chargeback Associate (financial crime analyst) opowie ktoś o pytaniach na drugim etapie rekrutacji i jakie wynagrodzenie wchodzi w gre na tym stanowisku? z góry dziękuję

Pucharek
@Matt

Case study na wybranym przykładzie. Wystarczy ruszyć głową i rozwiązać + ogólna rozmowa. 3000 zł na rękę na dzień dobry. Stanowisko pomimo ładnej nazwy to tylko klepanie: więcej, szybciej, sprawniej.

Zostaw merytoryczną opinię o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?

    Zobacz opinie na temat firmy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 96.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 9 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O
2.1/5 Na podstawie 675 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wielicka 30
    30-552 Kraków
  • NIP: 6762508527 KRS: 0000620594
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O
Przejdź do nowych opinii