Spośród całego "szamba", które tutaj się wylewa chciałbym wyrazić prawdziwą opinie jako osoba, która spędziła w tej firmie trochę czasu. Niemniej jednak, ta opinia nie będzie na korzyść tej firmy. Zacznijmy od tego, że zaraz po przyjęciu się do pracy, byłem wręcz pomiatany przez innych ludzi. Do (usunięte przez administratora) ksywek, bardzo dwuznacznych tekstów, dochodziły zachowania typowo mobbingowe. Jednak w mojej ówczesnej sytuacji, mimo tego, że wszystkim znajomym po tygodniu mówiłem, że to rzucam, zostałem. Potem co do atmosfery zrobiło się trochę lepiej. Na tyle lepiej, że zarząd zaczął czuć się przy mnie komfortowo. Wtedy też grupowo wyśmiewane były zdjęcia ludzi z CV, dowiadywałem się o wspomnianych już układzikach, bywałem uczestnikiem plotkowania przełożonych o swoich podwładnych. Co do samej pracy - dramat. Każda zmiana była dla mnie drogą przez mękę. Pracowałem tam, ponieważ cały czas mydlono nam oczy szansą na zmianę, tym, że za chwile wszystko będzie dobrze. Wsparcie działu ze Stanów patrzyło na nas z góry, czasem nie potrafili się nawet normalnie przywitać podczas rozmowy. Osoby, które obsługiwaliśmy? Dominującą grupę stanowiły starsze kobiety z zerową znajomością komputerów. Systemy padały strasznie często, firma nie mogła przyjmować zamówień a my w 3-4 osoby o 2 nad ranem siedzieliśmy ze 120 połączeniami w kolejce sfrustrowanych pracowników, którzy rzadko kiedy rozumieli, że my nie mamy na to wpływu. Do tego dochodził np. manualny troubleshoot urządzeń. Jesteś sobie w na telefonie i musisz wytłumaczyć starszej osobie w Stanach to, żeby posprawdzała jakie kable są podpięte, co i gdzie się świeci i jakie komunikaty ma na komputerze. Pozdrawiam. Oprócz tego, nie mieliśmy żadnych oficjalnych narzędzi do screen-share'u. Wszyscy na nielegalu lecieli na próbnych wersjach Teamviewer'a. Gdy zaczynałem średnio na osobę przypadało dziennie 20 połączeń. Gdy odchodziłem, wartość ta wynosiła około 40-50. A prawie nigdy nie był to łatwe telefony. Do tego dochodził tickety, na które zwyczajnie w świecie nie było czasu. Na samym początku pracy, po nockach musiałem się uspokajać zanim mogłem zasnąć, a pracowałem już wcześniej w różnych nieciekawych miejscach. Jedyną rzeczą na plus był zespół, z którym pracowałem, ludzie byli naprawdę w porządku (po początkowych niesnaskach). Natomiast wszystko inne, to co zależało od "ludzi wyżej" było na poziomie dramatycznie niskim. Firma chwaliła się tym, że zwiększyła liczbe pracowników w Stanach o jakieś abstrakcyjne wartości, natomiast nas, do obsługi tych ludzi było wciąż tyle samo. Z ciekawych rzeczy to wypisywaliśmy pracownikom urlopy. Tak, IT, a robiliśmy "tickety" na to, że Pani Jessica musi jechać po córkę do szkoły. I co najlepsze, było to robione w bazie danych Access, z którą gdy ktoś się kiedyś stało, okazało się, że nikt nie wie kto to napisał i jak to naprawić. Swoją drogą, mieliśmy chyba 3 czy 4 systemy ticketowe. Do ciekawszych doświadczeń należało m.in. wchodzenie do bazy danych IBM w formie tekstowej, której poszczególne elementy pochodziły z końca lat 80'tych. A były to krytyczne komponenty dla wyżej położonych zespołów. Podsumowując - nie polecam tej pracy nikomu. Jeśli masz wybór, wybierz co innego. Jeśli go nie masz - okej, możesz pracować tutaj, ale przygotuj się na to, że nie jest łatwo, a pieniądze bardzo słabe. Odczekałem trochę czasu, żeby z dystansem spojrzeć na to miejsce, natomiast teraz wiem, że jest to prawdopodobnie jedna z najgorszych możliwych opcji do pracy na krakowskim "entry-level" rynku pracy IT.
(usunięte przez administratora)
bo klisze sie tu przepalaja w zetknieciu z odmiennoscia. Ale i tak jest fajnie, zapraszamy :)
and I OOP :)
Ile trzeba czekać na wynik rozmowy kwalifikacyjnej ? Powiedziano mi ze niby dwa tygodnie, lecz z doświadczenia wiem, ze jeśli w ciągu do 3 dni nie zadzwonią to niestety nie ma szas, Czy tutaj jest podobnie ?
Jak się nie odezwie to np.2dni to spalona laska :) pre kierowników lacho (usunięte przez administratora)
zawsze i wszendzie cracowia (usunięte przez administratora) bedzie
Praca sama w sobie spoko, jak juz sie nauczysz tego, co nalezy do Twoich obowiazkow. Raczej malo placa. Na pewno mniej niz w wiekszosci wiekszych korpo w Krakowie. Wiec praca tutaj jest dobra na start w korpo, a pozniej heja ruszaj w swiat szukac czegos lepszego, bo gdzie indziej mozna wyciagnac srednio 1k albo i wiecej na tym samym stanowisku. Jezeli chodzi o ludzi, to bywa roznie. Sa zespoly lepsze i gorsze i sa tez takie, w ktorych pracy bym w ogole nie rozwazal. Jak wszedzie albo sie wybijasz dobra praca, albo w awansie pomaga Ci znajomosc z kims wyzej (raczej to drugie). Trzeba byc cierpliwym, bo czesto ma sie nad soba osoby, ktore nie maja kompetencji do zarzadzania zespolem i na danym stanowisku znalazly sie pewnie dlatego, ze dobrze znaja proces, albo angielski. Najgorsze jest to, ze chyba nikt nie dba o rozwoj ich kompetencji miekkich i czesto sa to osoby bez doswiadczenia, ktore zawsze maja racje no i nie podyskutujesz z takim. Jeden drugiemu (usunięte przez administratora) kryje, uklady ukladziki. Wiec polecam albo doswiadczonym o mocnych nerwach i umiejetnosci ugryzienia sie w jezyk, albo mlodym niedoswiadczonym, ktorzy dopiero zaczynaja swoja kariere zawodowa i takich rzeczy jeszcze nie dostrzegaja. Benefity jak wszedzie: mybenefit, opieka medyczna, jak byla praca z biura owocowe srody. Poza tym podwyzki bardzo slabe i zadnych premii.
Czy laski z qvc ogłaszaja sie na (usunięte przez administratora)?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?
Czy w QVC osoby LPG mogą korzystać z podziemnego parkingu?
Niby nie ale tak. Nie jeśli parking nie ma właściwej wentylacji. Tak, bo nikt Ci tego prawnie nie może zakazać. Sam parkowałem z LPG na dole i wiem, że inni też.
witam serdecznie, czy firma oferuje pracę zdalną ( st. HR Service Associate) ?
(usunięte przez administratora)
to byla moja stara
Siedzimy na ławce pod qvc za przystankiem. Wbijajcie ekipa!!!
hejo fraudy na weekendy ile proponuja ?
Sa jakies zakazenia QVC?
(usunięte przez administratora)
Czy W qvc przyjmują programistów pytona?
Każdy widzi, co chce. Oczywiście chodziło mi o język programowania Python;)
Bardzo zmieniła się praca w firmie od momentu kiedy pandemia wywróciła nam życie?
Sa teaamy w których nie ma kogo i za co docenić ze managmenet sam siebie mianuje? demotywujace. Budżet rozłożony nierównomiernie na teamy #GrantyChallange #challagenagrodadlaSupa
Też zwróciłem na to uwagę, rzucało się w oczy na tle innych ale nie tylko to. Nie marudz, zapisz się do partii
Absurdem jest system w którym ludzie z każdego levela startują w tym samym konkursie. Powinni być nagradzani z osobnej puli i na innych zasadach rywalizujac między sobą. Jak można przyrównać juniora który dopiero się uczy do supa który ma inny zakres obowiązków i większe pole czy szanse żeby się wykazać czymś znaczcym? Zakładam że nie powierzono by new joinerowi prowadzenia zespołu czy treningu nawet gdyby był bystry i chętny podjąć wyzwanie. Trudniej jest coś zrobić a drobna inicjatywa może okazać sie wyzwanien zaangażowanego pracownika. Pula bonusowa na pracownika na zespół, dostanie albo nie. Obecny styl zarządzania to przeciąganie budżetu jednego teamu kosztem innego.
Prosty sprawiedliwszy przydział to procentowy rozkład nagród na każdym ranku. 20% seniorów, 20% menagerów 20% juniorów 20% specjalistów itd. Można łatwo wyliczyć że obecny wynik 90% nagród dla managmenet uległ by zmianie i wielu z tych ludzi by jej nie dostało. Konflikt interesów, Ludzie którzy decydują o nagrodach sami je sobie przyznają(doszlo do tego że budżetem firmy zarządza jeden z supow). Kryteria ogólne niejasne, pasujące do każdego slogany. Duża swoboda dla kolesiostwa które w tej firmie jest eksponowane od dawna. Ryba psuje się od głowy.
Sam sobie odpowiedź. Emanowanie żenada. Menager winien mieć taka stawkę aby miał policzone za stała dobra zaangażowana robotę, a nie cyrk z tłumem juniorów o to że wykonujemy swoją robotę za nowe żelazko. Należało się recepcji z 5 piętra, nie ma osób które się nie zgodzą.
Chciałabym się dowiedzieć czegoś o systemie pracy w QVC. W jakich godzinach pracujecie? Jest tylko jedna zmiana?
Większość działów pracuje od 9 do 17. Fraudy: 9-17/14-22/flex od 7 do 22. IT: trzy zmiany 24h na dobę - częsta rotacja z tego powodu.
Rotacja w IT jest z powodu złego zarządzania, zbyt duzej ilosci koniecznej wiedzy o procesach, a malej o IT (po mergu jeszcze gorzej), dorzucania obowiązkow sekretarek, slabej dokumentacji, zbyt malego zatrudnienia (wieczne overtimy) i zlewania przez mgmt, co powoduje niechec do feedbacku ktory i tak jest ignorowany. Na zgloszony problem mgmt mowi, ze problemu nie ma. Jak u Barei.
Proponuję uznać że problem jest, udać ze coś z tym zrobię a potem dam za to nagrodę osobie odpowiedzialnej. W papierach czysto i ładnie wygląda
Hej, mam pytanie o stanowisko AP Reporting Specialist. Ktoś coś wie o tym stanowisku, na czym miała by polegać praca czy też jak jest to team. Pozdrawiam Wiktor
przychodzą, odchodzą, teamy we fraudach już się z 3 razy wymieniły, ludzie nowi a widzę problem dalej ten sam i nic się nie zmieniło? Przypadek? Nie sądzę. Jak się zarządzać nie umie to się na łatwiznę ludzi obwinia. Może czas się opiekunom przyjrzeć? Każdy widzi ile chce zobaczyć. Cieszę się ze zmiany pracy, po co walczyć z wiatrkami. Zarządzają tu ludzie niekompetentni, bez skilli by się połapać we własnych zespołach, byle zgłaszane problemy odklepać, wyjdzie dywanem w innym miejscu . Przywarlo do stołka i adorują się wazajem a brak dobrego zarządzania z butów wychodzi. Co lepsi zaltawiaja dla swoich dla reszty brak i nadal łazisz starasz się a jesteś od roku juniorem.Pozdrawiam, niektóre działy są dobrze zarządzane. Proszę się zgłosić na trenigfi leadership do kolegów z IT i HR
Staram się o stanowisko Junior Chargeback Associate (financial crime analyst) opowie ktoś o pytaniach na drugim etapie rekrutacji i jakie wynagrodzenie wchodzi w gre na tym stanowisku? z góry dziękuję
Case study na wybranym przykładzie. Wystarczy ruszyć głową i rozwiązać + ogólna rozmowa. 3000 zł na rękę na dzień dobry. Stanowisko pomimo ładnej nazwy to tylko klepanie: więcej, szybciej, sprawniej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 96.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 9 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!