Firma jest aktywna, ale dziś nawet nie mogę sprawdzić, co w ogóle oferowała, bo brak strony int., oferty pracy są puste po x latach od zdeaktualizowania, a i z opinii klientów to też nie wynika. W KRS ma tylko działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Może ktoś ze skarżących się tutaj zna status firmy i napisze, co się u Was teraz dzieje w związku z roszczeniami?
Jak ktoś nie chce się skontaktować to z pewnością nie uda mu się to!!
Glupie stwierdzenie. Wiadomo ze jak ktos dzwoni to dzwoni po to by sie połączyć ale jak nikt nie odbiera No coz. Bez komentarza
Nie Polecam (usunięte przez administratora)nie odbierają telefonów oczywiście towaru nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Sprawę zgłaszam na policję !!!
firma zajmująca się ubezpieczeniami nie wysłała ci towaru? jaki towar agent ubezpieczeniowy może ci wysłać?
Coś dzieje się w firmie od momentu zmiany adresu? Jest powód takiego milczenia?
WITAM TO BIURO UBEZPIECZENIOWE NIE ISTNIEJE NIE POLECAM NIKOMU NA MAILE BRAK ODPOWIEDZI TELEFON GLUCHY WYLACZONY SPRAWE ODDAJE DO PROKURATURY O WYLUDZENIE
Potwierdzam zarówno opinię jak i informację. FIRMA WIDMO....... NIE ISTNIEJE I BRAK MOŻLIWOŚCI SKONTAKTOWANIA SIĘ. Mimo wysłania kilku emaili brak jakiegokolwiek odzewu. Sprawę kieruję do Prokuratury o wyłudzenie i doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzania mieniem.
Brałem udział w procesie rekrutacyjnym, przeszedłem go pozytywnie, podziękowałem za współpracę. Kontynuując moją wypowiedź - jakim cudem firma może jednocześnie przeprowadzać egzaminy na doradców (mając zezwolenie KNF) i zatrudniać ich na umowę o pracę? Ta sama KNF wyraźnie mówi, że agent ubezpieczeniowy (doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji) MUSI pracować na działalności gospodarczej, bo MUSI obowiązki wykonywać własnoręcznie, ale na rzecz i w imieniu zakładu ubezpieczeń. Jedyne, co można sprzedawać w kanale call center na słuchawce to ubezpieczenia komunikacyjne - firmy ubezpieczeniowe mają przecież swoje działy call center. Wałek śmierdzący na kilometr, omijałbym z daleka.
Pomysł czasami zanim coś napiszesz... Zatrudnionym było się jako osoba wykonująca czynności agencyjne, nie jako agent ubezpieczeniowy. Przez telefon nie zawierano polis, tylko przedstawiało ofertę. Klientowi kurier dostarczał umowę którą ten podpisywał, jednocześnie po rozmowie przez telefon otrzymywał owu, umowę i komplet informacji na maila. Wypowiadanie się na temat firmy w której przeszło się tylko proces rekrutacji jest jak wypowiadanie się na temat rowerzystów będąc jedynie pedałem... Pozdrawiam ????
Wiem kto to jest OWCA i czym się dokładnie różnią obowiązki takiej osoby od obowiązków agenta. Tym bardziej jest to słabe - przedstawianie oferty ubezpieczenia na życie bez zbadania potrzeb. Typowe call center typu: bierzesz pan (niczym odkurzacz czy mikser). Granie na emocjach. Życiówki się nie sprzedaje przez telefon. Jeśli się wam nie lapsowały te pożal się Boże"polisy" przez telefon i jakimś cudem klienci je podpisywali to mieliście strasznego farta.
Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Czy idzie za tym praca i wynagrodzenie?
W firmie można złapać dużo doświadczenia, szkolenia są na bardzo wysokim poziomie do tego w samej pracy dużo się uczysz pod okiem trenerów którzy dają wskazówki lub nawet przy pitchowaniu. Praca po 12h to prawda, mimo wszystko ludzie chcą tyle pracować, pomijając fakt, że trzeba się non stop usmiechać(co jest i dobre i złe). Firma ma swoje plusy i minusy, jeśli chodzi o wartość merytoryczną i co można osiągnąć w swoim samorozwoju jest na plus jednak firme tworzą ludzie, więc zawsze będą jakieś spięcia, do tego mentalność polaka niektórych ludzi poraża i samo pokazanie się przed dyrektorką , niektórzy ludzie mogą doprowadzić tą firme do upadku kiedy dyrektorka wyjedzie dalej rozbudowywać firme w Polsce. Jak dla mnie fajne doświadczenie, czy na dłużej zobaczymy.
To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.
Ciekawe informacje na temet firmy, która w Warszawie rozpoczeła działalność w kwietniu.
Trenerzy się czepiają , głównie dlatego tak jest , że to dyrektorka przydziela ludzi do grupy. Jesli się nie wykażesz, nie masz możliwości rozwoju, wyścig szczurów.
Mega atmosfera, fajna i przyjemna praca, szybki i pewny rozwój. Polecam wszystkim którzy chcą pracować w sprzedaży!
Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.
Chciałbym sprostować informacje - mówisz o rozwoju, który (według Ciebie) nie jest prawdziwy a za chwilę piszesz, że każdy jest trenerem - chyba jest tu pewna niezgodność. Trenerzy po to właśnie są, aby pilnować, pomagać i wspierać. Rekrutacja jest ciągła nie ze względu na rotację, ale ze względu na to, że promocje na trenera są w praktycznie co 2 tygodnie i wtedy budujemy nowy zespół. Cały czas staramy się zapraszać do współpracy osoby wykwalifikowane i wiążące przyszłość z tym biznesem.
Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.
To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.
Szybki rozwój tylko dla pracowników którzy zaczynali rok temu , podejście samej dyrektorki średnie. Szkoda marnować czas...
XYZ, niestety nie zawsze jesteśmy przy biurku i możemy odebrać telefon. Czasami jest to po prostu niemożliwe. Jeśli poczułaś się zlekceważona to przepraszamy. Nie takie były nasze intencje. Oddzwaniamy do kandydatów najszybciej jak to możliwe ale proszę pamiętać, że jesteśmy tylko ludźmi. Raz jeszcze przepraszamy za sytuację, w której poczułaś się niekomfortowo. Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne i na pewno wyciągniemy z nich wnioski. Życzymy wszystkiego dobrego i powodzenia w znalezieniu wymarzonej pracy!
Albo nie oddzwaniacie w ogole jak w moim przypadku. Ja również jestem człowiekiem ale potrafię uszanować drugą osobę i jej czas. To żadne tłumaczenie. A przepraszanie kogoś za to że sie poczuł w dany sposób (tym bardziej jeżeli się nie ma o czymś pojecia) jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Przeprasza sie za czyny a nie za czyjeś odczucia. Moje odczucia są moją prywatną sprawą. Proponuje darować sobie oklepane teksty bez jakiejkolwiek refleksji i zakończyć temat. Pozdr
Witam, chciałabym sprostować parę informacji. Jestem osobą, która pracuje od pół roku w firmie The Unlimited więc wydaje mi się, że mogę powiedzieć coś więcej jako obecny pracownik, niż osoba, która nie przeszła pozytywnie procesu rekrutacyjnego. Ta firma to coś więcej niż call center. Owszem - sprzedajemy produkty ubezpieczeniowe ale w żadnym wypadku nie jest to call center. Jesteśmy zdecydowanie czymś więcej! Jesteśmy zespołem pełnym wykwalifikowanych ludzi, posiadających doświadczenie w sprzedaży a co więcej - jest to biznes, na który każdy z nas ma wpływ. Wspieramy go, budujemy, rozwijamy. Nie jest to praca dla wszystkich – z całą pewnością. Poszukujemy przyszłych liderów. The Unlimited zmienia życie na lepsze – dosłownie. Wiem to z własnego doświadczenia. Odkąd pracuje w tej firmie jakość mojego życia znacznie się podniosła. Jeśli fascynujesz się sprzedażą, kochasz to środowisko a przede wszystkim chcesz być Managerem bądź Ownerem to dołącz i sprawdź sam! Ta firma naprawdę daje wiele możliwości rozwojowych i nie tylko.
Miałem sposobność spędzić trochę czasu w The Unlimited. Było mnóstwo plusów ale każdy kij ma dwa końce: -> nie jest to call center - owszem jest, w pełnym wydaniu -> pełnym wykwalifikowanych ludzi - duże uproszczenie -> fascynujesz się sprzedaża - powtarzanie tekstu który masz przed oczami i wymóg twardego trzymania się go w żadnym wypadku nie jest aktywna sprzedażą - praca po 12 godzin jest prawdą z tym że ludzie chcą tak zostawać już nie do końca Odnośnie plusów - ownerka jest naprawdę bardzo pozytywna i pomocną osoba tak jak i w zasadzie większość pracujących tam ludzi aczkolwiek niestety to nie wszystko i przytoczone minusy faktycznie powodują dużą rotacje.
By the way - $ się zgadza jeżeli jest w stanie zrekompensować Ci minimalne życie prywatne
Panie Michale, na stronie internetowej jest kontakt do naszego biura. Proszę się skontaktować telefonicznie bądź mailowo - na wszystkie pytania chętnie odpowiemy.
Witam, chcielibyśmy rozwiać wątpliwości odnośnie naszej firmy. Nie jest to typowe call center – to biznes, gdzie stwarzamy ludziom możliwość zostania liderami, a co za tym idzie Menadżerami. Nie szukamy agentów telesprzedaży, ale przyszłych liderów. Nie szukamy osób, które jedynie mają doświadczenie w sprzedaży. Aż trójetapowy proces rekrutacji został stworzony tak, żebyśmy byli w stanie poznać daną osobę i zorientować się, czy ma ona cechy wymagane do tego, żeby zostać przyszłym menadżerem i naszym partnerem, który prowadziłby biuro pod naszą marką. Bardzo nam przykro, jeśli poczułeś się tak, jak to opisujesz. Życzymy wszystkiego dobrego w poszukiwaniu dobrej dla siebie ścieżki. Dziękujemy za informacje zwrotne.
Mogę uzyskać jakieś informacje a propo pracy u was ?Jak to wygląda ? czym się zajmujecie? Jak wygląda rozwój w firmie ? Czy można jakoś się z wami skontaktować?
Może moje odczucia byłyby inne tylko jak sie umawiamy na telefon z inf zwrotna to wypadaloby odebrać, oddzwonic albo od razu poinformowac. To juz brak szacunku a to daje do myslenia. Sami psujecie sobie reputacje a potem specjalisci od marketingu musza tu pisac dobra reklame a to przeciez miejsce na opinie. Dlatego na chwile obecna nie jest to powazna firma o czym świadczy takie postępowanie. Pozdr