Opinie o generali.pl - Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Generali. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Generali o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Generali w Lublin Krakowskie Przedmieście 13

Klient
Inne

Może wystarczy dokonywać czytelnych zapisów w polisie, zrezygnować z "gwiazdek" oraz z kombinatorów na etatach sprzedawców.

Pracodawca

@Klient

bardzo dziękujemy za wskazówki!

Krzysztof
Inne

Cele tej strony, czytając wpisy, zostały chyba bardzo pomylone. Wygląda to bardziej na stronkę propagandową firmy. Bardzo jednak różni się to od rzeczywistości. Według wpisów HR w firmie pracuje się świetnie, atmosfera jest wspaniała ludzie rozwijają się w tej pracy a nie wspomnę już o możliwości awansu. Muszę jednak przyznać, że atmosfera w firmie jest świetna. Jako pracownik bardzo dużej, ogromnej wręcz firmy konkurencyjnej, uśmiałem się do łez gdy koleżnka z Generali przysłała mi zdjęcie paczki świątecznej jaką otrzymali pracownicy z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Zaprawdę powiadam Wam " nasz bon/przelew na 1000 zł jest niczym w porównaniem z zawartością paczki. Fantastyczna dbałość o zdrowie pracowników a zarazem żenujące i prostackie ich potraktowanie. Gratuluję pomysłu i dokarmianie (usunięte przez administratora)

3

Pracodawca

@Krzysztof

obecnie jesteśmy w tak wspaniale świątecznym nastroju, że po przeczytaniu Twojego komentarza przyszedł od razu do głowy nam film "Grinch - świąt nie będzie". A tak na poważnie - ten rok był wyjątkowy. Każda z firm różnie podeszła do akcji świątecznych. Niektóre z nich nic nie zorganizowały, inne przyznały premie – nawet o wiele większe niż sam otrzymałeś! Inne z kolei zorganizowały paczki – mniejsze lub większe. Nie ma to jednak znaczenia. W tym czasie liczy się to, że jest to robione od serca i z dobrą intencją. Nasza świąteczno-mikołajkowa akcja miała właśnie taki charakter. Każdy mógł wziąć w niej udział i włączyć się w budowanie tego wyjątkowego klimatu – tak jak Twoja koleżanka. Nie pracujesz z nami, więc masz prawo wielu rzeczy nie wiedzieć, a tym bardziej widzieć – jak np. zdjęć którymi dzielą się z nami nasi Pracownicy, czy komentarzy, które licznie dodają w intranecie ciesząc się z akcji. Wszystko to sprawia, że w kolejnym roku zrobimy wszystko, aby powtórzyć podobną inicjatywę! Jesteśmy im mega wdzięczni i cieszymy się, że mogliśmy w ten sposób sprawić im wiele radości. Krzysztofie, życzymy Ci wszystkiego dobrego!

IOANNIS PAULI SECUNDI
Pracownik

Tak naprawdę nie wiadomo kto wpadł na pomysł by likwidatorzy telefonowali do klientów i informowali o decyzji odmownej. Wiadomo natomiast, że osoba ta jest delikatnie mówiąc nie mądra. Nie polecam.

Pracodawca

@IOANNIS PAULI SECUNDI

dzisiaj likwidację szkód możemy zaliczyć po części do obsługi klienta, który jest dla nas dobrem najważniejszym. W trudnej dla Klientów sytuacji, jaką jest szkoda, chcemy, żeby czuli, że mogą na nas liczyć. Jeżeli sam kiedyś miałeś lub miałaś szkodę, to doskonale wiesz, że zgłaszając ją oczekujesz, aby TU wypłaciło Ci pieniądze. Jeżeli tak się nie dzieje z jakiegoś powodu, pojawia się frustracja i rozczarowanie. Te odczucia potęgują się szczególnie wtedy, kiedy Ubezpieczyciel ogranicza się do lakonicznie napisanej odmowy ubranej w „branżowy żargon”. Jeżeli z nami pracujesz, wiesz, że chcemy być dla naszych Klientów partnerem na całe życie. To wymaga odpowiedzialnego traktowania Klientów. Odpowiedzialność to również wytłumaczenie klientowi trudnych decyzji, jakimi są odmowy. Choć nie odmawiamy w złej wierze, zdarza się, że klient np. nie zrozumiał zapisów polisowych, nie wiedział jaki ma zakres ochrony czy też nie był pewien, czy szkoda mieści się w zakresie ochrony. Dlatego tak ważna jest rozmowa. Bo empatyczne wytłumaczenie dlaczego nie możemy spełnić oczekiwań ma ogromne znaczenie. Widzimy, że taki sposób działania ma sens i taki właśnie standard obsługi chcemy oferować naszym Klientom w Generali. Jesteśmy pewni, że gdybyś był lub była na miejscu Klienta, w trudnej dla siebie sytuacji, taki telefon oceniłbyś lub oceniłabyś delikatnie mówiąc zupełnie inaczej. Dziękujemy Ci za podzielenie się z nami swoją opinią!

Ostry
Inne
 Pytanie
@Generali

Czy "mądra głowa" wykonała choć raz, sama, osobiście telefon do klienta aby poinformować go o wydaniu decyzji odmownej? Nie? Polecam. Czego podlicie tak swoich pracowników? I tak niewielu ich już macie ... będąc klientem i dostając decyzję odmowną poniekąd zmierza się i tak w kierunku sporu. Myślicie, że na gorąco, słysząc taką decyzję Klient dla osoby wydającej ją - przez telefon - podziękuję mu za to i nawiąże się między wami więź która zaowocuje dobrą współpraca na przyszłość? Normalnie tytuł "Menago roku" dla osoby która wpadła na ten wspaniały pomysł!! A może by tak zacząć jeździć jeszcze z kwiatami do Klientów?- tak w ramach przeprosin :) w sumie bezpośredni kontakt jest jeszcze lepszy.

3

Pracodawca

@Ostry

tak jak Ci napisaliśmy poprzednio – Klient jest dla nas dobrem najważniejszym. I jak trzeba będzie go przeprosić, gdy popełnimy błąd, to i z kwiatami też pojedziemy – co zdarzało nam się robić. Nie zmienimy naszego podejścia i oczekiwań związanych z obsługą Klientów. Widzimy, że to co robimy ma sens. Jeżeli jednak stanowi to dla Ciebie trudność, daj znać. Wspólnie zastanowimy się, jak możemy Ci pomóc.

Pracodawca

 Aktualność
Nowa Kampania Generali. Zależy nam na Tobie.

Jesteśmy bardzo dumni z efektów pracy naszego Zespołu Marketingu. Od dziś, startujemy z nową kampanią Generali - Zależy nam na Tobie. W naszych reklamach nie zabraknie koloru czerwonego, bo to właśnie za jego pomocą zamierzamy pokazać światu, że:

  • komunikujemy się sercem, duszą i rytmem;

  • czerwony, to nie tylko nasz kolor, to nasza pasja i energia jaką obdarzamy naszych Klientów


W reklamach wystąpią też nasi Agenci i Agentki. To właśnie oni, każdego dnia pokazują Klientom siłę lwa Generali. Spot pełen energii i pasji, którą chcemy pokazać już od dziś w telewizji, radiu i internecie :)

logo firmy Opiekunka lub opiekun seniorki w Niemczech
Lublin
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1424 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Team Leader zespołu Sprzedaży
Lublin
Tutlo Sp. z o.o.
(1576 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Rozliczeń Franczyzy
Lublin
Stokrotka Sp. z o.o.
(7370 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Waldi
 Pytanie

Na jaką stawkę można liczyć na stanowisko referenta cc?

Pracodawca

@Waldi

dziękujemy za Twoje pytanie. Z przyjemnością odpowiadamy na pytania dotyczące wynagrodzenia podczas składania przez nas oferty pracy. Zapraszamy Ciebie do złożenia swojej aplikacji.

Pracodawca

 Aktualność
Maciej Fedyna nowym Prezesem Zarządu Generali w Polsce

Warszawa – Podczas dzisiejszego (26 czerwca 2020 r.) posiedzenia Rady Nadzorczej Maciej Fedyna  z dniem 1 lipca 2020 r. został mianowany nowym Prezesem Zarządu spółek ubezpieczeniowych Generali Polska. Decyzja Rady Nadzorczej podlega zatwierdzeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego. Maciej Fedyna, dotychczasowy Członek Zarządu odpowiedzialny za finanse w Generali Polska, zastąpi Andreę Simoncellego, który został powołany na nowego Przewodniczącego Rady Nadzorczej Generali T.U. S.A., Generali Życie T.U. S.A i Generali Finance Sp. z o.o.

Luciano Cirinà, Dyrektor Regionalny Austrii, Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji oraz dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Generali w Polsce, powiedział:
„Dziękuję Andrei Simoncellemu za jego zaangażowanie w przekształcenie Generali Polska w odnoszącą sukcesy firmę. Przez ostatnie pięć lat umacniał on pozycję rynkową Generali i uczynił z niej zdrową oraz rentowną firmę o bardzo wysokim współczynniku wypłacalności. Generali w Polsce nie tylko rozwijało się organicznie, ale także przejęło spółki Concordia Polska oraz weszło na rynek zarządzania aktywami, przejmując Union Investment, obecnie Generali Investments TFI. Andrea Simoncelli zbudował znakomity zespół profesjonalistów, którzy są gwarancją kontynuacji rozwoju Generali w Polsce. Gratuluję Maciejowi Fedynie objęcia tej ważnej funkcji i życzę mu powodzenia w nowej roli. Gratuluję również wszystkim członkom zarządu doskonałych wyników osiągniętych w ostatnich latach. ”

1 lipca 2020 r. Maciej Fedyna obejmie obowiązki Prezesa Zarządu trzech spółek: Generali T.U. S.A., Generali Życie T.U. S.A. i Generali Finance Sp. z o.o.. W spółce życiowej i majątkowej objęcie stanowiska Prezesa Zarządu wymaga zgody Komisji Nadzoru Finansowego. Maciej Fedyna jest także Prezesem Zarządu Concordii Polska T.U. S.A.

Andrea Simoncelli, nowy Przewodniczący Rady Nadzorczej Generali w Polsce, podkreśla:
„Bardzo się cieszę, że tę funkcję powierzono osobie  związanej z Generali Polska od 10 lat. Jestem pewien, że Maciej, wspierany przez innych członków zarządu, poradzi sobie z nową rolą i będzie kontynuował wzrost Generali w Polsce. Korzystając z okazji, chciałbym podziękować akcjonariuszom, szczególnie Luciano Cirinà, członkom EXCO i wszystkim pracownikom Generali Polska za zaufanie w ciągu tych latach, na kontynuację którego liczę w nowej roli”.

Maciej Fedyna, nowy Prezes Zarządu spółek Generali Polska, dodał:
„Bardzo doceniam zaufanie jakim obdarzyła mnie Rada Nadzorcza i akcjonariusze Generali Polska, powierzając mi tę odpowiedzialną funkcję. Liczę na dalsze zaangażowanie wszystkich pracowników Generali Polska w kontynuację wzrostu naszej firmy. ”

Maciej Fedyna jest związany z Generali Polska od marca 2011 r. Zaczynał pracę  jako Dyrektor Departamentu Controllingu, a w 2014 r. objął stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za obszar finansów. W listopadzie 2018 r. został jednocześnie Prezesem Zarządu Concordia Capital S.A. i Concordia Polska TUW - obecnie Concordia Polska T.U. S.A. Od tego czasu Concordia Polska stale się rozwija i osiąga bardzo dobre wyniki w swojej działalności, jednocześnie koncentrując się na integracji z Generali Polska. Efektem tego jest pełne prawne połączenie operacyjne Concordia Życie z Generali Życie, które zostało zakończone w ciągu jedenastu miesięcy od przejęcia oraz pierwsza w historii demutualizacja na polskim rynku, czyli przekształcenie Concordia Polska TUW w Concordia Polska T.U. S.A.

W związku z powołaniem Macieja Fedyny na stanowisko Prezesa Zarządu, Rada Nadzorcza postanowiła powołać z dniem 1 lipca 2020 r. Roberta Sagałę, Dyrektora Departamentu Aktuariatu Finansowego i Reasekuracji w Generali, na nowego Członka Zarządu, odpowiedzialnego za finanse w spółkach Generali Polska. Robert Sagała pracuje w Grupie Generali w Polsce od października 2008 roku i od samego początku jego kariera zawodowa rozwijała się w obszarze aktuarialnym. W listopadzie 2014 r. objął funkcję Głównego Aktuariusza w Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A. nadzorującego funkcję aktuarialną. Jego doświadczenie aktuarialne jest ważne dla zapewnienia lepszego zrozumienia rosnącej złożoności działalności ubezpieczeniowej.

Z dniem 1 lipca 2020 r. Rada Nadzorcza powołała Rajmunda Rusieckiego na członka zarządu Generali T.U. S.A. w celu nadzorowania przez niego integracji sieci sprzedaży Concordia Polska T.U. S.A. i Generali T.U. S.A., a także kanału bancassurance. Rajmund Rusiecki jest związany z Grupą Generali w Polsce od września 2011 r., a od kwietnia 2014 r. pełni funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż w Generali Życie T.U. S.A. Od listopada 2018 r. jest również członkiem zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż w Concordii.

Jednocześnie Gregor Pilgram odchodzi z Rady Nadzorczej Generali Polska.

Składy Rad Nadzorczych i Zarządów Generali PTE S.A. i Generali Investments TFI S.A. pozostają bez zmian.

Pracodawca

 Aktualność
Generali Odpowiedzialnym Pracodawcą Liderem HR 2020

Generali zostało wyróżnione tytułem Odpowiedzialnego Pracodawcy Lidera HR 2020. Przyznane wyróżnienie potwierdza, że firma jest wiarygodnym i solidnym pracodawcą godnym polecenia, a także atrakcyjnym wyborem dla kandydatów.

Kapituła programu szczególną uwagę zwróciła na to jak Generali inwestuje w rozwój swoich pracowników. Doceniono szeroki katalog różnorodnych szkoleń wewnętrznych oraz projektów rozwojowych, w tym programy „Menedżer na start” oraz „Mini-Mobility”,  w ramach którego, na okres kilku miesięcy  pracownik może wyjechać do innego kraju, w którym Generali prowadzi swoją działalność. W uzasadnieniu zwrócono również uwagę na system rekrutacji wewnętrznych „Rozwiń Skrzydła z Generali”, który umożliwia pracownikom rozwój wewnątrz organizacji. Doceniono także to, że Generali zapewnia swoim pracownikom w czasie pracy bezpłatną naukę języka angielskiego.

Inwestowanie w pracowników i wzmacnianie ich kompetencji jest związane z jedną z wartości Generali – VALUE OUR PEOPLE. Odpowiedzialny Pracodawca, to nie tylko „slogan”, ale przede wszystkim sposób, w jaki na co dzień działamy i traktujemy naszych pracowników. Dlatego też, cieszymy się z wyróżnienia. W Generali chcemy budować partnerską, bazującą na otwartości i zaufaniu kulturę organizacyjną. Oferta szkoleń i programów rozwojowych, którą proponujemy, jest ważną częścią naszego szerszego podejścia do pracowników. Dążymy do tego, aby rozwijać ich mocne strony i wspierać ich na każdym polu. Ma to dla nas ogromne znaczenie gdyż, gdy nasi pracownicy osiągają sukces, osiąga go także nasza firma – powiedziała Krystyna Matysiak, członek zarządu Generali.


Jury konkursu zauważyło również zaangażowanie Generali w działalność na rzecz lokalnej społeczności. Firma od lat regularnie organizuje akcje krwiodawstwa, wspiera dzieci z wybranych domów dziecka i placówek opiekuńczych podczas świątecznych akcji czy bierze udział w programach mentorskich dla młodzieży.

Kapituła zwróciła również uwagę na zaangażowanie Generali w pierwszy w Polsce projekt „Hipotermii leczniczej w transporcie noworodków”. W ramach niego, także dzięki współpracy fundacji Generali The Human Safety Net oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i Dr hab. n. med. Jana Mazeli, prof. UM, Generali wyposażyło w specjalistyczny sprzęt do hipotermii leczniczej trzy karetki neonatologiczne w Polsce. Są to jedyne ambulanse w Polsce, które pomagają dzieciom z niedotlenieniem okołoporodowym już w czasie transportu do szpitala. Dzięki temu, że pomoc może być udzielona już w karetce, minimalizowane są negatywne skutki niedotlenienia, a noworodek otrzymuje szansę na prawidłowy rozwój.

Program „Odpowiedzialny Pracodawca Lider HR” adresowany jest do firm, dla których dbałość o warunki pracy i rozwój pracowników jest ważnym elementem strategii. Głównym kryterium wyboru laureatów programu jest szeroko rozumiana jakość zatrudnienia. Celem jest upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej oraz strategii integracji spraw personalnych z celami biznesowymi. Nagrodę przyznaje Kapituła po ocenie zgłoszeń, zawierających szczegółowe informacje, dotyczące firmy jako pracodawcy.
Alanek
 Pytanie

CZY MOZNA DO PANSTWA ZANIESC SYBI JUTRO?

Pracodawca

@Alanek

Alanku, swoje CV prześlij korzystając z tej strony https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f1944e30d3ff44e2a01418a9bdbca01d

Pytanie

Dzień dobry, na jakiej ulicy mieści się infolinia sprzedaży?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień Dobry, w czym konkretnie możemy pomóc?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Generali?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, trudno odpowiedzieć konkretnie na Twoje pytanie. Narzędzia pracy zawsze uzależnione są od danego stanowiska pracy.

Łysy
 Pytanie

Drogie Generali, W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji od przełożonych, prosimy o wyjaśnienie przyczyn przenoszenia likwidacji szkód z Lublina na pracę zdalną. Czy ta zmiana jest na stałe, czy jest to związane z obecną sytuacją epidemiologiczną w Europie?

Pracodawca

@Łysy

Łysy, dzięki za Twój wpis. Przyznamy, że z zaskoczeniem czytamy, że nie otrzymujesz żadnych informacji od przełożonych. Prześlij nam proszę na adres opinie@generali.pl wiadomość z informacją, w jakim zespole pracujesz, a ponowimy komunikację. Dodatkowo patrząc po ilości wyświetlanych postów w intranecie zakładamy, że bieżące informacje związane z sytuacją epidemiologiczną i podejmowanymi przez nas działaniami docierają do Ciebie. Gdyby jednak komunikacja w jakimś zakresie do Ciebie nie docierała lub nie była wystarczająca - prosimy skontaktuj się z Dyrektorem Departamentu lub lokalnym Zespołem HR.

Ciekawa
@Generali

Czyli jest to sytuacja tymczasowa?

Pracodawca

@Ciekawa

Nie wiemy co masz dokładnie na myśli? Jeżeli jesteś naszym Pracownikiem, to jak wiesz dzisiaj była możliwość wzięcia udziału w spotkaniu na temat obecnej sytuacji w której jesteśmy. Odpowiedzieliśmy na mnóstwo pytań. Na spotkaniu powiedzieliśmy m.in o możliwych scenariuszach powrotu, pracy zdalnej czy kwestii związanej z obecnymi priorytetami oraz nadchodzącymi działaniami. Jeżeli nie było Ciebie w gronie ponad 300 osób, skontaktuj się ze swoim Przełożonym lub kolegą albo koleżanką z Zespołu, aby uzyskać więcej informacji. Możesz też dowiedzieć się więcej czy wziąć udział w dyskusji w firmowym intranecie - tam też możesz zadać swoje pytanie :) Pozdrawiamy :)

Bekon
 Pytanie

Witam, chciałem się dopytać jak wygląda praca w firmie Generali na ten moment? Czy jesteście zadowoleni ze swojej pracy i czy w Lublinie jest realna szansa rozwoju oraz zmieniania stanowiska?

Pracodawca

@Bekon

A jakie stanowisko Ciebie konkretnie interesuje?

Bekon
@Generali

Prezes zarządu

Pracodawca

@Bekon

Bekon, nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Korzystając z poniższego linka możesz przesłać na swoje CV. Jak tylko pojawią się oferty na podobnym poziomie, skontaktujemy się z Tobą :) https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f1944e30d3ff44e2a01418a9bdbca01d

Wróżka
@Generali

Pracodawco, nie myślałeś przypadkiem o tym aby zakończyć tu swojej aktywności? Mam wrażenie, że właśnie to Ciebie tu pogrąża i prowokuje hejt. Porozmawiaj ze swoimi pracownikami otwarcie i szczerze w firmie o ile jeszcze potrafisz im spojrzeć w oczy, a nie wywlekacie to wszystko na ogólne forum - przecież to Tobie również powinno zależeć na dobrej opinii.

Pracodawca

@Wróżka

Wróżko, dziękujemy Ci za Twoją opinię. NIe zamierzamy zakończyć tutaj naszej aktywności, gdyż cenimy sobie dialog i nie pozostawianie bez odpowiedzi spraw dotyczących naszej firmy. Ważne jest dla nas partnerskie podejście, rozmowa i otwartość - jednak to wymaga zaangażowania obu stron, a nie tylko wspomnianego przez Ciebie Pracodawcy. Oczywiście, jeżeli w danym Zespole tego typu wartości są odległe, to nie pozostawaj obojętna i reaguj! Możesz skontaktować się ze swoim lokalnym Zespołem HR, skorzystać z formularza online lub przekazać więcej informacji na adres opinie@generali.pl

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Generali chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

Antoni
@Pytanie

Tak.

Koziumpa
@Pytanie

Jeden nie chciał uczestniczyć bo miał obstrukcje

Adam
 Pytanie

Jak tam dział "techniczny"? istnieje jeszcze? Ogłoszenie o rekrutacji już tylko na Warszawę. Ogólnie jakieś zmiany w firmie?

1
Pracownik
@Adam

Dział techniczny tylko z nazwy jeszcze istnieje. Sprawy "techniczne" ogarnia i konsultuje w Lublinie chyba już tylko jedna osoba która jest kompetentna, reszta zrzucona jest na partnerów zewnętrznych. Poza tym zmiany dopiero się zaczynają i trudno określić jaki będą miały kierunek, ale znając firmę to będzie tendencja spadkowa :)

mk
@Pracownik

A tyle było mowy, że nie planują zamykać działu technicznego. Może teraz Generali niech się wypowie co zostało z tych wypowiedzi sprzed kilku miesięcy? Nadal twierdzi, że dział techniczny jest i będzie?

Pracodawca

@mk

MK, nie wiemy skąd u Ciebie przekonanie, że planujemy zamykać dział techniczny? To ważny dla nas Zespół, do którego w Lublinie dołączą wkrótce nowe osoby.

mk
@Generali

a to jeszcze ktoś wykonuje jakieś czynności techniczne czy tylko odbiera telefony?

Bollo
@mk

Dziwny ten zespół wasz jest. Nie można u was pogadać z jakimś kierownikiem dyrektorem i się zapytać? Nie rozmawia się w tym dziale z wami?

buhaha
@Bollo

Łatwiej jest maila wysłać na opinie@generali.pl niż porozmawiać z kierownikiem. Może przynajmniej pytanie nie będzie za trudne i dostaniesz odpowiedź.

Pracodawca

@buhaha

Bardzo nas niepokoi to co piszesz. Jeżeli pracujesz w naszym Zespole i nie możesz porozmawiać z kierownikiem - prosimy niezwłocznie to zgłoś. Wiadomość możesz przesłać za pomocą różnych kanałów - szczegóły znajdziesz w intranecie. Możesz też napisać do nas na adres opinie@generali.pl przekazując więcej informacji. Prosimy reaguj - takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Gdybyś potrzebował dodatkowych informacji, napisz nam proszę.

Pracownik

Ja polecam zespół Life :) + atmosfera +zespół +Kierownik +Szkolenia +Darmowy angielski +Elastyczność Minusy... Każdy pewnie sobie coś tam znajdzie (kwestia indywidualna), ale to z pewnością najlepszy zespół do jakiego można trafić w Lublinie.

xxxxxx
@Pracownik

To wszystko jest prawdą. Minusem jest to, że niestety mimo ogromnego zaangażowania Zespołu wynagrodzenie jest żenująco niskie. Najbardziej pracowity i najgorzej opłacany Dział w całej firmie. Jeśli ktoś jest w stanie "wyżywić się" dobrą atmosferą oraz pochwałami od Prezesa, jak najbardziej polecam.

Nick Nolte
@xxxxxx

Proszę odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego Proama/Generali ulokowała DLSM w jednym z biedniejszych regionów UE oraz najbiedniejszym regionie Polski jeśli chodzi o PKB na 1 mieszkańca. Dobra atmosfera i pochwały wystarczą, czyż nie? Ważne, ze jest praca. Czy jesteś dumny z pracy w Generali?

Karma
@Nick Nolte

Karma wraca, prędzej czy później, więc jak nic się nie zmieni to w końcu cała ekipa z Zarządu, prędzej czy później będzie musiała stawić czoła sytuacji, w której zostaną sami, ze swoimi partnerami zewnętrznymi :) i wytedy dopiero Generali straci renomę, o ile w ogóle jeszcze taka posiada - bo napewno nie u Pracowników.

Koziumpa
@Pracownik

W pełni ma Pan racje panie kierowniku

Hejkumkejkum

Najlepsze życzenia świąteczne dla pracowników tego kołchozu.

1
Nieznajoma
 Pytanie

Składał ktoś może CV? Był ktoś na rozmowie? Jakie wrażenia?

2
Pszczółka Maja
 Pytanie

Szanowne Generali, jak odniesiecie się do okradania swoich pracowników z czasu spędzonego w pracy ? Swojego czasu ludzie zostawali od 2 do 4 godzin dziennie ponad 8-mio godzinną normę czasu pracy , oczywiście za darmo

Pracodawca

@Pszczółka Maja

Dziękujemy Ci za Twój wpis - bardzo prosimy przekaż nam więcej informacji pisząc na adres opinie@generali.pl Niezwłocznie zbadamy temat. Praca w nadgodzinach jest ściśle regulowana przez kodeks pracy, dlatego też, jeżeli w jakimś zespole nie jest to przestrzegane, prosimy Ciebie o kontakt.

Gucio
@Pszczółka Maja

Droga Maju, w odpowiedzi na Twoja wiadomość, stanę lekko w obronie Pracodawcy, i szczerze powiem Ci, że sami jesteście sobie temu winni. Istnieją przecież możliwości komunikacji z kierownictwem wyższego szczebla chociażby @ , o informowaniu o takich procedereach managerów działów, o ile faktycznie kiedykolwiek był do czegoś takiego zmuszony, bo ja na przykład nie ... a godząc się na to że zostaniesz godzinę dłużej czy dwie za freeko również zaklamujesz statystyki pokazując że da się wyrobić większy target w normatywnym czasie pracy ... co również źle oddziałuje na cały zespół w którym pracujesz ... także brawo Ty :)

Obiektywnie

Automatyzacja rzeczywiście pomaga, ale ewentualnych błędów nie ma kto obsługiwać. Ludzie się zwalniają z powodu niedocenienia, dokładania obowiązków, a przy tym nie jest to rekompensowane finansowo. Za kilku odchodzących pracowników przychodzi 1 w zamian. Pracownik musi liczyć sam na siebie, brak wsparcia merytorycznego od pracowników wyższego szczebla. Na salach robią się pustki, pracownicy odchodzą z braku perspektyw oraz nadmiaru obowiązków.

Pracodawca

@Obiektywnie

Zmiany oraz odejścia Pracowników są nieuniknionym elementem życia każdej organizacji. W Generali nie tylko analizujemy przyczyny dla jakich Pracownik rozstaje się z naszą firmą, ale też możemy kształtować organizację opierając się na codziennych rozmowach czy wynikach badania zaangażowania. A te ostatnie, jeżeli chodzi o obszar likwidacji szkód pokazały, że Zespoły Szkodowe mają powody do dumy! I choć oczywiście też popełniamy błędy i nie jesteśmy "idealni" to wsparcie Pracowników jest podstawą naszego działania. Jeżeli pracujesz w Generali i tak nie jest - daj nam proszę niezwłocznie znać pisząc na adres opinie@generali.pl lub skontaktuj się ze swoim Zespołem HR, który pomoże Ci uzyskać niezbędne wsparcie.

Wiliam S
@Generali

Szanowny hr. To co piszecie to: słowa, słowa, słowa. Otrzymujecie co jakiś czas konkretne informacje co jest nie ok. W odpowiedzi jest tylko korpo bełkot, w którym często powołujecie sie na statystykę, która jest jak wiadomo najwiekszym kłamstwem. Wspomniane badanie zangażowania z punktu widzenia metodologii badań są żenujące i nieodpowiadają na nic. Wydaje mi się, że lepszym miernikiem zangażowania jest liczba odejść osób z kilkuletnim stażem. P.S. Swego czasu Prezes napisał, na czacie, że socjalizm się skończył wiec przestańcie uprawiać tępą propagande sukcesu. Pod tym względem konkurujecie już tylko z publiczna telewizją. Czasami jest lepiej napisać dziękujemy za informacje i zamilczeć.

Pracodawca

@Wiliam S

Kolego lub koleżanko, Wyniki badania zaangażowania to nie tylko "statystyka", ale też wiele komentarzy i opinii. Nie potwierdzają one tego, o czym tutaj piszesz. Niemniej jednak, raz jeszcze dziękujemy Ci za Twój wpis.

Ciekawski
@Generali

Skoro tyle tam opinii i komentarzy to gdzie i kiedy je opublikujecie, bo z tego co widzę i słyszę, do wglądu wszystkich, na spotkaniach z kierownikami zespołów na których miały być szczegółowo omawiane wyniki przedstawiane są te najwygadniejsze dla Was - pracodawcy... a jakiekolwiek wnioski z tego całego badania zaagazowania wyciągnięcie zapewne za dwa lata tuż przed następnym... aby zamydlić oczy Włochom ze w Polsce niby tak fajnie, i wszyscy zaangazowani ... a konkurencja nie śpi, pomału zabiera Wam pracowników ...

Pracodawca

@Ciekawski

Ciekawski, ciężko jest przedstawić tylko "najwygodniejszy" jak piszesz wynik zaangażowania Pracodawcy, gdyż badanie zaangażowania to przede wszystkim wyniki Zespołów. I to one składają się na wynik Pracodawcy, który mogłeś poznać w intranecie. Wyniki odnoszące się do Twojego Zespołu poznasz lub poznałeś na spotkaniach - obecnie odbywają się one w całej firmie. Mimo uzyskania lepszych wyników zaangażowania, jesteśmy pewni, że żaden Zespół nie usiądzie na przysłowiowych "laurach". Dlatego podczas spotkań, będziesz mógł przeanalizować wyniki swojego obszaru (mocne strony oraz obszary do rozwoju), a także opracować plany działań. Będę one odpowiedzą na osiągnięte przez Twój Zespół rezultaty. Oczywiście to od Zespołu zależy, kiedy oraz jaką inicjatywę będziecie wdrażać. Z doświadczenie wiemy, że żaden z Zespołów nie czekał na to 2 lata. Jesteśmy pewni, że przekazane opinie oraz uzyskane wyniki każdemu z naszych Zespołów pozwolą nie tylko zadbać o te obszary, które można usprawnić, ale też cieszyć się tym, co zostało zbudowane przez ostatnie 2 lata :)

Kamil
 Pytanie

Analizując oferty Pracy Generali na lubelskie - Lublin jest tylko na referenta do call cenetr, czyli rozumiem ze jeżeli interesuje mnie stanowisko jako likwidatora szkód majątkowych/komunikacyjnych to zostaje tylko Warszawa? Proszę o konkretna odpowiedz Tak/Nie gdyż faktycznie odpowiedzi pracodawcy nie wnoszą żadnych konkretów... oraz o informacje o obowiązkach na stanowisku likwidatora.

Pracodawca

@Kamil

Kamilu, obecnie w Lublinie otwarte są rekrutacje na stanowisko referenta do Call Center oraz Młodszego Specjalisty ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych. Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków znajdziesz w tym ogłoszeniu https://www.pracuj.pl/praca/mlodszy-specjalista-ds-likwidacji-szkod-komunikacyjnych-lublin,oferta,7125969

Zostaw merytoryczną opinię o Generali - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Generali?

    Zobacz opinie na temat firmy Generali tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Generali?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Generali?

    Kandydaci do pracy w Generali napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Generali
Przejdź do nowych opinii