a pracuje tam ten stary (usunięte przez administratora)co się sprzedał nielegalnym przewozom? za dawnych lat dobrze kantował przy dworcu, teraz się rybackiemu sprzedał
(usunięte przez administratora) bez sensu wozić hołotę za 15 zł , a wszystkie dobre kursy trafiają do darkowozów. a można zarobić wozić nowych klientów z taksometru, a do tabeli kursów wpisywać cenę za kilometr. robiąc na cudzym wozie zarabiasz 11 zł na godzinę, kpina, spłaca się leasing jakimś (usunięte przez administratora)od rybackiego. po za tym te auta są na vacie i nie włącza się kasy fiskalnej, potem udział w mafii vat jak nic! płacą zus za 1/8 etatu a robi się 300 h w miesiącu. jest się (usunięte przez administratora)rybackich PS: opłata za wejście 20 zł. kumaci rozumieją
uwaga praca w tej firmie to wyzysk i poniżenia pracowników . jeżdżąc na cudzym aucie zarobisz 10 zl na godzinę. to jest śmieszne . jesteś niewolnikiem . nawet nie warto zaczynać . wszędzie zarobisz więcej i tu się narazasz.
Nie polecam marne grosze,smieciowki nawet nie dostaniesz,, pelen czarnuch każą nie.wystawiac paragonow tylko z.km liczyc jak to panstwo sie jeszcze nie dobralo nie wiem ale.ciekawi mnie.to w razie przypalu grzywna pare k czy warto za dwa koła miesięcznie?
to wszystko prawda . wozi się(usunięte przez administratora) klientów którzy za 20 zł chcą przejechać całe miasto zprzerwą na hot dogi
pracując w tej firmie bierzecie udział w mafii vatowskiej która wyludza vat. grozi za to do 25 lat . warto narażać się za drobne pieniadze i jeszcze być ponizanym przez (usunięte przez administratora) a klienci to się nauczyli kantowac kierowców i jeździć za pół darmo .
Wczoraj ok godz. 17 jechałam Państwa taksówką z Panem Tomaszem- T 46 i chciałam bardzo podziękować za wyjątkowo życzliwe i kulturalne zachowanie tego młodego kierowcy Oby więcej takich ludzi, którzy wiedzą jak się zachować w stosunku do pasażera, zwłaszcza w starszym wieku
oj głupi ten kierowca o tiskelu 46. skąd klient miał wiedzieć o numerze tiskela kierowcy ?
Nie polecam tej taxi omijajcie szerokim łukiem
@Klient Możesz uzasadnić swoją opinię? Mam zupełnie inne zdanie bo firma jest dobrym pracodawcą!
Lipa gruba , nie polecam ...
Bezpieczeństwo jest pod znakiem zapytania. Prawo jazdy chyba znaleźli w czipsach.
7 min czekania aż ktoś łaskawie odbierze po czym się rozlacza . Tak traktujące stałych klientów. !!! Brawo
7 min... Długo, to fakt ale na swoje usprawiedliwienie dodam, że to efekt ostatnich upałów.. Klienci dzwonią - dyspozytorki odbierają, lecz przy takiej ilości połączeń w godzinach szczytowych jest po prostu zbyt duże nasilenie na linii co efektem jest właśnie rozlaczanie rozmowy. Proszę mi wierzyć, iż nie jest to CELOWE ZAMIERZENIE. Proszę spróbować zadzwonić w godzinach, w których ruch jest normalny i gwarantuję, że dodzwoni się Pani w max 30 sekund ???? Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej i najlepiej obsłużyć każdego naszego klienta, tymbardziej stałego ???? Pozdrawiam serdecznie.
Zamówiłem taksówkę na 12:10 o 11:30 żeby się nie spóźnić na autobus , o 12:20 dzwonię jeszcze raz dowiedzieć się czego jeszcze nie ma kierowcy i słyszę to - twoje zlecenie na ( 2 dni później ) na 10:10 jest w realizacji , no ja pier.ole... i człowiek spóźniony na ważne spotkanie . Nic dziwnego że taksówkarze zesrani jak Uber wszedlł . NIE POLECAM.
Nadszedł moment kiedy to przesiądę się do Ubera. Bycie wiernym klientem, który zamawia kilka kursów tygodniowo nie ma żadnego znaczenia. Ja potrafię zaplanować swój czas i zamawiając taksówkę na konkretną godzinę (kilka godzin przed planowanym odjazdem) oczekuję tego samego od drugiej strony. Jeżeli ktoś przyjmuje od razu zlecenie terminowe do realizacji to dla mnie to forma umowy - ja jestem na czas i druga strona też. Tymczasem, o godzinie zero, taksówki nie ma a status w aplikacji to: „wyszukiwanie wolnej taksówki” . Zdarzyło się to kilkakrotnie. Zdążyć z ta firmą na pociag/samolot/spotkanie nie ma racji bytu. Po kilku odrzuconych(!) połączeniach na infolinii w końcu dowiaduję się, że „przecież są korki” - one są codziennie, wszystko kwestia planowania czasu pracy. Straciliście właśnie stałego klienta.
Witam, po wielu udanych kursach z Państwa taksówkami, wczoraj (01.06.2019) miałem nieprzyjemność natknąć się na agresywnego bardzo młodego chłopaka (bo za mężczyznę to raczej bym go nie uważał), przez którego nie byłem wstanie ukończyć kursu. Osoba ta zadzowniła do mnie, że czeka pod bramą, niestety miałem 10 minut opóźnienia (za co przeprosiłem i zaproponowałem dodanie czasu za czekanie do rachunku). Później w trakcie jazdy, okazało się, że trasa jednak będzie musiała być trochę zmieniona, na co taksówkarz zdenerował się, twierdząc, że ma już kurs. Ja na to, że z chęcią, zapłacę za ten kurs, jeśli tylko będzie można zmienić trasę (pamiętam, że raz miałem taką sytuację i wtedy nie było problemu). I wtedy kierowca wpadł w szał, rzucając jakieś teksty rodem z komunizmu jacy to są klienci.. To już było dla mnie za dużo, więc powiedziałem, żeby mnie tu wysadził (na światłach). Spytałem się przed wyjściem jak się nazywa (oczywiście nie odpowiedział) i wychodząc chciałem jeszcze zrobić zdjęcie tablic, ale odjechał z piskiem opon drąc się przez okno, że nie zapłaciłem za kurs (sic!). Efekt był taki, że musiałem zamówić Ubera.. Niestety, ale przez takie zachowanie tradycyjne taksówki, które dotąd sobie ceniłem, nie mają racji bytu. Szkoda, ale cóż zrobić..
Młody kierowca taksówki o nr. WE 545PU po zapakowaniu walizek odjechał beze mnie kiedy zamykałem bramkę. Po dojechaniu na miejsce i zapłaceniu okazało się że adres był niewłaściwy. Po znalezieniu przez nas właściwego adresu wyrzucił nas z taksówki z walizkami mówiąc żebyśmy wezwali inną taksówkę, bo tam nie pojedzie gdyż już ma inne zlecenie. Musieliśmy wezwać inną taksówkę. (usunięte przez administratora) Więcej nie skorzystamy z ryby. Ok. pół roku temu zapłaciliśmy 30 zł za tę samą drogę a teraz już aż 70 ?! Poza tym są stale jakieś problemy z zamówieniem tej debilnej firmy.
Wyjazd na lotnisko, 5 osób plus 5 walizek podręcznych, zamawiamy busa, a przyjeżdża van, mowimy że przyjechał zwykły samochód więc nie będzie tej dopłaty 10 zł za busa, jednak pan twierdzi że bus to van a płatę dodatkową za busa i tak musimy zapłacić "ponieważ się zmieścimy" a trzymanie walizek na kolanach i przy każdym zakręcie to nie problem :) kierowca wzruszył ramionami i stwierdził że co to takiego :) . Żałośni.
Dramat! Zamawiam taxi na za 15 min PRZYJEŻDŻA wcześniej dzwoni raz i po minucie odjeżdża nie zdążyłam dolecieć do telefonu a jej już nie było . Pani z siedziby stwierdziła że taxi miała prawo odjechać ponieważ nie odbierałam telefonu NO KU**** ciągle są problemy z ta taxi . NIEPOLECAM!
I słusznie że Taxi odjechała! Jak się zamawia to trzeba być czujnym i odbierać telefony. Kierowca jest w pracy, a ludzie olewają to. Zamawiają konkretnie na godzinę, a wychodzą 10 lub 15 minut po czasie. Kierowca traci w tedy 30 minut cennego czasu gdzie mógłby załatwić dwa kursy, bywa też tak że nie odbiorą telefonu i też w ce się nie pokażą. Nie dociera do takich osób że brak klienta to brak zarobku!!!
jak się zamawia taxi to raczej się wychodzi już z domu i czeka na zewnątrz a nie w domu w fotelu grzać (usunięte przez administratora)
Witam nie polecam firmy Ryba Taxi no chyba ze chcesz zarabiać grosze.... w ogłoszeniu od 4 do 6 tys... czy w tej bajce byly smoki? W realu do 2 tys ... jak zrobisz to jesteś dobry ciągłe ciśnienie ze za małe obroty tygodniowe ... kierowcow przyjmuja coraz wiecej ciagla rotacja bo wszyscy po 1-2 mc uciekaja jak kase policza klamia co do kasy , nabrali aut w lizingi i placza ze malo malo ,umowa o prace na 1/8 etatu A Ty dasz po 12-14 h najlepiej w nocy bo dobre kursy za 15 są hahaha wszystkie dalekie kursy dyspozytorki rozdają Darkowoza - Brat szefa Darek ktory ma własne auta w firmie.... Nie uczciwy podział zlecen ... oni dostaja zlecenia jada po chwili sie wylogowuja zeby przypadkiem nikt nie wiedzial gdzie jada ... zwyklemu kierowcy nie wolno nic... wszystkie dalekie zlecenia nie trafiaja na gielde tylko odrazu do darkowozow Nie masz układów z dyspo jezdzisz za 10.15 max 20tyrasz jak wół A oni i tak mają pretensje co tak mało A może jezdzij dluzej najlepiej przyszyj se pupe do fotela i zamieszkaj w aucie to wtedy zarobisz ... wyzysk obłuda i oszustwo jak sie szefowie nastąpią to tobie pozwolą rzucać sie na resztki... zaluje ze tam tyle przepracowalem strata czasu kasy ... Na kursy...
Nie polecam miłośnikom i właścicielom zwierząt. Mały shitsu jest problemem dla kierowcy i firmy !!!!Porażka !!!!! Najgorszy przewożnik w mieście !!!!
jaka porażka co kundel ma do szukania w aucie, a jak następny pasażer będzie miał uczulenie ? psa na smyczy ładnie wyprowadzamy a nie żeby srał w samochodzie
Kierowca starszy pan z we 450pk współpracuje z satanisty mi. Jeździ po stacjach i nagrywa dziewczyny. Jedna już zalatwil
Jestem zadowolony. Zamowilem kurs na lotnisko przez app na 4:00 - Ryba przyjechala nawet 5 min wczesniej! Super and thank you.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ryba taxi?
Zobacz opinie na temat firmy Ryba taxi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ryba taxi?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!