Sklep Martes (Martes Sport Sp. Z O.O.)

2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Martes Sport Sp. z o.o.

Lala
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy tylko mnie zaczyna powoli denerowac ten cały POINT PACK? Jesteśmy sprzedawcami, nie kurierami.. odpowiedzialność za paczki ponosimy, jeśli coś źle wydane to się tlumacz, wysyłaj maile, jakieś potwierdzenia, się użerać trzeba z tymi kurierami.. piszę to właśnie po dzisiejszym mailu w sprawie paczek. Nie dość, że roboty jest dużo to jeszcze (usunięte przez administratora) zawracają jakimiś paczkami z Vinted. Buziaki

Dżony
Pracownik
@Lala

Chciałbym zauważyć, że usługa taka jak pointpack przynosi zyski firmie. Poza zwiększeniem odwiedzalności sklepów jest to dodatkowe źródło przychodów dla Martesa (kurierzy DPD wspominają o kwocie 1zł za każdą paczkę pozostawioną w usłudze pointpack w naszych sklepach). Dziennie daje to w skali globalnej całkiem przyzwoitą sumkę. My natomiast jako pracownicy nie mamy poza dodatkowymi obowiązkami żadnych korzyści z tego tytułu. W tym roku jako kierownik nie dostałem podwyżki, ponieważ firmy na to nie stać. Moi pracownicy również mają podstawy poniżej najniższego wynagrodzenia. No to jest k.u.r.v.a plucie w twarz.

Pracownik
Pracownik
@Dżony

Trzeba by policzyć klientów, którym się nie chciało czekać na obsługę, gdy wydawało czy przyjmowało się paczki. By sprawdzić co finalnie przynosi więcej, w umowę firmy nie mamy wglądu, za to widzimy wychodzących czy zostawiających w kolejce towar klientów. Zachowując jakieś standardy obsługi ciężko jednak olać przychodzących po paczkę, bo przecież nasze premie zależne są od sprzedaży, więc powinniśmy obsługiwać zainteresowanych kupnem. Paczek jest coraz więcej, miejsca logicznego na to brak, kurierzy często nie skanują jak należy przez co potem zamieszanie powstaje. Tym nie powinni się zajmować sprzedawcy, bo nie na to pracują. Tyle.

Grażyna
Pracownik
 Pytanie

Witam prezesa martes sport. Chciałam tylko podkreślić ze w nowym regulaminie kodeksu pracy jest wyraźnie napisane że człowiek pracujący i wykonywając te sama pracę powinien zarabiać tyle samo co druga osoba na tym samym stanowisku.Moze warto się zaznajomić z prawem .???

janusz
Pracownik
@Grażyna

prezes mówi że są widełki dla poszczegolnych rejonow heheh

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Grażyna

Co ma znaczyć tą samą pracę? To samo stanowisko? Zbyt wiele różni sprzedawców, ich podejście do pracy, zaangażowanie, a także umiejętności sprzedaży, znajomość języków. Czy zatem wykonywanie tej samej pracy to bycie jedynie na tym samym stanowisku czy podobna wartość pracownicza w pracy? Ewentualnie podstawa ta sama, ale premia już różnić może się bardzo w wielu wypadkach...Jednak w sytuacji, gdy pojedyncza osoba z zespołu może sprawić utratę całej premii sklepu czy to jest sprawiedliwa forma by podstawa była zawsze jednakowa? Poza tym Polska jest zróżnicowana lokalnie...Tak samo jak nie działają wprowadzane odgórnie sieciowe zasady dla wszystkich sklepów tak nie może działać równe wynagrodzenie w całym kraju. Koszty życia w różnych regionach są różne, klienci i zapotrzebowanie również.

Hanka
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda rezygnacja ze stanowiska starszego sprzedawcy?Trzeba z jakimś wyprzedzeniem informować kierownika czy wystarczy w danym mc o tym powiedzieć żeby od kolejnego nie pełnić tej funkcji?

Pracownik
Pracownik
@Hanka

Musisz napisać wniosek, prośbę o degradację czy inaczej rezygnację ze stanowiska. Podać swoje powody, motywacje i liczyć na pozytywne rozpatrzenie.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jakie opinie o pracy w kadrach?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.

Pytania

Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Moto
Pracownik
 Pytanie

Dobra a skończą się w końcu jaja z klimatyzacja i lodówkami ? Czy firma już wystarczajaco „ zaoszczędziła „ ? Po co wymiana lodówek skoro nie można ich włączyć po co wymiana filtrów skoro klima nie chodzi ? I tylko słychać pretensje od klientów jak tu na sklepie gorąco co my wyprawiamy i jak my możemy tak wytrzymać !!!!!

pajola
Były pracownik
@Moto

Porażka. Nie pracuję tam już 3 lata, a pamiętam, jak centrala nas zbywała, że nie da się nic zrobić z klimą, a później wysyłała do nas niekompetentnych ludzi, którzy i tak nic nie naprawiali, klima jak nie działała tak nie działała później nadal. Mało tego - koszt tego pracownika poszedł w koszty naszego sklepu i z tej pozostałej kwoty została nam policzona premia dopiero. Absurd, nigdy więcej.

1
Anasko
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest stawka na umowe o prace?

lolek
Pracownik
@Anasko

3300 albo 3490

Pracownik
Pracownik
@Anasko

Poniżej najniższej + premia

Karolinka
Pracownik
@lolek

U nas 3800 mazowsze dla sprzedawców

1
Starszy
Pracownik
@Anasko

Nowy pracownik na okresie próbnym 3500 brutto

1
Pracownik
Pracownik
@Starszy

Pracownik z 3 letnim stażem 3500 brutto :D

Pracownik
Pracownik
@Starszy

Albo uważają, że już masz podwyżkę powyżej minimum krajowego bo masz dodatek starszego więc 3500 + 400 brutto starszy sprzedawca pracujący 5 lat...

Sprzedawca
Pracownik
@Karolinka

Szczerze to Wam współczuje, z całym szacunkiem do pozostałych regionów, ale w Wa-wie mieć stawkę 3800, a w najmniejszej wiosce w Polsce wyrównują do 3500 brutto (jak nie masz minimalnej na umowie) to śmiechu warte...

Kasjer
Pracownik
@Anasko

U nas 3600 na okresie próbnym.

WiFi
Pracownik
 Pytanie

Jak tam? Macie wifi na sklepach czy z każdym produktem z towaru ganiacie do kasy?

Gosc1994
Były pracownik
 Pytanie

Hej, czy na wypowiedzeniu jest legalne aby zabrać wszystkie premie?

Xxx
Pracownik
@Gosc1994

W MS premie są uznaniowe, więc tak.

Lala
Pracownik
@Gosc1994

Okres wypowiedzenia spędza się na L4 lub na zapleczu z telefonem.w ręce .Nie wczuwaj się

Zlecenie
Pracownik
 Pytanie

Hej jestem na zleceniu, i jade na pierwsze szkolenie.. co jest dla mnie bardzo dziwne bo kierowniczka zawsze powtarzała,że zlecenia nie biorą udziału w szkoleniach, ale niestety od nas nie ma kto jechać. Jak wygląda takie szkolenie, ile trwa i co się na nim robi?

Anonim
Były pracownik
@Zlecenie

Zależy z jakiego działu masz szkolenie. Zazwyczaj trwa ono od 6 do 8h. Wszystko uzależnione od tematyki. Im bardziej rozbudowana tym dłużej trwa. Na takim szkoleniu siedzicie w grupie osob z innych sklepów i słuchacie szkoleniowca. Możecie wykonywać zadania praktyczne. I tak Ci leci cale szkolenie. Na koniec wypelniasz ankietę na temat szkolenia.

Barchanowe gacie
Pracownik
 Pytanie

Podstawa 3200 + premia której już dawno nie ma..takie stawki to tylko dolny Śląsk chyba posiada. Od lipca kolejna podwyzka najnizszej krajowej bo 80% procent od 3600 na EL4 to swietna sprawa (wyrównują do najniższej nawet jak masz 3200) Nie przychodzisz do pracy a masz niecałe 200 zł mniej jak cały miesiąc obecny. Takie cuda to tylko w tej spółce z organiczna odpowiedzialnością a raczej ograniczona umyslowoscia. Na szczęście dorabiam sobie gdzie indziej i jestem jak dotąd szczęśliwa tymi pomysłami. Cieszy mnie fakt jak spoglądam na te tabeleczki i wszędzie wszyscy na czerwono ani target ani te 20+. Jestem ciekawa czy niedługo ZUS dopatrzy się nieprawidłowości że pracownicy masowo od tego płatnika idą na zwolnienia bo korzystniejsze rozwiązanie? Firma jednym zdaniem jest sama w sobie tak ciekawa tego paradoksu która sztucznie sobie wytwarza, że nie chce mi się z rezygnować z tej pracy bo ciekawość zżera mnie kolejnych pomysłów z nowym miesiącem. Tak więc pamiętajcie martesiaki wszystkie ręce na pokład i robić targeciki.

anonim
Pracownik
@Barchanowe gacie

A jak chcesz otrzymać odpowiedź od kadrowej , to usłyszysz, że ona nie ma obowiązku tłumaczenia czemu takie cuda się dzieją.

Bruno
Pracownik
 Pytanie

Najniższa krajowa 3500 a ludzie pracują za3350. Przychodząca osoba na stanowisko zarabia z automatu3600 . Czy wy wogole szanujecie ludzi? Brak podwyżek, odpowiedzi KRS to zawsze nie wiem nie odemnie zależy. Zabierane punkty z miesiąca na miesiąc premie śmieszne, w lipcu kolejna podwyzka najniższej krajowej a wy dajcie starym pracownikom najmniejsze pieniądze ...co z wami ludzie ??? Kiedy w tej firmie zapanuje sprawiedliwość aby wszyscy mieli takie pieniądze i było doceniani

Kierownik- nabór
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jest nabór na stanowisko kierownicze w województwie wielkopolskim. Mała miejscowość Wągrowiec czy ktoś mi coś więcej o kierowniku regionalnym napisze? Czego się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej, jeśli to takiej dojdzie?

Martesowiec
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik- nabór

czy Wągrowiec to już nie jest KRS E. G.? Ogólnie jeśli tak, to uważaj co jej mówisz, strasznie roznosi plotki po innych sklepach. Ale w sprawach służbowych zawsze znajduje złoty środek i nie trzeba się użerać z terminami jak nie masz czasu, wystarczy zadzwonic i powiedzieć jaka jest sytuacja.

A
Pracownik
 Pytanie

U Was też takie stare dostawy? Totalny brak nowych produktów, a praktycznie wszystko to odgrzewane kotlety sprzed sezonu bądź nawet starsze. Już sami klienci nawet o tym mówią. Kiedy będzie nowy towar?

IREK
Inne
 Pytanie

Dzień dobry czy u państwa jak się zamówi too jest możliwy zwrot?

Masakra....
Inne
 Pytanie
@IREK

https://sklepmartes.pl/zwroty Naprawdę prostsze było zadanie tutaj pytania niż wygooglowanie fraz "martes sport zwroty" i kliknięcie w pierwszy link? Co jest z tymi ludźmi nie tak....

Ble ble
Pracownik
 Pytanie
@IREK

@IREK zależy co? I gdzie?. Zakup jest internetowy czy ze sklepu stacjonarnego?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do sklepów, czy u Was też co miesiąc wszystkiego brakuje? Rolki do kasy „pożyczamy” od sąsiednich sklepów, oczywiście bez możliwości oddania bo nigdy nie ma więcej. Papier toaletowy pod koniec miesiąca kupujemy sami, ręce wycieramy w ręczniki przyniesione z domu. Kawa, herbata, cukier - nigdy nie starczy na cały miesiąc. Zamiast płynu do naczyń trzeba używać mydła bo brak lub nie starcza na zakup. Ciagle podwyżki w lyreco, a budżet taki sam. TRAGEDIA!

Kiero
Pracownik
@Pracownik

Nie, kwestia gospodarowania kasą. Nie co miesiąc zamawiasz rolki, wtedy resztę kasy wydajesz np na zapas płynów czy papieru. Limity zostały trochę podniesione. Zgodzę się, że na lyreco jest drogo ale bez przesady, że się nie da ogarnąć wydatków na potrzeby sklepu.

1
Snsnnsn
Inne
 Pytanie
@Pracownik

U nas niczego nie brakuje, wręcz przeciwnie, co miesiąc robimy zapas czegoś innego. Wiec ciekawi mnie co wy z tym wszystkim robicie ???? może ktoś do domu wynosi? ????

Zabawne
Inne
@Pracownik

U nas tak samo nie wystarcza Myślę że każdy sklep może inny limit bo ilość pracowników metraż itp ale mogę się mylić my mamy 250 brutto

Jaja
Pracownik
@Zabawne

U nas był limit 250 brutto ale nowy KRS powiedział że on dba o sklepy i podniósł na 300 brutto. Dobry pan.

Ja ;)
Pracownik
@Pracownik

Mamy określony budżet, nie zdarzyło się aby na cokolwiek zabrakło nam kasy. Zawsze całą kwotę wykorzystujemy robiąc swoje małe zapasy ;) jedyny minus to miotły i mopy.... Na lireco słaby wybór,na dużą powierzchnię ponad 1000m² moglibyśmy zainwestować w większe, przemysłowe miotły ;)

abcd
Inne
 Pytanie

Kupowałem sporo rzeczy w Martes. Do czasu. Około 7 lat temu kupiłem buty, które po kilku miesiącach zaczęły pękać z boku, najpierw jeden, potem drugi. Oczywiście zareklamowałem. Moja reklamacja została odrzucona. Jakiś anonimowy gostek popełnił pismo, że buty na pewno były prane w pralce, były źle użytkowane. Swoją droga ciekawe skąd miał te informacje? Udowodnienie że buty zostały uszkodzone z winy użytkownika leży po stronie sprzedawcy. Napisałem odwołanie, które zostało odrzucone. Mogłem iść do sądu, gdzie sprawę miałbym wygrana. Ale stwierdziłem, że nie warto. Zamiast tego, od tego czasu nic nie kupiłem w Martes Sport. Firma zaoszczędziłą na reklamacji butów z trzy stówki a straciła klienta który bardzo dużo tam wydawał.

Ble ble.
Pracownik
@abcd

Mylisz się, ocenia to dział reklamacji albo sam producent nie będę się rozpisywać bo i tak nieogarniasz widze tematu. Buty to nie tylko rozmiar. Popękały z różnych powodów.... oczywiście Twoim zdaniem to nie przez twoje poczynania. W butach treningowych chodzisz codziennie... a jak się zagłebisz w temat to się dowiesz że zaleca się 3 lub 4 użycia w tygodniu. Nie każdy but jest codziennym!!! Mimo wszystko dziękujemy za absencje zakupowe... Mniej pracy z reklamacjami :)

1
abcd
Inne
 Pytanie
@Ble ble.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem udowodnienie że uszkodzenie nastąpiło z winy kupującego należy do sprzedawcy. I musi być to poparte opinią niezależnego eksperta. W żadnym wypadku nie może to być opinia pracownika sprzedawcy, czy producenta. Opinia producenta to jest wasza wewnętrzna sprawa. Mnie, jako klienta ona nie dotyczy. To prawda że teraz nic nie reklamuję i nic nie kupuję. Za te ostatnie lata firma Martes straciła kilka tysięcy złotych przychodu, z tytułu tego co nie kupiłem. I wielokrotnie więcej, ponieważ robię wam bardzo efektywną antyreklamę. I po co wam to było?

1
abcd
Inne
 Pytanie
@Ble ble.

A dlaczego popękały? Bo zostały wykonane z tandetnych materiałów. W polityce firmy Martes leży sprzedawanie produktów niskiej i bardzo niskiej jakości.

Tyryry
Pracownik
 Pytanie
@Ble ble.

Ale który dział reklamacji? Ten mieszczący się ma zapleczu? :D

Ble ble
Pracownik
@abcd

Potwierdzenie jakości od producenta, towar jest wolny od wad, i masz stanowisko. Skoro takiś pewny to mogłeś wykazać się, i dochodzić swoich praw. PS jak już robisz anty reklame to pamietaj aby nie przekręcać nazwy jak OSTatnio

Korni
Pracownik
 Pytanie
@abcd

Ale kogo to obchodzi? Nas zwykłych pracowników ma obchodzić to, że robisz antyreklamę i zakupów u nas nie robisz? Haha myślisz, że nasza wypłata jest serio zależna od jednego klienta błagam cię , pękłam ze śmiechu...

2
abcd
Inne
@Korni

Tak, twoja wypłata zależy od klientów. Im więcej niezadowolonych klientów, tym jest niższa.

1
abcd
Inne
@Ble ble

Zgodnie z prawem to sprzedawca musi udowodnić ze wina leży po stronie użytkownika. Sprawę w sądzie miałbym wygrana, ale mój czas jest zbyt cenny.

Bartosz
Były pracownik
@abcd

I zapewne dostałeś opinie. Zapewne źle użytkowałeś buty a teraz wylewasz swoje frustrację w miejscu gdzie i tak każdy ma z tego bekę. Ile ja to pamiętam takich klientów pewnych swoich racji, straszących sądami, rzeczoznawcami i inspekcja handlową. I mimo wszystko przez 8 lat jak pracowałem nie zdarzylo się by ktoś tym straszeniem coś osiągnął bo po prostu nie mieli rację. "Mój czas jest zbyt cenny". Szczerze wystarczyłoby tylko wnieść pismo o wyjście na drogę sądową i jeżeli jesteś pewny swoich racji to po takim piśmie by ci uznali dla świętego spokoju. Ale zapewne racji nie masz i jedyne co robisz to tracisz swój "cenny czas" na wyładowywanie swoich frustracji na portalu dla pracowników.

Classic
Były pracownik
@Ble ble.

W takie bajki to już nawet dzieci nie wierzą. Oczywiście są firmy nieliczne, które ocenia producent, ale palców u rąk mi na nie nie zabraknie ;)

Kiszka
Inne
 Pytanie

Widzę grubo fest z tymi grafikami Martes coś z tym zrobić ? Jak myślicie zajmą się tym szczerze patrząc na nieudolność firmy ... Ps martesiaki wesołych świąt

Anasko
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś się orientuje jak wygląda praca w Martes Sport/Turek?

Józef
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego komentarze o zwolnieniach są kasowane ? Żeby się ludzie nie dowiedzieli,że jeśli kończy im się umowa w tym roku to dzień przed dostaną info że to koniec kariery w tej zacnej firmie ? Chyba,że jesteś z rodziny KR to zostajesz.

Ble ble
Pracownik
@Józef

Dobre dobre, choć pewnie byłeś gó..ym pracownikiem. Jesteś kosztem a nie niezastąpionym trybikiem maszyny. Rozmawiałeś z kimś o przedłużeniu umowy czy stałeś potulnie między kartonami dostawy.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kierownik
Pracownik

Będąc zatrudnionym na umowę o pracę musisz dostać wypłatę przed świętami więc tak dostaniesz. Zatrudnieni na umowę zlecenie niewiadomo, może dostaną, ale równie dobrze mogą dostać po świętach.

Zostaw merytoryczną opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Martes Sport Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii