Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda ostatni etap rekrutacji na stanowisko Travel Consultant Training Program (German + English Required). Dostałem informację że będę musiał przedstawić swoje umiejętności przy rozwiązywaniu różnych zadań. Ktoś coś pomoże doradzi?
I jak te etapy rekrutacji? Możesz zdradzić jak to teraz wygląda? Widzę że co chwilę dodają te same ogłoszenie i jestem ciekawa czy aż tak ciężko przejść te rozmowy czy taka rotacja pracownikow
Ile można zarobić jako travel consultant z ang i niem?
czy to przede że firma ciągle rekrutuje? od wielu miesięcy pojawia się ciągle ta sama oferta pracy zastanawiam się czy to przez rotację czy ciezko znaleźć specjalistów?
Czy firma Global Business Travel Poland S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Po wysłaniu CV, dostałam maila od rekruterki, że zapraszaja mnie na 30-min rozpowę telefoniczną, a potem na 15-min weryfikację języka. Po weryfikacji języka (sympatycznie, na luzie), dostałam zapro na końcową rozmowę. Ta już była dłuższa (ok. 1h). Miałam do wykonania kilka "tasków" w określonym czasie. Po rozmowie (dosłownie tego samego dnia) dostałam ofertę :)) Byłam zaskoczona, że część rozmów była po angielsku.
Przebieg zatrudnienia, dlaczego zmieniam branżę (z logistyki do turystyki biznesowej), jak poradziłan sobie z najtrudniejszą sytuacją w dotychczasowej karierze i kilka pytań dotyczących preferowanej daty rozpoczęcia, widełek finansowych, lokalizacji (czy wolę zdalnie czy stacjonarnie), godzin pracy (czy wolę zmiany poranne - chyba do 16, czy popołudniowe - chyba do 22).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Chciałam podzielić się opinią o pracy w GBT. Niestety nie mogę przyłączyć się do grupy osób chwalących tę instytucję. Jedyny plus to szkolenie, które i tak nie pokrywa wszystkiego, co jest potrzebne do pracy. Jedynie podstawowe rzeczy jest się w stanie wykonać samemu po szkoleniu, o wszystko inne trzeba pytać i nie zawsze otrzymuje się odpowiedź. Jeśli chodzi o samą pracę, jest generalnie ciekawa, niekoniecznie rozwijająca - wiszenie po 3 godziny na infolinii linii lotniczych nie jest szczytem marzeń. Zespół? Większość to typowe korposzczury, którym zależy tylko na własnym kpi i widzą tylko czubek swojego nosa. Brak kontaktu z TL, brak komunikacji i rozmów rozwojowych, brak 1:1. Jedyne czego nie brakuje w tej pracy to praca, zajęć jest mnóstwo i nie można się nudzić, klienci są w porządku, bardzo wyrozumiali i sympatyczni. Szczerze to nie polecam pracy tutaj, jeśli ktoś szuka miejsca do rozwoju swoich umiejętności miękkich - szkoleń w tym zakresie się niestety nie uświadczy.
To szcżęściarz z ciebie ze w ogole jakies szkolenie miales bo w tej firmie cieżko się doprosić o coś takiego jak szkolenie. Firma która nie ma nic pracownikom do zaoferowania, potrafi tylko wymagać.
Nawet wdrażających nie ma dla nowych? Czy piszesz o takich szkoleniach podnoszących kwalifikacje? Nie chcą nawet współfinansować z pracownikiem?
Ah czyli ta firma to call center? Jestem po szkole hotelarskiej i studia miałam także w podobnym kierunku wiec myślałam ze to może miejsce dla mnie. A piszesz o tych szkoleniach, to z czego dokładnie szkolą ? Jakieś przykłady? Ktoś pozniej napisał ze ciężko ze szkoleniami, wiec się zastanawiam.
Na początku zatrudnienia było m.in dość dokładne szkolenie z systemu rezerwacyjnego Amadeus i z rozwiązywania sytuacji trudnych typu overbooking w hotelach, opóźnienia/odwołania samolotów czy strajki na lotnisku. Mieliśmy też szkolenie z procedur w turystyce biznesowej. Oprócz tego, mamy dostęp do platformy e-learningowej z mnóstwem szkoleń z umiejętności miękkich, komunikacji, zarządzania albo z rzeczy typu Excel, AI itp. Przydałoby się na nie więcej czasu :)
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Global Business Travel Poland S.A.?
Czy można pracować na B2B? A jeśli tak, to co jeśli popełni się jakiś błąd i linia lotnicza wypisze karę?
Co doceniam w tej firmie? troskę o jakość mojego połączenia internetowego i możliwość robienia nadgodzin, codziennie. Co najmniej godzinę. Co mogłoby działać lepiej ? hmm... wiele rzeczy... - dbałość o pracownika, - możliwości rozwoju - ilość szkoleń dodatkowych (nie samą pracą człowiek żyje) - dział odpowiedzialny za układanie grafiku - większa ilość osób do pomocy dla nowozatrudnionych - dostępność benefitów
No wolałam się upewnić... Bo jak dobrze płatne to niektórzy po pachy nabijają. Tu rozumiem że raczej źle się kojarzą?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Global Business Travel Poland S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
hej czy ktoś kto również zaczyna w maju pracę z niemieckim chciałby się poznać przed rozpoczęciem pracy?
Dzień dobry, na jaką stawkę można liczyć na stanowisku travel counselor with english? Proszę o podanie chociażby przedziału i jak się pracuje zdalnie?
Hej, czy AE oferuje jakieś premie świąteczne albo roczne?
Czy pracownicy w Global Business Travel Poland S.A. dogadują się między sobą?
Nie. Nie udzielają informacji, albo udzielają ja błędnie. Donoszą, obgadują, budują ostracyzm wokół ludzi, którzy nie spodobają się popularnym osobom. Jak w amerykańskim filmie o młodzieży ze szkoły średniej, tylko bez dobrego zakończenia.
Mam przez to rozumieć, że atmosfera nie jest najlepsza? Zastanawia mnie, czy kiedykolwiek próbowaliście może wraz z innymi pracownikami zorganizować spotkanie integracyjne? Często takie spotkanie pomaga zbudować pozytywne relacje.
Dopóki szefostwo swoją bierną, albo i wręcz zachecajacą postawą będzie promować donosicielstwo i kopanie dołków to żadna integracja nie pomoże.