Odradzam. Niski poziom kultury osobistej i zero profesjonalizmu. Można się domyślić, jak traktują pracowników, skoro kandydatów słabo ????
Rekrutacje są prowadzone przez Menedżerów. Każdy z nich jasno i klarownie tłumaczy zasady panujące w firmie oraz zakres obowiązków poszukiwanego pracownika. Średni czas zatrudnienia w firmie wynosi 8 lat, wiec jak na aktualne realia jest to dość dużo. Sama pracuję w Agrii 2,5 roku i zdecydowanie nie uważam, żeby w firmie panował niski poziom kultury. Wręcz przeciwnie, atmosfera jest bardzo przyjacielska, w związku z tym polecam!
Kilka dni temu wpadło ogłoszenie na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości w Aleksandrowie Kujawskim. Może ktoś coś podpowie jak wygląda praca, atmosfera, jakich można się spodziewać zarobków i czy ogólnie warto?
Nie, nie pracuję w dziale HR :) Tak jak wcześniej wspomniałam pensje są ustalane indywidualnie więc nie pomogę w tej kwestii. Każde szkolenie w którym uczestniczyłam było finansowane przez firmę. Najczęściej raz na rok jeździmy na szkolenia, kończące się egzaminem państwowym wtedy uzyskujemy nowe uprawnienia. Najbliższe czeka mnie teraz w październiku. Dodatkowo firma wewnętrznie organizuje spotkania, konferencje także jest tego naprawdę dużo.
Jak ktoś już tak kiedyś skrupulatnie policzył wystawiane oferty to ja obecnie widzę ich z 16, w tym jednak nie tylko dla doradców, lecz również administrator biura obsługi klienta jest potrzebny. przejrzawszy komentarze wiem już ze parę miesięcy temu pytano o to stanowisko. czy jest tak jak już wcześniej napisano, że po prostu więcej osób potrzeba? są zapowiedzi na przyszłoroczne warunki płacowe?
Można więc swobodnie przechodzić pomiędzy działami? Jakie szkolenia są przy tym oferowane? Zastanawiam się także co w przypadku gdyby komuś nowa funkcja nie podpasowała, czy może wrócić do pełnienia tej poprzedniej?
Jeszcze niedawno ktoś tu odradzał ze względu na atmosferę, lecz jakich stanowisk to dotyczyło? Jak teraz patrzę po Internecie to głównie otwarte są na bieżąco oferty dla handlowców. Kiedyś wisiała dla specjalisty ds. produkcji nasiennej, lecz jest już wygasła. Ilu osób na takim stanowisku docelowo potrzeba? Dacie znać? Jak duży to dział i jak się w nim pracuje?
Rzeczywiście było takie ogłoszenie, ale udało już się znaleźć pracownika. Nasze aktualne ogłoszenia polecam śledzić na pracuj.pl oraz olx :)
Jest ok. Trzeba robić swoje i nie narzekać, mówić że wszystko działa, komunikacja jest super, być poprawnym politycznie. Wtedy spokojnie kilka lat można tyrać. Tylko ostrożnie z krytykowaniem firmy. Jest jeden słuszny kierunek, który trzeba popierać. Ja jestem już tu kilka lat - jest ok. Są integracje, wyjazdy dla doradców, kadra dyrektorów co roku jeździ w jakieś wypaśne miejsce na świecie (ostatnio USA, ale też podobno i Argentyna była, Japonia, Peru i inne). Wyjazd za kilkaset tysięcy złotych - niezależnie od tego czy firma jest na wyniku czy poniżej. Polecam.
bardzo dobra firma dbająca nawet o konkurencję. Ostatnio pozwoliła wzmocnić czołową polską dystrybucję swoim dyrektorem sprzedaży. Gratulacje. Robię screena na social - bo taki sam komentarz zniknął bo kilku dniach. Prawdą jest to co ktoś wyżej pisał. Tylko wygodne tematy.
Hej, widziałam to stwierdzenie, że wynagrodzenie w przypadku laboranta to kwestia indywidualna. Podobnie w opisie oferty w mile widzianych pojawiła się fraza o wcześniejszym doświadczeniu oraz wykształceniu chemicznym. Przy spełnieniu tych założeń od jakich widełek się zacznie?
Kontroler Jakości / Laborant. Co warto wiedzieć o tym stanowisku? Jaka panuje atmosfera? Jakie wynagrodzenie otrzymuje osoba na start?
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli jakości, ale również prowadzenie prac rozwojowych. Analizujemy zarówno nawozy jaki i tkanki roślinne (liście, ziarno) traktowane naszymi produktami. Mamy całkowicie nowe dobrze wyposażone laboratorium. Prowadzimy głównie analizę elementarną za pomocą takich technik jak spektrofotometria UV-Vis, EDX-RF. Atmosfera jest bardzo przyjazna, wszyscy staramy się sobie pomagać i współpracować między różnymi działami. Co do wynagrodzenia jest to kwestia ustalana indywidualnie.
Hej czy polecacie aplikować na Młodszego Specjalistę ds. Administracji i Logistyki? wczoraj pojawiła się taka oferta. wcześniej już widziałam, że były prowadzone nabory do administracji ale stanowisko poszerzono o zakres logistyki. możliwe, że początkowe zarobki są przy tym lekko wyższe?
Jak ktoś już tak kiedyś skrupulatnie policzył wystawiane oferty to ja obecnie widzę ich z 16, w tym jednak nie tylko dla doradców, lecz również administrator biura obsługi klienta jest potrzebny. przejrzawszy komentarze wiem już ze parę miesięcy temu pytano o to stanowisko. czy jest tak jak już wcześniej napisano, że po prostu więcej osób potrzeba? są zapowiedzi na przyszłoroczne warunki płacowe?
Rekrutacja do Administracji Biura Obsługi Klienta pojawiają się, zgodnie z zapotrzebowaniem. Jest ono związane z powiększaniem działu lub wewnętrzną rotacją pracowników między działami (wewnętrzne rekrutacje na inne/wyższe stanowiska). Osoba zatrudniana ma jasno określane warunki płacy podstawowej, jak i bonusów.
I jak na tym dziale mogą wyglądać kwestie związane z awansem? jaka jest jego struktura? Napisane było o rozwoju lecz mnie interesuje on od perspektywy samego pracownika
Struktura awansu jest uzależniona od kompetencji i możliwości Pracownika. Może być ona w dziale, ale też przejście do innych działów. W praktyce Koordynator został wyłoniony z zespołu, a dwie inne osoby przeszły do działu IT i Kontroli Należności. Nie zamykamy się na ściśle określone ścieżki, bo wszystko zależy kto nimi idzie.
Można więc swobodnie przechodzić pomiędzy działami? Jakie szkolenia są przy tym oferowane? Zastanawiam się także co w przypadku gdyby komuś nowa funkcja nie podpasowała, czy może wrócić do pełnienia tej poprzedniej?
Ogłoszenia na te same stanowiska w administracji pojawiają się notorycznie co kilka miesięcy. Oznacza to wysoki poziom rotacji pracowników, a to z kolei wiele mówi o firmie.
Zespół administracji składa się głównie z młodych kobiet, które czując się bezpiecznie i stabilnie w naszej organizacji po pewnym czasie podejmują decyzje o macierzyństwie.
i jak wtedy załatwiany jest problem urlopu w tych okresach? Ja akurat nie widzę aktualnej oferty do administracji, czy wtedy poszukiwany jest ktoś na umowę o zastępstwo? Z ilu osób składa się dział?
Skład osobowy w dziale to 16 osób. Nie ma umów na zastępstwo. Rotacja jest również wynikiem wewnętrznych rekrutacji. Najdłuższy staż pracy w dziale to 15 lat. Średni okres zatrudnienia w dziale to 5 lat. Sezonowo wspieramy się pracownikami na umowę-zlecenie, ale wtedy jest to zaznaczone w ogłoszeniu, że szukamy zatrudnienia na taki typ umowy. @JK co rozumiesz pod hasłem "problem urlopu w tych okresach"?
Faktycznie ostatnio było większe zapotrzebowanie. Zbiegło się w terminach kilka spraw. Wewnętrzna rekrutacja (przejścia pracownika do innego działu), zwiększenie liczby etatów oraz, jak już wyżej wspomniane, prywatne, rodzinne plany naszych pracownic.
Do jakiejś osoby się już odezwali z ogłoszenia na doradcę terenowego? Chciałabym wiedzieć, czy jest tam ogólnie pewna podstawa na 100% czy tylko prowizja? W zasadzie to na tyle na razie, bo jak prowizja to odpada dla mnie niestety.
Do kandydatów oczywiście się odzywamy w razie zainteresowania. Każdy z naszych doradców otrzymuje wynagrodzenie zasadnicze ustalane przed zatrudnieniem oraz bonusy od sprzedaży.
A jak nie jesteście zainteresowani to na feedback nie ma co liczyć? Kiedyś czekałem tak za odpowiedzią w firmie i nie doczekałem się niestety a w trakcie zignorowałem fajne oferty. Po rozmowie też tylko do wybranych dzwonią?
Bardzo mi przykro, że tak się wydarzyło. Po rozmowach kwalifikacyjnych kontaktujemy się z osobami, które brały udział w spotkaniach niezależnie od decyzji.
Czy ktoś wie jak wygląda pierwszy i drugi etap rekrutacji na stanowisku Specjalista ds. handlu zbożem? Czy oprócz klasycznej rozmowy kwalifikacyjnej jest coś jeszcze?
Pierwszy i kolejne etapy rekrutacji wyglądają podobnie i opierają się na rozmowie, nie ma żadnych testów czy też zadań do wykonania. Z reguły po dwóch trzech rozmowach wybrany kandydat dostaje propozycję i warunki przyjęcia.
Poszłam za sugestią odnośnie obejrzenia ogłoszeń na innych stronkach i wychodzi na to, że aktualnie sami doradcy techniczny są poszukiwani? Z czego wynika takie zapotrzebowanie? widzę 12 pozycji na 12 lokalizacji. Na każdej po jednej osobę jak na razie potrzeba? I czy są jakieś większe różnice w warunkach?
Rzeczywiście aktualnie wystawione są 4 ogłoszenia, na łączną ilość 12 lokalizacji. Poszukujemy 4 osób, każdy z Doradców ma 3 lokalizacje. Około połowa zatrudnionych pracowników w Agrii to właśnie Doradcy Terenowi, stąd pewnie na to stanowisko najczęściej poszukujemy Pracowników. Zapraszam do śledzenia naszych ogłoszeń. :)
Czy Agrii Polska sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
w przypadku zgłoszeń studentów chętnych na staż, w razie zapotrzebowania w danym czasie, jest możliwość podjęcia stażu. Zapytania zawsze warto wysyłać na kadry@agrii.pl
Dali ogłoszenie o pracę teraz na młodszego specjalistę ds. Kontroli Jakości. Z racji tego, że ja już mam trochę doświadczenia jednak, to chciałem zapytać, po jakim czasie można awansować na specjalistę po prostu? Czy ktoś tak miał że awansował tam i może mi coś powiedzieć?
Kilka dni temu wpadło ogłoszenie na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości w Aleksandrowie Kujawskim. Może ktoś coś podpowie jak wygląda praca, atmosfera, jakich można się spodziewać zarobków i czy ogólnie warto?
Zarobki są ustalane indywidualnie, w zależności od kwalifikacji pracownika. Atmosfera w dziale jest super. Wszyscy chętnie pomagają nowym pracownikom zaaklimatyzować się w firmie. Mamy zespół doświadczonych pracowników, od których można się wiele nauczyć - uważam, że jest to duży atut. Firma inwestuje w pracownika, czego dowodem jest m.in. udział w licznych szkoleniach, a na pytanie czy warto, odpowiem jednym słowem: WARTO :)
Pracujesz w dziale HR? : D A teraz na serio, w jakim zakresie można negocjować pensję zasadniczą na tym stanowisku? I w jakich szkoleniach brałaś ostatnio udział? No i czy pracownik ponosi jakieś koszty za owe szkolenia?
Nie, nie pracuję w dziale HR :) Tak jak wcześniej wspomniałam pensje są ustalane indywidualnie więc nie pomogę w tej kwestii. Każde szkolenie w którym uczestniczyłam było finansowane przez firmę. Najczęściej raz na rok jeździmy na szkolenia, kończące się egzaminem państwowym wtedy uzyskujemy nowe uprawnienia. Najbliższe czeka mnie teraz w październiku. Dodatkowo firma wewnętrznie organizuje spotkania, konferencje także jest tego naprawdę dużo.
Proszę napisać, jak będzie wyglądać profesjonalne wdrożenie oraz wsparcie ekspertów, o jakim wyczytałem w ofercie zatrudnienia dla administratora biura obsługi klienta? I jakie dodatkowe świadczenia socjalne mają na myśli, gdy piszą, że jest tam coś jeszcze, poza opieką medyczną, kartą sportową, ubezpieczeniem na życie, czy kursem językowym?
Jeśli chodzi o wdrożenie oraz wsparcie nowego pracownika, to przede wszystkim jest oprowadzone indywidualnie. Do zespołu Biura Obsługi Klienta nowego pracownika wprowadza Koordynator. Obowiązki są przekazywane systematycznie. Najpierw te najprostsze, potem kolejne. Paca jest przede wszystkim zespołowa, więc cały zespół wspiera nowego Administratora. Dla każdego działu wdrożenie nowego pracownika wygląda inaczej - w zależności od obowiązków.
Jeśli chodzi o świadczenia socjalne, poza wymienionymi obowiązują również prezenty świąteczne, pożyczki dla pracowników, prezenty z okazji urodzenia dziecka, nagrody jubileuszowe, wyjazdy integracyjne, Strefa szkoleń ogólnorozwojowych.
A na jaki czas zawierana jest pierwsza umowa o pracę i kiedy przechodzi się na umowę na stałe? No i jak kształtuje się wynagrodzenie, od jakiej kwoty zaczyna się, gdy jest się nowym pracownikiem na tym stanowisku oraz czy podwyżki zależą od stażu pracy?
Na każdego z kandydatów patrzymy indywidualnie, także ciężko odpowiedzieć jednoznacznie. Zwyczajowo zawieramy umowę na okres próbny w celu sprawdzenia kompetencji kandydata, kolejna umowa zazwyczaj jest zawierana na czas określony, później ustalenia już są również indywidualne. Kwestie wynagrodzenia także są zależne od doświadczenia oraz umiejętności pracowników.
Kiedyś pracowałem, zobaczyłem jak wyglada praca w odnogach chemirolu to można stwierdzić agrii jest dobrym pracodawca, tylko trzeba chcieć robić i nie lecieć w kulki. Niestety najlepsi klienci zajęci już wiec na start dostajesz ochłapy, bo nawet jak ktoś odszedł cześć klientów fajniejszych jest dzielona między sobą. Jest golf, PZU i multisport. Chociaż podstawy konkurencja potrafi dać lepsze.
Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacyjnego w Agrii Polska sp. z o.o. na stanowisko Kierownik Magazynu?
Odradzam. Niski poziom kultury osobistej i zero profesjonalizmu. Można się domyślić, jak traktują pracowników, skoro kandydatów słabo ????
To weź chociaż wyjaśnij, jak Cię potraktowano? Póki co, nie widzę podstaw do takiej opinii. A raz, że chcę wiedzieć, w jakiej atmosferze toczy się rozmowa, na czym się podczas niej skupiają i czy jasno, wprost komunikują zakres obowiązków oraz klarują korzyści. To po drugie chcę też wiedzieć, jak tu jest już po zatrudnieniu? Na, ile to co pada w ofercie oraz na rozmowie, zgadza się z realiami codziennej pracy? Kto by pomógł w tej materii?
Rekrutacje są prowadzone przez Menedżerów. Każdy z nich jasno i klarownie tłumaczy zasady panujące w firmie oraz zakres obowiązków poszukiwanego pracownika. Średni czas zatrudnienia w firmie wynosi 8 lat, wiec jak na aktualne realia jest to dość dużo. Sama pracuję w Agrii 2,5 roku i zdecydowanie nie uważam, żeby w firmie panował niski poziom kultury. Wręcz przeciwnie, atmosfera jest bardzo przyjacielska, w związku z tym polecam!
Do obecnych pracowników administracji w Poznaniu. Czy w firmie jest możliwość pracy częściowo zdalnej?
Fatalna atmosfera, niskie kompetencje kadry zarządzającej w finansach,(usunięte przez administratora)
Szukają doradcy terenowego i napisali, że mogę liczyć na wsparcie ekspertów i profesjonalne szkolenie... Ale nic nie wspomnieli o zarobkach. Orientujesz się, ile mogę zarobić?
Gdyby kadra finansowa miała niskie kompetencje firma nie utrzymałaby się na rynku przez ponad 20 lat...
Zależy od doświadczenia i listy klientów którzy za Tobą przyjdą. 5-6 tys brutto + auto do użytku prywatnego + premia + telefon + laptop + prywatna opieka medyczna + ubezpieczeni zdrowotne + brak GPS w samochodzie + wsparcie ludzi którzy się znają :)
O, a ta premia w jakiej wysokości? Ciekawe, ile to razem wyjdzie z tą podstawą, którą napisałeś. Tylko mam na myśli taką realistyczną premię.
Mogę prosić o więcej szczegółów, jak to się procentowo rozkłada? No i czy są jakieś benefity poza premiami, bardziej niezwiązane z finansami. Co z prywatną opieką medyczną, jest?
No wiadomo. Ale jakaś średnia mogłabyś powiedzieć żeby mieć jakiś obraz ? Dziękuję
Jest prywatna opieka medyczna, multisport, liczne imprezy integracyjne minimalnie 4 razy w roku. Premię są różne ale jak dobrze sprzedajesz to 80 tys w roku wyciągniesz jak nie więcej.
Pracowałem w Dalgety zaraz po studiach i na początku jej powstania. Wtedy było naprawdę dobrze. Dobre pensje, samochody i w porządku managerowie.
Zdecydowanie odradzam. pozbawią cie godnosci, moralnosci (kablowanie na kolegow), naobiecują nie wiadomo co, a potem skresla mimo zaslug, zrealizowanego budzetu i planu. a juz nie mowie o terrorze i zastraszaniu dziewczyn z poznania przez jednego pana i jego wierna towarzyszke
Zdecydowanie się nie zgadzam, pracuje w Agrii trzy lata i jestem bardzo zadowolona. Atmosfera miła, praca ciekawa. Bardzo polecam.
Pracuję tutaj już ładnych parę lat i jeszcze nikt nikogo nie skreślił jeśli miał wykonany plan i budżet. A jeśli wykonany budżet to i pieniądze całkiem całkiem. Zawsze zdarzy się taki co to więcej ryczy niż mleka daje. Przychodzą wędrowniczki rok, dwa w tej firmie, potem następnej i następnej. Udają że się na wszystkim znają i wszędzie byli. Tylko co z tego, jak nigdzie na siebie nie zarobili. A potem wypisują głupoty jacy to skrzywdzeni. Na szacunek trzeba sobie zapracować i zasłużyć w każdej firmie.
Czyli skoro on twierdzi, że zrobił plan, a jednak został skreślony, to uważasz, że mija się z prawdą?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Agrii Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Agrii Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Agrii Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Agrii Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Agrii Polska sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.