Toyota Romanowski

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Toyota Romanowski

Pracownik
Pracownik

Pracowałem z innych salonach i to jak Toyota jest zorganizowana, to czapki z głów - inny poziom!

3
@louis Vitton
Pracownik
@Pracownik

Żebyś Ty wiedział jeszcze jakim kosztem. A jak wiadomo na sukces pracują ludzie. Którzy są sukcesywnie wykańczani.

Girli
Kandydat

Świetnie

1
jacek

Pan kierownik serwisu.PROFESJONALIZM 100 prcent.Miło przyjechać do Tego serwisu.Dziękuję.

Karolina
 Pytanie

Jak wygląda praca na recepcji ? Jakie są godziny pracy ? Czy pracuje się w weekendy, a jeżeli tak, to czy można odebrać te dni na tygodniu ?

Pracodawca

@Karolina

Szanowna Pani Karolino, praca na recepcji dla przykładu w salonie w Radomiu odbywa się od pn-pt w systemie zmianowym 9.00-17.00 i 10.00-18.00 oraz w soboty od 9.00 do 14.00. Soboty można odbierać. Pozdrawiamy serdecznie.

Matylda Nowy wpis
Były pracownik
@Toyota Romanowski

Sobót nie mozna odbierac tylko płącą jako nadgodziny.

Marco Polo

Niestety nie mogę za dużo dobrego powiedzieć o tej firmie, głównie chodzi mi o krakowski oddział, chociaż słyszałem o pozostałych oddziałach też niewiele dobrego. Wygląda to zawsze tak samo, na rozmowie obiecują złote góry, ile to nie ma zarobku na samochodzie, ile to handlowcy tutaj nie zarabiają itp. tylko po to żeby cię ściągnąć a potem schemat wygląda tak samo, po kilku dniach pracy od pracowników równie(usunięte przez administratora) co ty dowiadujesz się , że będziesz zarabiał bardzo mało, że mimo dobrej sprzedaży Państwo Romanowscy rzucą ci za sprzedany samochód parędziesiąt złotych (nie ma błędu w pisowni) , a czasem sprzedajesz samochód na "0" i nic nie dostaniesz. Klient weźmie leasing lub kredyt wtedy może zarobisz ale to nie od Romanowskich, a od banku. Pracownicy chodzą i narzekają , że czują się(usunięte przez administratora) że w wcześniejszej firmie było lepiej itp. Tuką ci do głowy jak firma nie ma mocnej pozycji na rynku i jak pewnie tutaj powinieneś się czuł , a jak przyszedł kryzys to zaczęli zwalniać ludzi z każdego działu i wstrzymali premie mówiąc o tym po przepracowanym miesiącu. Jak dla mnie i wielu innych pracowników nie jest to firma godna polecenie, salon 3 lata na rynku, a pracowników nie wiem czy 20% którzy przyjęli się na otwarcie, rotacja duża na salonie i recepcji, szukają idealnych pracowników którzy jak dostaną w grafiku 4 soboty z rzędu będą jeszcze chodzić uśmiechnięci i zadowoleni , a przede wszystkim uśmiechnięci i wypoczęci. Ja wiem , że za chwile pojawią się tutaj komentarze od pracodawcy o tym jak dużo nieprawdy w tym poście się znajduje ale kto pracuje lub pracował wie dobrze jaka tutaj jest sytuacja, przestrzegam nowych rekrutantów bo nowy salon za chwile będzie otwarty i po fali zwolnień "słabych" pracowników teraz szukają tych "idealnych" i co najważniejsze za mniejsze pieniądze.

Pracodawca

@Marco Polo

Witamy serdecznie, postanowiliśmy się odnieść do Pana komentarza, gdyż w naszym mniemaniu jest on krzywdzący. Sposób wynagradzania jest przedstawiony przed zatrudnieniem, ostatecznie ustalony i zaakceptowany przez obie strony. W chwili zatrudnienia pracownik podpisuję umowę o pracę wraz z zakresem obowiązków. Później w trakcie pracy nie zachodzą, na niekorzyść pracownika, zmiany sposobu wynagradzania i premiowania. Wręcz przeciwnie, są sytuacje w których premie są zwiększane. Jest także ściśle ustalony system premii za finansowania. Nie ma czegoś takiego jak „rzucanie parudziesięciu złotych” ani 0 zł. Ilość sobót pracujących również, jest ustalona w chwili zatrudnienia. Każda pracująca sobota jest dodatkowo płatna. Spadek sprzedaży samochodów w Polsce w związku z COVID_19 był ogromny (w kwietniu 2020 r o 67,14% w stosunku do roku poprzedniego). Oto oficjalne dane: https://auto.wprost.pl/rankingi/10322410/prognozy-byly-zle-jednak-spadek-sprzedazy-aut-okazal-sie-jeszcze-wiekszy.html Na czas 3 miesięcy w związku z COVID-19 system wynagrodzeń został zmieniony zgodnie z Ustawą o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 z dnia 16kwietnia 2020r. Rzeczywiście szukamy do naszej firmy „uśmiechniętych” i „wypoczętych” pracowników a przede wszystkim ambitnych i chętnych do pracy. Pracy, za którą są odpowiednio wynagradzani. Pozdrawiamy, Toyota Romanowski

Miras Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Toyota Romanowski

Ale wiecie, ze nie wolno rozliczac sobót jako nadgodzin tylko obowiazkiem pracodawcy jest oddac dzien wolny?

Sonia Nowy wpis
Inne

dzień dobry, po kliknięciu w ofertę na stronie dla doradcy serwisu mechanicznego przenosi mnie na zewnętrzny portal oraz ogłoszenie, które ma zeszłoroczną datę. Czy mimo wszystko wszystkie wskazane warunki są aktualne? po jakim czasie można otrzymać umowę o pracę na czas nieokreślony?

Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@Sonia

Dzień dobry. Prosze o informacje, ktorej lokalizacji dotyczy oferta, o którą Pani/Pan pyta ?

Adam
Inne

Kupiłem nowy samochód tragedia nie polecam nowej c hr lampy ciekną źle spasowane elementy nadwozia przegląd 0 zrobiony i każdy uważa że jest ok Panowie w garniturach fachowcy od dzwonków gazowych

anonim
Inne

Mnie to jednak zainteresowało, bo jeśli faktycznie serwis poszedł źle i klient go zareklamował czy to oznacza, że mechanik samochodowy może mieć potrącone za to coś z premii za wyniki? w opisie oferty była wskazana i właśnie zastanawiałem się ile płacą i za co

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Toyota Romanowski? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
anonim
Inne

Jaka podstawa wynagrodzenia może przypadać specjaliście ds. odkupu samochodów używanych? Mam ofertę sprzed paru dni ale niestety zarobki nie zostały w niej doprecyzowane. Piszą natomiast, że dwuletnie doświadczenie z pracy jest koniecznie. Czy ono wpływa na wysokość podstawy?

Robert
Inne

Nie polecam salonu Toyota Romanowski samochód sprzedają na sztukę z wadami straszą nie chcą wymienić a serwis oraz blacharnia tragedia

Krzysztof
Inne

Dziękuję kierownikowi serwisu P.Łukaszowi Rogozińskiemu za profesjonalne podejście do klienta i jego problemu. Pan Łukasz bardzo mi pomógł w wielu kwestiach związanych z moją Toyotą Corollą.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Toyota Romanowski?

4

Pracodawca

 Pytanie
@Pytanie

Witam, o jakim stanowisku rozmawiamy ?

Love is in the air
Były pracownik
@Pytanie

To zależy w jakim dziale. W handlowym jeśli jesteś kobietą to kierownik Kamil nakreśli Twoją ścieżkę kariery w zależności od tego jak będziesz uległa. W innych działach nie ma szans na awans. Pozdrawiam zorientowanych w temacie

ekspert sprzedaży
Pracownik
@Toyota Romanowski

ekspert sprzedaży

@louis Vitton
Inne
@Pytanie

Nie ma w ogóle. Zapomnij o jakim kolwiek awansie. (usunięte przez administratora) Z roku na rok będą ci wymyślać to nowe zadania bez dodatkowego wynagrodzenia. Na przestrzeni 10 lat może że 2 pracowników awansowało.

anonim
Kandydat
@@louis Vitton

A czym udało się im ten wspomniany awans wyrobić? Piszesz o dodatkowych zadaniach, podrzucisz przy tym przykład dla jasności? Zastanawia mnie przy tym ewentualna rozmowa na temat podwyżki, w jakim okresie najlepiej jest podejść i spytać?

anonim
Inne

A czemu nie? Wisi teraz oferta dla Mistrza hali serwisu i właśnie zastanawiało mnie to jak można się nim stać przechodząc bezpośrednio ze struktury. Nie ma tu może rekrutacji wewnętrznych? Ile taki mistrz teraz zarabia? Nie ma widełek

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za Twoje zapytanie odnośnie rekrutacji wewnętrznej w naszej firmie. Cieszymy się, że jesteś zainteresowany możliwościami rozwoju kariery w ramach naszych struktur. Twoje zapytanie jest dla nas bardzo ważne, ponieważ chcemy wspierać naszych obecnych pracowników w osiąganiu ich celów zawodowych i rozwijaniu się w naszej organizacji. Informacje na temat dostępnych stanowisk, wymagań oraz szczegółów procesu rekrutacji zostaną udostępnione wkrótce. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz więcej informacji, nie wahaj się skontaktować z naszym działem HR.

Pracownik
Pracownik

Pracowałem z innych salonach i to jak Toyota jest zorganizowana, to czapki z głów - inny poziom!

3
Pracownik 2
Pracownik
@Pracownik

Kielce / Radom dział sprzedaży - kierownik nie słowny, (usunięte przez administratora) nawet w rozmowie z klientami, lubi wybrać sobie kozła ofiarnego nad którym będzie mógł się pastwić pomimo dobrych wyników. Napuszcza na siebie odział kielecki i radomski. W radomskim mówi ze są fatalni a Kielce lepiej lepiej sobie radzą i na odwrót. Kielce dział serwisu - kierownik z bardzo duża wiedza, wymagający ale sprawiedliwy, bardzo pomocny w sytuacji barków kadrowych.

Niby tak
Pracownik
@Pracownik

Organizacyjnie w miarę dobrze, natomiast system premiowy i tabelki są rozliczane w mało przejrzysty sposób. Nie wiadomo ile zarobisz pomimo zrealizowanego planu. Zazwyczaj jest to mniej niż było obiecywane.

@louis Vitton
Pracownik
@Pracownik

Żebyś Ty wiedział jeszcze jakim kosztem. A jak wiadomo na sukces pracują ludzie. Którzy są sukcesywnie wykańczani.

Go hybrid
Pracownik

Zgadzam się z przedmówcami. Niestety, firma która oferuje "stałe zatrudnienie w ciągle rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku" sama sobie zaprzeczyła w trakcie pandemii zabierając premię pracownikom i wysyłając ich na przymusowe urlopy aby ratować miejsca pracy, aby na końcu część z nich zwolnić nie patrząc na jakość ich pracy czy sytuację rodzinną. Jednocześnie robiąc to tak aby hajsiwo z tarczy covidowskiej się należało. Wpłynęło to dodatkowo niekorzystanie na nastroje wśród obecnych pracowników. Firma oferuje za to dużo rozmów motywacyjnych, jak w typowym corpo, owocowe środy, grille na tygodniu w deszczową i wietrzną pogodę, wyjazdy służbowe z powrotami w nocy i obowiązkiem pracy w kolejny dzień lub po prostu 13 dni z rzędu w pracy.

Pracodawca

 Pytanie
@Go hybrid

Toyota Romanowski jest firmą powołaną do realizacji celów handlowych. Zatrudniając Pracowników ściśle definiujemy stawiane przed nimi cele, jak również konsekwentnie z ich realizacji rozliczamy. Oczywiście ma Pan/Pani rację - prowadzimy z naszymi pracownikami rozmowy motywacyjne, jak również korygujące czy ultymatywne. Jest to jeden z elementów zarządzania zespołami ludzkimi, czego widocznie Pan/Pani nie rozumie. Czy rozstajemy się z pracownikami? Ależ oczywiście, jeśli jakość ich pracy nie spełnia naszych oczekiwań. Stawiamy na profesjonalistów, osoby ambitne, zmotywowane, chętne do pracy. I takich pracowników zatrudniamy w swoich Zespołach. Podkreślamy, że urlopy nie maja charakteru przymusowego, a wprowadzone ograniczenie ilości Pracowników przebywających na terenie Zakładu Pracy miało na celu ochronę Ich przed zagrożeniem pandemicznym przy braku dostatecznych środków ochrony w początkowej fazie. Podkreślamy również, że wszystkie zobowiązania wobec pracowników są regulowane w wyznaczonych okresach, jeśli ma Pan/Pani wątpliwości, prosimy o kontakt z Dyrekcją Spółki. Odpowiadając na zarzuty: nie spotkaliśmy się z negatywnymi komentarzami Pracowników nt. PROGRAMU OWOCOWE Środy, jeśli miał Pan/ Pani zastrzeżenia - nie trzeba było z nich korzystać. Wspólne spotkanie Załogi przy grillu to również jeden z PROGRAMÓW dedykowanych naszym Pracownikom, również odbierany pozytywnie, niestety nie mamy wpływu na pogodę, choćbyśmy bardzo chcieli. Jeśli sobie Pan/ Pani przypomina spotkanie miało miejsce pod zadaszeniem, a w anonimowej ankiecie gdzie mogliście się Państwo wypowiedzieć co do tej formy spotkania, nie odebraliśmy żadnych negatywnych uwag. To ciekawe, że po roku od wydarzenia podnosi Pan/ Pani ten niekomfortowy w Pani/ Pana opinii aspekt. Co roku wszyscy Pracownicy mają zorganizowane spotkanie z Zarządem Toyota Motor Poland, które ma charakter jednodniowy i wymaga powrotu późnym wieczorem. Proszę nie zapominać, że jest to interaktywna konferencja połączona z wystawną kolacją i niespodzianką w postaci Gwiazdy Wieczoru dla uczestników. Jeśli taka formuła wykracza poza Pana/ Pani strefę komfortu, absolutnie nie musiał Pan/ Pani z niej korzystać. Parafrazując, firma Toyota Romanowski była, jest i będzie firmą stawiająca jasne ambitne cele, oczekującą wyników i efektywnych zespołów, które w sposób konsekwentny są rozliczane z ich realizacji. A przede wszystkim jest to firma, która stawia na osoby o pozytywnym podejściu do życia. Pozdrawiamy ciepło w tą deszczową i wietrzna pogodę :)

@louis Vitton
Pracownik
@Go hybrid

Potwierdzam, mieli w dopiero że ludzie mają rodziny na utrzymaniu albo kredyty do spłacenia.

Qqqq
Kandydat
 Pytanie

Czy z obecnych pracowników ktoś może wypowiedzieć się na temat Kierownika działu handlowego. Na tym forum nie ma za dobrej opinii. Naprawdę jest tak jak piszecie ?

8
KEJT
Pracownik
@Qqqq

ZLE TO MAŁO POWIEDZIANE!!!!!!

1
Obiektywna
Pracownik
@KEJT

Droga M. Pani już podziękujemy za te puste komentarze rodem z gimnazjum mające się nijak do rzeczywistości. Ale przecież to tylko internet i odwaga tu rośnie jak na drożdżach :)) Musiałam to napisać bo tak jak poukładana jest ta firma ze świecą szukać w tej branży a te niby złośliwe i żałosne komentarze świadczą jedynie o ich autorach. Bez odbioru

1
@louis Vitton
Pracownik
@Qqqq

Nie ma już go. Zwolniony

Pytanie
 Pytanie

Czy w Toyota Romanowski zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Toyota Romanowski?

Były pracownik z Kielc
Były pracownik
@Pytanie

Bez szału. Minimalna krajowa plus płatne od przerobu - wysokość zależy od tego jak lubią cię doradcy i jak korzystne finansowo dostajesz auta do pracy. Mowa o pracy jako mechanik..

krecioła
Pracownik
 Pytanie

Stanowczo nie polecam tej firmy. Miałam ustalona godzinę spotkania nikt nie potraktowała mnie poważnie musiałam czekać. Rozmowa na stanowisko recepcjonistki. Rozmowa odbyła sie z Wielkim Panem Dyrektorem. Wprowadził krótko o jakie obowiązki chodzi. Zapytała o kwotę jaką chciałabym zarabiać, Dlaczego chce tu pracować. I TERAZ NAJLEPSZE czy mam dzieci ? Jak się okazuje osoby bezdzietne nie są tolerowane. Ten człowiek nie ma podstawowych zasad kultury. Jak ktoś ma 35 lat i nie ma dzieci- To może nie może ich mieć nie stuknie się w pustą makówkę. Wyjechał do mnie z tekstem że on w takie osoby nie będzie inwestował bo zaraz zajdę w ciąże .... Dodam, że nie miałam ochoty informować go o moim stanie zdrowia. Proszę sobie tylko pomyśleć to i owo reszta sama sie nasuwa. Miałam nie dodawać tej opinii rozmowa odbyła sie w ubiegłym roku 2022 w czerwcu. A z tego co wiem jest obecnie marzec 2023r, I nadal potrzebują pracownika na to stanowisko. średnio co 3 miesiące pojawia się oferta pracy, Nadmienię że praca również w soboty do późnych godzin.

ja
Kandydat
@krecioła

Nie zgadzam z opinią powyżej. Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i nawet jeśli mnie nie przyjmą to na zawsze zapamiętam rozmowę oczywiście na plus. Według mnie pełen profesjonalizm, przemiła atmosfera. Rozmowa bardzo luźna zero stresu. Jeśli chodzić na rozmowy kwalifikacyjne to tylko tam:)

Anna S
Kandydat
@ja

Zdecydowanie potwierdzam opinie koleżanki. Profesjonalnie i rzeczowo od początku do końca. Nie wybrali Mnie ale rozmowa merytoryczna na luzie i wzorowa. Wymagania oczywiście mają i nie każdemu to pasuje. Pewnie stąd te frustracje, zazdrość i pomówienia u niektórych.

Kandydatka
Kandydat

Dyrektor zdecydowanie ma problem ze sobą, przychodzisz punktualnie na rozmowę rekrutacyjną a on z gwiazdorskim akcentem każe czekać i sam paraduje bez sensu po salonie rozmawiając przez telefon. Większość rozmowy to bajki o firmie i o tym jaki on jest w niej ważny. Główne wymagania od kandydatki to prezencja i dyspozycyjność…

Kaja
Były pracownik

Firma kreowana na najlepszą w regionów. Czego nie można potwierdzić. Harujesz od rana do wieczora, często trzy soboty z rzędu i nawet dziękuje nie usłyszysz. Kierownik działu handlowego wykańcza sukcesywnie najbardziej doświadczonych handlowców. Ciągle kogoś zatrudnia i zwalnia najlepiej pasują mu osoby którymi da się łatwo manipulować. W Kielcach rotacja pracowników bardzo duża.

Pracodawca

@Kaja

Rozpoczynając pracę w naszej firmie każdy pracownik jest poinformowany o pracujących sobotach. Dołączając do naszego zespołu, akceptuje taki tryb pracy. Co więcej jest za to odpowiednio wynagradzany. Za soboty bowiem płacone są nadgodziny lub przekazujemy dzień do odbioru (jeśli ktoś nie usłyszał dodatkowo słowa dziękuję to bardzo przepraszamy :)). Wszyscy nasi pracownicy przy przyjęciu zgadzają się z tymi warunkami, dlatego nie rozumiemy jako firma takich zarzutów. Jeśli chodzi o pracowników, to wymagamy od nich profesjonalizmu właśnie dlatego, że naszym celem jest bycie, tak jak Pani wspomniała, najlepszą firmą w regionie. Pozdrawiamy serdecznie, Toyota Romanowski.

qwe
Były pracownik
@Toyota Romanowski

tak tylko osoby z grupą nie powinny pracować w soboty i po za tym dwu licowe osoby maja szanse pracy w tej placówce

Kazik
Były pracownik
@Toyota Romanowski

To wypowiedź to już perfidność ze strony pracodawcy. Owszem zostajesz poinformowany o pracujących sobotach tylko później nagle się okazuje że masz je już wliczone w podstawę. Co jest niezgodne z K.P. Wypowiedzi godne rzecznika prasowego ale co z tego jak ludzie w prosty sposób piszą cała prawdę a tymi farmazonami nie uda się wybielić podejścia do pracowników. Czytajcie uważnie i przemyślcie decyzje o zatrudnieniu się tam.

LIK
Były pracownik
@Kaja

Rozumiem, ze chodzi o kierownika w Krakowie!!!!

Pracodawca

@qwe

Witamy, jeśli w Pana opinii są osoby w firmie, które psują zespół, zachęcamy do zgłaszania do kierownika swojego działu wszelkich uwag.

Pracodawca

@Kazik

Szanowny Panie, wszelkie uwagi związane z pensjami, podstawami, pracującymi sobotami prosimy zgłaszać do działu kadr. Z całą pewnością wszelkie wątpliwości zostaną wyjaśnione.

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Toyota Romanowski

A gdy to kierownictwo jest tego przyczyną?

Edek
Pracownik

(usunięte przez administratora) pracowników, jak idziesz na urlop to nie dostajesz pieniędzy a powinieneś dostać średnią z ostatnich trzech miesięcy.

Nika
Kandydat
 Pytanie
@Edek

Jeśli możesz to rozwiń. Urlop w takim razie jest bezpłatny ?

Pracodawca

@Edek

Edek, wszyscy nasi pracownicy są zatrudnieni na umowy o pracę, nie do końca rozumiemy zarzuty :)

Zuzanna
Inne
@Toyota Romanowski

Od zawsze były faktycznie umowy o pracę? Pisał to ze 2 lata temu, więc warto się upewnić. Możliwe, że kiedyś faktycznie były jakieś problemy w kwestii urlopów, bo było za dużo pracy? Na dzień dzisiejszy z jakim wyprzedzeniem powinno się go zgłosić?

Ela
Inne

Firma reprezentuje bardzo wysoki poziom obsługi klienta. Dział samochodów nowych oraz serwis działa bardzo profesjonalnie. Wyjątkiem jest dział samochodów używanych - tutaj Kierownictwo Toyota Romanowski powinno się przyjrzeć co robią ich pracownicy i jaki poziom obsługi reprezentują.

Pracodawca

@Ela

Pani Elu, prosimy o wiadomość prywatną z opisem problemu. Przyjrzymy się sprawie. opinie@toyota-romanowski.pl

Łukasz
Inne

Nie polecam salonu Toyota Romanowski w Krakowie. Po 9 miesiącach od zakupu samochodu, okazało się że samochód nie będzie wyprodukowany, o czym dowiedziałem się sam za pośrednictwem aplikacji Toyoty. Doradca ds. Sprzedaży samochodów nowych p. Janusz, informował że samochód jest w trakcie produkcji a zamowienie przebiega zgodnie z planem. Nie polecam tego doradcy. Od rozwiązania umowy minęło prawie trzy tygodnie, nadal nie zwrócono mi zaliczki, która wpłaciłem podczas podpisania umowy na kupno samochodu. Pomimo ponagleń i telefonów z mojej strony, zarówno Doradca jak i kierownictwo nic sobie z tego nie robią. NIE POLECAM !!!!!

Pracodawca

@Łukasz

Panie Łukaszu, co do kwestii opóźnień, to jak Pan dobrze wie, nie jest to od nas zależne i często jest tak, że dowiadujemy się w ostatnim momencie o problemach. Staramy się niezwłocznie naszych Klientów informować. Kwestia zaliczki została przez nas wyjaśniona. Pozdrawiamy i ubolewamy, że tak potoczyła się nasza współpraca.

---
Kandydat

Na Moto Kariera pojawiły się oferty pracy na "ambitne stanowiska". Pytanie do obecnych pracowników o wasze opinie o firmie.

Pracodawca

@---

Tak, szukamy ambitnych pracowników. Zapraszamy serdecznie do rozmowy.

Agata
Inne
@Toyota Romanowski

Co to znaczy "ambitnych pracowników"? Czym powinna się wyróżniać się taka osoba? Chodzi o jakieś specjalne umiejętności czy cechy charakteru?

Pracodawca

@Agata

Agata, z całą pewnością taka osoba powinna wyróżniać się chęcią do pracy, rozwoju osobistego, wyznaczająca sobie cele i je realizująca.

Zostaw merytoryczną opinię o Toyota Romanowski - Radom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Toyota Romanowski?

    Zobacz opinie na temat firmy Toyota Romanowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Romanowski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Toyota Romanowski
Przejdź do nowych opinii