Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

heh
Były pracownik

Ta firma to jeden wielki wyzysk na pracownikach. Pensja przez 2 lata wzrosła nam o 200 zł brutto, co jest nieludzkie. Wizja rozwoju, o której tak paplają cały czas to kłamstwo. Pyszne kocha głupich pracowników, którzy myślą że jak będą wyrabiać ponad normę, to ktoś ich doceni. W pracy odczuwalny jest (usunięte przez administratora)ze strony współpracowników oraz przełożonych. Ludzie są zapewniani, że nie muszą obawiać się zwolnień, po czym są masowe zerwania umów. Polski zarząd to banda błaznów, którzy są w stanie wyśmiewać sytuacje pracowników na comiesięcznych spotkaniach. Dodatkowo nie radzą sobie z krytyką i zablokowali możliwość anonimowych pytań. Firma masowo wydaje pieniądze na imprezy, a potem płacze że nie ma pieniedzy. W innych krajach pracownicy dostają godne pieniądze za swoja pracę, a w Polsce zrobili (usunięte przez administratora) za grosze. Cieszę się, że uciekłxm z tego cyrku. OMIJAJCIE TĘ FIRME SZEROKIM ŁUKIEM.

Andrzej
Inne
@heh

Niepokojące jest to co przedstawiłeś. Jak ten mobbing się objawia, jak już to poruszyłeś? Trochę zastanawia mnie też, co jest powodem, że firma nagle zrywa masowo umowy? Nie boją się, że nie znajdą tak prosto nowych pracowników, którzy szybko się zaangażują w pracę?

Tom
Pracownik
 Pytanie
@heh

1. Nie wiem w jakim dziale pracowałeś, ale podwyżki są co roku. Rok temu miałem 6-7%. Teraz w marcu mają być nowe. Nie wiem ile. 2. Jeżeli chodzi o prace to faktycznie jest jej dużo w moim dziale. Da się jednak przeżyć. Zależy od dnia i liczby agentów. 3. Na globalnych spotkaniach tez nie ma anonimowych pytań. Po co 10 razy zadawać to samo pytanie, na które jest ta sama odpowiedz. 4. Skoro jest tak źle to jak wytrzymałeś 2 lata mogąc zarobić więcej gdzieś indziej i mieć mniej pracy? Mogłeś odejść w każdym momencie. 5. Jakby takie złe pieniądze dawali to mieliby problem ze znalezieniem ludzi, a jakoś tego nie widać. Rozumiem poirytowanie jak liczyłeś na coś innego ale takie opinie to kłamstwa i nikomu nie pomagają.

Gazpacho
Pracownik
@Tom

6%-7% to może przez 2 lata zobaczyłeś Kłamczuszku ;) Standardowa ocena na rozmowach rocznych to 3 i podwyżka rzędu 3%. Firma tragiczna, nie dajcie się omamić, szukają naiwniaków.

Aga
Były pracownik
 Pytanie
@Tom

1. Przez 2 lata podwyżka wynagrodzenia była około 200zł co widać na aneksach do umów, więc 6-7% to wyssałeś jawnie z palca. 2. Da sie przeżyć, jesli jesteś np. TL z przerośniętym mniemaniem o sobie i o wiele rzeczy musisz pytać kolegów/koleżanki albo co bardziej doświadczonych agentów. I tak ślizgiem leci 8h w atmosferze "robienia kariery" na garbie innych. 3. Skoro 10x pada to samo pytanie tzn. że nie padła odpowiedź i męczy się nim do skutku. Czego jednak oczekiwać od polskiej kadry menedżerskiej, której decyzyjność jest ograniczona decyzjami centrali z Holandii i którzy wiecznie się irytują na zgłaszane sprawy pracowników niższego szczebla. Speak up policy? Mów co Ci się nie podoba? Nie ma to najmniejszego sensu, bo niewiele z tym zrobią oprócz śmieszkowania przy wyłączonych mikrofonach. 4. Dokładnie tak zrobiłam, na dzień dobry ok 30% większe wynagrodzenie i z tego co wiem u innych byłych pracowników podobnie, ze zdecydowanie mniejszym stresem i natłokiem pracy. Nie ma się czego bać tylko zdecydować na wyjście z tej pozornej strefy komfortu, którą rzekomo Pyszne.pl stwarza. 5. Nie maja problemu z pracownikami bo są to ludzie zaraz po, albo nawet w trakcie studiów, którzy muszą się jakoś utrzymać. O wynagrodzeniu mówi się dopiero po przejściu rekrutacji, wcześniej to temat tabu. To wcale nie te "dobre pieniądze" motywują do pracy tylko życiowa konieczność albo nieświadomość jak to wszystko funkcjonuje. Pyszne.pl zdecydowanie podłamuje skrzydła, a za wyniki poza targety nie otrzymuje się nic w wymiarze materialnym, tylko "szanse na możliwości rozwoju".

Były pracownik
Były pracownik
@Tom

Może ze znalezieniem ludzi nie mają problemu, ale mają duży, naprawdę duży problem z utrzymaniem ich. Ponadto, na etapie rozmowy rekrutacyjnej można złożyć różne obietnice, także zatrudnienie nowych ludzi to żadna sztuka. Rotacja pracowników jest bardzo wysoka. Argument, że ktoś wytrzymał 2 lata w danej pracy, w dobie inflacji i kryzysu na rynku pracy, chyba nie wymaga komentarza. To, że ktoś wygłasza opinię sprzeczną z Twoją, nie znaczy, że kłamie. Zresztą na samym wstępie zaznaczyłeś/aś, że wynagrodzenie zależne jest od działu, w którym się pracuje, także punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Nie chce Cię atakować, ale mam wrażenie, że udało Ci się przebrnąć "wyżej", nie pracujesz już na słuchawce i emanujesz wyższością i arogancją z tego tytułu i właśnie to jest znamienną cechą pracowników w tej firmie i sprawia, że dużo osób odbiera atmosferę w firmie jako toksyczną.

Barti
Pracownik
@Były pracownik

Atmosfera w Pyszne.PL jest toksyczna a wręcz przesiąknięta jadem. Kadra zarządzająca do zmiany, mam tu na myśli nie tylko managerów czy TL. Niektórzy już tak zasiedzieli się w firmie, że stosują wszystkie możliwe chwyty poniżej pasa względem pracownika. Tak się rozgościli.

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Praca jako koordynator kurierów. Na jakie zarobki można liczyć?

Volodymyr
Pracownik
 Pytanie

Witam. Sama praca nie jest zła. W ładną pogodę jestem wdzięczny za taką pracę. Jednak należy pamiętać, że pracujemy podwójnie ciężko i dynamicznie w tragiczną pogodę. Nie ma możliwość, aby zatrzymać się i przeczekać burzę, śnieżycę, grad że śniegiem, albo skierczący jak patelnia asfalt. Klient czeka i już. A jak norma spadnie, to czeka cię kurierze rozmowa. 10 minut na dojazd od restauracji i koniec kropka. Czy płace są godziwe? NIE. Nie da się utrzymać za 17 zł za godzinę

CSer
Pracownik

Nie polecam nikomu pracy na obsłudze klienta. Nie wiem jak inne stanowiska ale chyba każdy tutaj narzeka patrząc na opinie

Karolina
Inne
@CSer

A co dokładnie jest nie tak jeśli chodzi o ten dział? Ktoś tu pisał, że dużo osób odchodzi, a nowych ogłoszeń brak.. A brałam ich pod uwagę jeśli chodzi o kolejną pracę. Widzę, że praca zdalna w 100% nie jest możliwa, ale hybrydowa już tak. Czy bez problemu pozwalają te dwa dni z domu pracować? Zakładam, że to dwa dni w tygodniu a nie w miesiącu ;)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Junior Talent Acquisition. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kio
Były pracownik

Jeżeli zastanawiasz się żeby pracować tutaj na obsłudze klienta - dam Ci radę: UCIEKAJ

gandalf
Pracownik

Nie polecam. Fajnie tu mają chyba tylko graficy którzy całymi dniami zajmują się wszystkim tylko nie pracą - cały czas kuchnia, billard albo papieroski. Jeżeli nie jesteś grafikiem to czeka cię ostry wyścig aby jakoś spełnić targety. Marne wypłaty i niesympatyczna atmosfera.

2
heh
Pracownik
 Pytanie

Minusy: - marne wynagrodzenie - zakłamane dane na paskach płacowych (każdego miesiąca twoja wypłata będzie inna) - podwyżka tylko raz w roku - w każdej chwili możesz zostać zwolniony (są w stanie zwolnić cały dział po zapewnieniach, że nikt się nie musi tego obawiać) - obsesja na punkcie chodzenia do biura (jesteś w stanie wykonywać swoją pracę w pełni zdalnie, ale nowe biuro więc musisz chodzić bo tak) - toksyczna atmosfera (każdy niby się uśmiecha, ale w praktyce jest inaczej) - kiepski przepływ informacji - równi i równiejsi (nie jesteś pupilkiem team leadera? no to współczuje) - brak możliwości rozwoju - złudne zalety benefitów (drogi multisport, opieka medyczna w medicover w której nigdy nie ma miejsc do specjalisty) - mało miejsc parkingowych i codzienne problemy z rezerwacją Plusy: - umowa o pracę - komfortowe biuro

byczek
Były pracownik
@heh

zgadzam się z tym w 100 procentach

Who cares
Były pracownik
 Pytanie

Cześć. Firma odpowiednia dla osób bez ambicji (a szkoda, bo perspektywy są i każdy, kto się tu pojawił, na pewno w takowe wierzył), które akceptują absurdy działań kadry zarządzającej i nie chcą się zbytnio utożsamiać z firmą. Jeżeli chcesz po prostu gdzieś przesiedzieć, dostać za to jakieś wynagrodzenie i wstawić w CV "doświadczenie" z korpo - idź śmiało. Pieniądze średnie, benefity - nic ponad podstawowe, dostępne ogólnie na rynku. Brak określonych ścieżek rozwoju/kariery, oceny roczne wyssane z palca (podobno przełożeni dostają pulę ocen, które mogą rozdać), dodatkowo podwyżki są ułamkiem tego, co otrzymuje się w innych firmach na rynku (rzędu 3-5%, oczywiście brutto). Dodatkowo przedstawiane zakresy obowiązków podczas rekrutacji nijak mają się do rzeczywistości, stawki na okresie próbnym NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM PRZY PRZEDŁUŻENIU (też żart sam w sobie). Niektórzy managerowie działów są z przypadku na swoich stanowiskach, nie posiadając kompetencji do prowadzenia i zarządzania zespołami. Kultura feedbacku nie istnieje, jak się czegoś dowiesz to przy ocenie rocznej - nastaw się raczej na słabą ocenę, przynajmniej się nie zaskoczysz. Elastyczność? zapomnij! Pójście na rękę pracownikowi? Tylko gdy trafisz na dobrego TL'a. Czujesz się delikatnie podziębiony, ale jesteś w stanie pracować tylko nie chcesz pogorszyć Swojego stanu i/lub zarazić kolegów? Przełożeni będą kazać Ci iść na L4, bo praca zdalna (nawet przy pracy hybrydowej) jest w ustalonym odgórnie stosunku dni! (co z tego, że z pracą jesteście w lesie). Święto/L4/urlop w tygodniu? Pamiętaj, by nadrobić pracę w biurze - tutaj nie ma czegoś takiego jak proporcjonalność! :) Dodatkowo nastaw się na wewnętrzną sprzeczność pomiędzy działami - tutaj nie gracie do jednej bramki, cele i targety poszczególnych zespołów często się pokrywają (i są oddzielne, więc konkurujecie między sobą), lub – co gorsza – SĄ SPRZECZNE! :D Uważaj też z kim i jak otwarcie rozmawiasz - są osoby, które chętnie rozpoczną rozmowę, by potem (jakże profesjonalnie) nie próbować rozwiązać ew. problemów, tylko je zaognić. W niektórych działach widać, że liderami są osoby, które piastują te stanowiska od lat i kolesiostwo ma się nieźle (szczególnie, gdy widzisz rażący brak kompetencji). Dodatkowo musisz nastawić się, że możesz trafić na TL'a, którego celem może być uprzykrzenie Ci pracy i życia (dzięki Bogu nie trafiłem, na co po niektórych). Spoglądanie przez ramie? Podsłuchiwanie? (nawet mimo prowadzonych rozmów na ten temat z HR etc.), Zapraszanie na dywanik? Wytykanie przez TL'a, że ktoś podczas nic niewnoszących spotkań robił coś innego związanego z pracą - żeby było śmieszniej, tak samo jak jego przełożony! :) Firma nie radzi sobie z komunikacją, wszelkiego rodzaju targety i cele wydają się wyznaczane przez przypadek - a wszystko to w swojej odrealnionej formie skutkuje zmianami w trakcie ich obowiązywania, rozliczeń etc. FIrma nie zapewnia szkoleń, wewnętrzne rekrutacje nie mają pierwszeństwa przed zewnętrznymi (nawet jeżeli nie masz ścieżki rozwoju), osoba odpowiedzialna za dział HR i benefity potrafi jedynie lać wodę, bez konkretów - dodatkowo nie zna warunków zawieranych ofert i na najprostsze pytania proponuje zapoznanie się z regulaminami i umowami (sic!). Dział rozliczeń potrafi zrobić babola i sam musisz udowadniać, że coś jest błędem. Firma nie posiada budżetu rozwojowego, absurdem jest, chociażby oferowana nauka języka angielskiego - wcześniej odbywała się z native speakerem, co zostało zmienione na platformę "interaktywną", która podobno świetnie wypadła podczas testów - nikt tylko nie wspomniał, że zakres testów a produkt końcowy będą się od siebie różnić zakresem (śmiech na sali). Z pierwotnie dostępnych nauczycieli 1na1 i klas międzynarodowych oraz platformy online (pomijam, że tylko w języku angielskim - nawet słówka nie mają tłumaczeni, więc musisz je sam gdzieś zapisać i przetłumaczyć) zostało tylko to ostatnie - dwie pierwsze funkcjonalności "dla wybranych". Lepiej spożytkować czas na darmowe duolingo :) Firma mierzy się z falami odejść (szczególnie z działu obsługi klienta), na comiesięcznych spotkaniach zostały wprowadzone blokady na zadawanie pytań - najpierw nie mogły być anonimowe (za co mogłeś oberwać), potem firma z tego się wycofała, by finalnie wprowadzić przesyłanie pytań z wyprzedzeniem. Takowe pytania są przesiewane, wybierane "wygodne" i odpowiedź udzielana jest na podstawie wcześniej przygotowanej treści. Z dobrych rzeczy są świetni ludzie, piwne piątki (świetna opcja, by pożegnać się z zespołem po rzuceniu wypowiedzenia), a także minigolf i bilard (gdy musisz odpocząć od absurdów, z którymi każdego dnia się tutaj spotkasz).

adam
Były pracownik
@Who cares

potwierdzam, w tej firmie absurd goni absurd i mam nadzieję, że ktoś się zainteresuje wałkami na wypłatach ;)

Vika
Inne
 Pytanie

Отвратительное заведение!!!Заказала здесь суши на 14 февраля, оплатила,появилась карта с машиной где показывалось как машина едет ко мне, прождала 40 минут, А за 20 мин до доставки пришло сообщение, что мой заказ аннулирован!! КАк???время 10 вечера короче праздник испорчен нигде заказать уже не смогу

14
Leonid
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem na pyszne.pl przez 9 miesiecy. Niestety wszystkie negatywne opinie o tym, ze firma zle traktuje swoich pracowników jest całkowitą prawdą. Zatrudnienie kurierów wyłącznie na umowe zlecenie. Nawet przy przepracowanych kilku latach w firmie. Na okres jesień- zima zatrudniają dużo osób ponieważ mało kto chce pracować o tej porze. Potem jak nadchodzi wiosna zwalniają nawet tych, kto dobrze pracowali i jeżdzili rowerem przy -15 stopni. Zimą jezdzisz ile chcesz, ale czy zdążych cały dzień pracować na ulicy? Jak nadchodzi jesień dostajesz przypisane w umowie 40 godzin na miesiąc ze zmianą 2 godziny na dzień. Jak masz własny rower i pracujesz na dzielnicy w której mieszkasz jest ok, ale jak musisz przyjezdzać do habu żebyś wziąć rower to czy się opłaca pracować 2 godziny? Stan techniczy rowerów jest okropny. Miałem sutyacje kiedy rower rozwalił sie pode mną i doszło do wypadku. Zadnego ubiezpiezpieczenia czy coś w tym stylu. Jak tutaj już pisali firma zarabia duzy hajs ponieważ mają reklame z Katty Perry, ale zaoszczedzą na pracownikach. Pamiętam sutacje kiedy w kwietniu 2022 nawaliło duzo śniego + mróz i gołoliedz wtedy dostaliśmy powiadomienie od firmy, ze wszystcy, którzy mają zmiane w ten dzień i nie wyszli do pracy będą zwolnioni. Czy dla firmy to byłaby duza strata przestać przyjmować zamówenia na 1 dzień? Jak umrzesz w pracy nikt nie bedzie za to odpowiedzialny. Moze dla studentów którzy bardzo kochają rowery ten sposób dorabiania jest ok, ale w ogólie odradzam.

Piter
Kandydat
 Pytanie

Jak się nazywa podwykonawca ktory zatrudnia dostawców?

Były Kurier
Były pracownik

Cześć wszystkim. Z tego co widzę to opinie są tutaj naprawdę różne. Pracowałem jako Kurier - Dostawca - Rowerowy. Jeździłem w Katowicach i mogę jednoznacznie stwierdzić że nie było tak źle. Plusy: - Płacą Ci za godzinę. Więc nawet jak siedzisz i nie masz zamówień to zarabiasz. - Elastyczny grafik. - Kordynatorzy też jakoś nie byli źli, zależy kto. Ale, to bywa różnie, nie miałem z nimi jakiegoś większego problemu. - Tutaj wiele osób się może z moją opinią nie zgodzić to nawet fajne zarobki, W ~~97 godzin dostałem ~~2200zł. Więc nie narzekam. :) Minusy: - No cóż plusy się kończą i zaczynają się minusy. - Ilość godzin. Np. chce się zapisać na 8h. Dostawałem 4h, a potem dzwonili do mnie czy nie chce zostać dłużej albo krócej. Trochę nie fajne, ale zawsze możesz odmówić. - Klienci, czasem naprawdę uciążliwi. - Czas na odbiór i dostawę. Czasem musiałem się zmieścić w 10 minutach, ponieważ dostawałem spóźnione zamówienie, potem już miałem "gdzieś" te czasy i czasami się spóźniałem po 10 albo 20 minut z zamówieniami, bo restauracja się też spóźniała. No, albo jakaś inna tragedia jak na przykład wylanie napoju i tym podobne. - Sprzęt. Pozostawia on wiele do życzenia, jeśli przypną Cię do hubu oczywiście, jeżeli nie to masz wszystko swoje również z plecakiem. Jeżeli chodzi o te HUB'owe to koszmar. Są w ogóle źle zaprojektowane ponieważ wiele razy zdarzyło mi się coś wylać bo w zamówienia tej torbie latają jak cholera. A "uchwyt" na napoje to już jakiś żart. Już lepsza torba Glovo, albo Stuarta. Zdarzały się również że w torbie było coś urwane. - Nakaz noszenia kasku. No musisz i koniec. Możesz za to nawet wylecieć. - Czasem za długie odległości dostawy. Np. 6-7km. I potem aplikacja każe Ci wracać. Jakieś dziwne czasem to bywało. W sumie tyle. Praca nie jest idealna. Ale moim zdaniem żadna nie jest. Możesz spróbować. ;)

Łucja
Inne
@Były Kurier

Takie opinie lubię. A dasz znać czy można dostać umowę o pracę? Godzinowa to jest zlecenie? I czy stawki są jednakowe dla wszystkich czy można coś negocjować?

Były Kurier
Były pracownik
@Łucja

Niestety nie. Nie dają nawet ubezpieczenia. Stawki dla wszystkich są raczej jednakowe. :)

Ewelina
Inne
@Były Kurier

czyli na jakiej umowie można być, bo nie zostało to doprecyzowane... nikt nie ma szans na uop nawet po dłuższym stażu pracy już? po ile średnio ludzie w tym robią tak naprawdę?

Gargamel
Pracownik
@Ewelina

Nie, nie ma szans na UOP, pracujesz nie dla Pyszne tylko jesteś zatrudniony przez zewnętrzną firmę.

Ewelina
Inne
@Gargamel

a to nie wiedziałam tego w sumie. czyli pyszne jedyne co to biurowców swoich zatrudnia czy jakieś jeszcze stanowiska nadzorują?

Przemek
Inne

nie polecam ciagle problemy z zamowieniami i obsuga na poziomie 0 do tego bardzo nieprofesjonalne podejscie - kasuja komentarze(merytoryczne kulturalne opinie) na fb i blokuja mozliwosc ich dodwania

1
Pytajnik
Kandydat
 Pytanie

Warto się zatrudnić? Da radę zarobić 3000zł na rękę?Można pracować na cały etat?

40 i 4
Były pracownik
 Problem

Pracę w tej korpo i na CS mogę ocenić przez pryzmat dobrych i złych rzeczy. Ludzie są jak najbardziej plusem, zawsze pomocni i mili. Team Liderzy, tutaj bywa różnie ale większość chyba też nie ma większych złudzeń czym jest ta firma, większość też była w porządku. W ostatnich miesiącach mnóstwo odejść i zwolnień. Płaca jest marna, w firmie panuje straszny chaos oraz dezinformacja. Grafik jest potwornie ciężki i układany chyba na zasadzie rzutu kością. Niestety praktycznie nie ma się wolnego czasu, chyba że jakimś cudem wylosuje się 2 dni wolnego w miesiącu pod rząd, zmiany godzinowo również są męczące. Część papierów można podpisywać online, cześć trzeba zanosić do biura co jest totalną bzdurą. System oceniania zostawia dużo do życzenia, wielokrotnie zgłaszane wulgarne rozmowy od resto pozostawały bez jakiejkolwiek interwencji czy feedbacku. Ciśnięcie na ilość zamiast jakość i wmawianie że da się obsługiwać na poziomie 3 okienka czatu jednocześnie, równocześnie żąglując procesami i załatwiając sprawy to jakiś absurd. Ciągłe przerzucanie między kanałami i czynnościami aż zgłupieć można, dostajesz na początku dnia zaplanowane czynności tylko po to by wiedzieć że i tak zamienią się w tęczę. Mozliwości awansu na seniora niby są ale i tak to niczego nie zmienia, o podwyżkach można zapomnieć, robią łaskę że dają dodatek weekendowy. To jest zabawne że tak wielka korporacja która jest liderem rynku w Polsce oszczędza na pracownikach oraz całym oddziale. Co z tego że biuro jest ładne, są piwne piątki i inne duperele skoro przy tym grafiku nie ma się życia prywatnego i to za psi pieniądz. Jeśli ktoś jest studentem, to może rozważać. Inaczej nie polecam. Z zalet wymienię jeszcze pracę hybrydową. Wszystkim którzy tam zostali życzę wszystkiego dobrego oraz cierpliwości. Trzymajcie się cieplutko.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@40 i 4

Cześć, a powiesz proszę jakie są wymagania by dostać pracę w obsłudze klienta w Pyszne? Zastanawiam się czy w ogóle aplikować jak nie mam wcześniejszego doświadczenia? Po tym co napisałeś, wszystkie te zadania itp. to wydaje mi się, że muszą przyjmować tylko mocno wykwalifikowane osoby żeby dały sobie radę?

.
Pracownik
@Zainteresowana

W żadnym wypadku, jeśli jesteś po podstawówce to już masz duże szanse. Każdy, nawet małpa jest w stanie się nauczyć tych procesów, wystarczy odrobina czasu. Jeżeli jednak chcesz mieć mało życia prywatnego to polecam tę pracę.

Eh
Pracownik

Pyszne robi naprawdę wielkie obroty, szczyci się tym jak to bardzo przewyższa swoją konkurencję. Firma organizuje non stop huczne imprezy, których koszta mogłyby przerazić większość przedsiębiorców - A mimo to ciągle mają problem, żeby traktować pracowników godnie i dać im normalne pieniądze. To jest przerażające, że w tych ciężkich czasach jedyne na co można liczyć od Pyszne, to zwolnienie :))) bo oczywiście zapewniali, że nikt nie musi się niczym przejmować, a zwolnili cały dział jak za pstryknięciem palca. Okropny stosunek pracodawcy do pracownika

Kinder
Były pracownik
 Pytanie
@Eh

Który dział poleciał w całości?

x
Były pracownik
@Kinder

wszyscy ze zlecenia

Aleksandra
Inne
@x

a czemu to zrobili?

Kinder
Pracownik
@x

O dział pytam, nie formę zatrudnienia.

Mix
Były pracownik
@Kinder

Po formie zatrudnienia można wywnioskować, o który dział chodzi :)

abc
Pracownik
@Eh

teraz zwolnili wszystkich grafików ze zlecenia

Ewelina
Inne
@abc

Zapowiadane było kilka dni wcześniej czy z dnia na dzień? a od kiedy nie pracowali zbytnio? pytam, bo rozumiem, że powodem jest brak zleceń?

Dramat
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałxm w CS prawie dwa lata i byłxm zaangażowanym pracownikiem. Mega kolejki na infolinii i mailach, parcie na szybkie załatwianie spraw i dobre oceny z rozmów, CSAT... A PRZY TYM 0 PREMII. Zjeżdżalnia w biurze za kilkaset tysięcy spoko, wycieranie mordy imprezami dwa razy do roku spoko, ale podwyżki? Nie słyszałxm. Jeśli masz do siebie szacunek, nie idź tam, bo choć atmosfera jest dobra i ludzie są świetni, nic dobrego Cię tam nie spotka. No, może poza nerwicą i nieuczciwym traktowaniem w rekrutacjach wewnętrznych, których pewnie i tak już nie ma, bo zabrano możliwość jakiegokolwiek rozwoju i wrzucili wszystkich do jednego worka. W ciągu kilku miesięcy to miejsce stało się (usunięte przez administratora). Head CS tylko się uśmiecha, potakuje, że rozumie trudną sytuację pracowników i nic z tym nie robi. Nie polecam.

Julia
Były pracownik
@Dramat

Radzę zmienić pracę, tam już lepiej nie będzie:(

Aztec
Były pracownik
@Dramat

Typie xd na każdej infolinii masz parcie na szybkość i dobre oceny, inaczej by to nie funkcjonowało

Dramat
Były pracownik
@Aztec

Oj zdziwiłbyś się, pracuję obecnie w miejscu, gdzie tego parcia nie ma i jest zdecydowanie lepiej. Oczywiście są pewne wytyczne itd. Ale w pyszne to wszystko było na morderczym poziomie.

Wymiana studencka eRozmus
Były pracownik

Z czystym sumieniem polecam pracę w dziale Customer Service jako start dla młodych ludzi. Warunki pracy są naprawdę dobre, na co dzień nie ma powodów do narzekania. Natomiast nie liczyłbym zupełnie na awanse, podwyżki i rozwój, niezależnie od wyników. Nikt nie jest niezastąpiony i po Waszym odejściu zmieni się tylko komórka w Excelu (tudzież Google Sheets). Przepracowałem w pyszne 4 lata do połowy 2022 roku i wspominam ten okres bardzo dobrze. Natomiast współczuję osobom, które dały się złapać w pułapkę obietnic bez pokrycia i boją się rozwijać poza Pyszne. Po tej pracy naprawdę możecie powypisywać cuda w CV i liczyć na dużo lepsze zarobki. #życiepopyszne

Och i ach
Były pracownik
@Wymiana studencka eRozmus

Tak, tak, na pewno po takiej beznadziejnej firmie czeka się rozwój niewiadomo jaki. Raczej "rozwuj" :)) Weź się zastanów trochę co piszesz. 4 lata zmarnowane i och aż do innej firmy możesz iść na słuchawkę. Ach szkoda tych twoich studiów...

Katarzyna
Inne
@Wymiana studencka eRozmus

Co masz na myśli mówiąc o tych bardzo dobrych warunkach, dasz znać o co właściwie chodzi? No i piszesz o 4 latach pracy a potem o nieliczeniu na podwyżki między innymi - czyli co, w ciągu tych 4 lat nie miałeś żadnych podwyżek?

Szymon Majewski show
Były pracownik
@Katarzyna

Tak się zabawnie składa, że pomijąc coroczne premie 120 zł brutto to największe podwyżki zapewniało ustawowe podniesienie minimalnych zarobków.

Ewelina
Inne
@Szymon Majewski show

to ja sama nie wiem czy to takie zabawne... od ilu lat już te premie 120 wynoszą? czemu one nie są oparte o jakieś wyniki czy coś? i skoro z kasą tak słabo to co innego tu ludzi zachęca, żeby się zatrudnić? bo normalnie widzę, że pracują

Niespoko
Były pracownik

Nie warto! Odradzam prace w tej firmie.

ile macie najechane tygodniowo
Kandydat
 Pytanie

Chciałem zapytać czy ktoś dostarcza własnym zwykłym manualnym rowerem? Ile tak tygodniowo km robicie i jakie średnie prędkości są osiągane? Ze swoim rowerem to średnio się opłaca po miesiącu max 2 i najechanych 3000km często cały napęd nadaje się do wymiany. Licząc 168h x2zł co płacą za własny rower=336zł ciężko za to kupić łańcuch kasetę i blat/blaty korby... A gdzie reszta? Powinni płacić co najmniej 4zł/h za własny rower. Ogólnie to wydaje się fajna ta praca, przyjemnie z pożytecznym. Tylko czy bez elektrycznego roweru jest sens się interesować ta praca? ~30-50km dziennie to jeszcze do ogarnięcia.

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 148.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 17 to opinie pozytywne, 68 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 97 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii