Wywiad udzielony przez użytkownika Amona
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym podzielić się informacjami dotyczącymi firmy Opinia24.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałam na stanowisku ankietera telefonicznego. Do moich obowiązków należało przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z respondentami i uzyskiwanie od nich informacji na potrzeby danego badania.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Tak, pracowałam zdalnie.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Na moją rezygnację z pracy wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim kiepska organizacja w firmie, było mi trudno zdobyć jakiekolwiek informacje. Mam też wątpliwości co do niektórych pytań w ankiecie, w ostatnim miesiącu zdarzały się coraz częściej odwołania w firmie.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to około 16 – 18 zł netto za godzinę pracy.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałam w tej firmie od czerwca 2023 roku do stycznia 2024 roku.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Pozytywne aspekty pracy w tej firmie to elastyczny grafik i mili współpracownicy.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Negatywne aspekty pracy w tej firmie to kiepska organizacja, opóźnienia w wypłatach i niemiła atmosfera pomiędzy pracownikami a kadrą zarządzającą.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie było możliwości rozwoju na moim stanowisku.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Brałam udział w dwóch ogólnych szkoleniach stanowiskowych. Uważam, że przydałoby się więcej szkoleń merytorycznych.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Oczekiwałam szkoleń do poszczególnych projektów, jednak ich nie było. Nie znam przyczyny braku większej liczby szkoleń.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera pomiędzy pracownikami firmy była raczej w porządku, większość osób była uprzejma i koleżeńska.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Atmosferę pomiędzy pracownikami a kadrą zarządzającą uważam za bardzo napiętą.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Na negatywną atmosferę w firmie wpływała postawa kadry zarządzającej. Często przyczepiano się o drobnostki. Zdarzało się faworyzowanie niektórych osób i przydzielanie ich do, moim zdaniem, lepszych projektów. Czasami brakowało mi też wsparcia.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Pracodawca wywiązywał się tylko częściowo z ustalonych warunków współpracy – wypłaty wynagrodzeń ulegały opóźnieniom, coraz częściej zdarzały się też odwołania do ankiet.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Sugerowałabym poprawę komunikacji w firmie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy