Swarovski Global Business Services Sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Swarovski Global Business Services Sp. z o.o.

Ziomo
Były pracownik
 Pytanie

Hej wszystkim. Jestem byly pracownikiem Swarovski GBS. Zmienilem prace tylko dlatego, ze chcialo mi sie juz odmiany, nie dlatego, ze tam bylo jakos niefajnie. Zwyczajna zmiana w karierze. Pracowalem jeszcze z biura ponad rok, a do niedawna online. Firma jest porzadna, zarabia sie ok, teamy sa spoko. Kazda jakas tam informacja jest przekazywana w sposob czytelny, praktycznie wiesz wszystko co sie dzieje, nawet jak jestes online, tym bardziej jak jestes online w sumie. Nawet sam Boss firmy odpowiada na najdrobniejsze pytania. Swoja droga ludzie tez sa smieszni, zadajac non stop te same pytania, ale to juz inna inszosc. Benefity sa spoko, duzo mozliwosci i takich dodatkow do pensji w innej formie, sa tez prezenty :) Oczywiscie sa narzekania osob z jakichs tam teamow, no ale wiecie jak to jest, a jest jakas firma bez narzekan? Wystarczy dobrze stawiac swoje oczekiwania, pracowac rzetelnie i byc mila osoba, wtapiac sie w team, wspolpracowac, itd itd a praca bedzie wam sie podobac. Mamy (mielismy i chyba tam kiedys wroca) fajne biuro w spokojnej dzielnicy w Garnizonie z miejscami prakingowymi (duza ilosc). Takze podsumowujac - nie czytajcie tych skrajnych opinii tutaj, bo nie warto. To jakies przepraszam za uzycie tego slowa jednostki, ktore albo nie umieja sobie poradzic z problemami albo wiecznie im wszystko przeszkadza albo zwyczajnie chca komus dolozyc. Nie mowie, ze nie wroce do tej firmy kiedys, gdyby mnie jeszcze chcieli hehehehe Pozdro dla moich ziomalkow ze Swaro. K.

4
Parking
Pracownik
 Pytanie
@Ziomo

Parkingu już nie ma. A jakie prezenty były? Bo my teraz na święta dostaliśmy zeszyt zwykły.

Ziomo
Pracownik
@Parking

Przeksztalcasz rzeczywistosc na swoj wlasny sposob. Nie pracuje juz, wiec nie wiem, ale sadze, ze skoro pracujecie wciaz z domu, to po co placic za parking Wrocicie to pewnie bedzie i parking, nie panikuj. Na zeszyt sie juz nie zalapalem, ale dostalem kieliszki z krysztalami swarovski, christmasowe takie gwiazdy z krysztalu i rozne inne gadzety, co roku kilka razy, juz nie pamietam. Daj na luz. To nie jest zla firma w Trojmiejscie.

Karol
Były pracownik
@Ziomo

Na pewno jesteś tam Pracujesz ????

Nuda
Pracownik
 Pytanie
@Parking

A o karcie zaladowanej na minimum 800zl zapomniales? Zadzwon do mamy i powiedz, ze to byl tylko sen i juz nie jestes prezesem tej firmy, tak jak opowiadales/as na wigilii, trzymajac karte sodexo za pazucha a dajac chrzesnicy ten „zwykly” zeszyt na swieta jak janusz.

Ziomal
Były pracownik
@Karol

Karol mówiłem. Włącz słownik lub Google.

Karol
Były pracownik
@Ziomal

Boli ciebie prawda na pewno, bo nie masz dobry wizja w OTC (kopiuj wklej)

Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ziomo

Zastanawia mnie jedno stwierdzenie w tej opinii a mianowicie ze trzeba dobrze stawiać sobie oczekiwania. Czy to ma oznaczać żeby za dużo nie oczekiwać? I czy koniecznie trzeba wytapiać się w team? Jestem raczej typem nie potrzebującym bliskich relacji z teamem, czy nie jest w firmie tolerowana odmienność na tej płaszczyźnie?

IT ziom
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Stawiac sobie oczekiwania a niczego nie oczekiwac to chyba dwie rozne sprawy. I co to ma do wtapiania sie w team? Kazda firma jest podobna. sa teamy, w ktorych sie pracuje. Swarovski to nie jest jakas mega informatyczna firma, gdzie mozesz sie zakopac pod ziemie i nie wylazic przed tysiac lat dopoki twoj manago cie nie zawola. Jak w kazdej firmie warto jest byc czescia zespolu. To ludzie tworza firme. A oczekiwania? Chyba nie watpisz, ze ktos kto bedzie ci placil pensje bedzie mial oczekiwania to chyba jasne. Jak nie masz oczekiwan to proponuje zostac w domu. czasami mi sie az tu wchodzic nie chce bo takie glupoty leca. Firma jest spoko, nawet lepsza od innych. ale kazdy ma wybor i kazdy idzie tam gdzie mu lepiej albo gdzie mu wiecej zaplaca takze nie widze rozkminy tu.

1
Były
Były pracownik

Wszyscy pracujący i aplikujący muszą sobie zdawać sprawę, że firma świadczy usługi na rzecz centrali, i wszelkie decyzje zapadają za granicą. My jesteśmy zredukowani do klepania narzuconych zadań i transakcji. Jak wymyślisz, jak to robić szybciej, to fajnie, ale nie ma szansy brać udziału w projektach zmieniających procesy, bo nie od tego jesteśmy. My to tylko takie mięsne roboty, a ludzie myślący to są w Austrii i Szwajcarii. Inne centra obsługi zostają z czasem "centers of excellence" i mają stanowiska eksperckie i projektowe. W Gdańsku do tego nie dojdzie, bo koncepcja jest inna. Całe know-how ma zostać w centrali a nas się z czasem zautomatyzuje i wyrzuci. Więc są tylko stanowiska transakcyjne, gdzie wykonuje się powtarzalną robotę. Management próbuje to przykryć gadką o strategii i historii marki, ale taka jest prawda. Jak ktoś szuka w pracy większego sensu, to nie tutaj.

Project manager
Pracownik
 Pytanie
@Były

A ja sie nie zgodze z ta opinia. W Gdansku sa stanowiska experckie. sa projekty, w ktorych bierzemy udzial. Jest center of excellence. i fajna ta twoja wizja buahaha jak to sie ma zautomatyzowac 500 ludzi. Moze ty wlacz z powrotem netflixa na te swoje sf seriale albo moze lepiej sie zabierz do roboty? Bo jak widac ze nie masz co robic w piatek o tej porze to moze ciebie faktycznie powinni zautomatyzowac. Bo niby piszesz ze jestes byly , a jedank mowisz "jestesmy" . twoja opinia jest watpliwa wynika z tego. naprawde stek bzdur i klamst powyzej, zatem drodzy koledzy czy kolezanki nie traktujcie tego powaznie, zawsze jest ktos kto jest niezadowolony, ja prowadze projekty i usprawniam i mam z tego niezly fun i zsotaje za to pensje. zatem polecam.

Obecny
Pracownik
@Project manager

Hej, myślę, że lepiej unikać manipulacji. Zgadzam sie z wpisem @Były. Nikt nie twierdził, że realne jest zautomatyzowanie wszystkiego, ale już redukcje etatów do kilku procent rocznie są jak najbardziej realne i się odbywają. Nie ma w tym nic złego, naturalna kolej rzeczy i rozwój, ale trzeba sobie zdawać sprawę. Projekty polegają głównie na tym, jak wykonywac szybciej, efektywniej działania które już są w gestii GBS-u. Więc owszem, można brać udział w projekcie, ale raczej nie dotyczy on procesu poza Gdanskiem, no chyba, że mówimy o jednej osobie, guru od Lean, ktory nie ma widocznie konkurencji w reszcie firmy i jest angażowany do szerszych projektów, lub o takich "kieszonkach" gdzie w Gdansku są angażowani ludzie do pracy bezpośrednio na rzecz centrali, czyli poza typową organizacją GBS (chociaż formalne pozory raportowania do szefa w Gdansku są zachowane, ale to tylko pozory). Jak na Shared Services Swarovski jest zorganizowany dobrze i pracownicy ogólnie naprawdę nie mają źle. Ale już co do możliwości rozwoju, udziału w szkoleniach - to jednak każdy powinien znać swoje miejsce, te możliwości są bardzo ograniczone, bo nie chodzi o to, aby ludzie zaczynali mieć za duże ambicje.

Nowy pracownik
Pracownik

Uważam, że powinienem się tutaj wypowiedzieć. Dołączyłam do firmy teraz w maju. Profesjonalny onboarding i mili ludzie. Moze i nie mam doświadczenia w tej firmie, ale mam tu znajomych i sa zadowoleni. To chciałam tylko napisać. Dobrej nocy.

1
WezcieSieDoRoboty
 Rekomendacja

polecam serdecznie, z każdym da się dogadać, kultura i poziom. Menedżerowie ok, nie ma wyścigu szczurów, kasa w porządku. Jeśli ktoś jest w stanie wypełniać swoje obowiązki i ma gram inicjatywy, to się w firmie odnajdzie :) Są działy, gdzie jest więcej roboty, są też takie, gdzie jest lżej. Swarovski kładzie nacisk na komunikację i rzetelność, mam wrażenie, że niektórych komentujących to przerosło i im podziękowano za współpracę. Ja tam nie narzekam, ale nie mam oczekiwań, że będą mi płacić za darmo :) pozdrawiam cieplutko

Iru
@WezcieSieDoRoboty

No jak nie masz oczekiwan to rzeczywiście dla.ciebie ta hopeless Firma.

hmmm
Kandydat
@WezcieSieDoRoboty

opinie opiniami. Ale kiedy przedstawicie firmy przypina jedną, która ma antagonizujący tytuł "weźcie się do roboty" zaczynam się zastanawiać czy negatywne oceny nie mają grama prawdy. ja zrezygnowałam z rekrutacji.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. w ostatnim czasie szukała pracownika na stanowisko Senior Employee Lifecycle Specialist with German. Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracodawcą? Jakie bonusy oferuje firma? Czy warunki współpracy zostały dokładnie przedstawione podczas spotkania?
Merytoryczna opinia
Pracownik

Za chwilę będę już byłym pracownikiem firmy więc jest to dobry moment, żeby napisać dlaczego odchodzę. Przede wszystkim za brak poszanowania inteligencji i pracy ludzi. Spotykalam się z tym wielokrotnie. Po drugie że względu na chaos, który jest w każdym zespole i brak współpracy między zespołami, przez co frustracja wśród pracowników rośnie. Po trzecie i może najważniejsze to przyzwolenie w firmie na niska jakość kadry menedżerskiej (z pewnością są wyjatki) i jej zachowania względem podwladnych. To niestety jest największy problem firmy, który jest wielokrotnie poruszany i nikt w firmie na to nie reaguje. No cóż, mnie to już nie dotyczy. Była to dobra lekcja - w takim srodowisku pozbawionym zasad już nigdy nie będę pracować.

Pracodawca

@Merytoryczna opinia

Dziękujemy za Twój głos w dyskusji. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie pracowników, prowadzimy politykę otwartych drzwi i zachęcamy naszych pracowników do kontaktowania się z Managementem lub działem HR celem dzielenia się swoimi opiniami lub uwagami. Każdorazowo prosimy również naszych pracowników, którzy podejmują decyzje o odejściu z firmy, o przekazanie opinii zwrotnych (tzw. exit interview), które również stanowi cenne dla nas anonimowe źródło sugestii oraz informacji. Wierzymy, że tylko konstruktywne uwagi od naszych obecnych i byłych pracowników pozwalają nam się stawać lepszymi. Zapewniamy, że Twoja opinia została przekazana Managementowi firmy i zespołowi HR. Swarovski GBS Hub Gdańsk

Zawiedziony
Pracownik

Pracuję w Swaro już kilka lat. Przez ten czas dane mi było zaobserwować wiele różnych zjawisk i mieć styczność z różnymi osobami, na różnych szczeblach hierarchii firmy. Poniżej przedstawiam swoją opinię, podzieloną na dwie części - pierwsza to taka bardziej “pigułka”, w drugiej rozwijam myśli. Mam nadzieję, że moja wypowiedź pomoże osobom rozważającym pracę w tej firmie. Cześć I a. Niekompetentny management: Są oczywiście osoby kompetentne, zaangażowane i ogarniające swoje zadania, w tym zarządzanie zespołem. (usunięte przez administratora) c. Ograniczony dostęp do szkoleń (usunięte przez administratora) e. Brak możliwości oceny managerów przez podwładnych f. Brak transparentności Część II (usunięte przez administratora) Znam co najmniej dwóch team leaderów (jedna z HR, jeden z content management), którzy otwarcie na callach przyznali, że nie wiedzą czym zajmuje się ich zespół i to po roku bycia na stanowisku TL. (usunięte przez administratora) b. Jak już ktoś tu wspomniał, najpierw mówią, że awans tylko przez oficjalną rekrutację(usunięte przez administratora) Skutkiem tego osoby pracujące wytrwale i na wysokim poziomie są pomijane, bo nie starczy dla nich puli awansów. c. Przykład: pracowniczka zgłosiła chęć udziału w płatnym certyfikowanym szkoleniu, a TL powiedział, że nie ma na to budżetu i może ktoś inny z firmy, kto to szkolenie zrobił może je tej osobie streścić. Pracownicy sami muszą wyszukiwać dla siebie szkolenia, a i tak nie ma gwarancji, że dostaną na nie approval. Szkolenia wewnętrzne tylko dla nielicznych, przy czym i tak opierają się na przestarzałych narzędziach i konceptach. (usunięte przez administratora)Ale czego można oczekiwać skoro sam szef hubu powiedział, że w firmie nie ma przyzwolenia na (usunięte przez administratora) więc go nie ma. Dla ciekawostki dodam, że często pracownikom odchodzącym z firmy kazano opuszczać biuro w środku dnia, pod eskortą, nawet jeśli pracownik zwolnił się sam i nic złego nie zrobił. e. Mimo problemów wspomnianych powyżej, firma nie widzi konieczności wprowadzenia jakiejkolwiek formy Feedback360, co po raz kolejny potwierdził szef hubu na niedawnym townhallu. Czyli jeśli twój manager blokuje ci awans albo stosuje (usunięte przez administratora) jedyną opcją jest... rozmowa z tymże managerem na waszym 121. f. Nie wiadomo do kogo zgłosić się z problemami, nie wiadomo, czym zajmują się osoby na stanowiskach managerskich w firmie (np. HR Manager na hub - po kilku latach w firmie wielu pracowników nadal nie wie, czym ta osoba się zajmuje i jaki jest jej zakres obowiązków). (usunięte przez administratora)Próbują malować drzewa na zielono zamiast przyznać, że są problemy, dla przykładu: (usunięte przez administratora) bo management nie myśli, że skoro ludzie decydują się dzielić negatywnymi opiniami na forum, to może trzeba coś w firmie naprawić(usunięte przez administratora) Aktualnie szukam innej pracy. Wypowiadając się tu, jestem tzw. słabszą jednostką, ale jestem też ciekawy, jak ci wspaniali managerowie sobie poradzą, kiedy te “słabsze jednostki” w końcu odejdą i trzeba będzie się zabrać do roboty, a nie tylko siedzieć na spotkaniach w swetry w renifery, prawiąc sobie komplementy z przyklejonym uśmiechem.

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Zawiedziony

Dziękujemy za Twój głos w dyskusji. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie pracowników, prowadzimy politykę otwartych drzwi i zachęcamy naszych pracowników do kontaktowania się z Managementem lub działem HR, celem dzielenia się swoimi opiniami, uwagami oraz przede wszystkimi pomysłami na nowe rozwiązania dzięki którym wspólnie zadbamy o dobre relacje i atmosferę. Posiadamy również anonimowy Question Box, dzięki któremu nasi pracownicy mogą przekazywać swoje opinie i pytania, które nie pozostają bez odpowiedzi kierownictwa firmy. Pracownicy odchodzący z firmy są proszeni o przekazanie opinii zwrotnych (tzw. exit interview), które również stanowi cenne dla nas anonimowe źródło sugestii oraz informacji zwrotnych. Wierzymy, że tylko konstruktywne uwagi od naszych obecnych i byłych pracowników, a także naszych klientów, pozwalają nam się stawać lepszymi. Zapewniamy, że Twoja opinia została przekazana Managementowi firmy i zespołowi HR.

Zawiedziony
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Podane przeze mnie przykłady zostały już zgłoszone, również podczas exit interviews (tak, niektórzy z pracowników, których dotyczą wyminenione przeze mnie sytuacje już w firmie nie pracują). Biorąc pod uwagę, że negatywne opinie się tu mnożą, łatwo jest się domyśleć, że ani HR, ani management nic z tym feedbackiem nie zrobili i nie mają zamiaru. Co więcej, jest to zaledwie garstka przykładów, które można tu podać.

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Dodatkowo chcielibyśmy poinformować, Swarovski Global Business Services Hub Gdańsk posiada oficjalną wewnętrzna procedurę antydyskryminacyjną i przeciwdziałającą nieakceptowanym zachowaniom (takim jak np. (usunięte przez administratora) czy molestowanie pracowników). Jest to anonimowa i całkowicie bezpieczna droga eskalacji, z której może skorzystać każdy pracownik który był uczestnikiem lub świadkiem takiego zdarzenia.

Zawiedziony
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Twierdzenie, że posiada się odpowiednie narzędzia, a podejmowanie kroków odpowiednich dla dobra pracowników to niestety dwie różne kwestie, o czym świadczy to, że w firmie nadal pracują chociażby osoby, które potrafią doprowadzić pozostałych członków zespołu do łez i zwolnienia z pracy, o czym management wie. Być może jednak fakt ten nie został przekazany właściwym, zgodnym z procedurą kanałem i dlatego nic z tym nie zrobiono ;)

Pracownik
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

BRAWO - zamiast zacząć zastanawiać się jak rozwiązać problem lepszym rozwiązaniem jest usunięcie komenatrza.

seb
Pracownik
@Pracownik

sory ale komentarz byl bardzo obrazliwy, nie dziwie sie i wstyd mi, ze musze pracowac z ludzmi, ktorzy tu wypisuja takie rzeczy i inwektywy.

Lala
Były pracownik
 Pytanie
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Nie mialam zamiaru zostawiać opinii, ale jak któryś raz z rzędu przeczytałam, że są prowadzone "exit interviews" to mnie krew zalała. Ja żadnego exit interview nie miałam, nikt się nawet o tym nie zająknął. Czy to jakiś jednostkowy wypadek przy [pracy? Trudno powiedzieć, ale fakt jest faktem, nikt nie chciał usłyszeć co miałam do powiedzenia. Zresztą to by i tak niczego nie zmieniło, w firmie panuje atmosfera samozadowolenia. Odeszłam z firmy sama już w okresie pandemii (usunięte przez administratora) Samo w sobie to nic zlego, po prostu po to firma utworzyła GBS, żeby taniej w Polsce wykonywać powtarzalne transakcje dopóki ich się nie da zautomatyzować. Ale do tego panowała atmosfera hipokryzji, bo takie wspaniałe tradycje, projektanci itp. a tymczasem praca jak w każdych shared servisach. I do tego zero wpływu na strategie i pomysły centrali, siedź cicho i rób, za co ci płacą. (usunięte przez administratora)

Marcin
Pracownik
 Pytanie

Chcę podzielić sie swoją opinią nt. pracy w oddziale GBS Swarovski w Gdańsku. Mam nadzieję, że choć w jakimś stopniu pomoże to w wyborze tego pracodawcy. Praca/ Obowiązki: Jesli chodzi o pozycje juniora/ regulara to jest to głównie klepanie Excelowe/SAPowe/Workdayowe bez większej wartosci dodanej - na początek kariery w działach finansowych/master datowych to ok. Jesli jesteś już osobą doświadczeniem to z czasem zaczynasz sie dusić - tymbardziej, że: - procesy są bardzo ale to bardzo manualne i jest duzo w nich niejasności - ktorych nikt nie wyjasnia bo po co ? Tak zostaly przejete z Austrii innej lokalizacji. - twoje pomysły mimo gornolotnych strategi leanowych nie znajdą aprobaty ze strony kierownictwa lokalnego czy tez tego centrali ( Wattens czy Mannedorf). Dla której GBS Swarovski to typowy backoffice. Niestety nie traktują nas jako równych partnerów - co jest przykre i dołujące. Managment: Team Leaderzy to w większosci osoby bez doświadczenia zarówno w zarządzaniu ludźmi jak i wiedzy o procesie ( czasem z łapanki, czasem z naznaczenia osoby znajomej z kierownictwa). Heady działów - głównie kaskadują zadania z centrali do TL/TM nic poza tym. Generalnie nie potrafią zarządzać zespołem/ workloadem/ zmianą. Change my mind jesli jest inaczej ;) Wynagrodzenie/ Awans: Początkowo oferowali wiecej niż srednia 3City - obecnie średnia na terenie trojmiasta. Mile dodatki w postaci punktów mybenefit oraz owocowo- warzywnych dni :) (kiedy to jeszcze praca odbywała się z biura) Nie ma spisanych kryteriów awansu - jak sie zwolni stanowisko/ lub pojawi nowy wakat to się aplikuje. Atmosfera: zależna od działu/ poszczególnych osób w zespołach no i samego kierownictwa. Dużo pracowników jest przepracowana/ zbytnio eksploatowana a nikt z tym nic nie robi - sygnały ze strony pracowników są częste lub są KPI które to jasno pokazują. Brak możliwości oceny managmentu. Dużo PRowych zagrywek ze strony HR / Kierownictwa - ktore koniec końców nie przekładają sie na sytuacje w GBS HUb - o czym świadczą wpisy poniżej. Nadgodziny: Obecnie do odbioru. Dla chcących zdobyć pierwsze doświadczenia w korporacji jest średnio dobrze - zależy gdzie trafisz. Dla osób z doświadczeniem wg. mnie nie jest to dobre środowisko - delikatnie mowiąc. Taka jest moja subiektywna opinia. Pozdrawiam czytających oraz tych- którzy za chwilę zaczną tą opinie poddawać krytyce lub wynajdywać dziury w całym - zamiast tego zapytajcie samych pracowników o pomysly na usprawnienia i o to gdzie jest najwięcej blokad i problemów. Potem wspólnie nad tym pracujcie a wpisów negatywnych bedzie zdecydowanie mniej :)

Michał
Pracownik
@Marcin

Jestem obecnym pracownikiem Swarovskiego i w pełni zgadzam się z powyższą opinią. Może dorzucę 3 grosze w formie jak kolega wyżej: Praca/ Obowiązki: dla osób bez doświadczenia lub z małym, myślę, że jest to dobre miejsce na naukę. Poznanie systemów, życia w korpo itp. Dla osób z doświadczeniem lub dłużej będących w firmie nawet przejście na pozycję seniora zakresu obowiązków za bardzo nie zmienia. Dalej klepanie. Jeśli jesteś seniorem to możliwości rozwoju brak. Pomysły na innowacje często nie są brane pod uwagę bo trzeba powiedzieć wyżej, że coś nie działa albo działa słabo i niestety menadżerowie tego nie robią bo lepiej mówić wyżej, że wszystko jest piękne i ładne. W końcu to nie oni potem muszą użerać się z niedziałającymi procesami. Managment: Zgadzam się w pełni - Team Leaderzy to w większosci osoby bez doświadczenia zarówno w zarządzaniu ludźmi jak i wiedzy o procesie (czasem z łapanki, czasem z naznaczenia osoby znajomej z kierownictwa). Awansowane są osoby, które nawet nie biorą udziału w rekrutacji a znają obecnych TL i TM. Firma nie zapewnia żadnych szkoleń dla takich młodych TL, nie ma mentorów ani osób, z których można brać przykład. Robione jest to celowo aby tacy TL nie daj Boże nie mieli innego zdania niż to narzucone z góry. Wynagrodzenie/ Awans: Obecnie standard na trójmiejski rynek pracy. Aktualne benefity fajne, nie ma co narzekać: karta my benefit 150 zł w miesiecu, 100 zł na karcie lunchowej, opieka medyczna w luxmed, 2-3 razy do roku kryształowe gadżety. Do momentu pracy w biurze 2 razy w tyg. Owoce i warzywa. Jeśli chodzi o awans to bardziej bym powiedział, że to jakiś cyrk. W 2020 warunkiem otrzymania awansu był udział w rekrutacji. Jednak oczywiście dla wybranej grupy osób ustanowiono wyjątek i dostały one awans i podwyżkę, mimo, że udziału w takiej rekrutacji nie brały. Dodam, że nawet pozycje na te promocje nie były otwarte. Jest cała lista, która musi być spełniona, żeby taki awans dostać ale tak jak napisał kolega Marcin nie jest ona jasna. Kolejną kwestią jest fakt, że nawet jeśli takie warunki spełnisz to awansu i tak nie dostaniesz bo pula jest wyczerpana przez osoby, które awans dostały pod przysłowiowym stołem. Możliwość awansu jest również w momencie złożenia wypowiedzenia :) ale to też zależy od działu. Brak możliwości oceny managementu. Nawet jeśli już jest jakaś ankieta dotycząca zadowolenia pracowników to pytania są formułowane w taki sposób, że nie ma możliwości wyrażenia negatywnej opinii. Problemy zgłaszane do HR BP albo menadżera - menadżera są zwyczajnie ignorowane a na pytanie o ocenę zwierzchników pracownicy usłyszeli ostatnio, że mają swoje zdanie wyrazić podczas 1:1 z menadżerem. Innej możliwości nie ma. Nadgodziny: Obecnie do odbioru - potwierdzam. Z większością negatywnych komentarzy niestety się zgadzam. Nie podoba mi się często forma ale pod samą opinią bym się podpisał. Dla jasności piszę ten komentarz w swój dzień wolny - urlop zainspirowany merytoryczną wypowiedzią Marcina. Pozdrawiam, Michał

z innej firmy
Inne
@Marcin

widac, ze firma placi za nic nie robienie. super, chyba tam przejde. wspolczuje takich pracownikow, co to pisza podczas dnia pracy. zal.

specyficzna
Pracownik
@z innej firmy

czytanie ze zrozumieniem to nie jest Twoja mocna strona raczej @z innej firmy Niestety muszę zgodzić się z poprzednikami, wiele procesów należałoby naprawić, żeby firma zaczęła funkcjonować dobrze, ale to wymagałoby jednak dużego nakładu pracy i głównie chęci ze strony managementu, których niekoniecznie mamy możliwość doświadczyć. Osobiście lubię pracować dla Swaro, ale to firma dla ludzi lubiących artystyczny nieład. :)

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Michał

Dziękujemy za obydwie opinie. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie pracowników, prowadzimy politykę otwartych drzwi i zachęcamy naszych pracowników do kontaktowania się z Managementem lub działem HR celem dzielenia się swoimi opiniami, uwagami oraz przede wszystkimi pomysłami na nowe rozwiązania. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić pracownikom indywidualną, progresywną ścieżkę rozwoju, dopasowaną do potencjału oraz bieżących potrzeb biznesowych. Realizujemy to poprzez szereg dostępnych kursów wewnętrznych i zewnętrznych. Finansujemy także naszym pracownikom bogaty zakres kursów językowych (zajęcia z lektorem oraz przez platformę internetową) i oferujemy dopłatę do wybranych przez pracownika kursów, studiów i certyfikatów zewnętrznych. Na bieżąco staramy się rozwijać talenty naszych pracowników poprzez rekrutację wewnętrzną na otwarte stanowiska. Do do wyrażania opinii, oprócz tradycyjnych metod - posiadamy również anonimowy Question Box, dzięki któremu nasi pracownicy mogą przekazywać swoje opinie i pytania, które nie pozostają bez odpowiedzi kierownictwa firmy. Zapewniamy, że obydwie opinie zostały przekazana Managementowi firmy i zespołowi HR. I pozdrowieniami i życzeniami zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, Swarovski GBS Hub Gdańsk

Pracownik
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Naprawdę proszę nie udawać, że ktoś zajmuje się sprawami dotyczącymi pracowników lokalnych w Gdańsku. Po tym, co ostatnio usłyszałem podczas tzw hr-owego calla to tylko śmiać mi się chciało. Okazało się, że głównym elementem wpływającym na ocenę pracy pracownika jest MATURITY czyli w rozumieniu firmy bezmyślne, bezdyskusyjne wykonywanie wszystkiego tego, czego menadżerowie nie umieją albo się na tym nie znają i najlepiej żeby menadżera jeszcze po rączkach całować za ich wspanialomyslnosc. Menadzerowie-Bystrzaki nie znają podstawowych zadań, którymi zajmują się ich zespoły. Ale przecież w firmie jest tylko menadzment wysokiego rzędu i niewolnicy. Co mnie naprawdę martwi to fakt, że w tej firmie wyjątkowo promuje się nieudolność tzw menadżerów i wspiera ich glupote. W takiej skali to jeszcze tego nie widziałem. Zastanawiam się jak Ci ludzie mogą codziennie rano patrzeć w swoje lustrzane odbicie i nie poczuć obrzydzenia do tego co robią. Może re-birth jest potrzebny tylko na zupełnie innym poziomie. Po prostu smutne.

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Pracownik

Dziękujemy za Twój głos w dyskusji. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie pracowników, prowadzimy politykę otwartych drzwi i zachęcamy naszych pracowników do kontaktowania się z Managementem lub działem HR celem dzielenia się swoimi uwagami oraz przede wszystkimi pomysłami na nowe rozwiązania dzięki którym wspólnie zadbamy o dobre relacje i atmosferę. Posiadamy również anonimowy Question Box, dzięki któremu nasi pracownicy mogą przekazywać swoje opinie i pytania, które nie pozostają bez odpowiedzi kierownictwa firmy. Zapewniamy, że Twoja opinia została przekazana Managementowi firmy i zespołowi HR.

Agata
Były pracownik

Cześć, Czytam te opinie i tak sobie myślę, że chyba połowa osób piszących nigdy w innym korpo nie pracowała, bo nawet jeśli procesy były bardziej poukładane, TL bardziej wyszkoleni (chociaż tu nie sądzę, bo podobnie w każdej firmie, awansuje się pracowników operacyjnych) to tak czy siak macie klepankę. Ja już w czwartym pracuję i zgadnijcie co... klepanie ;-) Taki jest właśnie cel korp, poszatkowanie procesów i klepanie. Żadna też z korp w Polsce nie ustala zasad, zawsze, ale to zawsze będzie to HQ, bo tak jest życie skonstruowane, że własną firmą zarządza własna firma, a nie filia usługowa. Zastanawiam się tylko czemu te wszystkie ambitne osoby, tak strasznie narzekające, niezadowolone ze wszystkiego jeszcze w Sw pracują. Serio ludzie, nikt nikogo jako zakładnika nie trzyma, a korpa się nie zmieni pod Was. Takie życie, żal zmarnować na narzekanie.

no mylisz się
Inne
@Agata

chyba Agata też nie za dużo widziałaś, bo jest SSC transakcyjne - jakie jak to - i masz racje - klepanina, ale są też i inne centra, gdzie praktycznie cały HR i całe finanse są w SSC i tam się (przynajmniej w części pracuje inaczej). Dodatkowo może właśnie taka postawa jak Twoja - czyli całkowity konformizm - powoduje, że to SSC jest jakie jest i jesteście tylko rękami a nie głową. i nie - nie pracuje w Sv - ale opisałem proces rekrutacyjny i sposób przyjmowania i zachowania osób z top shelves. ale na pewno trzeba powiedzieć, ze do SSC ida osoby, którym na rekrutacji się opowiada dyrdymały i robi się oczekiwania, a później nadchodzi rozczarowanie. To co się liczy to język.

Agata
Były pracownik
 Pytanie
@no mylisz się

Dzięki za informację, może daj namiary na takie SSC, niech ktoś z myślących skorzysta. Z rekrutacją się zgadzam, że mocno się maluje trawę na zielono, a potem wielkie rozczarowanie, bo z reguły SSC nie możesz obietnic spełnić. Ja w swoim nastawieniu nic złego nie widzę, ba nie zatruwam życia innym ciągłym narzekaniem, przychodzę, robotę wykonam na 100% i każdy zadowolony, łącznie ze mną. Takie to straszne?

Olamal
Kandydat
 Pytanie

Witam, Prosze osoby zorientowane o info ile na stanowisku junior ap accountant można dostać brutto. Mam doswiadczenie w firmie z kapitałem zagranicznym w AP na SAP półtora roku oraz w kolejnej rownież na SAP w rozliczaniu należności. Jak szybko można awansować na wyzsze stanowisko w ap np. w ciągu kilku miesięcy? Z gory dziękuję za konkretne odpowiedzi

Nina
Pracownik
@Olamal

Awans na regulara po minimum roku pracy, przy czym trzeba się o niego mocno szarpać

Olamal
Inne
 Pytanie
@Nina

Dziękuję za odpowiedź. A jakie wynagrodzenie jest na stanowisku junior Ap i regular AP? Z góry dziękuję za odp.

Adam
Kandydat
 Pytanie

Proszę o opinię o dziale AR, jaka atmosfera, zarobki, kilka słów o firmie czy polecacie tam pracować, może coś o menadżerach?

Karol
Były pracownik
@Adam

Nie polecam w AR, jest jedna TL tam nie polecam , ona mieszle i jej prawo reke Swarovski jiech firma , tylko kombinacja, gadania nawet process tak bardzo stary nie ma ktoś kreatywni rób process łatwy i szybki ......

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Adam

W firmie Swarovski bardzo cenimy konstruktywne opinie. Jednakże w celu uzyskania wiarygodnych informacji na temat pracy w firmie Swarovski zapraszamy do kontaktu z naszym teamem HR: recruiting.gdansk@swarovski.com Pozdrawiamy, Swarovski GBS Hub Gdańsk

Adam
Kandydat
 Pytanie
@Karol

Karol napisz więcej szczegółów, jestem w trakcie rekrutacji, o jakie kombinacje Ci chodzi? Słyszałem różne plotki i chcialem sie upewnić czy są prawdziwe?

Ziomal
Były pracownik
 Pytanie
@Adam

Karol powinien poprawić polski. Wyglada mi na jakiś czas temu zwolnionego pracownika. Raczej bym zgłosił się do lokalnych HR, czemu tego nie zrobisz? Wydaje ci się, ze ktoś będzie cię kłamał, żebyś męczył sie tam do końca życia? Daj spokój Adam. Jeśli ten portal jest źródłem twojej oceny tej firmy jako pracodawcy to współczuje. Lepiej wpisz w linked in swarovski plus zobaczysz kto pracuje w finansach to zwyczajnie zapytaj. Taka rada.

Adam
Były pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Ok

Karol
Były pracownik
@Ziomal

@Adam to jest nie tylko mój opinia każdy mowie to nawet w firmie hahahahhah. Biłem pracownik i nie chciałem pracować tam bo poziom nie mój .

1
Adam
Kandydat
@Ziomal

@Ziomal ..Znam kilka osób, które tam pracowały i jeszcze w dalszym ciągu pracują we włoskim zespole. Jest ciężko i nikt nie chce o tym pisać . Nie istotne jest dla mnie kim jest Karol i czy tam pracował chce poznać opinię różnych osób, interesuje mnie praca tam ale podobno atmosfera tam jest bardzo kiepska.

1
Naprawdę?
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Swaro radzi jak telewizja publiczna. Jak chcesz się dowiedzieć jak jest dobrze w to zapytaj w TVP.

Ziomal
Były pracownik
@Adam

Człowieku Karol to nie jest Karol. Nigdy w finansach nie mieliśmy Karola. Ktoś Cię wrabia. Po stylu pisania i błędach językowych mogę się domyślać. Jak dla mnie piszesz ze zwolnionym pracownikiem, który być może nie radził sobie zbyt dobrze i przestał pracować. Ale mogę sie mylić, Włoski rynek w każdej firmie będzie taki sam. Trudniejszy niż inne rynki. Wiadomo. Ale czy to miałaby być przyczyna żebym się zwalniał to raczej wątpię.

ja
Pracownik
 Pytanie
@Ziomal

Ciekawe co piszesz o rynku Włoskim. Dlaczego jest trudniejszy i czy pracowałeś na innych? Nigdy z Włochami nie pracowałem, ale jakoś Francuzi, Anglicy, czy Izraelczycy widają mi się trudniejsi? Pytam z ciekawości. Dzięki :-)

Ziomo
Były pracownik
@ja

tu juz mowisz o zupelnie innych rynkach, kazdy ma swoj charajter, kazdy ma plusy i minusy. Pracowanie z kazdym rynkiem dostracza roznych doswiadczen. Ale to jest NORMALNE. dla mnie to bylo ciekawe, tak , pracowalem z roznymi rynkami.

1
Karol
Były pracownik
@Ziomal

@Adam bardzo ważna pewność siebie, kto ma dobry doświadczenie w każdy chwile masz fajny praca i zawsze zmiana na coś najlepszy.Obiecuje będę mowę prawda do każdy kto zapyta na OTC w Swarovski kiedy dalej tak sami ludzi którzy zatrzymują motywacje i wrogami Sukcesu

Ziomal
Pracownik
@Karol

Dobra koncze juz te konwersacje w tym watku, bo widze, ze to jest ten sam kolega, juz teraz jestem pewny kto to jest. Ten jezyk, ten styl no i OTC. Sam sie wylozyl. Czekam tylko na kolejne jego wpisy, az przesadzi i w koncu Administrator tej strony dobierze mu sie do ... Radze zapytaj osob ktore z tym kolega tak zwanym "Karolem" pracowaly. raczej ciesza sie, ze juz go nie ma w firmie. A i oczywiscie ma racje, jesli jestes dobry, znajdziesz prace wszedzie. Pewnosc siebie nie ma tu nic do rzeczy, choc cenna jest. Natomiast to nieprawda co pisze pseudo Karol nikt nikomu nie odbiera w tej firmie dokonania sukcesow. Swoja driga widze, ze ten Karol jeszcze chyba nie zlazla pracy po Swarovskim, a to dziwne, skoro taki dobry byl :) A jesli znalazl, a pisze w trakcie pracy nowej, to wspolczuje nowemu pracodawcy - o min bedzie sie wypowiadal tak samo, jak od niego odejdzie. Taki typ. Dlatego ja, chociaz juz nie pracuje, wypowiadam sie dobrze o Swarovski, bo to byloby nie fair. To swietna firma i konczac juz naprawde - tak Adam, polecam Ci prace w Finansach Swarovski. hejka.

Karol
Były pracownik
@Ziomal

Widzę że nadal tam pracujesz, więc bardo zainteresowana u temat , mam prawo do wymiany opinii tu , ja nie Mówiłem u cała swarovski , ja mówiłem tylko OTC , nie sądzę będę akceptują cię w innej firmie Dzięki Swarovski .

Bartek
Były pracownik
@Ziomal

Ziomal chyba nie do końca jest tam tak dobrze jak piszesz skoro juz tam nie pracujesz:D . Ja tam pracowalem i potrafię odróżnić dobrą firmę od złej. Hejka.

Ziomal
Były pracownik
 Pytanie
@Bartek

Pozwol ze cie odniose do mojej wypowiedzi, bo moze nie czytales. Cytuje: Hej wszystkim. Jestem byly pracownikiem Swarovski GBS. Zmienilem prace tylko dlatego, ze chcialo mi sie juz odmiany, nie dlatego, ze tam bylo jakos niefajnie. Zwyczajna zmiana w karierze. Pracowalem jeszcze z biura ponad rok, a do niedawna online. Firma jest porzadna, zarabia sie ok, teamy sa spoko. Kazda jakas tam informacja jest przekazywana w sposob czytelny, praktycznie wiesz wszystko co sie dzieje, nawet jak jestes online, tym bardziej jak jestes online w sumie. Nawet sam Boss firmy odpowiada na najdrobniejsze pytania. Swoja droga ludzie tez sa smieszni, zadajac non stop te same pytania, ale to juz inna inszosc. Benefity sa spoko, duzo mozliwosci i takich dodatkow do pensji w innej formie, sa tez prezenty :) Oczywiscie sa narzekania osob z jakichs tam teamow, no ale wiecie jak to jest, a jest jakas firma bez narzekan? Wystarczy dobrze stawiac swoje oczekiwania, pracowac rzetelnie i byc mila osoba, wtapiac sie w team, wspolpracowac, itd itd a praca bedzie wam sie podobac. Mamy (mielismy i chyba tam kiedys wroca) fajne biuro w spokojnej dzielnicy w Garnizonie z miejscami prakingowymi (duza ilosc). Takze podsumowujac - nie czytajcie tych skrajnych opinii tutaj, bo nie warto. To jakies przepraszam za uzycie tego slowa jednostki, ktore albo nie umieja sobie poradzic z problemami albo wiecznie im wszystko przeszkadza albo zwyczajnie chca komus dolozyc. Nie mowie, ze nie wroce do tej firmy kiedys, gdyby mnie jeszcze chcieli hehehehe Pozdro dla moich ziomalkow ze Swaro.

New to swaro
Pracownik

Spoko firma! Wlasnie dołączyłam :)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jak wyglada praca na stanowisku RTR Accountant? Czy często są nadgodziny? W jakich godzinach się pracuje? Duży nawał pracy, jest cień szansy na work life balance?

Accountant
Pracownik
@Kandydat

W ciągu ostatnich trzech miesięcy przeciętna liczba nadgodzin (niepłatnych) to jakieś 30 w normalnych miesiącach i grubo ponad 100 w trakcie zamknięcia roku. Wiem, że pewnie zależy do od rynku, ale u mnie work life balance nie ma. W sumie można pracować we wszelkich godzinach - jest elastyczność w tym względzie - ciężko inaczej upchnąć 15-17 godzin pracy.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Accountant

Niepłatnych? Naprawdę? Nie można ich później odebrać jako dzien wolny? Z czego wynikają te nadgodziny, zbyt mała ilość pracowników czy narzucone deadliny, które są nieosiągalne?

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Kandydat

Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Swarovski Global Business Services. Z uwagi na różnorodność ról w firmie Swarovski nasi pracownicy pracują w różnych systemach czasu pracu, dostosowanych do ich specyfiki, przewidzianych przez prawo pracy. W celu uzyskania dalszych informacji zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: recruiting.gdansk@swarovski.com dziękujemy! Swarovski GBS Hub Gdańsk

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Accountant

I jak to jest możliwe, ze każdy pracownik robi po 30 darmowych nadgodzin a nikt z prawa pracy się tym nie zainteresuje, dlaczego nikt tego nie zgłosił?

Accountant
Pracownik
@Kandydat

Małe sprostowanie - nadgodziny są do odbioru w postaci dnia wolnego 1 do 1, czyli 1 nadgodzina przekłada się na jedną godzinę do odbioru. Nie ma możliwości ekwiwalentu pieniężnego.

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Accountant

Zapewniamy, iż Swarovski Global Business Services postępuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu uzyskania dalszych informacji zachęcamy do kontaktu z recruiting.gdansk@swarovski.com Dziękujemy! Swarovski GBS Hub Gdańsk

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Kandydat

Zapewniamy, iż Swarovski Global Business Services postępuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu uzyskania dalszych informacji zachęcamy do kontaktu z recruiting.gdansk@swarovski.com Dziękujemy! Swarovski GBS Hub Gdańsk

Rtr
Pracownik
@Kandydat

Tak jest bardzo dużo nadgodzin. Wszystkie do odbioru, ale po powrocie z tego przymusowego wolnego robisz kolejne nadgodziny, żeby nadrobić nieobecność.

kandydatka
Pracownik
@Rtr

No tak, ale Ameryki to ty mi tu nie odkrywasz. Okej dzieki, czyli widze, ze podobnie jak w innych firmach, ale nie ma jakiegos wyzysku to najwazniejsze. A w ogole to nie zgadzam sie z toba jak piszesz, ze "trzeba nadrobic nieobecnosc". Wedlug mnie w takim razie zle rozumiesz pojecie urlopu. Ja robie tak, ze zwyczajnie wracam do pracy i to co jest aktualnie do zrobienia to zaczynam robic. Okej w kazdym razie dzieki za opinie i do zobaczenia byc moze online lub w tym fajnym waszym budynku w Garnizonie. hej.

Rtr
Pracownik
@kandydatka

Jeśli nie przeszkadza Ci duża ilość nadgodzin to zapraszamy.

kandydatka
Pracownik
 Pytanie
@Rtr

hej, zastanawiam sie dlaczego mnie zniechecasz. Jesli ci jest zle, to czemu pracujesz w swarovskim?

Rtr
Pracownik
@kandydatka

Nie zniechęcam, jeśli ktoś pyta to odpowiadam na pytanie. Zapraszam do firmy mówiąc jak sytuacja wyglada. Tak są nadgodziny i tak jest ich dużo. Jest dużo pracy. Tak wyglada sytuacja. Jest ktoś szuka pracy gdzie jest work life balance to raczej sugeruje, ze szuka się pracy gdzie są luzy. Tu pracy jest bardzo dużo, wiec należy się na to nastawić, ale to nie zniechęcanie.

moze aplikuje
Kandydat
@Rtr

Tez zaczynajac prace w obecnej pracy myslalam, e tam duzo nadgodzin na co Ci ludzie narzekaja, dodatkowa kasa, dodatkowe wolne, naprawde komus musi wszystko nie pasowac by tak marudzic albo musi byc malo ambitny. Teraz po 2 latach takiej pracy gdzie nie moge umwic sie do lekarza bo zawsze moze cos wypasc, nie moge chodzic na zajecia grupowe bo nigdy nie wiadomo czy nie bede musiala zotac dluzej radze 2 razy zastanowic sie zanim ktos podejmie prace o takim charakterze. Ja sama chyba jednak omine Swaro szerokim lukiem.

Nick
Pracownik
@Accountant

Hej, nie ma czegoś takiego jak niepłatne nadgodziny! Za nadgodizny dostajesz urlop, więc nie siej fermentu :)

Accountantka
Pracownik
@Nick

zgadzam sie, exactly, poza tym mam wrazenie, ze troche jednak czesc z nas sie przyzwyczaila do sytuacji, ze bywaly nadgodziny platne, ale czasy sie zmieniaja, swiat sie zmienia, covid nadszedl, trzeba byc wyrozumialym tez. I jesli trzeba czasami robic naggodziny, to ja zawsze planuje ich wybranie jakos systematycznie, zeby sobie ten work life balans utrzymac a sie da, zapewniam.

Anonimowo
Kandydat

Witam, nie jestem pracownikiem i nim nie byłam. Otrzymałam telefon od Pani (usunięte przez administratora) z HR, która zapraszała mnie na krótką rozmowę telefoniczną w ramach rekrutacji na pewne stanowisko do tej firmy. W dniu umówionej rozmowy po prostu nie zadzwoniła, ani nie napisała żadnego maila. Tak się nie postępuje.

4
Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Anonimowo

Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii na temat przebiegu procesu rekrutacji. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie kandydatów, zarówno pozytywne, jak i i te, które wskazują obszary mogące wymagać poprawy. Chcielibyśmy wyjaśnić opisaną przez Panią sytuację, dlatego zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami na adres e-mail: recruiting.gdansk@swarovski.com Dziękujemy! Swarovski GBS Hub Gdańsk

Pracownik
Pracownik

Szczerze mowiac nie mialam wysokich oczekiwan co do pracy, ale musze przyznac, ze jestem bardzo mile zaskoczona. Pomimo pandemii firma juz kilka razy mnie zaskoczyla pokazujac, ze stara sie o nas, pracownikach, pamietac. Jest wiele benefitow, kazdy moze sobie cos znalezc. Mam rowniez wrazenie, ze jest mozliwosc rozwoju, jesli pracownik tylko sie o to postara.

Zapytanie
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

O super a w jakim dziale pracujesz ? Widać warto tam zaaplikować i zmienić dział

Hehe
Były pracownik
@Zapytanie

Uwaga na wpisy pracowników, którym płacą za takie promocyjne posty. ???? Nikt z pracujących w jakimkolwiek korpo nie zostawia takich opinii. ???? Osobiście mogę polecić... inne firmy.

ja
Pracownik
 Pytanie
@Hehe

Co za bzdury. Akurat wiem kto to napisał, bo poprosiłam tę osobę o zostanienie tutaj komentarza, po tym jak powiedziała, że jest zadowolona z pracy w Swaro. Walczymy z hejtem i to dobrowolnie. Oburzony? Zaczynam podejrzewać, że to go work nas podpuszcza, żeby Swaro zapłacił za usunięcie negatwynych komentarzy. Tak, tak... Po to powstała ta strona, info dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą.

zgoda
Pracownik
@ja

zgadzam sie. a pracownicy zamiast zwracac sie do przelozonych, kolegow, glownego dyrektora, hr managerow, wola pisac tutaj -bo jest latwiej. slabe troche ale chyba wszedzie tak jest. i masz racje. czasami tez mam wrazenie ze ktos sie tu podszywa zeby namieszac i rogrzac atmosfere a niektorzy to lykaja. powodzeia zatem. A innym radze zapytac kogos ze Swaro po prostu mozna poszuac na Linked in latwo.

Pytanie
Pracownik
@zgoda

Mozecie proszę dać znać w jakich działach jest fajnie i jest stabilna sytuacja, bo z chęcią z finansów bym się przeniosła. Jest tutaj przerażająca ilość pracy i nie widać żeby cokolwiek było z tym robione. Dajcie proszę znać bo skoro naprawdę w innych działach jest lepiej to warto się przenieść żeby nie musieć zmieniać firmy.

Swarovski GBS Hub Gdańsk
Pracownik
@Pytanie

Dziękujemy za Twój głos w dyskusji. W firmie Swarovski cenimy konstruktywne opinie pracowników i zachęcamy do rozmowy ze swoim bezpośrednim managerem o indywidualnej sytuacji oraz o możliwościach, które nasza firma oferuje wewnątrz całej organizacji. Poprzez otwarty dialog mamy szansę na znalezienie odpowiedniego rozwiązania. Zachęcamy też do kontaktowania się z Managementem lub działem HR, celem dzielenia się swoimi uwagami oraz pomysłami na nowe rozwiązania, dzięki którym wspólnie zadbamy o dobre relacje i atmosferę.

Pytanie
Pracownik
@Swarovski GBS Hub Gdańsk

Ale jednak management i hr nie odpowiedzą jaki dział ma normalne warunki pracy a jaki jest przeciążony. Skoro ktoś pisze ze jest mu w firmie dobrze w danym dziale to fajnie jakby wskazał ten dział żeby było wiadomo gdzie warto startować.

do pytanie
Pracownik
@Pytanie

no bez przesady zeby HR odpowiadalo na takie rzeczy, w naszej firmie jest duzo mozliwosci rozmow na roznych szczeblach. jak komus jest zle w jakims dziale, to idzie do innego, tylko trzeba miec umiejetnosci i byc dobrym pracownikiem, zwyczajnie. Chyab jak wszedzie. jakos dziwnie caly 200 osobowy dzial finansow sie nie zwalnia i nie przechodzi do innych dzialow, niech normalni ludzie tutaj sobie pomysla troche i sami sobie odpowiedza. Zazwyczaj na takich forach wypisuja 'slabsze' jednostki niestety :( reszcie sie dobrze pracuje i nawet tu nie wpadaja. Ja wpadam z ciekawosci, bo mozna poczytac duzo fajnych dowcipow i glupot he he

Pytanie
Pracownik
@do pytanie

Masz racje może lepiej jako słaba jednostka i wszystkie inne słabe jednostki które myślą o zmianie od razu pójdą do innych firm. A wtedy takie silne jednostki mogą wykonywać ich prace z uśmiechem na ustach.

Silny dosc
Pracownik
@Pytanie

wydaje mi sie ze silne jednostki zawsze znajda wyjscie z kazdej sytuacji, slabe jednostki oprocz narzekania malo co potrafia wymyslec innego. czesto zmieniaja prace niby na lepsze potem sie okazuje ze wcale nie bylo na lepsze i wracaja wiec to jest zawsze dosc subiektywne myslenie wybaczcie skonczyla mi sie przerwa lanczowa wracam do pracy

ja
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Z finansów do CS albo HRów? Jeszcze nie syszałam w sumie o takiej zmianie, ale różne cuda na świecie się dzieją :-)

cs
Pracownik
@ja

oczywiscie, ze CS ma chyba dwie lub trzy osoby juz z Finansow, ludzie maja chec rozwoju, to przechodza. wystarczy troche odwagi podjecia decyzji.

Pracownik od 2 lat
Pracownik

Kto w Swarovskim pracuje ten się z cyrku nie śmieje

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

KT
Pracownik
 Pytanie

Oho i zaczyna się. Teraz poleca nazwiska i kolejne teamy bądź managerowie typowani do zmian. Jakie to proste prawda? Może tym razem się uda komuś dowalić nie? A może ty popatrz na siebie co robisz. I dlaczego jest w tobie tyle jadu? W każdej firmie pracownicy piszą to samo. ZazwycZaj są to słabe jednostki którym się nic nie udaje lub gorzej sobie radzą, jednocześnie nie dając nic od siebie. Albo zwyczajnie złe trafili. I zamiast zmienić coś w swojej pracy lub zmienić prace wylewają tu te żale. Nie mogę się doczekać aż dział HR zacznie w końcu tutaj odpowiadać na zarzuty bo nie zgadzam się z tymi zarzutami do mojej firmy. Bycie managerem teamu nie jest łatwe potwierdzam bo części ludzi nawet nie widziałam na oczy w czasie COVID ale bez przesady. Jak się coś chce to można. I nawet słabe jednostki jeśli maja odrobine dobrej woli to chcą się uczyć i zgrywać z TEAMem. A madralinskich powinna firma posprawdzać bo połowa z nich pisze w godzinach pracy. Zastanawiam się za co im wtedy płaca. Bo jakby siedzieli na kasie w biedronce na telefonie to dawno już by nie byli na liście płac. Pozdrawiam. K

wasc lub nie wasc.
Pracownik

Chcialbys, zebym byl lub byla Magdą, ale niezle przestrzeliles. Musze cie rozczarowac. Ale to kim jestem, nie jest istotne. Musialbys lub musialabys sie mocno pozastanawiac, ale intelignecja byc moze nie siega tak daleko. Bardziej mnie zastanawia co ty bys chcial lub chcial zeby zrobiono z tymi team liderami. Co oni takiego narobili ze az musisz tu siedziec pol dnia na tym portalu i wylewac zlosc. serio pytam, bo moze sam popracuje nad tymi bledami, ktore wskazesz.

ktosia
Pracownik
 Pytanie

"Bycie managerem teamu nie jest łatwe potwierdzam bo części ludzi nawet nie widziałam na oczy w czasie COVID ale bez przesady." - to zdanie wskazuje, ze jest to Manager zespou. Magda z tego co mi wiadomo zespoem nie zarzadza (na Skypie mozna sprawdzic...). Dlaczego akurat na Magde wszystko spada? Pytam, bo nie rozumiem.

MN
Były pracownik
 Pytanie

Zanim przejdę do opinii właściwej, chciałabym się podzielić pewną refleksją po przeczytaniu innych wpisów na tym forum. A mianowicie nie rozumiem dlaczego ludzie wzajemnie negują wypowiedzi innych. Czy jak jesteście, dajmy na to, na forum kosmetycznym i ktoś napisze „Beznadziejny krem, mam po nim wysypkę. Nie polecam.” – to czy odpisujecie mu „Nie masz racji, ten krem jest bardzo dobry”. No chyba nie. Niech każdy napisze tu swoją merytoryczną i subiektywną opinię o pracodawcy i tyle. Każdy ma prawo głosu i nikt nie ma prawa czemuś zaprzeczać – może za to (i to bez obrażania nikogo!) wyrazić swoją opinię. W każdej dużej firmie jest wiele teamów, wiele przełożonych, ciężko powiedzieć, że cała firma jest niedobra. Dlatego (tak jak z kremem) coś, co komuś pasuje, innemu w ogóle nie będzie służyć. Zazwyczaj wchodzimy na jakieś forum, aby podjąć decyzję na jakiś temat – tutaj ta decyzja dotyczy zazwyczaj nowej pracy. Także jeśli ktoś jest zainteresowany to poniżej moja opinia o firmie Swarovski. Przeczytajcie też inne – i sami wyciągnijcie wnioski. Tytułem wstępu mam około 10 lat doświadczenia i pracowałam już w kilku firmach w życiu. Przeniosłam się z innego miasta żeby zacząć pracę w Swarovskim. Ogólnie cały ten czas jaki tu spędziłam wspominam bardzo źle – z perspektywy czasu jest trochę łatwiej podejść do tego z pewnym dystansem. Najsłabszym ogniwem podczas mojego doświadczenia byli menedżerowie czy też team leaderzy – nie mam pojęcia na jakiej podstawie są oni wybierani. Wydaje mi się, że jeśli osoba x pracowała już jako leader w innej firmie, to to wystarczy żeby tutaj ją zatrudnić. Według mnie to o wiele za mało. Żeby być w stanie zarządzać ludźmi, rozwiązywać problemy, wyjaśniać eskalacje potrzeba pewnych cech charakteru – pewnej charyzmy. Żaden z menedżerów, z którymi tutaj się spotkałam tego nie miał – byli to ludzie flegmatyczni, nie potrafiący podjąć żadnej konkretnej, szybkiej decyzji ani zareagować. Co więcej, team leaderzy w Swarovskim nie są operacyjni – i nie, nie chodzi mi o to żeby potrafili wykonywać moją pracę, ale oni często się na tej pracy po prostu nie znają, bo nigdy jej nie wykonywali. No chyba nie tak to powinno wyglądać. W konsekwencji tego ludzie są tu poniżani, a ich praca nieszanowana przez ludzi z innych krajów, z którymi współpracują. ONI mogą wszystko, a ty nie możesz nic. Jesteś tylko nic nie znaczącym ogniwem, które ma potulnie wykonywać swoją pracę i nikogo nic więcej nie obchodzi. Menedżer nigdy nie stanie po twojej stronie, zawsze rację mają ONI. Możesz mieć dowody na obrażanie, poniżanie – IM nigdy nic się nie stanie. Są nietykalni. Wspomniałam że nieodpisywanie na twoje maile ani nieuczestniczenie w zaplanowanych spotkaniach przez NICH to standard? Co więcej, w tej firmie nie masz nic do powiedzenia. Możesz mieć jakieś pomysły, sugestie jak zmienić/udoskonalić jakiś proces – usłyszysz, że nie, albo że kiedyś. Jeśli tylko jakąś sugestię będzie miał ktoś z zagranicy to od razu masz tak zacząć robić. Chyba już zrozumieliście. Nie sadzę by ktokolwiek czuł się dobrze pracując w takiej atmosferze, stąd wiele osób, które znałam było często na L4, dużo ludzi szuka nowej pracy. Mi taka kultura pracy nie odpowiadała. Uważam że każdy człowiek jest wartościowy i godny naszego szacunku niezależnie od narodowości, miejsca pracy, stanowiska czy wynagrodzenia. Konkretnych sytuacji opisywać nie będę, chcę pozostać anonimowa. Na koniec dodam tylko, że pracując tu, wiele wieczorów przepłakałam – żadna wypłata ani benefity nie są w stanie tego zrekompensować. Jeżeli choć jedna osoba po przeczytaniu mojego wpisu zrezygnuje z aplikowania/wycofa się z procesu do tej firmy, to mój czas na opisanie tego wszystkiego nie był stracony.

Dziekuje
Były pracownik
@MN

Bardzo dobry opis największego problemu, który jest w tej firmie. Tak naprawdę jedynego, który sprawia, że nie chciało się pracować w Swaro. Z tego co słyszę od znajomych zadowolenie menadżerów z siebie samych, którzy tak naprawde powinni być team leaderami i wiedzieć co robią ludzie w zespole, dbać o nich i pomagać im w rozwoju, jest nadal duże i nic ponoć sie nie zmienia. Więc wypisywanie przez ludzi zajmujacych sie PR agresywnych komentarzy przeciwko niezadowolony pracownikom robi jeszcze gorsze wrażenie niż same wpisy sfrustrowanych ludzi.

Uuu
Pracownik
@Dziekuje

Dokładnie tak. Strategia jest przyjęta następującą - mówisz o problemach to się je zamiata a ciebie ucisza. Piszesz na forum - jesteś gorszy sort i jedyne co cię czeka to pogardą managierow (pisownia zamierzona).

?
Pracownik
 Pytanie
@Dziekuje

podobno macie w firmie skrzynka na zazalenia, czemu nie zglaszacie tylko wylewacie tutaj?

Pracownik
Pracownik
@?

Może dlatego, że problemy zgłaszane nawet samemu szefowi działu HR sa zamiatane pod dywan... Może sfrustrowane osoby nie mają już nadziei na otrzymanie pomocy, więc tutaj wylewają swoje żale...

pracownik od 1,5 roku
Pracownik
 Pytanie

Dzis wszedłem tu po raz pierwszy. I uwierzyć moim oczom nie mogę. Czy to mówią o mojej firmie? Bo chyba nie o hubie w Gdansku. I tak mi wstyd za tych, ktorzy wypisuja tu te brednie. Dla wszystkich tu czytajacych. Prosze sprobujcie miec swoje zdanie i intuicje. A jesli macie jakies pytania do pracyw naszej firmie, to zwyczajnie poszukajcie na Linkedin ludzi z GBS Swarovski i oni podziela sie z wami opinia. Nie musicie pytac samego Wojtka czy ludzi wokol niego. Zapytajcie ludzi z HR z finansow z CS , IT i innych. Na pewno beda szczerzy, bo jestesmy fajnym zespolem. Jak pewnie wszedzie zdarzaja sie niedociagniecia, ale jaka firma ich nie ma? Tylko nasza ma naprawde nie az tak duzo, bo mam porownanie. Podsumowujac, firma stabilna, poimimo Covida, firma NIE ZWALNIA. Firma, ktora daje benefity podczas pandemii. Firma, ktora moze jeszcze nie zdecydowala sie zaplacic za energie w domu pracownikom, ale wciaz mamy na przyklad prepaid karty MyBenefit czy teraz podczas swiat karty Sodexo. Ci, ktorzy uwazaja, ze im sie wszystko nalezy, chyba zle trafili i proponuje przemysle swoje decyzje zyciowe i moze warto zwyczajnie zmienic firme? Po co sie meczyc? Pozdrawiam tu wszystkich, pewnie wiecej tu nie zajrze, zeby sobie nastroju nie psuc, ale namawiam szukajacych sensacji do poszukania rozumu, inteligencji, intuicji oraz odrobiny pozytywnego myslenia. Merry Christmas.

1
jasne
Były pracownik
@pracownik od 1,5 roku

Tak, pierwszy dzien w pracy i juz masz takie rozeznanie. Kolyjny fake'owy post pisany przez HR/PR.

ale inteligencja ah ha ha
Pracownik
 Pytanie
@jasne

Widac, ze inteligencja szla w innym kierunku, jak ja rozdawali na rynku :) Nawet prosty umysl, jak przeczyta moj nik to wie, ze nie pierwszy dzien tu pracuje. Pisalem, ze pierwszy raz wszedlem na ten słaby portal, do do momentu jak mi ktos o nim powiedzial to nie mialem pojecia, ze mozna uprawiac taki hejt. Czytaj ze zrozumieniem. i zastanawiam sie - ty wciaz piszesz w godzinach pracy? Fajnie by bylo by nasza firma zglosila te rzeczy i zazadala IP . jakby zobaczyli liste ludzi pewnie by sie mocno zdziwili, pewnie by to byly same lizusy co to sie usmiechaja do zarzadu jak ida, a potem na nich pisza na goworku. Ja nie potrzebowalem tego serwisu zeby dostac sie tu do pracy i innym nie polecam. teraz dostaje jakies dziwne powiadomienia, ze ktos do mnie odpisal, musze to zlikwidowac, bo mi tylko psuja dzien hejterzy z bozej laski.

zyczliwy
Pracownik
@ale inteligencja ah ha ha

People in glass houses.... Ta osoba podpisala sie jako byly pracownik, wiec chyba sam masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

To ja jaaa jaaaa
Pracownik
@zyczliwy

Pracownik od 1,5 roku jakim cudem to ci jeszcze raz wytłumaczyć :) Nie jestem żadnym byłym pracownikiem!

Czlowiek
Pracownik
 Pytanie

Ale zenada na tym portalu. Serio ktos to czyta, zeby dowiedziec sie o firmie? Przejrzyjcie inne konta innych firm- jest dokladnie to samo. Nigdy nikomu nie dogodzisz. ale zeby az wypisywac? nie nauczyla mama z tata komunikowac sie wprost i mowic o tym co lezy na sercu przelozonemu? ze az trzeba wyzywac i obrazac tutaj? Co za swiat i do czego to doszlo.

zawiedziony nadzieje
Pracownik

żałuje podjęcia pracy w tym miejscu. Początkowe wrażanie pozytywne, w odróżnieniu do większości naprawdę dobry kontakt z Austriakami, świetna organizacja procesów globalnych, nie najgorsze zarobki i niezłe benefity. Ale do pracy w Gdańsku trzeba mieć albo dużo cierpliwości, albo nie przejmować się dobrym wypełnianiem obowiązków. Bałagan jest ogromy, poszczególne działy nie komunikują się ze sobą, mimo że są częścią jednego procesu, wszyscy grają pod swoje KPI, Gdańsk zmienia globalne procedury i wprowadza swoje głupie pomysły tylko żeby w statystykach przed Austriakami wyglądał dobrze. Wiążące się z tym obciążenie praca zrzuca na szeregowych pracowników. Nie ma żadnych solidnych lokalnych procesów HRowych, nie ma 360, nie ma zbierania feedbacku po okresie próbnym, rozmowy roczne zależą od TL, nie ma żadnych standardowych arkuszy wiec mogą trwać 5 min z jednostronnym zadaniem niewykonywalnych celi rocznych, nie ma exit interview. Mimo podkreślanego równego traktowania część Headów zachowuje się jak święte krowy, jeden kicający menadżer wyższego szczebla zaczepia po pijaku na FB pracownice i nikt z tym nic nie robi.

3
Pracownica
Pracownik
@zawiedziony nadzieje

Człowieku to jest oskarżenie.

taka prawda
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

jakie oskarżenie - to jest fakt - to jest problem już zgłaszany kilka razy - czy coś się zadziało? nic - zamiatanie pod dywan to dewiza tej firmy. A najgorsze, że firma nie zamierza/nie chce pomóc jemu.

Zgadzam sie
Pracownik
 Pytanie
@taka prawda

Dokładnie tak, problem był zgłaszany już kilkadziesiąt razy ale nasz szanowny management woli zająć się rzeczami typu: fotka z dzieckiem lub fotka jak pracujesz na HO. Ktoś poniżej napisał że firma się świetnie zachowała jeśli chodzi o pandemie. Serio? A co w tym takiego wyjątkowego i świetnego że możemy pracować z domu. 3/4 korporacji jak nie wszystkie tak zrobiły. Tylko że inne korporacje wspierają swoich pracowników choćby dopłata do prądu itd. A w tej firmie nic nie ma. Nawet podwyżki inflacyjnej która należy się pracownikom jak psu kość skoro co roku wszystko drożeje. Na awanse też jest ban bo pandemia. W następnym roku też inflacyjnej nie będzie. A szefostwo ci powie że w ogóle się ciesz że prace masz... Super motywacja i super zachowanie firmy. Za to firma świetnie radzi sobie z dostarczaniem stresu i nerwów bo pracy jest coraz więcej, pracowników nie chcą zatrudniać ( bo oczywiście koronawirus), wymyślają na siłę super " improvementy" które tylko powodują że pracy jest więcej nie mniej. Lista wymagań od pracownika rośnie ale firma od siebie nic nie daje, a nie sorry na bank w pakiecie można dostać nerwicy lub popaść w depresję. Także polecam pracę w tej firmie dla osób o mocnych nerwach, lubiących adrenalinę lub dla takich co walczą z niskim ciśnieniem.

Dej mnie prąd
Były pracownik
@Zgadzam sie

Wszystko się należy. Jeszcze dopłata do herbaty, kawy, tabletek do zmywarki, mydła i papieru toaletowego. Jak psu kość! Dobrze gada.

KKK
Pracownik
@zawiedziony nadzieje

360 nie sluzy do wylewania zali i nie jest tak skonstruowana. Radze doinformowac sie, na czym polega feedback 360.

Jenot
Pracownik
@Zgadzam sie

Wszystko jedno jak idzie biznes mi się należy podwyżka jak psu kość !!! Co z tego ze oszczędzam na dojazdach i czas tez, dopłatę chce do prądu !!! I owocowe wtorki chce z dostawą do domu. Z takim poziomem dojrzałości to tylko gratulować pracowników. Nic ci się nie należy. To jest praca gdzie za wynagrodzenie na które się zgodziłeś masz rzetelnie wykonywać swoje obowiązki. A jak ci tak smutno i źle to sorry nie jęcz tylko coś zmień. Specjaliści od lamentów i roszczeniowe dzieci.

Dziwne
Kandydat
@Jenot

Jestem z innego ssc więc trudno mi się odnieść (u nas też nie płacą na razie za prąd, ale rozważają) ale czytając to formum odnoszę wrażenie, że retoryka obrońcy/obrońców (po stylu wypowiedzi widać, że to jedna/dwie osoby), że pracownicy to bachory, niewdzięcznicy i że w ogóle są jakieś gorszej kategorii. To jasno wskazuje, że jedni gardzą drugimi. Moja przygoda zakończyła się z kryształkiem na tym, że zrezygnowałem z procesu - po rozmowie z paroma osobami wewnątrz. Myślę, że dobrze zrobiłem bo nie daj Boże miałbym jakąś inną opinie niż oficjalna linia partii, oops zarządu i dostałbym opis jak tu wiele osób dostaje. Jeżeli te peany na rzecz i atakowanie niezadowolonych idzie z firmy jako forma PR - to źle to robicie.

Nicky
Pracownik
 Rekomendacja
@Dziwne

Wiesz co, ja nie jestem ani a linni ani parti (ani czego tam jeszcze w teoriach spiskowych nie wymyślisz :) ) i nie zgadzam się z tymi opiniami. Owszem, jest jeden dział, w którym nie dzieje się najlepiej, ale pozpostałe to serio, jest dobrze. Nie jest to moje pierwsze korpo i moge powiedzieć, ze tutaj mam jak pączek w maśle. Owszem, pracy jest dużo, deadliny, ale tak jest wszędzie. Są procedury, wiadomo do kogo się zwrócic jak jest porblem, odpowiednie osoby reagują na złe sytuacje. Oczywiście jak ktos nie informuje o problemie, tylko trzyma go dla siebie i kolegow / koleżanek to wiaodmo, że porblem zostaje nierozwiązany. Serio, pod korpo względem jest calkowicie normalnie, wiec jeżeli zrezygnowaleś / as tylko na podstawie tego co Ci ktos powiedział, to słabo. Ja jestem zadowolonym proacwonikem, a opinię to można sobie wyrabiac na podstawie własnego doświadzczenia.

dokłanie
Pracownik
 Rekomendacja
@Nicky

Podpisuję się pod tym.

Zostaw merytoryczną opinię o Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Swarovski Global Business Services Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Swarovski Global Business Services Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 10 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Swarovski Global Business Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii