Opinie o ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy sprzątające
Firmy sprzątające Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek w Warszawa

Robert

Pracuje w Origami już 7 miesiąc i jestem zadowolony. w porównaniu do poprzedniej firmy tu panuje spokój. wszytko wiadomo co i jak, a jak nie wiadomo to dzwonie do koordynator i pytam i już wiadomo. mam harmonogram gdzie mam wszystko rozpisane. przychodze robie to co w planie i wszytko gra, nikt sie nie czepia. polecam tego pracodawce

Ola

Od niedawna pracuje w Origami, jak narazie jest całkiem spoko. Wbrew tym negatywnym opinia atmosferą w pracy jest miła. Z koordynatorem nie mam problemów, jak miałam problem z opieka na dziecko, to znalazł zastępstwo i pomógł

Anna

Pracuje w firmie od 5 lat. Kiedy mialam problemy finansowe szef pomogl mi je ogarnac. Co do wyplaty to jest na przyzwoitym poziomie, gdy probowalam przejsc do innej firmy, bo nie podobał mi sie obiekt na którym pracowalam, to dostalam propozycje 1550 zl, po 20 latach pracy w zawodzie. Gdy chcialam odejsc z firmy, to Pan Andrzej naprawde sie tym przejol i namowil mnie na zostanie. Fajne jest to, ze przy swietach zawsze mozemy iść wczesniej do domu. Ogolnie polecam.

3
Ancymon
@Anna

Przy świętach raz oficjalnie można było wyjść wcześniej. Dla Pana M.O. jak jest czarna kartka w kalendarzu to trzeba siedzieć od deski do deski.

1
Miki
@Ancymon

Ancymon a Ty co taki zdziwiony że musisz siedzieć od deski do deski, płacą Ci za 8 godzin ,a prawda jest taka że przepracujesz uczciwie może 5 godzin dziennie i nie zaprzeczaj że jest inaczej ,a jutro zamiast wypisywać (usunięte przez administratora) na Internecie lepiej myj garaż i dokładnie powycieraj kurze na garażu bo znów będziesz pisać że Pan Marcin się Ciebie czepia

Miki
@Ancymon

Ancymon jak byś głupotami się w pracy nie zajmował to może byś się zorientował że kurtki są na obiektach i może jeszcze bardziej Ciebie zaskoczę są nawet spodnie

20
Ancymon
@Miki

Miki Jak jest to zbyt trudne do zrozumienia to odnosiłem się do wpisu. Nigdzie nie napisałem, że Pan M.O. się mnie czepia, wróżbitą masz marne szanse zostać. Uczciwie pracuje tylko 1 godzinę, nie ma co się przesilać.

3
ruda
@Ancymon

u nas na obiekcie to administrator wyrażał zgode na wczesniejsze wyjście - ja mogłam isc wczesniej, ale chlopak z osiedla musial dokonczyc to co zaczał. inna sprawa, ze mial to skonczyc dzien wczesniej...

Małgosia
@Ancymon

Szanowny Panie Ancymon, nie ma co się chwalić, jak sam Pan o sobie mówi, to pracownik z Pana mało efektywny. Więc może lepiej poszukać nowej pracy niż anonimowo wylewa gorzkie żale. Jak widzę, został podany mail w celu wyjaśniania wszelkich problemów. Nie ma co się wykłócać na forum i wdawać w bezsesowną polemikę.

Miki
@Ancymon

Ancymon to fakt super pracownik z Ciebie skoro uczciwie pracujesz tylko godzinę a rękę po pieniądze wiesz jak wyciągać, ja mam nadzieję że będą często robione kontrole na obiektach i wreszcie szef pozbędzie się takich pseudo pracowników co tylko wiedzą jak jadem pluć a praca to obce pojęcie .Ci wszyscy co uczciwie pracują to co by się nie działo to za szefem murem będą stać, a tobie mam nadzieję że szef podziękuje

Marek
@Małgosia

U mnie tez jest taki jeden, co udaje ze pracuje, ale rozmawialem juz koordynatorem i wiem ze szukaja jakiejs noramlnej osoby - cale szczescie.

Ancymon
@Miki

Tyle komplementów w ciągu jednego dnia! Ukoiliście me serduszko! I jak tu nie kochać Origami. ❤

Anna
@Ancymon

@Ancymon a co szkodzi ci zmienić prace skoro nic nie pasuje? Nie pasuja warunki zatrudniania, szefostwo, jest w firmie tak zle i niedobrze, ze robisz firmie kolo (usunięte przez administratora) w internecie (zastanawiałes sie wogule nad tym? Jak ci zamkna firme z powodu glupot ktore wypisujesz ty i reszta znajomych, to gdzie bedziesz pracowac?) Zmień prace i zrob wszystkim przysluge leniu. Jest dużo uczciwych na twoje miejsce. Tylko jak zaczniesz szukac, to dobrze wiesz ze nigdzie nie dostaniesz w tym zawodzie lepszej pensji.

1
Anna
@Ancymon

A jeśli bedziesz twierdzil, że znajdziesz lepsza firme to pomoz sobie i wszystkim uciemiezonym i zmien prace, a potem napisz tu na forum gdzie jest lepiej.

Anna
@Ancymon

Zawsze masz wybór - przejdź do pierwszej lepszej konkurencyjnej firmy za lepsze pieniadze ????‍♀️

2
Slawomir

Nie polecam tej firmy. Stosunek do pracowników jest okropny. Na początku dostajesz umowy zlecenia, a następnie można zawrzeć umowę o pracę na 1/2 etatu. Urlop to samo.

1
Mała
@Slawomir

W jakiej pracy niby dostaniesz od razu umowę o pracę?????????

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Agent nieruchomości
Ełk
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator
Warszawa
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Techniczna
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa

Dzień dobry, dzisiaj moja córka była obejrzeć obiekt, na którym miałaby pracować. Pani Violetta wręcz "zmuszała" ją do podjęcia pracy na trzech różnych obiektach tzn: Bemowo, Tarchomin, Okęcie (szkoda, że jeszcze dalej od siebie nic nie znalazła). Zdanie Pani Violetty było takie: "albo pracujesz na tych obiektach, albo wcale". Trzeba mieć trochę oleju w głowie i pomyśleć, że pracownik to nie robot i owszem może podjąć pracę na więcej niż jednym obiekcie, ale pod warunkiem, że sam tak zdecyduje.

Mirka
@Ewa

To nie nowość rozrzut między dzielnicami na dojazdy zmuszanie do nadgodzin

Leszek
@Mirka

dziwne, ja też robie na dwóch osiedlach i dojezdzam, ale wszystko bylo ustalone przed podjeciem pracy. koordynator przedstawil mi warunki jakie sa na ta chwile. i albo sie na nie godze albo nie - ale to moja decyzja. mialem tez obiecane, ze jak bede dobrze pracowac, to jak bedzie taka mozliwosc to zostane przeniesiony na jeden obiekt, albo na obiekty blizej mojego domu. i teraz wlasnie za tydzien zostane przeniesiony i to mi pasuje.

Mała
@Mirka

Stoją z bronią przy głowie i zmuszają?

Marek

Mam propozycje... Niech ten "niewolniczo" traktowany przez Szefów i koordynatorów lud zmieni branze i pozwoli uczciwie praciwac tym co chca pracowac.Zajmujecie etaty tym co chca utrzymywac rodziny i iplacac rachunki Ja jestem w firmie od 3 lat i nigdy nie mialem kłopot z zamówieniem, pensja na czas, Koordynatorka pomocna, zawsze sluzy rada, nawet sama z nami zapierdziela gdy trzeba nir nie boi sie roboty. A len bedzie leniem i zawsze bedzie mu źle czy tu czy gdzie indziej.

Ancymon
@Marek

Dokładnie! Popieram! Tylko mają czas dodawać głupie komentarze i zajmować stanowisko a nie potrafią sobie nawet kupić firmowej kurtki w połowie stycznia! Ach, te lenie!!

Anna
@Ancymon

Nie podoba się to zmien firme i napisz gdzie sa lepsze warunki. A dobrze wiesz ze w zadnej innej firmie nie dostaniesz lepszych pieniędzy. A jak myslisz ze dostaniesz, to jak wyzej - nikt cię na sile trzyma - zmien w końcu ta zla robotę.

Aka

Nie polecam. Bardzo słaba firma. Oszukują na składach. Oszczędności na chemii. Najlepiej myć samą woda bez płynu.

Anna
@Aka

Widzę że nie jesteśmy jedyni zaopatrzenie na poziomie 0 wymagania na 100

sylwia
@Anna

no nie dziwne, że kazali myc sama woda. przedwczoraj byłam pomoc na innym obiekcie - tyle chemii ile bylo na podlodze to w zyciu nie widzialam, trzeba to było wszytko zdjac, we 3 mopowalysmy - sama woda. nie wiem jak to jest u was, ale u mnie sa albo butelki z dozownikiem, albo mam miarke i dolewam tyle ile trzeba, a nie wylewam wszystko na raz - dramat.

Ela

słuchajcie nasza praca nie jest łatwa, ale jak sobie ktoś dobrze poukłada to nie jest źle. Pensja jest, w razie kłopotów można liczyć na wsparcie szefa - tez kiedys byłam w potrzebie i bardzo Pan Andrzej mi pomogl. Trzeba pilnować swojego porzadku i wtedy nikt sie nie czepia, bo praca jest zrobiona, a oto własnie chodzi. Nie wiem czego inni oczekuja, ze przyjda i co za siedzenie beda mieli placone? Ludziom sie w głowach przewraca. Kiedys moja mama mi powiedziala, ze kazdy dostaje to na co zapracowal - jesli nie masz nic, to weź sie do roboty.

Tadeusz

Pracuje w Origami już 3 rok i jestem zadowolony. Mam stałe zadania, osiedle na którym pracuje jest o wysokim standardzie więc przyjemniej się pracuje. Wynagrodzenie jest wypłacane w umówionym terminie. Można też dorobić na pracach dodatkowych. Polecam

1
Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek?

Małgosia
@Pytanie

Tak, są organizowane imprezy integracyjne

Miki
@Pytanie

Tak firma organizuje imprezy integracyjne, od jakiegoś czasu są organizowane w cudnym miejscu z boskim jedzeniem

Miki
@Pytanie

Tak firma organizuje imprezy integracyjne, od jakiegoś czasu są organizowane w cudnym miejscu z boskim jedzeniem

Mariola
@Pytanie

Firma organizuje wyjazdy dwa razy dziennie, z domu do pracy i z pracy do domu, jeszcze dodatkowo można pojeździć windą. Ale za to imprezy są zarabiste

Filemon

Mycie klatek octem - cóż za profesjonalizm. Koordynatorzy się panoszą i pozjadali wszystkie rozumy (chociaż w większości nie mają pojęcia o sprzątaniu) zupełnie jak(usunięte przez administratora) szczególnie(usunięte przez administratora) mógłby sobie z Nim podać rękę - zachowanie prawie identyczne. Jedynie w (usunięte przez administratora) można normalnie porozmawiać, chociaż też troszeczkę się zmienić biorąc pod uwagę to co było kilka lat temu - aczkolwiek nadal można się jakoś porozumieć. Zero uszanowania kogoś prywatnego czasu, zawsze masz odebrać telefon jak Pan i Władca koordynator dzwoni - nie ważne czy to w godzinach pracy czy po - bywają sms'y godzinach nocnych. Najwięcej udzielają się w tematach których nie trzeba, w innym przypadku temat jest przemilczany.

Pracodawca

Imiona i nazwiska są usuwane przez adminów odpowiedzialnych za portal gowork i są to działania niezależne od Origami Clean i innych użytkowników portalu a wynikają z ustawy RODO. Odnośnie poprzedniego komentarza: Ocet jest bardzo dobrym i skutecznym środkiem powszechnie wykorzystywanym przy dbaniu o czystość pomieszczeń. Pragnę zauważyć również, że nie jest to jedyny środek, który jest używany do utrzymania czystości przez naszą firmę. Koordynatorzy – są to osoby, które zanim zostały Koordynatorami, również byli pracownikami sprzątającymi, minimum przez 3 lata. Odnośnie pozostałych kwestii poruszonych w komentarzu: opisane sytuacje są przedstawione zbyt ogólnie np.” Koordynatorzy się panoszą i pozjadali wszystkie rozumy” – w jakiej konkretnie sprawie?, który koordynator?, czy coś się stało? - Państwa sprawy nie są nam obojętne, dlatego proszę aby w sprawach gdzie pojawia się trudność np. w komunikacji z koordynatorem, kierować swoją sprawę na adres e-mail: agnieszka.skarbek@origamiclean.pl . W celu wyjaśnienia sytuacji proszę o opisanie sytuacji, co konkretnie się wydarzyło, na jakim osiedlu, z jakim koordynatorem – to pozwoli nam sprawnie rozwiązać problem. Z wyrazami szacunku, Agnieszka Skarbek Origami Clean

Filemon
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Nie ....... (Usunięte przez Użytkownika) się z tym RODO. SAME imiona nie mają tu nic do tego, jeszcze raz zaznaczę SAME imiona, które były i we wcześniejszych komentarzach i dziwnym zbiegiem okoliczności nie łamały przepisów RODO. Wybiórczo łamią? Jak już napisałem wcześniej większość osób i tak będzie wiedziała o kogo chodzi, nic nie da pousuwanie takich rzeczy, a że też dana firma ma wpływ na takie rzeczy wiadomo nie od dziś, bujać to My, a nie Nas. Co do Koordynatorów - lata pracy nie świadczą o wiedzy, tytaj osoby na "wyższych stanowiskach" są w większości po znajomości, a nie biorąc pod uwagę doświadczenie, lata pracy itd. itp. To też nie jest tylko moja opinia, da się to zauważyć. Jak zresztą było napisane we wczorajszych komentarzach - ludzie pomimo tego, że pracują na innych obiektach mają ze sobą kontakt. Sprawę octu pomimo jaki on nie jest dobry - również jak i w poprzednich postach - większość osób wie na jakiej zasadzie to u Was działa - OCET DO WSZYSTKIEGO, NAJLEPIEJ NAKRĘTKA NA WIADRO, inne rzeczy najlepiej na sucho, albo samą wodą, tylko oby nie gorąca. ???? Właśnie taki jest sens rozmawiania z Wami, pracownicy swoje, Wy swoje, traktujecie Wszystkich na równi z wyśmienitymi pracownikami z Ukrainy którzy nie pojumaju i jakby pracowali pierwszy dzień w tej branży.

Pracodawca

@Filemon

Szanowny Panie, Widzę, że przemawia przez Pana frustracja - w celu wyjaśnienia konkretnych spraw zapraszam do kontaktu na adres e-mail agnieszka.skarbek@origamiclean.pl . W sprawie usuwania imion i nazwisk proszę kontaktować się z administratorami portalu Go Work (tam uzyska Pan wszystkie informacje odnośnie usuwania danych). Z wyrazami szacunku, Agnieszka Skarbek Origami Clean

Filemon
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Czemu jeden z moich moich komentarzy został usunięty pomimo że NIE POSIADAŁ ani imion, tym bardziej nazwisk, więc wymówka z RODO odpada, ani żadnych wulgaryzmów. Z tym też mam się kontaktować z gowork, bo Wy na nic nie macie wpływu? Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności ktoś także akceptuje te komentarze. Sfrustrowana to może jest Szanowna Pani, ja wyraziłem tylko opinie którą jak widać popiera sporo osób, warto iść w zaparte, co na tym zyska firma?

Pracodawca

@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Szanowny Panie, Zachęcamy do przeczytania Regulaminu serwisu GoWork.pl, wówczas zawarte w nim zasady publikacji komentarzy (zarówno przez Opiniodawców, jak i przez Pracodawcę) będą dla Pana bardziej przejrzyste. Regulamin znajduje się pod linkiem: https://www.gowork.pl/regulamin Pozdrawiam, Agnieszka Skarbek Origami Clean

Mirek

Kiedyś to była fajna firma pan Andrzej przyjeżdżał około 1 x na miesiąc interesowal się pracownikami i atmosferą na osiedlu teraz totalna olewka tylko zapomniał że naszą pracą zarabia miliony zł teraz tylko naloty pana marcina i ciągłe pretensję niestety samą Ukrainą i lekceważeniem próśb pracowników interes padnie panie Andrzeju już odbiła palma z powodu € kiedyś był pan inny ... żałuję że pan się( popsuł) Te słynne słowa proszę o kontrakt z koordynatorem pan się ośmiesza oni maja nas gdzieś i ratuja swoją (usunięte przez administratora) (i wysokie płace ) naszym kosztem o 90 % lewizn i poniżania z ich strony pan nie wie bo nie dopuszczaja do kontaktu z panem panie Andrzeju proszę o poprawę z kontaktem z pracownikami najniższego szczebla dzieki nim pan masz miliony na koncie nie ma ludzi niema milionów

Pracodawca

@Mirek

Panie Mirku, Dziękuję za Pana opinię. Rozumiem, że pisząc ten komentarz był Pan w emocjach - stąd ta subiektywna ocena naszej kadry. Wyjaśniając, mogę Pana zapewnić, że brak obecności właściciela (Andrzeja) wynika nie ze wspomnianej palmy, lecz z ilości obowiązków, które wynikają z odpowiedzialności prowadzenia firmy. Pragnę również wyjaśnić, że właściciel firmy, poza liczeniem pieniędzy (głównie w celu zachowania płynności finansowej firmy) swój czas poświęca również na prowadzenie pozostałych dwóch firm, które rozwija. Zarządzanie firmą wiąże się również prowadzeniem negocjacji z dostawcami, z bieżącymi kalkulacjami związanymi z inwestowaniem w sprzęt na, którym Państwo pracujecie (tutaj pragnę pokazać sytuację ze strony pracodawcy - jedno osiedle to kilka sprzętów (tak widzi to pracownik), właściciel musi patrzeć na firmę całościowo, mając kilkadziesiąt obiektów to już nie jest kilka sprzętów ale kilkadziesiąt dużych maszyn i kilkaset drobnych sprzętów). Na głowie właściciela jest również zadbanie o serwis wszystkiego czym Państwo pracujecie. Prowadzenie firmy to również planowanie jej rozwoju, podejmowanie trudnych i odpowiedzialnych decyzji, oraz przygotowywanie strategii na minimum 5 lat do przodu. Jest to również, analiza rynku i odczytywanie jego zachowań a następnie przewidywanie tego co będzie i dostosowywanie kierunku rozwoju firmy do sytuacji ekonomicznej w sektorach, które mogą mieć bezpośredni wpływ na funkcjonowanie firmy. To również odczytywanie kilkuset maili dziennie od zadowolonych i niezadowolonych klientów - na część maili odpowiada się szybko, inne wymagają wyjaśnień z pracownikiem czy koordynatorem czy z dostawcą a do jeszcze innych należy zaplanować podjęcie koniecznych działań. Zadań związanych z zarządzaniem firmy jest cała lista - dlatego na pewnym poziomie rozwoju właściciel musi zacząć dzielić się swoimi obowiązkami z innymi pracownikami - koordynatorami. Może Państwo tego nie widzicie, ale firma Origami Clean jest w fazie rozwoju - zaczynaliśmy z jednym obiektem, teraz mamy ich kilkadziesiąt - wysłuchanie wszystkich pracowników raz w miesiącu przez jedną osobę w obecnej sytuacji jest nie możliwe. Zdajemy sobie jednak sprawę, czytając Państwa komentarze, że jest to dla Was ważne. Dlatego pracujemy nad optymalnym rozwiązaniem dla tej potrzeby - jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły, rozwiązania czy też sugestie w jaki sposób możemy pogodzić zaspokojenie Państwa potrzeb z jednoczesnym ograniczonym czasem właściciela firmy. Na chwilę obecną zaczęliśmy bardziej intensywnie rozmawiać z koordynatorami na temat słuchania pracowników, wspólnie analizujemy wszystkie Państwa komentarze, aby nakreślić wagę tej potrzeby. Od dzisiaj również specjalnie dla Państwa udostępniamy adres e-mail gdzie (już nie anonimowo) możecie Państwo zgłaszać swoje konkretne problemy, trudne sytuacje, które spotykają Was w trakcie wykonywania pracy. Wszystkie zgłoszenia będą odczytywane przeze mnie (Agnieszka Skarbek - Opiekun Pracownika), wyjaśniane i bezpośrednio przekazywane do Andrzeja, który będzie w pierwszej kolejności odwiedzał miejsca najbardziej potrzebujące. Jeżeli macie Państwo inne rozwiązania proszę je również kierować do mnie - wierzę, że wspólnie wypracujemy rozwiązanie, które sprawi, że nie będą Państwo czuć się odcięci od właściciela firmy, przy jednoczesnym uwzględnieniu ograniczonego czasu Andrzeja. E-mail na, który możecie Państwo wysyłać swoje potrzeby to: agnieszka.skarbek@origamiclean.pl W treści maila należy pokrótce opisać problem/potrzebę/konkretną sytuację jaką Państwo macie, podać swoje imię i nazwisko oraz osiedle na, którym Państwo pracujecie - wtedy będziemy mogli konkretnie zadziałać w Waszej sprawie. Mam nadzieję, że powyższe rozwiązanie pomoże nam wspólnie poprawić atmosferę w firmie. Z wyrazami szacunku i z wdzięcznością za Państwa pracę, Agnieszka Skarbek Opiekun Pracownika Origami Clean

niezależny
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Pani Agnieszko wszystko Pani tak ładnie opisała ,ale proszę pamiętać że własnie dzięku ludziom możecie rozwijać firme i prosze o nich nie zapominać Nikt nie wymaga od Pana Andrzeja aby był na danym obiekcie raz w miesiącu -wystarczy raz na kwartał ,sposobów jest naprawdę wiele jeśli tylko się chce ,można zrobić raz na kwartał indywidualne spotkania na obiekcie lub raz na kwartał spotkania u danego koordynatora i wszyscy będą zadowoleni .Kolejnym sposobem wyjścia z sytuacji jest aby Pani jako opiekun pracowników przejechała sie na obiekty i sprawdziła jak jest ,przecież Pani też może nam pomóc rozwiązać problemy a w ostateczości Pan Andrzej Proszę się nie dziwić ze jest tak dużo skarg na koordynatorów ,skoro oni wiele informacji nie dopuszczają do Państwa ,wiele tematów bagatelizują ,a jak są potrzebni czy do pomocy na obiekcie czy do rozwiązania problemu to uciekaja aby tylko nic z tym nie zrobić -na tym nie polega współpaca i rodzi to jeszcze więcej problemów Kolejmym tematem który chcemy omowić z Państwiem to są nowy pracownicy na obiektach ,wiemy doskonale że jest teraz problem ze znalezieniem ludzi do pracy z kilku powodów -ale litości są jakieś granice ci co są obecnie przyjmowani to jest jedna wielka pomyłka ,czy ich nikt nie sprawdza przed przyjściem do pracy czy się nadają -my jako pracownicy odbieramy to w ten sposób że mcie człowieka liczy się sztuka a wy sie męczcie -problemów z nowymi można godzinami opisywać -Czy Pani jako nasz opiekun nie może ustalić z Panem Andrzejem że wybierzecie jakiś obiekt gdzie najpierw tam trafią nowi na szkolenie i leśli się będą nadawać wówczas przejdą już na właściwe obiekty -przecież to już po kilku godzinach widać czy im sie ogólnie chce pracować czy przyszli tylko aby była kasa a cała reszta jest gdzieś ,nie róbcie nam tego nie katujcie nas takimi ludżmi Zacznijcie nas starych pracowników doceniać a nie takim nowym proponujecie większe stawki niż my mamy -przecież my widzimy nowe ogłoszenia o pracę Pani jako opiekun pracowników czyli nasz może Pani coś zrobi abyśmy my ludzie pracujący często na dworze w zimnie zaczeli wreszcie dostawać ciepłą odzież firmową -bo jest już grudzień Jesteście fajną firmą i faktycznie rozwojową ale zadbajcie o ludzi którzy są z wami od dawna -MY ISTNIEJEMY

Julia

Gdy czytam opinie co po niektórych to myślę że im się chyba klepki poprzestawialy. Pracowalam w origami 2 lata, nigdy z niczym nie było problemu. Nie potrzebowałam spotkań z szefami żeby robić robotę. Najważniejsze żeby było dobrze zrobione i otrzymać pensje za to. Moje zdanie to koordynatorzy są od kontrolowania i wydawania poleceń, my od sprzątania a szefowie od płacenia nam wszystkim za to. Nie trzeba mieć studiów żeby to ogarnąć. Jak się komuś nie podoba to niech zmieni robotę i firmę bo mam wrażenie że nie którzy to klubiku zazalen i skarg szukają a nie pracy za którą dostaną pensje i.

.

Miałaś sytuacje ze zgłosiłam ze z Ta kobieta się nie da pracować i co? Wypowiedzenie!

Miki
@.

A możesz podać więcej informacji, bo nikt nie rozumie, jaką kobieta, jakie wypowiedzenie???

Pracodawca

@Miki

Szanowni Państwo, Każda opinia naszego Pracownika jest dla nas ważna. Tak samo jak ważne jest dla nas wysłuchanie obu stron sytuacji. Zależy nam również na dobrej atmosferze w pracy jak również na jakości wykonywanej pracy. Prosimy aby w przypadku zaistnienia "przykrych" sytuacji kontaktować się bezpośrednio (z koordynatorem - jeżeli problem jest na poziomie grupy, lub bezpośrednio z właścicielem lub z Panem Marcinem - jeżeli problem jest na poziomie koordynatora). Trudno jest odnosić się do sytuacji, która jest przedstawiona jedynie w części od osoby anonimowej bez szczegółów. Jeśli to możliwe, proszę spróbować nie oceniać osób i sytuacji a zamiast tego spróbować na spokojnie wyjaśnić z właściwą osobą. Dzięki takiemu podejściu sprawa zostanie skutecznie wyjaśniona, a nie tylko zawieszona w internecie. Z wyrazami szacunku, Origami Clean

niezależny
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Wszystko ładnie opisane, ale jak rozmawaic z szefem jak go nie ma na obiektach ? Jestem przekonany że gdyby były spotkania bezpośrednio pracownicy szef chociaż raz na kwartał, to większość problemów by przestała istnieć ,z nami nikt nie rozmawia i to jest największy problem w firmie . Większość tych opini owszem jest bezzasadna ,ale proszę pamiętać że my też mamy swoje problemy na obiektach o których nie mamy z kim rozmawiać ,koordynatorzy na hasło że chce ktoś rozmawiać z właścicielem firmy wpadają w jakiś dziwny obłęd i zrobią wszystko aby tylko szef nie przyjechał . Skoro są spotkania koordnatorów z szefem niech też będą spotkania pracownicy szef ,i wystarczy jak naprawdę będą raz na kwartał ,rozwiąże to wiele problemów jak również nam pracownikom zapewni się większe poczucie bezpieczeństwa i również będziemy mieli uczucie że coś znaczymy ,że nie jesteśmy tylko kolejnym klockiem który nie pasuje do układanki .To dzięki nam wszystko funkcjonuje i my możemy zadbać że będzie jeszcze lepiej . Zacznijcie z nami rozmawaić a sami zobaczycie że ilość obiektów się zwiększy a ludzie pracujący będą bardziej dobrani na obiektach .Jesteście fajną firmą i szkoda tego zmarnować jak równiesz szkoda czytać tak niesprawiedliwe opinie o Was a właściwie o nas, bo one tak samo dotykają nas waszych zwykłych pracowników .

Pracodawca

@niezależny

Dziękuję bardzo za tą odpowiedź - o to chodzi, konkrety. Potrzeba zostanie przedstawiona szefowi, wierze, że nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiam, Origami Clean

niezależny
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Ja też w to wierzę że szef nas wszystkich wysłucha ,że ktoś wreszcie zobaczy że my też jesteśmy na obiektach ,taki pomysł był już przekazywany dla koordynatorów ,wiemy że nie dotarł do szefa-był na kilku obiektach przekazywany -tak znamy się miedzy obiektami i tak rozmawiamy ze sobą i wiemy co się dzieje na innych - więc może wreszcie teraz coś z tego będzie .My w naszego szefa wierzymy .To my dla nowych pracowników tłumaczymy że większość tych opini to brednie Owszem koordynatorzy mają sporo "pracy "ale zacznijcie też wierzyć w swoich ludzi i kolejny raz to napiszę, rozmawiajcie z nami a nie tylko wydajecie polecenia ,usiądżcie z ludżmi i zapytajcie co słychać czy są problemy ,jak możemy temu zaradzić ,pamiętajcie że Wy też jesteście pracownikami takimi samymi jak my -od zgrywania gwiazd to są inni ,przestańcie się bać że pracownicy chcą rozmawiać z szefem a zobaczycie że i o Was każdy będzie miał dużo lepsze zdanie .Wspólnie możemy zrobić dużo więcej . Koniec roku to dobry czas na spotkania ,na wyjaśnienie wszystkich przykrych tematów ,zacznijmy nowe rozdanie z nowym rokiem i z czystymi głowami -z dumą że szef jest z nami

Mirek
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

To prawda na słowa dzwonie do szefa dostaja napadu paniki i złości typu kontrol po złości i czepianie sie byle g... potem wychodzą kwiatki typu koordynator nic mi nie zgłaszał a lo opiepszu przez pana Andrzeja koordynatorzy zadzieraja nosa i są obrażeni na nas i sie wyżywają dość naszego cierpienia za ich błędy i nie zgłaszanie naszych potrzeb !

Tom
@Mirek

dakładnie tak ,zaproponuj dla koordynatora że chcesz pogadać z szefem i poznasz obliczę swojego koordynatora ,szał i obłęd w oczach ,panika i wylewanie swojej złości ,czepianie się o wszystko jak udowodnisz że ty masz rację to masz niekończącą sie kontrol i grożenie że pojdziesz na inny obiekt .Szef nie wie nawet 20% tego co się dzieje na obiektach ,dodatkowo wszyscy wiedzą jak potrafią okłamywać szefa i wszystko zwalają na nas .Też czekam aż szef będzie przyjeżdżał na obiekty ,powinien jescze to robić tak aby w tym czasie nie wiedział o tym spotkaniu nikt ale to nikt z koordynatorów wówczas poznałby prawdziwą stronę medalu ,ale czy do tego dojdzie .............czy skutecznie wszystko zablokują koordynatorzy

Stasiek

Dwie rzeczy ktorych nikt nie lubi w tej firmie ? (usunięte przez administratora) Koordynatorzy ktorzy boją sie powiedziec ze sprzet sie popsuł nie z naszej winy ale z wyeksploatowania oraz nie zglaszanie naszych potrzeb oraz (usunięte przez administratora) znają się na pracy ale nosy maja wysoko Pan ANDRZEJ 9/10 za mało kontaktu z pracownikami (koordynatorzy dbaja o swoje tyłki a nie o pracowników i wygląd obiektu )

Mirek

Kiedyś firma była ok przyjazna atmosfera szacunek dla drugiej osoby chciało się tam pracować odszedłem gdyż koordynatorzy pożal się Boże zero wiedzy na temat pracy np czas jaki jest potrzebny na wykonanie tego tamtego tylko na już natychmiast Ciągle kontrole klatek i terenu np w poniedziałek o 8 rano i pretensje Ciągłe patrzenie na ręce bo ktoś gdzieś coś odwali a winna cała firma ukarać tamtych a nie wyzywać się na całej firmie panie M.O Z chęcią wrócę jak koordynatorzy zejdą na ziemię a nie myślą że jak dostali auto służbowe i są stanowisko wyżej nad tobą to mogą tobą pomiatać !

Pracodawca

@Mirek

Panie Mirku, Dziękujemy za Pana opinię, jest ona dla nas bardzo ważna. Tym samym zachęcam do rozmowy - może z Panem Andrzejem - w celu wyjaśnienia wszystkich przykrych doświadczeń. Pragnę również wyjaśnić, że oferowana przez nas praca to nie tylko sprzątanie ale również praca z ludźmi - dogadywanie się z osobami z zespołu, z koordynatorem czy administratorem. Nie jest to zawsze łatwa sprawa, ale wierzę, że porozumienie na każdym ze szczebli jest możliwe. Warto mówić o swoich potrzebach, ale należy mieć na względzie, również potrzeby drugiej strony: administratora - który jest odpowiedzialny za dopilnowanie czystości na osiedlu przed mieszkańcami, koordyntatora - który jest rozliczany za to czy jego zespół zrealizował zadania o które został poproszony itd. Sprawdzanie czystości - miało na celu sprawdzenia na jakim poziomie jest utrzymana czystość na osiedlu, czym należy zająć się w pierwszej chwili. Za brak realizacji zadań (które wychodziły przy sprawdzaniu czystości) nie otrzymujecie Państwo kar finansowanych a informację co należy zrobić lub poprawić. I taki jest nasz cel: osoby sprzątające mają za zadanie posprzątać, koordynator dopilnować czy zostało posprzątane. Oczywiście atmosfera w pracy też jest bardzo ważna, dlatego jeżeli są jakieś wątpliwości do wyjaśnienia to zachęcam aby to zrobić. Pozdrawiam, Origami Clean

Mirek
@ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek

Potwierdzam niema kar ale kto robi kontrolę w poniedziałek o 8 teraz jest więcej kontrolujących niż pracowników na obiekcie Niestety ale koordynatorzy nie dobrani przez pana Andrzeja nie znający się na niczym tylko masz to zrobic i będę na kontroli a czas dają 3x za krótki na wykonanie pracy ! Panie M.O jeśli pan to czyta proszę przemyśleć że nigdzie nie ma odpowiedzialności zbiorowej przez pana za 1 lub 2 osoby cierpi cała firma pracowników

Sławomir
@Mirek

Nie dodam chyba nic nowego do postu pana Mirka tylko 100 % prawdy .Firma była by lepsza bez pana marcinka (Przemyśl swoje zachowanoe do ludzi )

Pracodawca

 Aktualność
Segregacja śmieci.
Temat bardzo ważny.
Faktem jest, że generujemy coraz więcej śmieci. Ilość odpadów zamiast się zmniejszać wciąż rośnie i jest już całkiem spora.
My odpowiadamy za ten stan rzeczy i to my powinniśmy wziąć sprawy we własne ręce.
[ltr]#segregujSmieci[/ltr]
Segregacja śmieci niestety kojarzy się
Nam nie najlepiej.
Przedewszystkim dlatego, że w domu trzeba było wygospodarować dodatkowe miejsce na kosze, a to nie raz jest nie lada wyzwanie.
Do tego trzeba poświęcić czas, aby je odpowiednio posegregować, a następnie trzeba pamiętać do którego kosza należy je wyrzucić.

Lecz należy wiedzieć , że segregując odpady można dokonać recyklingu tworzyw sztucznych - plastiku, szkła, papieru.
Segregacja odpadów ma znaczący wpływ na środowisko.
Segregując je przyczyniamy się do zmniejszenia ich ilości i szkodliwości. Bo w końcu od nas zależy w jakim świecie będziemy żyć.

Warto o tym pomyśleć

Pracodawca

 Aktualność
LASTRYKO 
Czyszczenie tego rodzaju powierzchni nie należy do łatwych. W zależności w jakim stanie jest powierzchnia.
Jeżeli powierzchnia jest uszkodzona, powstają na niej pęknięcia, wtedy wykonujemy specjalistyczne doczyszczanie i kładziemy polimery.

Jeżeli podłoga jest w dobrym stanie, stosujemy czyszczenie za pomocą specjalnych padów czyszczących oraz chemii. A na końcowym etapie zabezpieczamy powierzchnię, przywracając jej kolor i blask
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek?

Małgosia
@Pytanie

Oczywiście, każda osoba, która zaczyna prace zostaje odpowiednio przeszklona. Osoby bez doświadczenia w sprzątaniu zostają odpowiednio poinstruowane i zostają zapoznane z zasadami panującymi w firmie.

Agnieszka
@Pytanie

Tak !!!

Adam

Pracowałem u pani koordynator alicji jednym słowem kołchoz pełna gęba wszystko na czas pod nadzorem 8h ta pani potrafi coś zacząć znudzić się pracą dac tobie a nadgodziny u tej pani można wpisywac dopiero od pełnej godziny chociaż byłem 3x dłużej po 40 min wykreśliła mi to i musiałem godzinówki na nowo wypełniać Nie wypowiem się nic więcej o tej firmie ale jeśli wszyscy są jak pani alicja to z dala od tej firmy

Paulina
Inne
@Adam

A jeśli już te nadgodziny zostały odpowiednio uzupełnione według koordynatorów, to jak były rozliczane? Jako dodatkowe płatne godziny, czy mogłeś wziąć za to wolne dni?

Kasia
@Adam

Sorki Adam ale szefowie wypłacają każde nadgodziny, nie ma znaczenia czy byłeś nawet mniej niż godzinę, jeśli nie mogłeś z jakiegoś powodu porozumieć się z koordynatorem wystarczy rozmowa z szefem i prośba o zamianę obiektu, pracuję 2 lata i wiem że firma jest bardzo ok i mogę polecić pracę

Adam
@Kasia

Niestety to nie prawda wypełniłem godzinówki ( + 40 min) przy wypłacie dostałem gołą pensję na pytanie co z nadgodzinami dostałem odpowiedź że pani mi nie uznaje tego bo nie było pełnej godziny przy wyklucaniu powiedziała że nie muszę jutro być obecnym i zostalem zwolniony i pensję otrzymałem 23 dnia a nie do 15 i to po około 30 telefonów zawsze nie dzis , zajęta itp

Agnieszka
@Adam

Taką sytuację należy zgłosić bezpośrednio do szefa, pierwsze słyszę że koordynator skreśla nadgodziny, wszystko co według Ciebie było nie tak należy zgłaszać bezpośrednio do szefa

Małgosia
@Adam

Panie Adamie, proszę mi wyjaśnić, bo nie rozumiem. Kouchoz bo - wszystko musiało być zrobione na czas? Moim zdaniem jest tak wszędzie. W biurze też trzeba wykonać zadania na czas, bo inaczej dedlajny zjedzą. W sklepie też trzeba wszystko zrobić na czas, bo towar musi być zamówiony i rozłożony. W pracy tak bywa, że pracuje się na czas, czy się mylę? Każdy jest rozliczany ze swojej pracy. Jeżeli chodzi o relacje personalne, to już inna bajka. Jeżeli Pani Koordynator nie była w obec Pana w porzadku, to należy takie sprawy zgłaszać przełożonym, w tym przypadku szefom.

Zostaw merytoryczną opinię o ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek?

    Zobacz opinie na temat firmy ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek
3.5/5 Na podstawie 22 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ORIGAMI CLEAN Andrzej Skarbek
Przejdź do nowych opinii