Sunday Fotowoltaika (Sunday Polska Sp. Z O.O.)

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Sunday Polska Sp. z o.o.

Emil
Inne

Porównywałem oferty dla przedstawicieli handlowych i zastanowiła mnie jedna rzecz. Czy dobrze rozumiem, że manager regionalny może zarabiać taką samą stawkę jak przedstawiciel, który pracuje w zespole organizowanym przez tego managera (dla obu stanowisk minimalne oferowane wynagrodzenie to 10000 zł brutto)? Bo zakres obowiązków chyba trochę się różni.

Pracodawca

@Emil

Dzień dobry, stawka wynagrodzenia jest uzależniona od wielu czynników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy zobowiązani do zachowania poufności w kwestii wynagrodzeń. Jeśli jest Pan zainteresowany ofertą, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami poprzez e-mail: rekrutacja@sundaypolska.pl lub telefonicznie pod numerem: 691 611 568. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, dziękujemy za udostępnienie nam swoich uwag. Pragniemy podjąć niezbędne kroki, aby rozwiązać tę sprawę. Chcielibyśmy podkreślić, że każde zgłoszenie jest dla nas niezwykle istotne i podejmujemy wszelkie wysiłki w celu jak najszybszego rozwiązania każdej sytuacji. Dlatego zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem e-mailowym: biuro@sundaypolska.pl. Dzięki temu będziemy mogli zbadać i wyjaśnić Pański problem. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

arturionidas
Inne

Od prawie dwóch miesiecy nie działa APLIKACJA do fotowoltaiki wydzwaniam pisze maile. Informuja ze odzwonia do mnie. Na dzien dzisiejszy wiem ze jest nowa Aplikacja dostałem do niej loging i hasło i nie działa Nikt nie dzwoni z informacja co mam zrobic choc o tym informuję. Czyzby firma zaponiała juz o swoim kijencie ktory założył fotowoltaike i za nia zapłacił

Pracodawca

@arturionidas

Drogi kliencie, przepraszamy za wszelkie niedogodności, z którymi mógł się Pan spotkać. Niezwłocznie napisaliśmy do Działu Serwisowego w tej sprawie. Dołożymy wszelkich starań, aby została ona wyjaśniona. Pozdrawiamy Zespół Sunday

Pracodawca

@arturionidas

Drogi kliencie, otrzymaliśmy informację, że Dział Serwisowy skontaktował się z Panem i rozwiązał sprawę. Serdecznie pozdrawiamy Zespół Sunday

Janusz
Inne
@arturionidas

Ja również mam podobny problem, dzwoniłem kilkanaście razy i za każdym razem słyszałem że przyjęli zgłoszenie i że odezwą się do mnie - jak do tej pory cisza!!! Zglaszalem również problem z działaniem instalacji i też cisza . Mimo iż przez prawie dwa lata byłem zadowolonym klientem to teraz "olewają " konkretnie . Instalacja jest przecież na gwarancji!!! Nikt nie chce pomóc, naprawić , wyjaśnić . Zero zainteresowania .

Pracodawca

@Janusz

Panie Januszu, dziękujemy za przekazanie swoich uwag. Przykro nam z powodu niedogodności o jakich Pan wspomina i pragniemy podjąć konieczne kroki w celu wyjaśnienia sprawy. Chcemy podkreślić, że bardzo poważnie traktujemy każde zgłoszenie i pracujemy nad rozwiązaniem każdej sytuacji jak najszybciej. Dlatego serdecznie zachęcamy do skontaktowania się z nami pod adresem e-mailowym: biuro@sundaypolska.pl. Dzięki temu będziemy mieli możliwość dokładnie podjęcia i wyjaśnienia Pańskiego problemu. Jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania lub uwagi, prosimy o kontakt. Nasz zespół jest do Pana dyspozycji i służy wszelką pomocą. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

natalia.rycek97@gmail.com
Inne

Witam Serdecznie. Nie jestem klientem Państwa fimy, ale moi rodzice mieli w pełni profesjonalne spotkanie z jednym z Państwa pracowników, a konkretnie mówię o Panu Piotrze Żuławskim. Człowiek dusza. Bardzo pozytywny, uśmiechnięty. Kontakt z nim to czysta przyjemność. Wszystko konkretnie wytłumaczy, nawet gdy jest jakiś problem od razu można się z nim skontaktować i jeszcze raz dobrze, wyczerpująco , z dużą cierpliwością podchodzi do klienta i stara się przekazać wszystko tak, żeby w końcu zrozumieć ???? Polecam z całego serca Pana Piotra Żuławskiego! Mam nadzieję, że nie raz będzie jeszcze u moich rodziców, bo jest u nas zawsze mile widziany. Dziękuję mu bardzo za pomoc w imieniu rodziców, jak i moim. Pozdrawiam. Pozdrawiam.

Pracodawca

@natalia.rycek97@gmail.com

Pani Natalio, dziękujemy za wyrażenie swojej satysfakcji z pracy naszego Doradcy. Pani opinia jest dla nas cenna i potwierdza, że praca jaką wykonują nasi Pracownicy spełnia Państwa oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie! Pozdrawiamy, Zespół Sunday"

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sunday Polska Sp. z o.o. na stanowisko Doradca Techniczno-Handlowy bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
anonim
Inne

Dzień dobry. Piszą Państwo w ofercie zatrudnienia dla specjalisty ds. windykacji o zadaniach, jakie czekałyby mnie na tym stanowisku. Jest m.in. mowa o aktywnym kontakcie telefonicznym, e-mailowym oraz korespondencyjnym z kancelariami komorniczymi oraz dłużnikami w ramach postępowań egzekucyjnych. Czy jest to praca również w terenie? I na jaką kwotę podstawy może liczyć osoba spełniająca Wasz warunek min. rocznego doświadczenia pracy w obszarze windykacji, dysponująca praktyczną wiedzą na temat podstępowań egzekucyjnych?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, paca na tym stanowisku nie jest w terenie. W kwestii wynagrodzenia, kwota podstawy wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie w trakcie procesu rekrutacji i negocjacji. Ostateczna oferta finansowa będzie zależała od doświadczenia zawodowego kandydata oraz jego praktycznej wiedzy na temat procedur egzekucyjnych. Szczegółowe informacje na ten temat zostaną omówione na etapie rozmów rekrutacyjnych. Pozdrawiamy Zespół Sunday

anonim
Kandydat
@Sunday Polska Sp. z o.o.

Nie każdy będzie brał udział w rekrutacji, by się dowiedzieć, ile pensja może wynieść. Domyślam się, że ustalenia dotyczące ostatecznej wysokości pensji zasadniczej toczą się w ramach zakresu, na który możecie sobie pozwolić? Jakie jest więc minimum i maksimum, które można u Was na tym stanowisku uzyskać?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, chcielibyśmy podkreślić, że stawka wynagrodzenia, o której wspomniał Pan, jest uzależniona od wielu czynników. Aby uzyskać pełne informacje na ten temat oraz poznać szczegóły naszej oferty pracy, serdecznie zachęcamy do skontaktowania się z nami bezpośrednio. Wszystkie niezbędne informacje oraz odpowiedzi na ewentualne pytania przekażemy Państwu podczas rozmowy rekrutacyjnej. Aby umówić się na taką rozmowę, prosimy o kontakt poprzez nasz adres e-mail: rekrutacja@sundaypolska.pl lub telefonicznie pod numerem: 691 430 080. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania i omówić szczegóły naszej oferty. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Sani
Inne

Firma oblewająca klienta tylko po podpisaniu umowy. Żal i rozczarowanie . O wszytko trzeba się prosić .. trwa miesiącami Nie polecam i to była najgorsza nasza decyzja

Pracodawca

@Sani

Szanowny Panie/Pani, przepraszamy, jeśli w Pana/Pani odczuciu proces nie przebiegł zgodnie z oczekiwaniami. Chcielibyśmy jak najszybciej wyjaśnić Pana/Pani sytuację. Prosimy o bezpośredni kontakt na adres biuro@sundaypolska.pl i opisanie sprawy. Zostanie ona niezwłocznie przekazana do odpowiedniego Działu i zostaną niezwłocznie podjęte odpowiednie kroki celem wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy Zespół Sunday

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Sunday Polska Sp. z o.o.?

anonim
Kandydat

W ogłoszeniu na doradcę techniczno-handlowego podali dosyć szerokie widełki od 10000 do 25000 tysięcy, wymagając 2 lata doświadczenia co najmniej. Jednocześnie zapewniają, że podstawa obowiązuje. To ona jest taka "ruchoma" czy w tą kwotę już są wliczone prowizje?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, widełki wynagrodzenia są rzeczywiście dość szerokie, ponieważ są one wynikiem uzyskanej w danym miesiącu premii za sprzedaż. Na stanowisku Doradcy Techniczno-Handlowego obowiązuje podstawa wynagrodzenia, czyli wynagrodzenie na stałym poziomie oraz premia od sprzedaży. Zarobki z miesiąca na miesiąc mogą się różnić ze względu na osiągniętą wysokość sprzedaży, co ma bezpośredni wpływ na wysokość premii. Potwierdzamy, że wymagamy co najmniej dwa lata doświadczenia, ale każdego zmotywowanego i energetycznego kandydata zachęcamy do aplikowania i przesyłania CV. Pozdrawiamy Zespół Sunday

Dusia
Kandydat
@Sunday Polska Sp. z o.o.

Hej, a poza pensją i premią, są też benefity jakieś? Są dodatki np. opieka medyczna, karta medyczna czy paczki na święta?? Firma oferuje tego typu świadczenia?

Pracodawca

@Dusia

Szanowna Pani, na stanowisku Doradcy Techniczno-Handlowego w naszej firmie oferujemy wiele atrakcyjnych benefitów. Do dyspozycji Doradcy przekazujemy niezbędne narzędzia do pracy, takie jak samochód służbowy klasy B, karta paliwowa, telefon i iPad. Dodatkowo, dbamy o zdrowie naszych pracowników i aktywność fizyczną, zapewniając dofinansowanie do karty MultiSport oraz opiekę zdrowotną w Enel-Med. Dzięki temu jest możliwość korzystania z szerokiej gamy usług sportowych oraz opieki medycznej w renomowanej sieci placówek. Nie zapominamy również o motywacji do osiągania wysokich wyników. Nasza firma organizuje konkursy sprzedażowe, które dają szansę nie tylko na dodatkowe nagrody, ale także na wspólne podróże i zwiedzanie stolic Europy w towarzystwie Zespołu. U nas można zarówno osiągać sukcesy jak i również czerpać radość z podróży i poznawania nowych miejsc. Pozdrawiamy Zespół Sunday

Maciej
Kandydat
@Sunday Polska Sp. z o.o.

Podoba mi się idea konkursów i perspektywa podróży, ale kiedy znaleźć na nie czas? Co w sytuacji, gdy ma się już wykorzystany urlop, a wygrywa się wyjazd?

Dariusz i Edyta
Inne

Witam w tym roku zdecydowaliśmy się założyć fotowoltanike. Bardzo nam pomógł Pan Piotr Zulawski jesteśmy mile zaskoczeni szybkim montażem.Bardzo polecamy Pana Piotra i jego załogę Dziękujemy za wszystko i pozdrawiamy

Pracodawca

@Dariusz i Edyta

Szanowni Państwo, dziękujemy za wyjątkową opinię! Staramy się zawsze dostarczać najlepszą obsługę i produkty, więc miło nam słyszeć, że są Państwo usatysfakcjonowani. Pozdrawiamy Zespół Sunday

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Stokrotka

Były pracownik

05.08.2023 10:08

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Stokrotkaikona wywiad

Pracowałem dla firmy Sunday Polska przez ostanie lata. Chciałbym podzielić się tym, jak tak naprawdę wygląda praca w tej firmie i jak są traktowani pracownicy, zwłaszcza w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o zakończeniu współpracy. Firma Sunday jest niewypłacalna - nie zapłaciła swoim podwykonawcom, oraz wielu innym pracownikom (w tym mnie) wynagrodzeń.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Stokrotkaikona wywiad

Na stanowisku doradcy techniczno-handlowego. Wykonywałem takie zadania jak: przygotowywanie ofert, sprzedaż sprzętu fotowoltaicznego i pomp ciepła.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Stokrotkaikona wywiad

Praca ta głównie polegała na spotkaniach z klientami, osobiście. Nie mieliśmy możliwości pracy zdalnej. Mimo tego firma obliguje do zatrudniania się w oparciu o umowy B2B, nie na umowach o pracę. Byliśmy jednak rozliczani jak zwykły pracownik, zatrudniony na umowie o pracę ( z czasu pracy, odbytych spotkań, przejechanych km , codzienne raporty itp)

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Stokrotkaikona wywiad

Notoryczne opóźnienia w wypłatach należnego mi wynagrodzenia, czasem nawet do 2 tygodni. Dodatkowo, w ostatnich miesiącach zmienili system premiowania oczywiscie na dużo gorszy, dla nich niekoniecznie, albo może inaczej taki , na ktorym handlowiec jest dużo bardziej stratny. Problematyczne były także ciągłe opóźnienia w montażach sprzedawanych przeze mnie urządzeń, przez co notorycznie musiałem się tłumaczyć klientom, a moje dobre imię było szargane.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Stokrotkaikona wywiad

Podstawa 3000-5000 netto. Prowizja jest uzależniona od sprzedaży co oznacza, że aby otrzymać prowizję, należy sprzedać odpowiednią liczbę kW, wskazaną przez firmę. Jeśli sprzedaż będzie poniżej tej wartości, zabierane są dodatkowo przez firmę X kW (które realnie sprzedaliśmy) i pomniejszone adekwatnie wówczas stawki. Czy progi sprzedażowe są realne do osiągnięcia ? Proszę zapytać obecnych pracowników, niech się wypowiedzą.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Stokrotkaikona wywiad

Na początku współpracy, przez pierwsze prawie dwa lata - TAK. Z mojego polecenia sporo osob założyło w tej firmie instalacje ,Poleciłem firme kilku osobom do pracy i teraz z perspektywy czasu nie polecam,a wrecz ostrzegam przed jakąkolwiek współpracą z tym tworem.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Stokrotkaikona wywiad

Niewielkie, możliwość przejścia ze zwykłego doradcy na eksperta sprzedaży. Wynikało to z wypracowanych przez pracownika wyników i utrzymywani tego wyniku przez kolejny kwartał na tym samym poziomie,aby nie spaść z piedestału , bo w przeciwnym razie zabierali Ci ten "dodatek" do podstawy i wracałeś do punktu wyjścia.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Stokrotkaikona wywiad

Szkolenia głównie sprzedażowe, czyli uczące jak sprzedawać. Szkoleń tych nie prowadziła żadna zewnętrzna firma, tylko ludzie z Sunday Polska, wiec szkolenia nie wprowadzały nic ciekawego. Skoro pracujemy w sprzedaży, to każdy szanujący się sprzedawca odbył wcześniej różne szkolenia z tajników sprzedaży, wiec uważam, że wewnętrzne szkolenia z tego obszaru były zbędne. Za to bardzo brakowało technicznych szkoleń.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Stokrotkaikona wywiad

na początku- świetna atmosfera, świetni ludzie. Były pieniądze w firmie, wszystko się kręciło. Od jakiegoś (ponad) roku jest inaczej: zmiany managerów, zwolnienia, degradacje stanowisk, mniejsze wynagrodzenia - widać, że mocno się popsuło.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Stokrotkaikona wywiad

Nie były przestrzegane TERMINY wypłat - kompletnie. Płacili, kiedy chcieli/ mieli pieniądze na koncie i nie obchodziło ich to, że człowiek ma zobowiązania. Cała ta umowa tak na prawdę to treść, do której Ty jako handlowiec masz się stosować,ale oni już niekoniecznie.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Stokrotkaikona wywiad

Nie ma sensu tu nic doradzać, to i tak nic już nie da. jedynie osoby, które myślą o nawiązaniu współpracy z nimi jako klienci, pracownicy , podwykonawcy po przeczytaniu tego wywiadu mam nadzieję,że bardzo mocno przeanalizują ten pomysł i nie wpakują się do tego bagna.



Blondi
Kandydat

Cześć, trafiłam tutaj bo szukam jakiejś samodzielnej pracy, bez bycia przywiązaną do biurka przez osiem godzin. Widziałam, że mają ogłoszenie na managera regionalnego z własną grupą na kontrakt. A można wiedzieć, jak tu właśnie wygląda z tymi godzinami, są jakieś określone czy praca jest zadaniowa bardziej? Nie jest podane.

były pracownik
Były pracownik

Organizacja wewnątrz firmy jest bardzo słaba. Aby cokolwiek załatwić, potrzeba mnóstwa cierpliwości, czasu i odrobiny szczęścia, ponieważ ludzie z centrali nie są ani pomocni, ani kompetentni. Dział B2B firmy to totalna porażka - ogromna rotacja kadry powoduje brak zrozumienia naszej pracy przed dyrektorami. Nie polecam.

anonim
Inne
@były pracownik

Skąd ta duża rotacja, chodzi o kasę czy jest coś innego? Podaj przykład sprawy, którą chciałeś załatwić i jak to przebiegało, no i ile to trwało czasu.

Pracodawca

@były pracownik

Szanowny Były Pracowniku, przykro nam jeśli Twoje doświadczenia z organizacją wewnątrz firmy nie spełniły oczekiwań. Zrozumienie i efektywność procesów są dla nas priorytetem, dlatego dokładnie przyjrzymy się wszystkim uwagom i postaramy się zidentyfikować obszary wymagające ulepszenia. Prosimy więc o przekazanie nam dokładnych informacji na adres biuro@sundaypolska.pl. Wierzymy, że tylko w ten sposób możemy działać na rzecz wspólnego dobra. Jesteśmy otwarci na dialog i gotowi pracować nad rozwiązaniami optymalizującymi organizację struktur wewnętrznych. Dziękujemy za Twoje uwagi. Czekamy na dalszy kontakt. Z poważaniem, Zespół Sunday Polska

Kacper
Inne

Pozytywna opinia dla Pana serwisanta Amadeusza . Profesjonalista , bardzo dokładnie potrafił wytłumaczyć i pokazać jak kontrolować produkcję energii . Pozdrawiam.

A
Inne

Bardzo kompetentny doradca techniczny Piotr Żuławski , polecam

Danuta
Inne

Polecamy w szczególności spotkanie z Panem Radkiem, jest bardzo miły, kompetentny i miło spędziliśmy czas, w którym ze wszystkim nas zapoznał. Podczas pierwszego spotkania już wszystko załatwiliśmy. Nadal utrzymujemy kontakt, miło jest z nim sobie porozmawiać Polecamy :)

@Pracodawca
Inne

jestem bardzo .zadowolony z Firmy Sunday Polska. W kwietniu b, roku zostały zainstalowane panele fotowolt,w moim w domu jednorodzinnym, Szczególnie na słowa uznania zasługuje Pan Jakub Spędzia - Doradca Techniczno -Handlowy, Pan Jakub oprócz dużej wiedzy na temat fotowoltaiki ,załatwił wszelkie dokumenty oraz inne formalności dotyczącej tej inwestycji, Ponadto jest osobą niezwykle sympatyczną i komunikatywną , gdy miałem jakieś pytania to mogłem się z nim kontaktować o każdej porze dnia Wobec powyższego mogę ze spokojem polecić firmę Sunday oraz jego przedstawiciela Pana Jakuba Grzegorz z Radziszowa

Arek
Kandydat
 Pytanie

Czy po okresie próbnym sunday polska daje umowę o pracę dla przedstawiciela?

Honorata
Inne
@Arek

A czemu pytasz, czy po okresie próbnym jest UoP? To w trakcie wdrożenia nie ma umowy albo jest jakaś inna? Jeśli by tak było, to zastanawia mnie, dlaczego, no bo czy forma pracy się zmienia? Chyba że szkoleniową dają?

Agnieszka
Inne

Zainteresowałam się etatem managera regionalnego w Bydgoszczy, kto mi powie czemu są takie duże różnice we widełkach płacowych 10-30 tys, jakie są warunki żeby zarabiać te 30? Ze wszystkich narzędzi, które firma zapewnia można również korzystać prywatnie, głównie pytam o auto i telefon? Ktoś poda przykłady nagród jakie przeznaczają za wygrane w konkursach?

Pracodawca

@Agnieszka

Pani Agnieszko, różnice w widełkach płacowych dla stanowiska managera regionalnego w naszej firmie są uzależnione od wielu czynników, takich jak doświadczenie, kwalifikacje, umiejętności, obszar odpowiedzialności, wyniki pracy oraz poziom zaangażowania i efektywności. Dlatego też, osoby pracujące na tym stanowisku mogą zarabiać w przedziale od 10 do 30 tysięcy złotych miesięcznie. Aby osiągnąć wynagrodzenie na poziomie 30 tysięcy złotych, pracownik musi wprowadzić do swojego zespołu minimum 3 osoby, wykazać się dużą skutecznością i zaangażowaniem, osiągając wysokie wyniki oraz przyczyniając się do osiągania sukcesów firmy. Ponadto, może to być uzależnione od indywidualnych umiejętności negocjacyjnych i zdolności do zarządzania zespołem. Jeśli chodzi o nagrody i konkursy, Sunday Polska oferuje różnego rodzaju nagrody w zależności od charakteru konkursu i wyników osiągniętych przez pracowników. Przykłady takich nagród mogą obejmować wypłaty premii, wyjazdy służbowe, a także urlopy wypoczynkowe w Europie Aby uzyskać więcej informacji zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR pod numerem 691 430 080 lub drogą mailową pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Karolina Truskaro
Inne

Bardzo polecam usługi Pana Piotra! Super doradztwo, ogromna wiedza na temat fotowoltaiki. Pan Piotr załatwił wszystkie formalności i dokumenty. Bardzo sympatyczna, ciepła osoba, która podchodzi indywidualnie do każdego klienta. Jeśli fotowoltaika to tylko z SUNDAY POLSKA.

Pracodawca

@Karolina Truskaro

Pani Karolino, Pani zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Życzymy dni pełnych słońca :)

Lucyna - Nowa Sól
Inne

Polecam firmę Sunday ,oraz doradcę Pana Kacpra Szale .Jesteśmy zadowoleni

Pracodawca

@Lucyna - Nowa Sól

Pani Lucyno, dziękujemy za polecenie!

Zostaw merytoryczną opinię o Sunday Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sunday Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sunday Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sunday Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 9 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sunday Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii