Do pani Izy i zarządu- chyba lepszym rozwiązaniem jest zwolnic pracowników w pierwszej kolejności nie mających zobowiązań finansowych, w drugiej kolejności mających krótki staż pracy lub mało wydajnych, a nie to o czym zdecydowaliście.
Witaj Magazynierze, Traktujemy wszystkich pracowników jak zespół, który wspólnie pracuje na rzecz firmy. Firmę tworzą ludzie, i nie chcielibyśmy zbyt szybko podejmować decyzji o rozstaniu z kimkolwiek, kto do tej pory był członkiem tego zespołu.
Magazynierze, skąd Twój pomysł? Rozumiem, że osoby bez kredytów czy dzieci mają zostać zwolnione, bo ich stać na bezrobocie? Kto wg. Ciebie nie ma zobowiązań finansowych? i jak firma miałaby to weryfikować? Kim są osoby mało wydajne? Jak dla mnie to po prostu nieroby. Czy uważasz, że dobrym rozwiązaniem jest trzymanie pracownika, który mało robi, "nie jest wydajny", ale ma jakieś zobowiązania finansowe? Osoby "mało wydajne" powinny być chyba zwalniane, niezależnie od kryzysu. A z tego co wiem, magazyn wcale tak źle nie ma :)
Są osoby na magazynie które doskonale sobie poradzą przez jakiś czas bez pracy, ale mniejsza z tym- widzę że firma nie jest mocno dotknięta "kryzysem" skoro zatrudnili dwóch nowych magazynierów
Jaka umowa obowiązuje w CSV podczas okresu próbnego?
W okresie próbnym zwykle podpisujemy umowę o pracę na okres próbny która obowiązuje przez 3 miesiące.
Aha, czyli po 3 miesiącach jeśli aspirant się sprawdzi, to na czas nieokreślony? To dobre warunki.
@Aspirancie, zwykle proces zatrudnienia wygląda tak: pierwsza umowa - okres próbny do 3 m-cy, druga umowa - czas określony 7-9 m-cy, trzecia umowa - jeśli obie strony są pewne chęci dalszej współpracy - na czas nieokreślony. Jako firma dążymy do tego aby pracownicy byli zatrudniani na podstawie umów na czas nieokreślony - to daje poczucie bezpieczeństwa, oraz stabilizację potrzebną obu stronom do sprawnego działania. Na dziś (18.06) 92% zatrudnionych pracuje na podstawie umów na czas nieokreślony - to chyba dobry wynik? :-)
Ile można zarobić jako agent w csv? Widziałem ofertę i zastanawiam sie czy warto, wiadomo co innego jest na początku co innego realnie
Witaj Krzysztofie Skontaktuj się ze mną bezpośrednio, a ja przekażę ci namiary do Dyrektora Strefy którego będziesz mógł o to zapytać :-) 91 4321938 Pozdrawiam
Dziekuje za kontakt znalazłem ze zarobki sa na poziomie 7-12 tys zł brutto wiec wole zasięgnąć opini tutaj osób które siedzą w branży i maja świadomość co realnych dochodów
Czy CSV zapewnia kartę multisportu?
Ile można zarobić jako agent w csv widziałem ofertę i tak sie zastanawiam czy warto?
Jeden z najgorszych pracodawców na rynku pracy!!!Począwszy od kierownictwa-które nie widzi albo nie chce widzieć tego co się tutaj dzieje, Dyrektorka działu ,która nie reaguje i nie podejmuje żadnych działań w stosunku do niżej wymienionych osób odpowiadających za tak dużą rotację i wykazuje zerowe zainteresowanie poprawą warunków pracy i płacy , kierownik ,który zwykłego pracownika traktuje jako człowieka gorszego sortu. Kierownik posiadający wątpliwe kwalifikacje do zajmowania swojego stanowiska i kierowania ludźmi, ale za to z posadą załatwioną po znajomości czuje się bezkarny i nietykalny. Jedyną rzeczą jaką potrafi to oglądanie na allegro Gaci na rower i zachwycania się nimi przez miesiące. Firma stawia na ilość, nie ma mowy o jakości. Nie szanuje się starych doświadczonych pracowników, mało tego, mobbing na porządku dziennym. Dział HR z niezwykłą precyzją i za cichą zgodą ,pod przykrywką pomyłki w systemie, regularnie co miesiąc obniża zarobki pracownikom mowa tu o ginących nadgodzinach , notorycznie zapomina czegoś doliczyć do wynagrodzenia, albo kilka sobót nie policzy. Pracownikom na magazynie za pomyłki zabierana jest premia , dotyczy to tylko ich bo inni się mylą i zostają bezkarni. Dyskryminowanie pracowników jest karane przez PiP. Premii-która jest przyznawana tylko lizusom i konfidentom, następnym czynnikiem wpływającym na twoją premię jest test na to czy jak pies na zawołanie będziesz przychodził do biura. Pewnie ukaże się odpowiedz z działu HR w stylu : A to co mówisz to jakiś żart chyba, pracowałeś w CSV? Znasz ludzi którzy tu pracują? Bo to co piszesz jest kompletną, KOMPLETNĄ!!! Bzdurą. Warto popytać pracowników na magazynie i wtedy okaż się czy to jakiś „żart i bzdura".
Masz prawo mówić i pisać co sądzisz , tylko dlaczego nie masz odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem. Wykorzystujesz osobę która już z wami nie pracuje. Sebastian w CSV był tylko jeden i to ja nim jestem.Piszesz o zarobkach - ja wypłatę miałem zawsze na czas , nikt mi zarobków nie zaniżał.Premiowany też byłem i to bardzo dobrze adekwatnie do pracy.Powód mojego odejścia był zupełnie inny. Koleżanki i kolegów z pracy pozdrawiam.
Cześć Sebastian, ten co się pod Ciebie podszył ma racje - kierownik to parodia i żenada, wieloletni pracownicy mają dziwne nawyki i przyzwyczajenia, niektórzy to konfidenci, młodzi pracownicy jeszcze nie przesiąkli tą chorą atmosferą. W styczniu "góra" chce wprowadzić program naprawczy żeby poprawić chorą atmosferę na magazynie BUUHAHAHAHAHAHA
A ja przedstawię to z mojego punktu widzenia.Chciałbym się odnieść do twojego wpisu.Piszesz że to najgorsza firma - nie zgodzę się z tobą.Firma jest w porządku.Za darmo nic nie ma.Z tego co wiem nie licząc młodych pracowników , średnia stażu pracy wynosi od 5 lat wzwyż a to chyba o czymś świadczy.Nikt nie trzyma tutaj nikogo na siłę.Problemu szukacie sobie sami.Na wszystko narzekacie ,że pieniądze nie takie , praca nie taka , ludzie nie tacy.Myślicie , że jak pracujecie 10 lat i więcej to wszystko się wam należy , ale z siebie też coś trzeba dać. Młody pracownik nie ma w was wsparcia .Zamiast im pomóc , wdrażać w obowiązki , to ich przeganiacie( to już jakaś paranoja).Żeby czasem nie byli bardziej pracowici od was.Najlepiej żeby firma się nie rozwijała , było tak jak było a i załoga pozostała bez zmian.Tutaj żadne szkolenie i terapia nie pomoże.W magazynie potrzeby jest powiew świeżości
Potrzebny jest powiew świeżości ale jaki?? nie zwolnią przecież starych pracowników, według mnie potrzebna jest większa kontrola za pomocą kamer, wyłapywanie sytuacji spornych i karanie ludzi którzy biorą w nich udział. Na pewno o kłótniach, wyzwiskach, groźbach itp donoszą "górze" konfidenci ale "góra" nie reaguje, nie karze tych ludzi, a bezkarność prowadzi do eskalacji.
A Ja znam wielu Sebastianów np: Paźiu też ma na imię Sebastian z CSV i co Ty na to ......( niejednemu psu na imię Burek ) Premię miałaś za jęczenie jak Ci ciężko i kłócenie się o byle co , twoje fochy stary pracownik znał na pamięć tylko modzi żyli w niewiedzy ....
Proszę, starajmy się żeby opinie były merytoryczne. Pracujesz wciąż w CSV? Jeśli tak, to napisz proszę, jakie są Twoim zdaniem zalety i wady tego miejsca, jak oceniasz tę pracę.
Dość szokujące opinie, ja po przepracowaniu roku na magazynie bardzo fajnie wspominam tę firmę, szczególnie ekipę na magazynie, mimo tego że byłem jak zwykle najmłodszy. Bywały sytuacje gorsze i lepsze ale to jak w każdej pracy, gdziekolwiek byśmy się nie zatrudnili. Trzeba robić swoje i nie przejmować się tym co nas nie powinno interesować. Pozdrawiam całą ekipę z "dołu" ???? Obóóz
Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać!!
Miałem zamiar pracować z firmą ale po przeczytaniu opinii zastanawiam się!
Hej Jacku, Nie zastanawiaj się :-) W każdej firmie pracują ludzie, którzy są zadowoleni, tacy którzy mają odczucia neutralne i tacy, którym coś nie odpowiada i szukają innych możliwości. W CSV pracuje ponad 400 osób a ponad 15% to osoby które są z nami od początku (czyli od ponad 26 lat). Szacuję, że połowa z pracowników ma staż dłuższy niż 5 lat - czy myślisz, że budowaliby firmę razem z nami przez tyle czasu, gdybyśmy CSV nie dostrzegała ich wkładu? Lub gdybyśmy chylili się ku upadkowi :-) Skontaktuj się ze mną bezpośrednio (91 4321938) lub przez zakładkę na www.csv.pl/praca - zobaczymy w jakich obszarach możemy znaleźć wspólną drogę na przyszłość Pozdrawiam serdecznie Izabela Marcniak-Machut (HR)
Zabieranie głosu na tym portalu przez pracowników HR to lekkie nieporozumienie. Raczej trudno o obiektywizm. Prawda?
Hej Placek, Jeśli przeczytałeś moje odpowiedzi to mam nadzieję że zauważyłeś, że staram się być obiektywna i rzetelna w tym jak odpowiadam i o czym piszę. Jak widzisz - mam otwartą przyłbicę (możesz mnie wyszukać w sieci) i nie piszę peanów na cześć CSV. Mamy swoje mocne strony i te nad którymi wciąż pracujemy - jak każda firma - a w tym portalu staram się odnosić do wpisów merytorycznie. Zakładam, że każdy kij a dwa końce i warto poznać zdanie drugiej strony, zgodzisz się ze mną? Pozdrawiam serdecznie, Iza Marciniak-Machut (HR)
Więc to może coś innego? Za obecną sytuację w firmie oskarżam nieudolną kadrę menedżerką i zarząd. Poszczególni menedżerowie czy członkowie zarządu chcąc się wykazać, podejmują coraz to bardziej absurdalne decyzje. Bo wyczytali że tak trzeba w swoich "mądrych księgach o zarządzaniu". Za taką "innowacyjność" my szeregowi dawni i obecni pracownicy firmy dziękujemy. Takie wykazywanie się "na siłę", siłowe wprowadzanie zmian, byleby tylko pokazać że coś się robi zrujnuje firmę. Kiedyś firma CSV był na rynku poważana , bo dbali o nią pracownicy, którzy mieli pozytywną motywację. A dziś? Wszyscy najlepsi odeszli. System szkoleń nie istnieje (test przez internet to nie szkolenie). Zamiast pozytywnej motywacji, że chciało się iść do pracy, pozostały kary i mobbing. Niedługo w firmie pozostanie sam zarząd i pani z HR która tylko dba o własny interes. Niech CSV z dawnych lat pozostanie wzorem, jak powinno się prowadzić firmę, a z ostatnich kilku lat, niech pozostanie wzorem, jak firmy nie prowadzić.
Witaj Pablo, Działamy na zmieniającym się rynku - i jak każda firma - musimy podejmować decyzje które będą odpowiedzią na bieżącą sytuację lub wyprzedzą działania naszych konkurentów. To wiąże się ze zmianami, zarówno procesów jakie zachodzą w firmie jak i kierunków w których zmierzamy jako organizacja. Nie podejmując działań - cofalibyśmy się i wkrótce musielibyśmy oddać pole innym firmom które te decyzje (zapewne równie trudne lub uciążliwe dla ich pracowników) podejmują. Z drugiej strony przyznasz, że to duża odpowiedzialność podejmować decyzje które mają wpływ nie tylko na Ciebie ale na całe grono ludzi z Tobą pracujących, i jeszcze innych ludzi którzy pracują z Twoimi ludźmi, prawda? Im większa firma - tym większy krąg oddziaływania tych decyzji. W tym wszystkim staramy się nie działać w próżni i bez porozumienia z naszymi pracownikami - jeśli wciąż z nami jesteś, to na początku roku pytaliśmy również i Ciebie o to jak oceniasz firmę, co byś zmienił co jest OK a co nie. To co piszesz świadczy o tym, że CSV nie jest Ci obojętna i zależy Ci aby było lepiej - to dla nas NIEZWYKLE ważne. Część z kwestii o których wspomniałeś jest w fazie projektowania, więc zapewne w najbliższej przyszłości odczujesz tę (kolejną) zmianę - jeśli wciąż z nami jesteś. Inne przeanalizowaliśmy i wyciągnęliśmy wnioski. Dziękuję Ci za Twój głos i liczę, że docenisz nasze starania! Pozdrawiam serdecznie, Izabela Marciniak-Machut (HR)
Jak wyglada współpraca jako ajent? Z firma csv?
Witaj Lutku! Jeśli chcesz znać szczegóły współpracy, możesz skontaktować się bezpośrednio z nami (numer telefonu do mnie: 91 4321938) - wówczas będziesz miał możliwość rozmowy z Dyrektorem ds. Sieci Sprzedaży odpowiedzialnym za współpracę z Agentami, lub też skontaktuję Cię z Agentami, którzy udzielą Ci informacji na temat współpracy z Grupą CSV, Pozdrawiam serdecznie,
Pracowałem w tej firmie prawie 10 lat. Perspektywy dla pracowników słabe, wyzysk i brak możliwości rozwoju na niższych szczeblach. Awans wiążący się z podwyżką graniczy z cudem i potwierdzam, że menadżerskie i kierownicze stołki są obstawione przez starych i zgryźliwych pierdzieli, których już dawno powinno się zastąpić młodą i ambitną kadrą-ale tym trzeba zapłacić ;-)
Pracowałam w firmie i wszystkie negatywne wypowiedzi to niestety prawda. Atmosfera w pracy jest coraz grosza, ludzie uciekają. Nie ma żadnych benefitów. Nie ma imprez firmowych, wyjazdów (oprócz nart dla świty zarządu i ich rodzin). A zwykłych pracowników (pod pretekstem ekologii) rozliczają ze zużytych worków na śmieci i papieru toaletowego! Ogrzewanie w wielu biurach nie działa i trzeba siedzieć w kurtkach! Awans, rozwój osobisty - niedoczekanie - stanowiska zajęte przez starych wyjadaczy co się klepią po plecach. PR Pani z HR przypomina politykę partii rządzącej i wiadomości tv publicznej. Na wszystko w firmie są procedury, regulaminy, podobno nawet jest jakiś "mąż zaufania" w przypadku chęci skargi ale nikt do tej pory nie wie kto pełni tę funkcję ha ha. A teraz najważniejsze - wynagrodzenie słabe jak na warunki rynkowe a po podwyżkę już nikt nawet nie pyta.
Pracowałam w tej firmie prawie 10 lat. A może ktoś chętnie wypowie się się jak to jest w csv pracując w punkcie u agenta csv? Nie ma chętnych? A jest to tak że od świtu do późnego wieczoru za**erdalasz za najniższą krajową i ciągle słyszysz że MAŁ I MAŁO... O urlopie to (usunięte przez administratora) możesz całkowicie zapomnieć , po pierwsze z braku czasu a po drugie to i tak nie byłoby cię stać na żadne wczasy! To co masz zapewnione to to że jak sie po roku pracy będziesz rozliczaść się w urz.skarbowym to będziesz jeszcze dopłacać niż odbierać zwroty z nadpłaty podatku - żenada! Za nadgodziny nie płacą, poświęcenie dla pracy jest niedocenione, w soboty musisz pracować za darmo, brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju, mobbing i jeszcze raz MOBBING!
Jak aktualnie przedstawia się sytuacja w firmie? czy potrzebują nowych ludzi i jakich? Jak rekrutacja przebiega?
Ja z perspektywy byłego pracownika biurowego Grupy CSV również nie polecam. Brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju, bo po co. Płaca jaką wynegocjujesz na rozmowie pozostaje na długie lata. Warto rozejżeć się za innymi ofertami zanim się zdecydujecie na marnowanie życia zawodowego w CSV. Są dużo lepsze firmy na rynku pracy, które doceniają i szanują pracowników.
Ja pracowalam ponad 5 lat w csv i wg. mnie odkad pojawil sie pan Sz. zaczelo sie zle dziac w tej firmie. Brak szacunku dla pracownika, niskie pensje, zadnych benefitow (nawet zapomoge swiateczna zabrali wiekszosci)... Na Wielkanoc zajac z czekolady za pokwitowaniem... Żalosne. Czesc pracownikow nie moze samodzielnie skladac wnioskow urlopowych, tylko przez posrednika (czy to jest zgodne z prawem pracy?). Zadnych szans na rozwoj czy awans. Duzo takich niby drobnych rzeczy ktore skladaja sie na negatywny odbior firmy. Dopiero po odejsciu z csv zobaczylam jak dobrze moze byc u innego pracodawcy. Uzupelnienie: jedyny benefit to karta sportowa. Plus to rozstanie z firmo na dobrych warunkach bez zadnych trudnosci.
Witaj Xxx Jeśli pracowałaś w CSV ponad 5 lat to wiesz, że dojrzeliśmy do zmian, które zostały wdrożone abyśmy mogli lepiej przygotować się do realiów na rynku. Osoba, której CSV powierzyła przeprowadzenie tych zmian miała niełatwe zadanie - każdy proces w firmie należało obejrzeć ze wszystkich stron. To długotrwała operacja, która niemal całkowicie zmieniła naszą strukturę. Z szacunkiem podchodzimy do decyzji każdej z osób, która zdecydowała o opuszczeniu naszych szeregów aby rozwijać się pod innymi banderami. Odnosząc się do Twojego wpisu muszę przyznać, że nie zgadzam się z Twoja opinią o braku szacunku dla pracownika - CSV stara się przekazywać pracownikom na bieżąco wszelkie informacje tak, aby każda z osób miała pełną wiedze o tym "co w trawie piszczy". Nasi kierownicy zawsze rozmawiają z podwładnymi i są dla nich wsparciem na każdym etapie pracy. W kwestii awansu - nasza struktura jest płaska, składa się praktycznie z trzech poziomów, jednak mamy bardzo duże możliwości awansu między działami - pracowałaś 5 lat, jestem pewna, że potrafisz wskazać co najmniej kilka osób awansowanych w ten sposób. Wnioski urlopowe o których piszesz, składane są w systemie informatycznym, do którego dostęp mają wszyscy pracownicy - taki system nie jest bezpośrednio dostępny dla kilkunastu osób nie pracujących w systemie komputerowym, jednak ich wnioski są wprowadzane przez upoważnione osoby na bieżąco. Piszesz, że w firmie nie ma żadnych benefitów oprócz karty sportowej - każdy z pracowników ma prawo korzystać z całego szeregu różnych dofinansowań - dopłat do przedszkoli, wyprawki szkolnej, wypoczynku, biletów do kina, teatru, wydarzeń sportowych, wyjazdów na narty czy na kajaki. Korzystanie z tych możliwości nie jest obowiązkowe. Ale nieprawdą jest, że ich nie ma. Twoje rozstanie, jak piszesz - na dobrych warunkach i bez trudności - to również część naszej polityki szacunku wobec pracowników. Każdy ma prawo dokonywać wyborów zawodowych - z radością przyjmujemy nowych członków naszego zespołu, i z żalem, choć ze zrozumieniem, żegnamy nasze Koleżanki i Kolegów. Życzę Ci wszystkiego najlepszego na dalszej ścieżce zawodowej! Mam nadzieję, że grupa CSV mimo wszystko wpisała się w Twoje CV z bagażem dobrych doświadczeń zawodowych. Izabela Marciniak-Machut Dział HR
Nie zgadzam sie z Pani wypowiedzia. Możliwości awansu są nikłe lub żadne. Wiele lat pracowalam na jednym stanowisku, a próby rozmowy z przełożonym o szkoleniach, rozwoju i ewentualnym awansie kończyly się niczym. Co do urlopu to brak możliwości samodzielnego wypisania jest niezgodny z prawem, a takiej możliwości nie maja pracownicy, którzy maja dostęp do komputera i ich wnioski na pewno nie były wprowadzane na bieżąco, bo to zależało od humoru bezpośredniego przełożonego. Pracownicy ci nie mają dostępu do bieżących informacji. Może część benefitów dziala, ale próba zorganizowania wyjscia do teatru skończyla sie tym, ze dostalam informację, ze nie warto bo prezes i tak raczej nie wyraża zgody na takie rzeczy, co prowadzi do wniosku, że część benefitów jest fikcyjna.
@Rudek rozumiem, że według Ciebie CSV posiada kadrę wykwalifikowanych techników. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swoich doświadczeniach w firmie oraz o tym jak oceniasz CSV jako pracodawcę? Takie dodatkowe informacje mogą być cenne dla osób, które właśnie zastanawiają się nad dołączeniem do firmy.
(usunięte przez administratora) Jak wiadomo pan (usunięte przez administratora)był w KOMFORCIE i co robił nic oprócz tego że pracownikom wszystko pozabierał ,kosztem pracownika pokazywał swoje osiągnięcia, życzę wam w vobisie i csv wielu zwolnień bo ten gość tylko to potrafi zero szacunku dla podwładnego tylko on się liczy. Niech lepiej prezes wypowie się jak dbają o dobrą kadrę. Zwalnianie pracowników kilkanaście minut po 16.00 wręczając im wymówienia (miesięczne wypowiedzenia), tak się kiedyś traktowało pracowników w TVN'ie, zwalniali sms'em. Jak tak dalej pójdzie to ludzie pójdą po rozum do głowy i sami odejdą bo Vobis to relikt przeszłości z polityką kadrową Rumunii. Niestety Vobis już jest na dobiciu , kto następny ....
Człowieku o czym ty mówisz? To że prezes kiedyś pracował gdzieś indziej nie znaczy że w firmie która 25 lat istnieje na rynku, wprowadzi rozwiązania rodem ze średniowiecza! Pracuję tu od 13 lat na samodzielnym stanowisku blisko związanym z zarządzaniem ludźmi i widzę - mimo różnych sytuacji na rynku - duże zaangażowanie zarządu w rozwój pracowników a przede wszystkim kontakt z nimi. A to co mówisz to jakiś żart chyba, pracowałeś w CSV? Znasz ludzi którzy tu pracują? Bo to co piszesz jest kompletną, KOMPLETNĄ!!! bzdurą
Osoby zainteresowane pracą w firmie zachęcam do śledzenia strony internetowej firmy http://www.csv.pl/praca/ Zamierzasz aplikować do firmy? Jakie pytania masz dla obecnych pracowników?
Firma jeśli chodzi o jakość to tandeta. Kupują np. żywicę na Chorwacji i przedstawiają ją jako Scott Bader angielską. Jeśli jest reklamacja to udowadniają, że wina kupującego. Mają radców - papugi, które ich bronią w licznych procesach, które im wytoczyli zawiedzeni klienci. Nie kupujcie tych cudów "angielskich" . Lepiej zwróćcie się do każdej innej polskiej firmy np. Sarzyna. Liczni przedstawiciele zupełni niefachowcy ekonomiści - technicy lub inne humanistyczne zawody. Zgrywają wielkich fachowców, a jeden inżynier w firmie nie ma krzty rozeznania technicznego. Prezesi to handlarze nastawieni na szybki zysk Żenada
Oooo, chyba zazdrosna konkurencja, co? Jak nie macie własnych techników na takim poziomie jak byście chcieli to najlepiej naparzać na kogoś kto ich ma, hehehe...
@Nowy , a może się w swojej nowej firmie rozejrzyj , napisz jak jest kolorowo , Oddział w Rzeszowie jak stał tak stoi a , od kwietnia już sporo czasu minęło. Mało tego za czasów poprzedniej ekipy klient był trochę olewatorsko traktowany , teraz jest inaczej. Zadowolony klient
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa CSV Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa CSV Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa CSV Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 4 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!