Opinie o PPC System Sp. z o.o.
Pracodawca
Pracodawca
Wszystkie dane kontaktowe podane na naszej witrynie internetowej są poprawne. Otrzymujemy cały czas wiadomości od naszych klientów bez żadnych problemów.
Doprawdy?? Oh, to iście zaskakujące. Na podane adresy e-mail (rzekomo ... poprawne i działające) zostały wysłane wiadomości z odstąpieniem od umowy z 5 (dosłownie) różnych adresów e-mail. Dziwnym trafem na wszystkie przyszła zwrotka "Nie znaleziono adresu". Proszę mi to teraz MERYTORYCZNIE wyjaśnić. A jeśli dostajecie wiadomości to liczę, że skoro odstąpienie od umowy dotarło (rzekomo wg was przecież dochodzą wszystkie wiadomości) dnia 2 marca 2021 , to zgodnie z waszym regulaminem na konto przedsiębiorcy najpóźniej dnia 19 marca 2021 zostanie zwrócona kwota zapłacona na wasz poczet w gotówce dnia 25 lutego 2021.
BARDZO FAJNA FIRMA MOZNA SIE Z NIMI DOGADAC, POMOGĄ I NIGDY NIE ZOSTAŁAM WPROWADZONA W BLAD. JESLI CZEGOS NIE WIEDZIALAM TO MI WYTLUMACZYLI.
Zamawialam z tej firmy maseczki, jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o jakość i wykonanie. Ceny jak najbardziej przystepne w porównaniu do innych producentów. Maseseczki ktore zamowilam również posiadają atest.
Pracodawca
Pani Patrycjo, dziękujemy za pozostawioną opinię i zapraszamy do dalszej współpracy.
Ciekawe od kiedy posiadaja? Nie klam (usunięte przez administratora) pracowniku ppc system ! Taki sam atest jak pozycjonowanie wizytowki I oplata administracyjna
Teraz wszyscy produkują maseczki i je sprzedają to im tez wolno. Każdy radzi sobie jak moze w sytuacji jaka jest na świecie.
Nie wszyscy. Są akcje non profit. Wszyscy szyją. Szpitale i apteki nie mogą używać maseczek bez atestu itd. Wiec to ważne czy są to maseczki uszyte w piwnicy przez panią Genie czy wyroby medyczne. A radzić jakoś pewnie sobie trzeba. Byle uczciwie. Czytam komentarze o firmie i nawet 1 pozytywnej brak
Jaki atest? Czy to atest podwykonawcy Google? ;) Uważąjcie, uczciwości nie nabywa się wraz ze zmianą asortymentu.
Uwaga na certyfikaty! Proszę sprawdzać datę wystawienia, ważność, firmę itd. :-) (usunięte przez administratora)
Nie zarabiajmy na kryzysie! Ceny jak z kosmosu. Maseczki są po to żeby chronić nie zarabiać jak na poprzednim produkcie który sobie obraliscie
Proszę o informację ilu obecnie firma posiada pracowników?
W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)
Żadna z usług, które oferowałem nie była usługą fikcyjną i nigdy tam takich nie było. Każda strona internetowa była robiona na czas, zmiany również. Wiadomo, że zdarzali się klienci, którzy dzwonili zdenerwowani, że np. nie zostały wprowadzone zmiany na wizytówce, ale nie zważali na fakt, że nie wysłali maila ze zdjęciami, opisem, produktami, godzinami otwarcia i zmianami jakie miały być wprowadzone - informację niezbędne ( nie mówiąc już o innych rzeczach) Zawsze miałem stały kontakt z moimi klientami i 90% byli to klienci zadowoleni. Dlatego opamiętajcie się ludzie, bo są osoby, które sumiennie, ciężko i uczciwie pracują a Wy porównujecie wszystkich pracowników do za przeproszeniem jakiegoś (usunięte przez administratora) przez jednostkowe osoby i sytuacje. Może to być rażące dla osób, które ciężko i uczciwie pracują. ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE
Chyba trzy dniowy termin szkoleń jest zbyt krótki gdyż kilkakrotnie miałem okazje rozmawiać z przedstawicielem firmy. Gdy podczas rozmowy zacząłem przedstawiać swoje argumenty pani bez słowa przepraszam,dziękuję za rozmowę, do widzenia najzwyczajniej w świecie się rozłączyła. Dotyczy to również pani kierownik. Świadczy to tylko o wysokim profesjonaliźmie w firmie. Osobą z którą można było normalnie porozmawiać, która wszystko wytłumaczyła była Pani Agnieszka Kasprzyk i jeszcze jeden pan którego niestety nazwiska nie pamiętam.
Pracownicy tej firmy są nachalni i tylko gdy płacą za wyimaginowane usługi jest miło, jak zwraca się uwagę ze takiej płatności nie ma w umowie zawieszają wizytówki na Google
Firma wymusza dodatkowe opłaty nie uwzględnione w umowie, rości sobie prawa do wizytówki która nie jest jej własnością. Właściciel wizytówki ma blokowany dostęp.
Skoro nic nie wysłali - ergo firma nie mogła wykonać usługi - to dlaczego liczyli sobie kasę za tę pracę w danym miesiącu? Wystarczy, żeby taki mail wpadł do spamu, ktoś go przeoczył - nie robią NIC i żądają zapłaty? Ciekawostka. To mogą dalej nic nie robić i dalej kazać sobie płacić.
Razem z czwórką znajomych, wciąż jesteśmy atakowani telefonami o pineskę i monitoring, ważność i inne związane z kontem google. Czy wam też się wydaje, że firma sprzedaje opiekę nad kontem z innego konta, adresu mailowego? zmienili się na dział realizacji i pod tym szyldem teraz działają
Pracodawca
Szanowni Klienci, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Państwa profil w naszym systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się mailowo, bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Szanowna Pani Wiktorio, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pani profil w naszym systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panią mailowo, bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Niezadowalający
Będziesz kradł z nami? Podając się za Google!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Przytocze Pauline "System działania firmy to naciągnąć nieświadomych klientów na pieniądze ile się da i za wszelką cenę. Pracownicy firmy natarczywie wydzwaniają z różnych numerów, w dodatku są bezczelni i aroganccy." Namowili moja niesiwadoma mame na jakies (usunięte przez administratora)zwiekszenie ogladalnosci jej firmy na google. Ta te mierna jakosc, pobierali niezle pieniazki. Nawet po tym jak moja schorowana mama zakonczyla dzialanosc i wspolprace z nimi, to do niej wydzwaniaja. Takze bez sadu sie nie obejdzie... Ludzie nie dajcie sie nabrac. Takie uslugi potrafi wam zrobic kazdy znajomy albo wasze dzieci rozumijace troche logike google i bedacym swiadomym, co ten gigant oferuje. Takich beznadziejnych posrednikow nie potrzebujecie!!!
Pracodawca
Szanowna Pani Anno, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć profil Pani Mamy w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Pani Mamą mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Szanowna Pani Paulino, Usługi oferowane przez naszą Firmę są usługami w pełni dobrowolnymi, żaden z Klientów nie jest zobligowany do uiszczania jakichkolwiek opłat w naszej Firmie. Nasza Firma w taki sam sposób jak inne Firmy Marketingowe świadczące usługi w serwisie Google w zakresie m.in. obsługi i pozycjonowania wizytówek branżowych, tworzenia stron www etc. - ma prawo pobierać opłaty za świadczone usługi, pragniemy przy tym zaznaczyć, iż Klienci nie płacą nam za “wizytówkę Google”, lecz za świadczone na niej usługi, gdyż wizytówka sama w sobie jest oczywiście darmowa. W aspekcie raportu - jeśli posiada Pani wykupione usługi w naszej Firmie, wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi Klienta i wskazać, że chciałaby Pani takowy otrzymać. Pragniemy zaznaczyć, iż na dzień dzisiejszy nie udało nam się odnaleźć Pani w naszym systemie, w związku z powyższym - nie jesteśmy w stanie spełnić Pani żądania dotyczącego zaprzestania kontaktu telefonicznego. Serdecznie prosimy o skontaktowanie się z nami na kontakt@ppcsystem.pl wraz z informacjami tj. NIP, lub numer telefonu celem odnalezienia Pani w naszej bazie danych. Po wskazaniu powyższych danych Pani numer telefonu zostanie zablokowany, a Pracownicy Działu Handlowego utracą możliwość kontaktu za pośrednictwem naszego systemu. Musimy jednak zaznaczyć, iż dane przedsiębiorców są ogólnodostępne w internecie i nie mamy możliwości zagwarantowania Pani, iż kontakt nigdy nie będzie mieć miejsca, jednak szansa na jego wystąpienie będzie marginalna. Z wyrazami szacunku, PPC System sp. z o.o.
System działania firmy to naciągnąć nieświadomych klientów na pieniądze ile się da i za wszelką cenę. Pracownicy firmy natarczywie wydzwaniają z różnych numerów, w dodatku są bezczelni i aroganccy. Ostrzegam przed tą firmą, wiele usług, które oferują są DARMOWE (w przypadku np. wizytówki Google) - brak jakiegokolwiek potwierdzenia czy raportu z wykonanych przez nich prac za które chcą wysyłać faktury. Nie polecam i jeszcze raz zalecam wszystkim ostrożność przed jakąkolwiek rozmową (nie mówiąc już o współpracy) z tą firmą. Opinie można poczytać w internecie na ich temat.
Hej, sporo tu opinii klientów, a tak nie za bardzo coś od pracowników.....czy ktoś orientuje się czy będą przyjmowali kogoś do działu marketingu lub SEO jeszcze w tym rok? Widzę, że firma specjalizuje się mocno przy pozycjonowaniu firm w Google, czyli kierunek, w którym mocno się rozwijam. Dajcie znaka jakie warunki współpracy proponują pracownikowi i jakie stawki u nich chodzą w działach marketingu i SEO :)
Chcesz pracować w miejscu gdzie są tak słabe warunki. ? Z końcem miesiąca ludzie wcisną ci wszystko aby tylko produkt sprzedać. W czasie merytorycznych rozmów, ktoś z wyższego stanowiska mi o tym powiedział. Że nie odpowiada jakie metody pozysku klienta mają inni. Niestety, ale zaufanie zostało nadszarpnięte. (usunięte przez administratora).
(usunięte przez administratora)
Prowadzę firmę, stronę i wizytówkę robię samodzielnie, korzystając z bezpłatnych narzędzi. Ta firma zaczęła do mnie wydzwaniać twierdząc, że bez ich usługi zniknę z sieci. Nie skorzystałem, ale znowu zadzwonili upominając się o pewną kwotę, a jeśli szybciej zapłacę, to o mniejszą. Nie mam zwyczaju płacić za nic, sam muszę się sporo namachać, żeby coś zarobić. Firma zostanie zgłoszona na policję.
Pracodawca
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać w sposób polubowny, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Jestem w podobnej sytuacji, czy zgłoszenie na policję miało miejsce i ciekawi mnie z jakim skutkiem. Generalnie nigdy nie było mi dane współpracować z takimi (usunięte przez administratora). Każdy dział w tej firmie chce kasę za usługi których nie ma, może raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, (usunięte przez administratora) ze były tysiące wejść na wizytówkę gdzie to jest totalna bzdura. Również zamierzam ich zgłosić do wszystkich możliwych instytucji i podzielić się ich praktykami. Ostrzegam, nie wchodźcie z nimi w żadne relacje
Pracodawca
Szanowny anonimie Po zapoznaniu się z treścią zamieszczonego przez Ciebie wpisu, sądzimy iż nie ma potrzeby angażowania w sprawę instytucji takich jak Policja, gdyż nasza Firma każdorazowo dąży do polubownego rozwiązania wszelkich niedogodności z naszymi Klientami. Serdecznie prosimy o skontaktowanie się z naszym zespołem Specjalistów ds. Kontroli Jakości pod adresem e-mail “zazalenia@ppcsystem.pl”, bądź pod numerem telefonu 22 350 67 60 - gdy poinformujesz osobę przy telefonie (Pracownika Działu Obsługi), że chcesz skontaktować się z Kierownikiem Działu Kontroli Jakości, połączenie zostanie do niego rozdysponowane i z pewnością zostanie Ci udzielona pomoc. Podczas kontaktu telefonicznego potrzebny nam będzie Twój numer NIP, bądź numer telefonu do odnalezienia Twojego profilu w naszej bazie danych, aby móc podjąć rzeczową rozmowę w kontekście zaistniałej problematyki. Przepraszamy za wszelkie dotychczasowe niedogodności. Pozdrawiamy, Dział Kontroli Jakości, PPC System sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dzień dobry Panie Alanie, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Dział kontroli jakości podejmie odpowiednie kroki, mające na celu pozbycie się problematyki, z którą przyszło się Pani spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dzień dobry, chcielibyśmy poznać przyczynę Pańskiego niezadowolenia, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Wiadomość potraktujemy priorytetowo. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, z którym przyszło się Panu spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Czy PPC System Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Pracodawca
przygotowaliśmy dla Was nowy wpis na blogu - "Co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej, aby prezentowała się ona jak najlepiej."
Zapraszamy do lektury!
https://ppcsystem.pl/co-powinno-znalezc-sie-na-twojej.../
Pracodawca
Po każdym zakupie usługi lub produktu, poproś Klienta o wystawienie recenzji na Google z przebytej wizyty w Twojej firmie.
Stwórz personalizowane ulotki lub naklejki z kodem QR do Twojej wizytówki.
Utwórz specjalną kampanię e-mail, która będzie zachęcać Klientów do wystawienia opinii.
Pamiętaj, aby nie być nachalnym i prosić o opinie w odpowiednim czasie. Zadbaj również o najwyższej klasy obsługę oraz jakość swoich produktów i usług, aby opinie były wyłącznie pozytywne.
Pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)
Witam . Mam podobna sytuację dwa lata temu wykupiłam u nich usługę która tak naprawdę nic nie dała. Dziś zadzwonila do mnie Pani z infolini i poinformowała że mam zapłacić kolejne miesiące oplat a jeżeli chce z nimi rozwiązać umowę tzw regulamin to kara 390zl proszę o pomoc co mam zrobić
Jestem kolejną osobą którą dała się nabrać. Wykupiłam w kwietniu jedną usługę nie informując mnie że to początek opłacania "jakiegoś pakietu". Średnio co 2 m-ce mam telefony że coś muszę zapłacić. Po ostatniej rozmowie telefonicznej kazałam napisać @ że to już ostatnia opłata. Dzisiaj kolejny telefon "że to już zamknięcie pakietu, i że opłata musi być zrobiona" i na domiar wszystkiego powiedziano mi że to zamknięcie pakietu. Żenada . (usunięte przez administratora)
Witam. I co Pan zrobił w tej sytuacji ja dziś miałam telefon że muszę zapłacić za kolejne usługi a jeżeli chce zrezygnować z ich usług to kara 350zl .
Korzystam z usług tej firmy i jestem zadowolona z usług jak i z kontaktu z moją opiekunką. Jestem osobą która nie zna się na prowadzeniu wizytówki i zwyczajnie nie mam też na to czasu, dlatego cieszę się ze firma PPC System obsługuje mój profil na Google.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dzień dobry, prosimy o kontakt z firmą poprzez adres mailowy - zazalenia@ppcsystem.pl W momencie kiedy otrzymamy od Pana/Pani wiadomość mailową z numerem kontaktowym bądź numerem NIP. Przystąpimy do weryfikacji problemu, z którym przyszło się Panu/Pani spotkać. Potraktujemy sprawę priorytetowo. Mamy nadzieje, że problem zostanie zniwelowany, a podobne sytuacje nie będą miały miejsca. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM.
Jestem w tej samej sytuacji. Wydzwaniaja do mnie 5 razy dziennie zawsze z innego telefonu. Ciągle sugerując że muszę zapłacic bo jestem klientem google. Nie wiem jak raz a dobrze uciac te telefony
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w PPC System Sp. z o.o. - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w PPC System Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PPC System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PPC System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PPC System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PPC System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PPC System Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- PPC System Sp. z o.o.
-
Karola Libelta 1A lok. 2
61-706 Katowice - +48 888 411 099
- https://ppcsystem.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!