PPC System Sp. z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 7811904503 REGON: 360354779 KRS: 0000535766

Adres: Karola Libelta 1A lok. 2, 61-706 Katowice

1.9/5
Na podstawie 35 ocen.

Opinie o PPC System Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Drodzy Użytkownicy!

Bardzo dziękujemy za wszystkie pozostawione komentarze. Do tej pory jedynie biernie przyglądaliśmy się działaniom na profilu, jednak od tego momentu będziemy starali się brać czynny udział w dyskusji i na bieżąco informować o funkcjonowaniu naszego przedsiębiorstwa.

Firma PPC System to agencja profesjonalnie zajmująca się lokalnym marketingiem internetowym. Oferujemy kompleksowe usługi związane z Google Maps, Google Moja Firma, a także Google Street View. Pomagamy zwiększać rozpoznawalność biznesu. Wspieramy wzrost zasięgu firmy. PPC System tworzy grupa osób, dla których marketing internetowy jest przede wszystkim pasją. W naszej pracy stawiamy na innowacyjne, jednak sprawdzone rozwiązania, które mają przynosić konkretne efekty. Dobro i satysfakcja klienta są dla nas najważniejsze. To właśnie wspólnie odnoszone sukcesy dają nam „kopa” do dalszej pracy i nieustannego rozwoju.

Na koniec chcielibyśmy również zaznaczyć, że wpisy pojawiające się na forum muszą być zgodne z prawem polskim i regulaminem serwisu. W innym przypadku będą usuwane przez administratora portalu. Zachęcamy również do kontaktu bezpośredniego pod adresem e-mail: kontakt@ppcsystem.pl. 

Pozdrawiamy,

Zespół PPC System
AMANDA
Inne

BARDZO FAJNA FIRMA MOZNA SIE Z NIMI DOGADAC, POMOGĄ I NIGDY NIE ZOSTAŁAM WPROWADZONA W BLAD. JESLI CZEGOS NIE WIEDZIALAM TO MI WYTLUMACZYLI.

Patrycja

Zamawialam z tej firmy maseczki, jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o jakość i wykonanie. Ceny jak najbardziej przystepne w porównaniu do innych producentów. Maseseczki ktore zamowilam również posiadają atest.

Nabrany chorzow
Inne
 Pytanie
@Patrycja

Ciekawe od kiedy posiadaja? Nie klam (usunięte przez administratora) pracowniku ppc system ! Taki sam atest jak pozycjonowanie wizytowki I oplata administracyjna

Korona

Teraz wszyscy produkują maseczki i je sprzedają to im tez wolno. Każdy radzi sobie jak moze w sytuacji jaka jest na świecie.

magister
@Anonim

wysyłają atest na materiały a nie na maseczki. nie polecam

Pracownik
@Xtz

Tak. Sprzedajemy teraz maseczki apteka. Polecam bardzo

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację ilu obecnie firma posiada pracowników?

Były pracownik

W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)

byly pracownik

Żadna z usług, które oferowałem nie była usługą fikcyjną i nigdy tam takich nie było. Każda strona internetowa była robiona na czas, zmiany również. Wiadomo, że zdarzali się klienci, którzy dzwonili zdenerwowani, że np. nie zostały wprowadzone zmiany na wizytówce, ale nie zważali na fakt, że nie wysłali maila ze zdjęciami, opisem, produktami, godzinami otwarcia i zmianami jakie miały być wprowadzone - informację niezbędne ( nie mówiąc już o innych rzeczach) Zawsze miałem stały kontakt z moimi klientami i 90% byli to klienci zadowoleni. Dlatego opamiętajcie się ludzie, bo są osoby, które sumiennie, ciężko i uczciwie pracują a Wy porównujecie wszystkich pracowników do za przeproszeniem jakiegoś (usunięte przez administratora) przez jednostkowe osoby i sytuacje. Może to być rażące dla osób, które ciężko i uczciwie pracują. ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE

były klient
Inne
@Były pracownik

Chyba trzy dniowy termin szkoleń jest zbyt krótki gdyż kilkakrotnie miałem okazje rozmawiać z przedstawicielem firmy. Gdy podczas rozmowy zacząłem przedstawiać swoje argumenty pani bez słowa przepraszam,dziękuję za rozmowę, do widzenia najzwyczajniej w świecie się rozłączyła. Dotyczy to również pani kierownik. Świadczy to tylko o wysokim profesjonaliźmie w firmie. Osobą z którą można było normalnie porozmawiać, która wszystko wytłumaczyła była Pani Agnieszka Kasprzyk i jeszcze jeden pan którego niestety nazwiska nie pamiętam.

Monika
Inne
@Były pracownik

Pracownicy tej firmy są nachalni i tylko gdy płacą za wyimaginowane usługi jest miło, jak zwraca się uwagę ze takiej płatności nie ma w umowie zawieszają wizytówki na Google

Monika
Inne
@byly pracownik

Firma wymusza dodatkowe opłaty nie uwzględnione w umowie, rości sobie prawa do wizytówki która nie jest jej własnością. Właściciel wizytówki ma blokowany dostęp.

anonim Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@byly pracownik

Skoro nic nie wysłali - ergo firma nie mogła wykonać usługi - to dlaczego liczyli sobie kasę za tę pracę w danym miesiącu? Wystarczy, żeby taki mail wpadł do spamu, ktoś go przeoczył - nie robią NIC i żądają zapłaty? Ciekawostka. To mogą dalej nic nie robić i dalej kazać sobie płacić.

bohema nieświadomych klientów Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Razem z czwórką znajomych, wciąż jesteśmy atakowani telefonami o pineskę i monitoring, ważność i inne związane z kontem google. Czy wam też się wydaje, że firma sprzedaje opiekę nad kontem z innego konta, adresu mailowego? zmienili się na dział realizacji i pod tym szyldem teraz działają

Nowy wpis

Pracodawca

@bohema nieświadomych klientów

Szanowni Klienci, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Państwa profil w naszym systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się mailowo, bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowna Pani Wiktorio, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pani profil w naszym systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panią mailowo, bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

Programista C++
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niezadowalający

Pytania

Będziesz kradł z nami? Podając się za Google!

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Anna
Inne

Przytocze Pauline "System działania firmy to naciągnąć nieświadomych klientów na pieniądze ile się da i za wszelką cenę. Pracownicy firmy natarczywie wydzwaniają z różnych numerów, w dodatku są bezczelni i aroganccy." Namowili moja niesiwadoma mame na jakies (usunięte przez administratora)zwiekszenie ogladalnosci jej firmy na google. Ta te mierna jakosc, pobierali niezle pieniazki. Nawet po tym jak moja schorowana mama zakonczyla dzialanosc i wspolprace z nimi, to do niej wydzwaniaja. Takze bez sadu sie nie obejdzie... Ludzie nie dajcie sie nabrac. Takie uslugi potrafi wam zrobic kazdy znajomy albo wasze dzieci rozumijace troche logike google i bedacym swiadomym, co ten gigant oferuje. Takich beznadziejnych posrednikow nie potrzebujecie!!!

Pracodawca

@Anna

Szanowna Pani Anno, Serdecznie prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących opisu mającej miejsce problematyki, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć profil Pani Mamy w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Pani Mamą mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowna Pani Paulino, Usługi oferowane przez naszą Firmę są usługami w pełni dobrowolnymi, żaden z Klientów nie jest zobligowany do uiszczania jakichkolwiek opłat w naszej Firmie. Nasza Firma w taki sam sposób jak inne Firmy Marketingowe świadczące usługi w serwisie Google w zakresie m.in. obsługi i pozycjonowania wizytówek branżowych, tworzenia stron www etc. - ma prawo pobierać opłaty za świadczone usługi, pragniemy przy tym zaznaczyć, iż Klienci nie płacą nam za “wizytówkę Google”, lecz za świadczone na niej usługi, gdyż wizytówka sama w sobie jest oczywiście darmowa. W aspekcie raportu - jeśli posiada Pani wykupione usługi w naszej Firmie, wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi Klienta i wskazać, że chciałaby Pani takowy otrzymać. Pragniemy zaznaczyć, iż na dzień dzisiejszy nie udało nam się odnaleźć Pani w naszym systemie, w związku z powyższym - nie jesteśmy w stanie spełnić Pani żądania dotyczącego zaprzestania kontaktu telefonicznego. Serdecznie prosimy o skontaktowanie się z nami na kontakt@ppcsystem.pl wraz z informacjami tj. NIP, lub numer telefonu celem odnalezienia Pani w naszej bazie danych. Po wskazaniu powyższych danych Pani numer telefonu zostanie zablokowany, a Pracownicy Działu Handlowego utracą możliwość kontaktu za pośrednictwem naszego systemu. Musimy jednak zaznaczyć, iż dane przedsiębiorców są ogólnodostępne w internecie i nie mamy możliwości zagwarantowania Pani, iż kontakt nigdy nie będzie mieć miejsca, jednak szansa na jego wystąpienie będzie marginalna. Z wyrazami szacunku, PPC System sp. z o.o.

Paulina
Inne

System działania firmy to naciągnąć nieświadomych klientów na pieniądze ile się da i za wszelką cenę. Pracownicy firmy natarczywie wydzwaniają z różnych numerów, w dodatku są bezczelni i aroganccy. Ostrzegam przed tą firmą, wiele usług, które oferują są DARMOWE (w przypadku np. wizytówki Google) - brak jakiegokolwiek potwierdzenia czy raportu z wykonanych przez nich prac za które chcą wysyłać faktury. Nie polecam i jeszcze raz zalecam wszystkim ostrożność przed jakąkolwiek rozmową (nie mówiąc już o współpracy) z tą firmą. Opinie można poczytać w internecie na ich temat.

anonim
Kandydat

Hej, sporo tu opinii klientów, a tak nie za bardzo coś od pracowników.....czy ktoś orientuje się czy będą przyjmowali kogoś do działu marketingu lub SEO jeszcze w tym rok? Widzę, że firma specjalizuje się mocno przy pozycjonowaniu firm w Google, czyli kierunek, w którym mocno się rozwijam. Dajcie znaka jakie warunki współpracy proponują pracownikowi i jakie stawki u nich chodzą w działach marketingu i SEO :)

A hoj
Inne
 Pytanie
@anonim

Chcesz pracować w miejscu gdzie są tak słabe warunki. ? Z końcem miesiąca ludzie wcisną ci wszystko aby tylko produkt sprzedać. W czasie merytorycznych rozmów, ktoś z wyższego stanowiska mi o tym powiedział. Że nie odpowiada jakie metody pozysku klienta mają inni. Niestety, ale zaufanie zostało nadszarpnięte. (usunięte przez administratora).

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

mała firma budowlana
Inne

Prowadzę firmę, stronę i wizytówkę robię samodzielnie, korzystając z bezpłatnych narzędzi. Ta firma zaczęła do mnie wydzwaniać twierdząc, że bez ich usługi zniknę z sieci. Nie skorzystałem, ale znowu zadzwonili upominając się o pewną kwotę, a jeśli szybciej zapłacę, to o mniejszą. Nie mam zwyczaju płacić za nic, sam muszę się sporo namachać, żeby coś zarobić. Firma zostanie zgłoszona na policję.

Pracodawca

@mała firma budowlana

Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać w sposób polubowny, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

anonim
Inne
@mała firma budowlana

Jestem w podobnej sytuacji, czy zgłoszenie na policję miało miejsce i ciekawi mnie z jakim skutkiem. Generalnie nigdy nie było mi dane współpracować z takimi (usunięte przez administratora). Każdy dział w tej firmie chce kasę za usługi których nie ma, może raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, (usunięte przez administratora) ze były tysiące wejść na wizytówkę gdzie to jest totalna bzdura. Również zamierzam ich zgłosić do wszystkich możliwych instytucji i podzielić się ich praktykami. Ostrzegam, nie wchodźcie z nimi w żadne relacje

Pracodawca

@anonim

Szanowny anonimie Po zapoznaniu się z treścią zamieszczonego przez Ciebie wpisu, sądzimy iż nie ma potrzeby angażowania w sprawę instytucji takich jak Policja, gdyż nasza Firma każdorazowo dąży do polubownego rozwiązania wszelkich niedogodności z naszymi Klientami. Serdecznie prosimy o skontaktowanie się z naszym zespołem Specjalistów ds. Kontroli Jakości pod adresem e-mail “zazalenia@ppcsystem.pl”, bądź pod numerem telefonu 22 350 67 60 - gdy poinformujesz osobę przy telefonie (Pracownika Działu Obsługi), że chcesz skontaktować się z Kierownikiem Działu Kontroli Jakości, połączenie zostanie do niego rozdysponowane i z pewnością zostanie Ci udzielona pomoc. Podczas kontaktu telefonicznego potrzebny nam będzie Twój numer NIP, bądź numer telefonu do odnalezienia Twojego profilu w naszej bazie danych, aby móc podjąć rzeczową rozmowę w kontekście zaistniałej problematyki. Przepraszamy za wszelkie dotychczasowe niedogodności. Pozdrawiamy, Dział Kontroli Jakości, PPC System sp. z o.o.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry Panie Alanie, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Dział kontroli jakości podejmie odpowiednie kroki, mające na celu pozbycie się problematyki, z którą przyszło się Pani spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, chcielibyśmy poznać przyczynę Pańskiego niezadowolenia, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Wiadomość potraktujemy priorytetowo. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, z którym przyszło się Panu spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.

Pytanie
 Pytanie

Czy PPC System Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Matek
Pracownik
@Pytanie

tak zapewnia

Pracodawca

 Aktualność
Drodzy Czytelnicy,
przygotowaliśmy dla Was nowy wpis na blogu - "Co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej, aby prezentowała się ona jak najlepiej."

Zapraszamy do lektury!
https://ppcsystem.pl/co-powinno-znalezc-sie-na-twojej.../

Pracodawca

 Aktualność
Algorytmy bardzo lubią kiedy publikujemy nasze wpisy regularnie. Dotyczy się to zarówno wpisów publikowanych na wizytówce Google, jak i na mediach społecznościowych.
 
Warto zatem zadbać o tę systematyczność, aby nasze wpisy zdobywały jak największe zasięgi. 

Miłego weekendu!

Pracodawca

 Aktualność
Proces pozyskiwania pozytywnych opinii na Google może wydawać się trudny, jednak dziś przedstawimy Wam kilka wskazówek jak zachęcić Klientów do ich wystawienia. 
 
Po każdym zakupie usługi lub produktu, poproś Klienta o wystawienie recenzji na Google z przebytej wizyty w Twojej firmie.
Stwórz personalizowane ulotki lub naklejki z kodem QR do Twojej wizytówki.
Utwórz specjalną kampanię e-mail, która będzie zachęcać Klientów do wystawienia opinii.
 
Pamiętaj, aby nie być nachalnym i prosić o opinie w odpowiednim czasie. Zadbaj również o najwyższej klasy obsługę oraz jakość swoich produktów i usług, aby opinie były wyłącznie pozytywne. 

Pozdrawiamy!
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Doris
Inne

Witam . Mam podobna sytuację dwa lata temu wykupiłam u nich usługę która tak naprawdę nic nie dała. Dziś zadzwonila do mnie Pani z infolini i poinformowała że mam zapłacić kolejne miesiące oplat a jeżeli chce z nimi rozwiązać umowę tzw regulamin to kara 390zl proszę o pomoc co mam zrobić

nękany telefonami
Inne

Jestem kolejną osobą którą dała się nabrać. Wykupiłam w kwietniu jedną usługę nie informując mnie że to początek opłacania "jakiegoś pakietu". Średnio co 2 m-ce mam telefony że coś muszę zapłacić. Po ostatniej rozmowie telefonicznej kazałam napisać @ że to już ostatnia opłata. Dzisiaj kolejny telefon "że to już zamknięcie pakietu, i że opłata musi być zrobiona" i na domiar wszystkiego powiedziano mi że to zamknięcie pakietu. Żenada . (usunięte przez administratora)

Doris
Inne
@nękany telefonami

Witam. I co Pan zrobił w tej sytuacji ja dziś miałam telefon że muszę zapłacić za kolejne usługi a jeżeli chce zrezygnować z ich usług to kara 350zl .

Agroturystyka
Inne

Korzystam z usług tej firmy i jestem zadowolona z usług jak i z kontaktu z moją opiekunką. Jestem osobą która nie zna się na prowadzeniu wizytówki i zwyczajnie nie mam też na to czasu, dlatego cieszę się ze firma PPC System obsługuje mój profil na Google.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, prosimy o kontakt z firmą poprzez adres mailowy - zazalenia@ppcsystem.pl W momencie kiedy otrzymamy od Pana/Pani wiadomość mailową z numerem kontaktowym bądź numerem NIP. Przystąpimy do weryfikacji problemu, z którym przyszło się Panu/Pani spotkać. Potraktujemy sprawę priorytetowo. Mamy nadzieje, że problem zostanie zniwelowany, a podobne sytuacje nie będą miały miejsca. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM.

Anonimmm

Jestem w tej samej sytuacji. Wydzwaniaja do mnie 5 razy dziennie zawsze z innego telefonu. Ciągle sugerując że muszę zapłacic bo jestem klientem google. Nie wiem jak raz a dobrze uciac te telefony

Zostaw merytoryczną opinię o PPC System Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PPC System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy PPC System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PPC System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PPC System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w PPC System Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii