Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty

Wrocław Pokaż na mapie ›
Opublikowano17.11.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżanieruchomości, sprzedaż i obsługa klienta

Opis oferty pracy

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomościowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:

Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie i mazowieckie


Na tym stanowisku zajmiesz się:
zarządzaniem nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego i mazowieckiego
bieżącym administrowaniem, nadzorem nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; ścisłą współpracą z serwisami
wsparciem właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży powierzchni
weryfikacją i bieżącą aktualizacją harmonogramów okresowych przeglądów obiektów oraz systemów i urządzeń, a także nadzorem nad ich realizacją (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poż itp.);
przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń dotyczących funkcjonowania obiektów, w tym ich weryfikacją pod względem zasadności realizacji, poprawności wyceny, zakresu
opracowywaniem propozycji rocznych planów gospodarczych i remontowych
nadzorem nad ciągłością dostaw mediów
reprezentowaniem właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej
przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży, w tym przygotowaniem opinii na temat warunków przeprowadzenia procesu w kontekście zabezpieczenia interesów klienta, organizacją prac posprzedażowych.
organizowaniem napraw i przeglądów środków transportowych zlecanych na zewnątrz
prowadzeniem dokumentacji technicznej sprzętu
realizacją i optymalizacją zakupów części i usług związanych z parkiem samochodowym
nadzorem nad terminarzem wymagań technicznych floty, przeglądami
nadzorem nad wyposażeniem floty oraz bieżącą kontrolą
nadzorem nad kartami paliwowymi, urządzeniami pokładowymi
monitorowaniem stanu technicznego pojazdów
obsługą administracyjną floty samochodowej oraz raportowaniem wykonanych działań
nadzorem i koordynacją likwidacji szkód komunikacyjnych



To praca dla Ciebie, jeśli:
masz doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami oraz flotami samochodowymi
jesteś osobą o silnej motywacji do działania, samodzielną w wyznaczaniu celów, o wysoko rozwiniętych umiejętnościach logistycznych
cechują Cię: umiejętność i chęć współpracy z ludźmi oraz budowania i utrzymywania relacji z klientami
masz prawo jazdy kat. B.



Co otrzymasz w zamian:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2B
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
pomoc wdrożeniową w obowiązki oraz wsparcie w dalszych okresach pracy
pracę pełną wyzwań, w której na pewno nie będziesz się nudzić
dużą samodzielność w wykonywaniu i organizowaniu swojej pracy
otwartość na Twoje pomysły oraz indywidualne podejście
miłą i koleżeńską atmosferę





Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:
"Klauzula zgody"
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych”
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.
"Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"
Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław.
3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora,
b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora,
c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora,
d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.),
e) operatorom pocztowym,
f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;
6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą:
a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;
7. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie