Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego - Rzemieślnik

Poznań
Oferta wygasa za:43 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zadania:

 

Zapewnia realizację zadań przez obsługę techniczną w jednostce:

  • prace konserwacyjno-naprawcze instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
    oraz prace ślusarsko-stolarskie w obiekcie jednostki;
  • prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku,
    przenoszenia oraz przewożenia majątku;
  • udział w przeprowadzaniu przeglądów, konserwacji i napraw środków trwałych
    oraz infrastruktury obiektów;
  • udział w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażanie do eksploatacji nowych
    i wyremontowanych urządzeń;
  • pomoc techniczna w zakresie nadzorowanych urządzeń biurowych
    (wymiana materiałów eksploatacyjnych);

Wymagania

Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie poniżej średniego (minimum zawodowe),

 

Wymagania mile widziane:

  • ślusarz, elektryk, hydraulik, roboty remontowo-budowlane, instalacja sanitarna,
  • wykształcenie średnie,
  • minimum 1 rok pracy w pożądanych specjalizacjach np.: elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane,
  • posiadanie zaświadczenia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) - świadectwo kwalifikacyjne 'E' w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV. Posiadanie uprawnień do obsługi wózków transportowych, podnośnikowych o napędzie elektrycznym. Posiadanie świadectwa kwalifikacji E gr. II w zakresie obsługi kotłów i urządzeń parowych i wodnych
    o mocy powyżej 50kW.

 

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą

  • komunikatywną,
  • potrafiącą współpracować,
  • zorientowaną na cel i na jakość,
  • elastyczną,
  • potrafiąca rozwiązywać problemy,

 

To zachęcamy do przesłania dokumentów

 

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 166/2024,
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

 

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

 

Miejsce składania dokumentów:

  • korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie 'Oferta pracy',
  • osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie 'Oferta pracy',
  • przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)

 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w Poznaniu

 

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów kandydatów,
  • rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu

 

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
  • w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

Oferujemy

Oferujemy

 

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty program szkoleń
  • pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

 

Warunki pracy:

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera poniżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 6-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach warsztatowych zlokalizowanych na terenie Oddziału,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie