Stanowisko ds. kadrowo-płacowych

Rzeszów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
zapewnia obsługę kadrową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok stażu pracy

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)
  • doświadczenie w stosowaniu prawa pracy lub w pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowo-płacowej

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość zasad dotyczących obsługi kadrowej i płacowej
  • wymagana bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel)
  • orientacja na cel i orientacja na jakość
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • nastawienie na rozwój

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Forma składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Za datę wpływu przyjmuje się datę wpływu aplikacji poprzez formularz aplikacyjny.

Oferujemy

Oferujemy :

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych



Dodatkowe informacje:

  • umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
  • proces rekrutacji obejmować będzie test z zakresu znajomości aplikacji Word i Excel oraz rozmowę kwalifikacyjną
  • dokumentacja niekompletna oraz złożona po terminie nie będzie uwzględniana
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • stanowisko pracy zlokalizowane na parterze
  • przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie