Firma Spy Shop jest obecna na polskim rynku od 2007 roku. Specjalizuje się w sprzedaży sprzętu detektywistycznego służącego do inwigilacji i kontrinwigilacji, a także do pozyskiwania i ochrony informacji oraz zabezpieczenia mienia. Prowadzimy sprzedaż produktów w modelach FBA i FBM.
Twój zakres obowiązków
Przygotowanie oraz zarządzanie materiałami i danymi, wprowadzanie ofert na marketplace
Rozwój i obsługa kanałów sprzedaży internetowej Amazon, Ebay
Administrowanie procesami sprzedaży, na stronie www
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat online)
Rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniami, dostawami, zwrotami i reklamacjami
Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów klientów
Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów
Rozwijanie i aktualizowanie ofert na marketplace
Obsługa klienta
Nasze wymagania
min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
zaangażowanie w wyznaczone zadania i zorientowanie na cele
Oferujemy
pracę w dynamicznym, otwartym i doświadczonym zespole
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
możliwość rozwoju osobistego
uczestnictwo w kursach, szkoleniach i warsztatach
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Dodatkowe informacje
Zapraszamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności