Firma BAKS Kazimierz Sielski - powstaliśmy w 1986 roku i przez ponad 30 lat swojej działalności staliśmy się największym w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych europejskich producentów systemów tras kablowych oraz instalacyjnych.
Obowiązki
Realizacja strategii zakupowej
Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami
Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw
Kontrola procesów oraz procedur zakupowych
Zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości dostaw kluczowych produktów potrzebnych do produkcji
Stałe dążenie do optymalizacji kosztów, prowadzenie kontroli zakupowej oraz zarządzanie ryzykiem zakupowym
Aktywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak produkcja, magazyn i obsługa klienta, w celu zapewnienia płynności procesu zamówień
Współpraca z zespołem w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnienia w procesach zamówień
Analiza danych i identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji
Wymagania
Rozwinięte kompetencje negocjacyjne
Otwarty umysł na nowe rozwiązania
Umiejętność budowania długofalowych relacji
Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
Umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego
Prawo jazdy kat. B
Doświadczenie w obszarze zakupów, w tym zakupów strategicznych
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
Umowa o pracę na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwate do osiąganych wyników
Benefity
Dofinansowanie zajęć sportowych
Preferencyjne pożyczki
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Program poleceń pracowników
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!