Specjalista ds. kadr i płac

Inowrocław
Oferta wygasa za:3 dni
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżahr / kadry i płace
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Firma Opakmet Sp. z o.o. ponad 40 lat jest liderem w technologii obróbki blach, świadcząc swoje usługi dla przemysłu kolejowego, medycznego, maszynowego i budowlanego. Zatrudniamy ponad 350 pracowników. Działamy w oparciu o technologię obróbki blach, obróbki skrawaniem oraz przede wszystkim spawania. Zdobywaj doświadczenie w rozwojowej branży. Dołącz do nas!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • tworzenie i archiwizowanie akt osobowych pracowników,
  • przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz aneksów,
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ZUS,
  • administrowanie danymi pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
  • prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności,
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne),
  • przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu dot. czasu pracy, kosztów zatrudnienia,
  • obsługa korespondencji komorniczej,
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz korekt do ZUS, US, GUS,
  • współpraca z instytucjami kontrolującymi (np. PIP, ZUS) w zakresie kontroli kadr i płac,
  • przygotowywanie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
  • kontrola ważności badań, szkoleń BHP,
  • koordynowanie procesów związanych z dodatkowymi benefitami, np. kartami sportowymi, opieką medyczną, ubezpieczeniem na życie,
  • bieżące wsparcie pracowników w kwestiach kadrowych i płacowych,
  • zapewnienie zgodności procesów kadrowych i płacowych z obowiązującym prawem pracy, przepisami ZUS, podatkowymi oraz innymi regulacjami,
  • monitorowanie zmian w przepisach dotyczących prawa pracy i podatków.

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: kadry i płace/zarządzanie zasobami ludzkimi/finanse i rachunkowość/ekonomia,
  • obsługujesz komputer w zakresie MS Office, Excel,
  • jesteś osobą komunikatywną, dyspozycyjną i dokładną,
  • posiadasz umiejętności analityczne i zdolności organizacyjne, pracy pod presją czasu,
  • ucieszy nas Twoje min. 2-letnie doświadczenie na podobnym/takim samym stanowisku w firmie produkcyjnej.
  • dodatkowym atutem będzie wiedza/praktyka w obszarze rekrutacji, wdrożeń pracowników (obszar Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji).

Co oferujemy?

  • praca w godzinach 8:00 – 16:00,
  • umowa o pracę i stały etat po okresie próbnym,
  • dobre warunki wynagrodzenia,
  • łatwy dojazd do firmy (przy obwodnicy, autobus miejski nr 1, 10), parking firmowy,
  • nagrody w programie „innowacyjność”,
  • szkolenia zawodowe i możliwość rozwoju,
  • możliwość dofinansowania nauki,
  • preferencyjne warunki ubezpieczeń,
  • pakiety medyczne,
  • dobra atmosfera pracy,
  • spotkania integracyjne.

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Pikniki rodzinne
Karta sportowa
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie