Specjalista ds. administracji

Szczecin
Oferta wygasa za:85 dni
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym,
  • Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań,
  • Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych,
  • Przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku,
  • Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń i zebrań,
  • Przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań zgodnie z poleceniem przełożonego,
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie,
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń,
  • Nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,
  • Obsługa dokumentów do tłumaczenia i prowadzenie rejestru takowych,
  • Czynny udział w szkoleniu wstępnym BHP dla nowych pracowników,
  • Rozdzielanie poczty przychodzącej,
  • Pomoc przy rekrutacji, wydawanie odzieży roboczej, prowadzenie obiegówki, wydawanie kart wjazdowych na teren parku, wydawanie szafek pracowniczych,
  • Prowadzenie rejestru użytkowanie samochodu służbowego oraz rejestru kluczy do pomieszczeń w firmie,
  • Obsługa systemu BDO (gospodarka odpadami),
  • Organizacja imprez firmowych oraz małych eventów typu rocznice pracy w firmie, urodziny, dzień kobiet itp.
  • Dbanie o wizerunek firmy wśród pracowników.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Skrupulatność, sumienność, samodzielność
  • Dobra organizacja pracy
  • Kreatywność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi sprzętów biurowych
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu BDO

To oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o prace
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • Praca w godzinach 7:30-15:30
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ogromnym potencjałem
  • Opieka medyczna Medicover za 1 zł dla Ciebie i członków Twojej rodziny,
  • Ubezpieczenie grupowe UNIQA na bardzo preferencyjnych warunkach,
  • Pakiet Świadczeń socjalnych, w tym wczasy pod gruszą, dofinansowanie do świąt Bożego Narodzenia, platforma kafeteryjna gdzie to ty decydujesz na co wydasz otrzymane środki z funduszu (obszar działania : sport w tym karta sportowa Medicover Sport, kultura, rekreacja i turystyka),
  • Paczki dla dzieci naszych pracowników na Mikołajki,
  • Celebrujemy poprzez symboliczne słodkości, urodziny pracowników, dzień chłopaka, dzień kobiet,
  • Spotkania integracyjne 2 razy do roku finansowane z budżetu firmy,
  • Raz w roku festyn rodzinny.

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Dodatkowe świadczenia socjalne
Paczki świąteczne
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie