SOCIAL MEDIA MANAGER GSA w Berlinie (m / k)

Berlin
Oferta opublikowana05.05.2024
Oferta wygasa04.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa, marketing / reklama / pr, sprzedaż i obsługa klienta

Wstęp

  • Poszukujemy osoby na stanowisko: SOCIAL MEDIA MANAGER GSA | Tryb pracy: Hybrydowy | Miejsce pracy: Berlin - Niemcy

Oferta

  • Niemiecka umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie.
  • Możliwość realnego rozwoju w zawodzie.
  • Wsparcie doświadczonego teamu.
  • Praca z nowoczesnym sprzętem i narzędziami.
  • Przyjazne środowisko pracy sprzyjające kreatywności i innowacjom.
  • Spotkania integracyjne.

Obowiązki

  • Zarządzanie social mediami firmy.
  • Tworzenie treści, w tym projektowanie grafiki, fotografowanie, edycja video.
  • Śledzenie, analizowanie i raportowanie wydajności mediów społecznościowych za pomocą Google Analitics i wbudowanych w social media narzędzi.
  • Opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii dla mediów społecznościowych dostosowanej do głównych celów marketingowych.
  • Rozwijanie sieci społeczności internetowych, odpowiadanie na komentarze, zarządzanie zapytaniami i opiniami Klientów.
  • Prowadzenie reklamy w mediach społecznościowych, w tym tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych.
  • Planowanie i zarządzanie kalendarzem treści, w tym planowanie postów i monitorowanie zaplanowanego contentu.
  • Zarządzanie i budowanie firmowego konta IG.
  • komunikacja i współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, obejmującymi marketing, projektowanie i obsługę klienta.
  • Zarządzanie budżetem i optymalizacja wydatków na reklamę w celu uzyskania maksymalnego ROI.

Wymagania

  • Licencjat z marketingu, komunikacji, biznesu lub pokrewnej dziedziny.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu social mediami (koniecznie Instagram), najlepiej w branży e-commerce.
  • Znajomość zasad e-commerce i optymalizacji konwersji w mediach społecznościowych.
  • Rozumienie potrzeb Klientów i wspieranie Ich za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Umiejętność profesjonalnego i skutecznego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych i negatywnymi opiniami.
  • Znajomość bieżących trendów w mediach społecznościowych, zmian algorytmów i pojawiających się social mediów.
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych i reklamy na rynku niemieckim.
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz dobra organizacja pracy.
  • Wielozadaniowość i dotrzymywanie terminów.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj już teraz i dołącz do grona zadowolonych fachowców!
  • info@walterfachkraft.pl
  • Tel. + 48 71 366 60 81

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie