Jako Trummer Personalservice Opole Sp. Z O.O. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Dbamy o to aby dane te były bezpieczne, a ich przetwarzanie było zgodne z prawem. Celem RODO jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie UE.
Twoje dane osobowe przetwarzane i zapisywane są w celach rekrutacyjnych. To znaczy, tylko tak mamy możliwość oferować Tobie odpowiednie oferty pracy.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest nasza Spółka Trummer Personalservice Opole Sp. Z O.O. z siedzibą w Opolu na ulicy Reymonta 30.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie przetwarzania przez nas Twoich danych, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych (IOD) pod adresem e-mail: maria.trummer@trummer.eu
Dlaczego i jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe?
Do kontaktu z Tobą przez następujące drogi komunikacji:
• Facebook i inne medialne platformy
• WhatsApp
• E-mail, telefon, poczta
Przy rekrutacji oraz przy zawieraniu umowy wykorzystujemy od Ciebie następujące dane:
• Nazwisko i Imiona
• Miejsce i datę urodzenia
• Adres zamieszkania i adres korespondencyjny
• Numer kontaktowy i adres e-mail
• Numer austriackiej karty ubezpieczeniowej ecard
• Nazwa, seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość
• Dane konta
Przetwarzanie Twoich danych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji odbywać się będzie na podstawie udzielonej zgody. Dane osobowe w celu wsparcia procesu rekrutacji mogą zostać przekazane do innych podmiotów z grupy Trummer oraz podmiotów innych z którymi współpracujemy, na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Spółki, którym jest usprawnienie i przyspieszenie procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Twoje dane osobowe zbierane są na podstawie udzielonej zgody w celach przesyłania informacji handlowych o produktach i usługach Trummer lub podmiotów powiązanych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Jak długo będziemy wykorzystywać Twoje dane?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez następujące okresy:
Wszystkie dane osobowe zostają zachowane i przetwarzane na okres trzech lat – nawet jeżeli pierwsza aplikacja nie zakończyła się zatrudnieniem.
Okres zachowania i przetwarzania danych osoobowych może ulec skróceniu poprzez wycofanie zgody.
Komu możemy przekazać Twoje dane?
Dane będą przekazane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, ale tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celów: podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi IT, doradztwo prawne, a także analizy zachowania użytkowników, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
W celu wsparcia procesu rekrutacji Twoje dane osobowe mogą również zostać udostępnione innym podmiotom z grupy Trummer oraz podmiotów innych z którymi współpracujemy.
Twoje dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa.
Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych?
Masz prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, zgłoszenia sprzeciwu, przenoszenia danych do innego administratora (jeśli podstawą jest zgoda i dane przetwarzane są w sposób zautomatyzowany) lub ograniczenia ich przetwarzania.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, dlatego można ją w każdym momencie wycofać (również w zakresie poszczególnych form kontaktu) i nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeśli chcesz skorzystać z przysługujących Ci praw, wyślij e-maila na adres: maria.trummer@trummer.eu.
Podanie danych było w pełni dobrowolne, a ich niepodanie skutkowałoby brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.
Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem, jeżeli jednak uznasz, że przetwarzając dane osobowe naruszamy przepisy RODO, możesz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przypominamy, że w każdej chwili możesz zgłosić żądanie usunięcia danych osobowych na adres maria.trummer@trummer.eu lub w naszej siedzibie w Opolu na ulicy Reymonta 30.