Mł. Specjalista/ka ds. Obsługi Pacjenta

Katowice
Oferta wygasa za:85 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • osobistą i telefoniczną rejestrację pacjentów przychodni,
  • wystawianie paragonów i faktur – obsługę kasową pacjentów,
  • kontakt z lekarzami, prowadzenie grafików lekarzy online,
  • obsługę i opiekę nad pacjentami przebywającymi w placówce (udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczeń),
  • przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji medycznej,
  • współpracę z lekarzami, pielęgniarkami oraz pozostałymi pracownikami przychodni,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • chcesz połączyć pracę biurową oraz kontakt z klientem,
  • nie masz problemów z obsługą komputera i urządzeń biurowych oraz obsługą pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • jesteś zorientowana/y na pacjenta – a przy tym empatyczna/y i komunikatywna/y,
  • umiesz efektywnie organizować swoją pracę oraz angażujesz się w powierzone zadania,
  • jesteś dyspozycyjna/y i gotowa/y do pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczny czas pracy (pracujemy od 8:00 do 19:00 – godziny pracy do ustalenia),
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • pracę w miłym zespole i przyjaznym środowisku pracy,
  • stabilną pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji - nasze Centra Medyczne znajdziesz w 9 województwach,​ 
  • możliwość skorzystania z szerokiego pakietu benefitów pozapłacowych - w przypadku umowy o pracę (kafeteria benefitowa - każdy indywidulnie wybiera, co go interesuje, m. in. opieka medyczna, karta sportowa),
  • pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Neuca/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie